• Відкриті торги
  • Мультилотова
  • КЕП

ДК 021:2015: 71320000-7 Послуги з інженерного проектування ( Розробка проектної документації «Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Т-19-06 Контрольно-пропускний пункт “Рижівка” - Білопілля - Миколаївка - Лебедин – Лантратівка» ) ( 4 Лоти )

ДК 021:2015: 71320000-7 Послуги з інженерного проектування ( Розробка проектної документації «Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Т-19-06 Контрольно-пропускний пункт “Рижівка” - Білопілля - Миколаївка - Лебедин – Лантратівка» ) ( 4 Лоти )

Завершена

845 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.2% або 1 900.00 UAH
Період оскарження: 04.05.2020 16:34 - 16.05.2020 00:00
Вимога
Вирішена

Дискримінаційні вимоги

Номер: 9e46aa14fd664838b7a14217e03bb005
Ідентифікатор запиту: UA-2020-05-04-000815-c.b1
Назва: Дискримінаційні вимоги
Вимога:
Замовником в п. 5.1.3 Тендерної документації на підтвердження документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору зазначена вимога про надання аналогічного договору з розробки затверджувальної частини (стадія Проект або Робочий проект) проектної документації на будівництво та/або поточний середній ремонт автомобільних доріг загального користування державного значення протягом 2015-2020 років з встановленими вимогами по протяжності дороги. Крім того, Замовник вимагає надання позитивного відгуку від Замовника по аналогічному договору. Вважаємо дану вимогу дискримінаційною та такою, що обмежує конкуренцію серед учасників, в зв’язку з тим, що Замовнику потрібен досвід виконання проектів по дорогах державного значення. Право на проектування даних видів робіт надається кваліфікаційними сертифікатами, виданими інженерам – проектувальникам, що поділяються на категорії та дають право на проектування доріг і загального користування державного значення і місцевого значення за категоріями (СС1-незначні наслідки, СС2-середні наслідки та ін.). Дана закупівля підпадає під категорію – СС1 – незначні наслідки, отже проект може виконуватися інженером – проектувальником навіть 2 категорії (клас наслідків – СС1). Вимога Замовника щодо наявності досвіду в проектуванні доріг державного значення не дає змогу брати участь у закупівлі учасникам, які виконували проекти по дорогах місцевого значення та звужує конкуренцію серед учасників, які за своєю кваліфікацією не гірше, ніж ті, в яких є досвід у проектуванні доріг саме державного значення. Крім того, вимога щодо надання позитивного відгуку від Замовника безпідставна, оскільки підтвердженням якісно (позитивно) виконаного проекту є позитивний експертний звіт, який видається уповноваженими експертними установами після виконання проекту. Відповідно до п. 6. Постанови Кабінету Міністрів України від 11.05.2011 № 560 «Про затвердження Порядку затвердження проектів будівництва і проведення їх експертизи та визнання такими, що втратили чинність, деяких постанов Кабінету Міністрів України», метою проведення експертизи проектів будівництва (далі - експертиза) є визначення якості проектних рішень шляхом виявлення відхилень від вимог до міцності, надійності та довговічності будинків і споруд, їх експлуатаційної безпеки та інженерного забезпечення, у тому числі щодо додержання нормативів з питань створення безперешкодного життєвого середовища для осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення, санітарного і епідеміологічного благополуччя населення, охорони праці, екології, пожежної, техногенної, ядерної та радіаційної безпеки, енергозбереження, кошторисної частини проекту будівництва. Експертиза є завершальним етапом розроблення проектів будівництва. Згідно п. 7 вищевказаною Постанови, експертизу проводять експертні організації незалежно від форми власності, що відповідають визначеним Мінрегіоном критеріям і відомості про які внесені Мінрегіоном або на підставі делегованих повноважень саморегулівною організацією у сфері архітектурної діяльності за відповідним напрямом підприємницької діяльності до переліку експертних організацій. В зв’язку з вищевикладеним, вимагаємо внести зміни в тендерну документацію, зазначивши: «аналогічним договором на підтвердження досвіду вважати також досвід з виконаних договорів з розробки затверджувальної частини (стадія Проект або Робочий проект) на будівництво та/або капітальний ремонт, та/або поточний середній ремонт автомобільних доріг загального користування державного, та/або місцевого значення протягом 2015-2020 років». Крім того, прохаємо виключити вимогу щодо надання позитивного відгуку від замовника щодо виконаного договору з проектування, натомість зазначивши в надання підтвердження позитивного висновку експертизи робочого проекту, оскільки саме експертна організація визначає якість виконаного проекту.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Аналогічним буде вважається виконаний договір/договори з розробки затверджувальної частини (стадія Проект або Робочий проект) проектної документації на будівництво та/або поточний середній ремонт автомобільних доріг загального користування протягом 2015-2020 років загальною протяжністю не менше: для лоту № 1 - 10,0 км, для лоту № 2 - 6,81 км, для лоту № 3 - 9,65 км, для лоту № 4 - 12,05 км. Відповідні зміни будуть внесені до тендерної документації.
Статус вимоги: Задоволено