• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

комп'ютерне обладнання для потреби Київського Палацу дітей та юнацтва та громадських проектів міста Києва (комп'ютери, принтери, ноутбуки, планшети, монітори, жорсткі диски, та інше комп'ютерне обладнання)

мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції - українська мова (з урахуванням винятків, визначених тендерною документацією)

Торги не відбулися

1 003 420.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 5 050.00 UAH
Період оскарження: 04.05.2020 17:49 - 23.05.2020 00:00
Вимога
Залишено без розгляду

Технічні вимоги1

Номер: 1c43268bb8284f67909e8b79971ee4d0
Ідентифікатор запиту: UA-2020-05-04-002021-a.c4
Назва: Технічні вимоги1
Вимога:
Ретельно ознайомившись в технічними вимогами до предмету закупівлі, ми дійшли висновку, що під визначені Замовником технічні характеристики до корпусу (асаме «тип корпусу – MiddleTower; стандарт блока живлення – ATX; наявність внутрішніх відсіків - 5,25" не менше 5 шт., внутрішніх 3,5" – не менше 7 шт., зовнішніх 3,5" – не менше 3 шт.; наявність роз'ємів на передній панелі – не менше 2*USB 3.0, MIС – не менше 1 шт., SPK – не менше 1 шт.; наявність замка з комплектом ключів на передній панелі; блок живлення потужністю не менше 450 Вт., на блок живлення необхідно надати декларацію про відповідність технічному регламенту низьковольтного електричного обладнання та/або висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи; колір корпусу – чорний, матеріал корпусу – сталь, товщиною не менше 0.6 мм., розміри корпусу не більше 420 мм на 180 м на 410 мм»), підходять виключно корпуси одного виробника – Crown, а саме эдиный моделі CMC-SMP 888А (CM-PS450 Smart) http://www.crown-micro.com/ua-ru/catalog/Corporate+solutions/cbox/cmc-smp888%D0%B0/ Крім того вимагаються авторизаційні листи від виробників, зокрема і виробника корпусів, а виходячи з досвіду, вищевизначена компанія Crown надає авторизаційний лист лише одному потенційнмоу учаснику для конкретних торгів. Тим самим Ви, як Замовник, штучно обмежили конкуренцію,оскільки, орієнтуючись на ваші вимоги, жоден інший постачальник інших корпусів в Україні не може запропонувати вам персональні комп'ютери. Необхідність даної вимоги Замовником не доведена, тому вважаємо за необхідне отримати від Замовника обгрунтоване пояснення з посиланням на законодавство, чому дана вимога є правомірною. Такі дії Замовника протирічать чинному законодавству з питань публічних закупівель, оскільки Замовником встановлено дискримінаційну вимогу, вибір товару обмежено, виключена можливість запропонувати відповідний еквівалент (оскільки його не існує), а це в свою чергу звужує коло учасників та виробників, які могли б взяти участь у цій процедурі закупівлі. Це вказує про наперед упереджену оцінку тендерних пропозицій та суперечить максимальній економії бюджетних коштів. Оскільки частиною 4 статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, звертаємося до Замовника з проханням переглянути вимоги щодо технічних характеристик корпусів, що плануються до закупівлі, виключивши вимоги «наявність внутрішніх відсіків - 5,25" не менше 5 шт., внутрішніх 3,5" – не менше 7 шт., зовнішніх 3,5" – не менше 3 шт.,наявність замка з комплектом ключів на передній панелі», та викласти вимогу в новій редакції, забезпечивши рівні можливості для всіх потенційних учасників та виробників.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Присутність роз’ємів на передній панелі системного блоку - не менше 2*USB 3.0, MIС – не менше 1 шт., SPK – не менше 1 шт. обумовлено виробничою необхідністю, а саме необхідню користувачів у підключенні мікрофона та навушників. Учасник може надати еквівалент, не гірший за показниками або кращий. Наявність USB-роз’ємів зумовлена необхідністю підключення додаткових пристроїв у процесі користування ПК. Нами вказано мінімальну необхідну кількість USB-роз’ємів . Учасник має право надати корпус з кращими технічними характеристиками та більшою кількістю роз’ємів. Наявність замка з комплектом ключів на передній панелі – так, як користувачами ПК в навчальних цілях будуть гуртківці Київського Палацу дітей та юнацтва, є необхідність обмеження доступу до відсіків на передній панелі в цілях забезпечення безпеки користування ПК, тому дана функція є необхідністю . Колір корпусу – чорний, матеріал корпусу – сталь, товщиною не менше 0.6 мм., розміри корпусу не більше 420 мм на 180 м на 410 мм. Матеріал та товщина корпусу зумовлена необхідністю тривалого та безпечного використання ПК, забезпечення його довговічності. Розміри корпусу системного блоку визначено виходячи із необхідністю встановлення корпусу у закритий з трьох сторін відсік для комп’ютерних столів, що наявні у нашому закладі. Системний блок із більшими розмірами, ніж ті, що вказані у технічних характеристиках, є неможливим до встановлення до такого столу, що спричинить незручності у подальшому користуванні таким системним блоком. Нами вказані максимальні розміри системного блоку, не обмежуючи Учасників у мінімальних розмірах системного блоку для прозорості та відкритості конкуренції. Учасник на свій розсуд та свої можливості має повне право запропонувати системний блок із меншими розмірами, ніж ті що вказані у технічних характеристиках із технічними та якісними характеристиками, що є не гіршими або кращими, ніж необхідні Замовнику. Для забезпечення закупівлі товару через офіційні канали, та підтвердження офіційного ввозу товару на територію України, необхідно надати авторизаційний лист від виробника обладнання або офіційного представника/дистриб’ютора, уповноваженого надавати такі листи, про що має бути підтверджено документально в вигляді договору з виробником чи підтверджуючим сертифікатом від виробника. Вищевказані умови потрібні для забезпечення придбання товару, що був офіційно завезений на територію України. Авторизаційний лист від виробника обладнання або офіційного представника/дистриб’ютора, уповноваженого надавати такі листи є підтверджуючим документом, що запропонований Учасником товар є легальним та офіційним на території України. Пропонується на вибір Учаснику – авторизаційний лист від виробника або його офіційного представника на території України, що не є дискримінаційною вимогою до Учасників
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 27.05.2020 17:01
Вимога
Відкликано скаржником

