• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Капітальний ремонт фасаду примішення "Енергозберігаючі заходи (утеплення, заміна дверних та віконних блоків)" КНП "Міська дитяча поліклініка" по вул.Руській,273в м.Чернівці за кодом ДК 021: 2015: 45453000-7: Капітальний ремонт і реставрація

Завершена

1 446 571.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 7 232.86 UAH
Період оскарження: 04.05.2020 16:22 - 16.05.2020 00:00
Вимога
Є відповідь

Оскарження кваліфікації переможця

Номер: abd34df41e2145579d691bd14ee9a9b5
Ідентифікатор запиту: UA-2020-05-04-002624-b.c2
Назва: Оскарження кваліфікації переможця
Вимога:
Вимога до Замовника
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Тендерним комітетом, уважно розглянуто Вашу вимогу, щодо результатів розгляду та кваліфікації пропозиції учасника ФОП Миронюк Ганна Костянтинівна. За результатами розгляду якої повідомляємо наступне, в ході розгляду та кваліфікації пропозиції учасника ФОП Миронюк Ганна Костянтинівна, замовником було вивчено документи надані учасником на відповідність встановленим вимогам згідно діючого законодавства та умовам Тендерної документації. Зазначені Вами невідповідності змісту документів наданих у складі пропозиції учасника ФОП Миронюк Ганна Костянтинівна, були віднесені до формальних (несуттєвих) помилок, допущених учасником, які не призводять до відхилення тендерних пропозицій. Звертаємо увагу, що зазначені дії передбачені пунктом 19 частини 2 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі», а також додатково у тендерній документації визначено опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій. Доводимо до Вашого відома, що формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст тендерної пропозиції, а саме - технічні помилки та описки. Тендерною документацією визначено, що до формальних (несуттєвих) помилок, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, належать: - орфографічні помилки та механічні описки, або інші помилки які не впливають на зміст пропозиції, допущені в словах та словосполученнях, що зазначені в документах, які підготовлені безпосередньо учасником торгів та надані у складі його тендерної пропозиції згідно з умовами тендерної документації; - зазначення невірної назви документу, який підготовлений учасником, якщо зміст такого документу повністю відповідає вимогам цієї тендерної документації. Таким чином, на думку Замовника встановлена помилка в ініціалах учасника, була допущена в результаті механічної описки в документах, які не впливають на зміст пропозиції, які допущені в словах та словосполученнях, що зазначені в документах, які підготовлені безпосередньо учасником торгів та надані у складі тендерної пропозиції учасника згідно з умовами тендерної документації. Стосовно надання документів учасника згідно кваліфікаційних критеріїв визначених п. 3. Додатку до Тендерної документації керуючись ст. 16 Закону, щодо наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору, пояснюємо наступне: Згідно п. 3.1. Додатку № 1 до ТД передбачено, що учасник для підтвердження кваліфікації повинен надати Довідка у довільній формі, завірена підписом уповноваженої особи про наявність досвіду виконання аналогічних договорів, які є аналогічними за наступними критеріями: за предметом закупівлі (будівництво, капітальний ремонт або реконструкція будівель та споруд із виконанням загально-будівельних робіт, тощо). Під час кваліфікації пропозиції учасника ФОП Миронюк Ганна Костянтинівна, взято до уваги довідку про досвід виконання аналогічних договорів та підтверджуючі документи згідно вимог п.3.2. та 3.3. завантажені 20 травня 2020 у 09:12 години під назвою «Довідка про наявність аналогічних договорів.pdf», «Аналогічний договір підряду 140.pdf», «Аналогічний договір підряду 80.pdf», «Аналогічний договір підряду 78.pdf». За результатами аналізу вищезазначених документів, встановлено що учасником виконано вимоги аналогічності за предметом закупівлі, істотної вартості та періоду виконання. На ваші заперечення, пояснюємо, що згідно п. 3.1. Додатку Замовником встановлена аналогічність за предметом закупівлі (будівництво, капітальний ремонт або реконструкція будівель та споруд із виконанням загально-будівельних робіт, тощо); Учасником надано три договори на проведення капітального ремонту, чим виконано вищезазначену вимогу. Звертаємо увагу, що учасники закупівлі мали можливість надати аналогічні договори з виконання договорів на будівництво, капітальний ремонт або реконструкція будівель та споруд із виконанням загально-будівельних робіт, тощо. Згідно вашого заперечення повідомляємо, що Замовник не встановлював вимогу щодо надання повної еквівалентності предмету закупівлі щодо капітального ремонту фасаду приміщення "Енергозберігаючі заходи (утеплення, заміна дверних та віконних блоків), надання аналогічних договорів на будівництво фасаду приміщення "Енергозберігаючі заходи (утеплення, заміна дверних та віконних блоків), КНП "Міська дитяча поліклініка" по вул.Руській,273в м.Чернівці» у зв’язку з неможливістю її виконання. А також надання аналогічних договорів на будівництво "Енергозберігаючих заходів з утеплення, заміни дверних та віконних блоків) та реконструкція будівель та споруд із виконанням загально-будівельних робіт щодо "Енергозберігаючих заходів (утеплення, заміна дверних та віконних блоків) є неможливим. Крім того, в ході розгляду Вашої вимоги, встановлено, що в Державному класифікаторі будівель та споруд ДК 018-2000 затвердженого і введено в дію наказом Держстандарту України від 17 серпня 2000 р. N 507, визначені, поняття – будівлі, споруди та дороги, за результатами вивчення яких встановлено, що міські та сільські вулиці, позаміські дороги та будь-які шляхи (включаючи відкриті транспортні розв'язки, стоянки, перехрестя, об'їзні та окружні дороги), наприклад, проспекти, алеї, провулки, обхідні дороги, під'їзні дороги, польові дороги, доріжки для верхової та велосипедної їзди, майдани, тротуари та пішохідні зони можуть бути віднесені до споруд. Таким чином, у Замовника відсутні законні підстави для скасування прийнятого рішення. З огляду на зазначене вище Ваша Вимога не може бути задоволена.
Статус вимоги: Відхилено
Скарга
Відхилено

