• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Технічний нагляд за виконанням будівельних робіт на об’єкті: ДСТУ Б.Д. 1.1-1:2013 «Реконструкція будівль, споруд, зовнішніх інженерних мереж та благоустрій територій Опорного закладу освіти «Новозбур’ївська школа № 1» по вул. Центральна, 147 в с. Нова Збур’ївка» (СРV за ДК 021:2015 – 45214000-0: Будівництво освітніх та науково-дослідних закладів)»

Завершена

275 236.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 500.00 UAH
Період оскарження: 05.05.2020 10:11 - 08.05.2020 11:00
Вимога
Вирішена

про протиправні дії уповноваженої особи

Номер: 164a060f6e3f4e4db06f1ed887d7a58e
Ідентифікатор запиту: UA-2020-05-05-000177-c.b3
Назва: про протиправні дії уповноваженої особи
Вимога:
Вимагаю надати посилання на конретний пункт ЗУ" Про публічні закупівлі", які порушив ФОП Сазонов О. І. згідно протоколу відхілення? Ваша відсутність відповіді на попередню вимогу свідчить про корупційну складову та вимагає втручання державних правоохоронних органів. Відповідні звернення будуть направлені учасником ФОП Сазонов О.І.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Всі зауваження дискаваліфікації ФОП "САЗОНОВ ОЛЕКСАНДР ІВАНОВИЧ" зазначені в протоколі від 20.05.2020 № 1
Статус вимоги: Відхилено
Задовільнена: Ні
Вимога
Вирішена

Неправомірне відхилення

Номер: da7cf69af23f4226ad4835c475f36546
Ідентифікатор запиту: UA-2020-05-05-000177-c.a2
Назва: Неправомірне відхилення
Вимога:
Уповноважена особа замовника, Департамент розвитку територій Херсонської обласної державної адміністрації(далі- Замовник), згідно протоколу 8 від 22 травня 2020 року вирішила відхилити пропозицію учасника спрощеної закупівлі ТОВ "Інжинірингова компанія "Стратегія" «Технічний нагляд за виконанням будівельних робіт на об’єкті: ДСТУ Б.Д. 1.1-1:2013 «Реконструкція будівль, споруд, зовнішніх інженерних мереж та благоустрій територій Опорного закладу освіти «Новозбур’ївська школа № 1» по вул. Центральна, 147 в с. Нова Збур’ївка» (СРV за ДК 021:2015 – 45214000-0: Будівництво освітніх та науково-дослідних закладів)», з таких підстав: - Учасник надав не заповнений проект договору разом із додатками; - Учасником надано документ, який визначає вартість чистих активів станом на 2019, що суперечить умовам Тендерної документації (документ повинен бути станом на кінець І кварталу 2020 року). Повідомляємо, що дані дії уповноваженої особи є неправомірними! Відповідно до Розділу ІІ документації спрощеної закупівлі Замовника визначено, що для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям Учасник повинен у складі своєї пропозиції надати наступні документи в електронному (сканованому) вигляді: «Проект договору та лист-згоду стосовно умов Проекту». Тобто, Замовник не вимагав надання заповненого проекту договору. Відхилення учасника через надання не заповненого проекту договору разом із додатками є повністю необґрунтованим та таким що порушує права учасника ТОВ "Інжинірингова компанія "Стратегія". Відповідно до Розділу ІІ документації спрощеної закупівлі Замовника встановлена наступна вимога: «Згідно ч.2.ст.44 Закону України «Про товариства з обмеженою та додатковою відповідальністю» від 06.02.2018 № 22-75-VІІІ якщо учасник є товариство з обмеженою та/або додатковою відповідальністю, то він повинен надати документ, який визначає вартість чистих активів станом на кінець попереднього кварталу Учасника та/або протокол загальних зборів учасників. При цьому останній документ повинен містити пункт, в якому уповноваженій посадовій/службовій особі Учасника надано дозвіл укладати договір за результатами такої процедури закупівлі». На дану вимогу учасник ТОВ "Інжинірингова компанія "Стратегія" надає «Лист-довідка про чисті активи» № 08-2020-05/7 від 08.05.2020 р., в якому визначає, що вартість чистих активів у гривневому еквіваленті за попередній календарний квартал відносно кінцевої дати подання тендерних пропозицій склала 48 900,00 грн. Також учасник надає Рішення участника 03-12 від 12 травня 2020 р., а також Фінансову звітність малого підприємства за останній звітній період (2019р.). Тобто учасником виконано вимогу Замовника «Згідно ч.2.ст.44 Закону України «Про товариства з обмеженою та додатковою відповідальністю» від 06.02.2018 № 22-75-VІІІ якщо учасник є товариство з обмеженою та/або додатковою відповідальністю, то він повинен надати документ, який визначає вартість чистих активів станом на кінець попереднього кварталу Учасника та/або протокол загальних зборів учасників. При цьому останній документ повинен містити пункт, в якому уповноваженій посадовій/службовій особі Учасника надано дозвіл укладати договір за результатами такої процедури закупівлі» в повному обсязі. Також зауважимо що компанія ТОВ "Інжинірингова компанія "Стратегія" є суб’єктом малого підприємництва. Згідно з п.2 р. І НП(С)БО 25, для малих підприємств відповідно до податкового законодавства, встановлюється скорочена за показниками фінансова звітність у складі балансу і звіту про фінансові результати, форма і порядок складання яких визначаються Національним положенням (стандартом) бухгалтерського обліку 25 «Спрощена фінансова звітність», затвердженим наказом Міністерства фінансів України від 25 лютого 2000 року № 39, зареєстрованим у Міністерстві юстиції України 15 березня 2000 року за № 161/4382 (у редакції наказу Міністерства фінансів України від 24 січня 2011 року № 25) (із змінами). Звітним періодом для складання фінансової звітності підприємства є календарний рік (ст. 13 р. IV ЗУ «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні» № 996-XIV ред. від 02.04.2020 р). Таким чином відхилення учасника через те, що Учасником надано документ, який визначає вартість чистих активів станом на 2019, що суперечить умовам Тендерної документації (документ повинен бути станом на кінець І кварталу 2020 року) є також неправомірним та дискримінаційним. Вимагаємо, скасувати рішення Уповноваженої особи щодо відхилення пропозиції учасника ТОВ "Інжинірингова компанія "Стратегія" та визнати його переможцем!
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Рішення щодо дискваліфікації Учасника ТОВ "Інжинірингова компанія "Стратегія" залишається не змінним
Статус вимоги: Не задоволено
Задовільнена: Ні
Вимога
Вирішена