Технічні вимоги

Номер: 6ccb0b90dd8a40e5950601860319a015
Ідентифікатор запиту: UA-2020-05-04-002021-a.c3
Назва: Технічні вимоги
Вимога:
Ретельно ознайомившись в технічними вимогами до предмету закупівлі, ми дійшли висновку, що під визначені Замовником технічні характеристики до корпусу (асаме «тип корпусу – MiddleTower; стандарт блока живлення – ATX; наявність внутрішніх відсіків - 5,25" не менше 5 шт., внутрішніх 3,5" – не менше 7 шт., зовнішніх 3,5" – не менше 3 шт.; наявність роз'ємів на передній панелі – не менше 2*USB 3.0, MIС – не менше 1 шт., SPK – не менше 1 шт.; наявність замка з комплектом ключів на передній панелі; блок живлення потужністю не менше 450 Вт., на блок живлення необхідно надати декларацію про відповідність технічному регламенту низьковольтного електричного обладнання та/або висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи; колір корпусу – чорний, матеріал корпусу – сталь, товщиною не менше 0.6 мм., розміри корпусу не більше 420 мм на 180 м на 410 мм»), підходять виключно корпуси одного виробника - Crown. Крім того вимагаються авторизаційні листи від виробників, зокрема і виробника корпусів, а виходячи з досвіду, вищевизначена компанія Crown надає авторизаційний лист лише одному потенційнмоу учаснику для конкретних торгів. Тим самим Ви, як Замовник, штучно обмежили конкуренцію,оскільки, орієнтуючись на ваші вимоги, жоден інший постачальник інших корпусів в Україні не може запропонувати вам персональні комп'ютери. Необхідність даної вимоги Замовником не доведена, тому вважаємо за необхідне отримати від Замовника обгрунтоване пояснення з посиланням на законодавство, чому дана вимога є правомірною. Такі дії Замовника протирічать чинному законодавству з питань публічних закупівель, оскільки Замовником встановлено дискримінаційну вимогу, вибір товару обмежено, виключена можливість запропонувати відповідний еквівалент (оскільки його не існує), а це в свою чергу звужує коло учасників та виробників, які могли б взяти участь у цій процедурі закупівлі. Це вказує про наперед упереджену оцінку тендерних пропозицій та суперечить максимальній економії бюджетних коштів. Оскільки частиною 4 статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, звертаємося до Замовника з проханням переглянути вимоги щодо технічних характеристик корпусів, що плануються до закупівлі, виключивши вимоги «наявність внутрішніх відсіків - 5,25" не менше 5 шт., внутрішніх 3,5" – не менше 7 шт., зовнішніх 3,5" – не менше 3 шт.,наявність замка з комплектом ключів на передній панелі», та викласти вимогу в новій редакції, забезпечивши рівні можливості для всіх потенційних учасників та виробників.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Опис причини скасування: неповна думка
Дата скасування: 08.05.2020 13:21
Вимога
Вирішена