Скарга в АМКУ

Номер: e94d3d78f29245bf948a52fcb9820459
Ідентифікатор запиту: UA-2020-05-04-002624-b.b1
Назва: Скарга в АМКУ
Скарга:
Вих. № 319 від 22червня2020 року Антимонопольний комітет України -------------------------------------------------------- вул. Митрополита Василя Липківського, 45, м. Київ, 03035 Суб’єкт оскарження: Товариство з обмеженою відповідальністю «Укр-Євро Дім» ---------------------------------------------------------- Проспект. Злуки, 11/20, м. Тернопіль, 46010, код ЄДРПОУ 40322287, електронна пошта: ukrevro_dim@ukr.net, телефон: +380969644029 Замовник: Комунальне некомерційне підприємство «Міська дитяча поліклініка» Чернівецької міської ради ------------------------------------------------------- проспект Незалежності, 109, м. Чернівці, Чернівецька обл., Україна, 58005 код ЄДРПОУ 23248085, електронна пошта: mdp.cv@ukr.net телефони: +380954205285,+380954170286 Номер оголошення про проведення процедури закупівлі (ідентифікатор закупівлі):UA-2020-05-04-002624-b СКАРГА на рішення Замовника Замовником, Комунальним некомерційним підприємством «Міська дитяча поліклініка»Чернівецької міської ради, проводиться процедура закупівлі (відкриті торги), предметом якої є «Капітальний ремонт фасаду приміщення «Енергозберігаючі заходи (утеплення, заміна дверних та віконних блоків)» КНП «Міська дитяча поліклініка» по вул.Руській,273в м.Чернівці за кодом ДК 021: 2015: 45453000-7: Капітальний ремонт і реставрація», очікувана вартість предмету закупівлі 1446 571,00 грн., номер оголошення про проведення процедури закупівлі (ідентифікатор закупівлі): UA-2020-05-04-002624-b. У закупівлі взяли участь 9 учасників: ТОВ «АСКОР-БУД», ТОВ Будівельна компанія «КОРДБУД-ІНВЕСТ», ТОВ ФАСАД АЛЬЯНС, ТОВ «Укр-Євро Дім», ФОП МИРОНЮК ГАННА КОСТЯНТИНІВНА, ТОВ «БП "БУДКОМФОРТ», ТОВ «Експріелтсервіс», ПП «КОМПАНІЯ РОС», ТОВ «ДОР-БУД ІНВЕСТ СВ». 21.05.2020 відбувся електронний аукціон. Рішенням Замовника (протокол засідання тендерного комітету № 60 від 28.05.2020) відхиленопропозицію Учасника,ТОВ «АСКОР-БУД», якане відповідає встановленим кваліфікаційним критеріям та вимогам Тендерної документації, на підставі п.п. 1, 2 ч. 1 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі». Рішенням Замовника (протокол засідання тендерного комітету № 66 від 04.06.2020) відхилено пропозиціїУчасників, ТОВ Будівельна компанія «КОРДБУД-ІНВЕСТ», ТОВ ФАСАД АЛЬЯНС, якіне відповідають встановленим кваліфікаційним критеріям та вимогам Тендерної документації, на підставі п.п. 1, 2 ч. 1 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі». Далі Замовником розглянуто тендерну пропозицію Учасника, ТОВ «Укр-Євро Дім» та за результатами розгляду прийнято рішення про відхилення пропозиції Учасника, яка не відповідає встановленим кваліфікаційним критеріям та вимогам Тендерної документації, на підставі п.п. 1, 2 ч. 1 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі» (протокол засідання тендерного комітету № 71 від 12.06.2020). Після цього Замовником розглянуто тендерну пропозицію ФОП «МИРОНЮК ГАННА КОСТЯНТИНІВНА». За результатами розгляду Замовником прийнято наступні рішення щодо цього учасника (протокол засідання тендерного комітету № 74 від 18.06.2020): 1. За результатами розгляду пропозицій визначити переможцем процедури відкритих торгів згідно предмету закупівлі робіт «Капітальний ремонт фасаду приміщення «Енергозберігаючі заходи (утеплення, заміна дверних та віконних блоків)» КНП «Міська дитяча поліклініка» по вул. Руській, 273в м. Чернівці за кодом ДК 021: 2015: 45453000-7: Капітальний ремонт і реставрація» учасника торгів - ФОП «МИРОНЮК ГАННА КОСТЯНТИНІВНА» (далі - переможець). 