Про чергове та системне вопиющее порушення умов оцінки тендрної пропозиції Учасника

Номер: e3290c9bd33d4a1ea1937d40dc141a9c
Ідентифікатор запиту: UA-2020-05-05-000177-c.c1
Назва: Про чергове та системне вопиющее порушення умов оцінки тендрної пропозиції Учасника
Вимога:
Уповноважена особа «Світлана ВАСІНА» вчергове та рішуче ВИРІШИЛА (протокол №1 від 20.05.20 року): 1. Відхилити пропозицію учасника спрощеної закупівлі ФОП "САЗОНОВ ОЛЕКСАНДР ІВАНОВИЧ" «Технічний нагляд за виконанням будівельних робіт на об’єкті: ДСТУ Б.Д. 1.1-1:2013 «Будівництво комплексу спортивних майданчиків по вул. Вокзальна, 7а у м. Таврійськ Херсонської області» (СРV за ДК 021:2015 – 45212000-6 Будівництво закладів дозвілля, спортивних, культурних закладів, закладів тимчасового розміщення та ресторанів)», з таких підстав: - Учасник надав аномально низьку ціну тендерної пропозиції, тобто ціна пропозиції за результатами аукціону, є меншою більш ніж на 40 відсотків від середньоарифметичного значення ціни/приведеної ціни тендерних пропозицій інших учасників на початковому етапі аукціону. 2. Оприлюднити в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня ухвалення цього рішення відповідну інформацію згідно з ст. 10 та ст. 14 Закону. Як то кажуть: решительно и бесповоротно, но..... Є маленьке но!!!! І це ЗУ "Про публічні закупівлі". Вимагаю надати конретний пункт ТД та ЗУ "Про публічні закупівлі", де по цій процедурі Учасник не виконав норму закону, а саме: "- Учасник надав аномально низьку ціну тендерної пропозиції, тобто ціна пропозиції за результатами аукціону, є меншою більш ніж на 40 відсотків від середньоарифметичного значення ціни/приведеної ціни тендерних пропозицій інших учасників на початковому етапі аукціону". Якщо шановна уповноважена особа стомиться шукати цю норму закону, то в нагоді стане наступне твердження: https://infobox.prozorro.org/articles/anomalno-nizka-cina Аномально низька ціна визначається лише в конкурентних процедурах закупівлі. Відповідно, це не розповсюджується на спрощені закупівлі, так як спрощена закупівля не є процедурою закупівлі згідно Закону. Стаття 14. Спрощені закупівлі, п. 13. говорить: "Замовник відхиляє пропозицію в разі, якщо: 1) пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі; 2) учасник не надав забезпечення пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником; 3) учасник, який визначений переможцем спрощеної закупівлі, відмовився від укладення договору про закупівлю; 4) якщо учасник протягом одного року до дати оприлюднення оголошення про проведення спрощеної закупівлі відмовився від підписання договору про закупівлю (у тому числі через неукладення договору з боку учасника) більше двох разів із замовником, який проводить таку спрощену закупівлю." Жодного посилання про 40% аномальної ціне не має. В зв"язку з вище зазначеним вимагаю: припините систематичне та незаконне відхілення пропозицій ФОП Сазонов О. І. Скасувати своє рішення та визнати ФОП Сазонов О. І переможцем торгів.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Рішення щодо дискваліфікації Учасника ФОП Сазонов Олександр Іванович залишається не змінним
Статус вимоги: Не задоволено
Задовільнена: Ні