Дискримінаційні вимоги

Номер: a4000399ffbb4544a55c96697e7ecd2f
Ідентифікатор запиту: UA-2020-05-04-002021-a.b2
Назва: Дискримінаційні вимоги
Вимога:
Шановний Замовнику. Авторизаційний лист (чи листи) від виробника (чи структурного підрозділу виробника / чи філії виробника) про надання повноважень учаснику щодо постачання товару в необхідній кількості та якості, – є дискримінаційною вимогою, просимо забрати цю вимогу. Звертаємо Вашу увагу на Рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель за № 4521 -р/пк-пз від 15.04.2019 (може бути перевірено на сторінці закупівлі UA-2019-03-14-000597-a за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-14-000597-a) та № 4534 -р/пк-пз від 15.04.2019 (може бути перевірено на сторінці закупівлі UA-2019-03-15-000266-c за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-15-000266-c), якими визнано дискримінаційними вимоги щодо надання листа від виробника запропонованого обладнання який підтверджує повноваження учасника щодо розповсюдження товарів цього виробника, оскільки за висновком органу оскарження вказані вимоги є дискримінаційним по відношенню до інших суб'єктів господарювання, так, як за таких умов, взяти участь у Процедурі закупівлі зможуть лише ті суб'єкти господарювання, які мають договірні тощо стосунки саме з виробником. Крім того, звертаємо Вашу увагу на наступне. По-перше, що наявність авторизаційного листа в розумінні Цивільного Кодексу України не може вважатися гарантією виконання учасником умов договору. По-друге, предмет закупівлі (ноутбуки, системні блоки, монітори, принтери та багатофункціональні пристрої) за законодавством України не є об’єктом спеціалізованого державного регулювання та не встановлені будь-які обмеження щодо кола осіб, які мають права здійснювати їх продаж. Ані норми Закону України «Про публічні закупівлі», ані норми Закону України «Про захист прав споживачів» не містять положення стосовно того, що єдиним належним доказом та гарантією виконання переможцем закупівлі умов договору та гарантією здійснення ним поставки товарів належної якості є саме лист від виробника або офіційного представництва виробника товару в Україні.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: В тендерну документацію внесено зміни.
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Вирішена

Умови

Номер: 3cc6015620ff4261939b7f9d242ad728
Ідентифікатор запиту: UA-2020-05-04-002021-a.b1
Назва: Умови
Вимога:
Шановний Замовнику! В оприлюдненій тендерній документації Замовником встановлено дискримінаційні вимоги, які значно обмежують коло потенційних учасників, які могли б взяти участь у зазначеній процедурі закупівлі, що в свою чергу не призведе до максимальної економії та ефективності використання коштів,та свідчить про наперед упереджену оцінку тендерних пропозицій учасників. Відповідно до ч. 3 ст. 5 Закону України "Про публічні закупівлі" замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Проте тендерної документація містить наступну дискримінаційну вимогу: «Учасник повинен мати власний центр технічної підтримки (сервісний центр) в м. Києві з можливістю звернення до нього по телефонній лінії, який працює з 9-00 до 18-00 в робочі дні.» Дискримінаційною є вимога мати саме ВЛАСНИЙ центр технічної підтримки, що обмежує участь для учасників, які співпрацюють з сервісними центрами (центрами технічної підтримки) на договірних засадах, але не є власниками/не володіють цими сервісними центрами, як того вимагають нинішні вимоги цієї закупівлі Встановивши такі вимоги, Замовник штучно обмежив коло потенційних учасників, при цьому об’єктивно не довівши та не підтвердивши документально необхідність встановлення у тендерній документації такої вимоги. Встановлені Замовником в тендерній документації вимогаи суперечать принципам публічних закупівель та підпадає під ознаки дискримінації суб’єктів господарювання згідно ст. 31 Господарського кодексу України. Крім того, закупівлі повинні здійснюватися за принципами встановленими в ст.3 Закону. Статтею 42 Конституції України встановлено, що держава забезпечує захист конкуренції у підприємницькій діяльності. Не допускаються зловживання монопольним становищем на ринку, неправомірне обмеження конкуренції та недобросовісна конкуренція. Згідно із ч.5 ст.13 Цивільного кодексу України, не допускаються використання цивільних прав з метою неправомірного обмеження конкуренції, зловживання монопольним становищем на ринку, а також недобросовісна конкуренція. Усунення дискримінаційної вимоги сприятиме конкуренції серед учасників та максимальній економії коштів, тож просимо Замовника виключити вираз «ВЛАСНИЙ» з тендерної документації і викласти вимогу в новій редакції, забезпечивши можливість брати участь у закупівлі тим учасникам, які співпрацюють з сервісними центрами на договірних засадах та готові надати підтверджуючі документи про наявність стосунків між учасником та сервісним центром. Дякуємо!
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: В тендерну документацію внесено зміни.
Статус вимоги: Задоволено