2. Прийняти рішення про намір укласти договір про закупівлю з переможцем ФОП «МИРОНЮК ГАННА КОСТЯНТИНІВНА» (далі Переможець) на закупівлю робіт «Капітальний ремонт фасаду приміщення «Енергозберігаючі заходи (утеплення, заміна дверних та віконних блоків)» КНП «Міська дитяча поліклініка» по вул. Руській, 273в м. Чернівці за кодом ДК 021: 2015: 45453000-7: Капітальний ремонт і реставрація» . 3. З метою забезпечення права на оскарження рішень замовника договір про закупівлю не може бути укладено раніше ніж через 10 днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю. Тендерний комітет рекомендує згідно пп.5,6 ст.ЗЗ Закону директору підприємства ХорошенюкуІ.І. підписати договір з Переможцем не раніше 10 днів але не пізніше 20 днів з дня оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю. 4. Оприлюднити протокол розгляду тендерної пропозиції та намір укласти договір, на веб-порталі Уповноваженого органу через авторизований електронний майданчик протягом одного дня з дня його затвердження, відповідно до вимог ст. 10 Закону України «Про публічні закупівлі». 18.06.2020 року Замовником розміщено у системі повідомлення про намір укласти договір з учасником,ФОП«МИРОНЮК ГАННА КОСТЯНТИНІВНА». Вважаємо, рішення Замовника, викладене у протоколі засідання тендерного комітету № 71 від 12.06.2020 (далі – Рішення), прийнятим з порушенням процедури закупівлі. При цьому, це рішення порушує права та інтереси суб’єкта оскарження – ТОВ «Укр-Євро Дім», яке є учасником зазначеної вище процедури закупівлі і тендерну пропозицію якого цим Рішенням відхилено. Підставою прийняття такого рішення у протоколі № 71 від 12.06.2020зазначені наступні обставини. Під час розгляду пропозиції учасника ТОВ «Укр-Євро Дім» встановлено невідповідність кваліфікаційним критеріям та умовам Тендерної документації, а саме: - у складі пропозиції учасника ТОВ «Укр-Євро Дім» відсутній гарантійний лист від виробника, що Металопластикові конструкції мають не менше 5 (п’яти) камерний профіль, та двохкамерний енергозберігаючий склопакет, що суперечить вимогам технічного завдання Додатку 5 ТД. - у складі пропозиції учасника відсутній гарантійний лист (листи) від виробника, що будівельні матеріали будуть якісними та сертифікованими, що суперечить вимогам технічного завдання Додатку 5 ТД. - учасником надано довідку про виконання аналогічних договорів та копії зазначених договорів, вартість яких менше 80% від очікуваної вартості закупівлі, що суперечить вимогам абз. 2 п. 3.1 Додатку № 1 до Тендерної документації. Учасником не виправлено виявлені Замовником невідповідності та його тендерна пропозиція не відповідає кваліфікаційним критеріям замовника, встановленим ст. 16, що суперечить вимогам абз. 2 п. 3.1 Додатку № 1 до Тендерної документації. 1. Спростування підстав відхилення тендерної пропозиції – відсутність у її складі гарантійних листів від виробника всупереч вимог технічного завдання Додатку 5 ТД. У додатку № 5 до Тендерної документації викладені наступні технічні вимоги до предмету закупівлі: 1. Матеріал повинен відповідати вимогам екологічної та пожежної безпеки. Учасник повинен передбачити необхідність застосування заходів із захисту довкілля (надати гарантійний лист). 2.Будівельні матеріали повинні бути якісними та сертифікованими (надати гарантійний лист(листи) та сертифікати від виробника, або постачальника на основні конструкції, матеріали та елементи які будуть використовуватись згідно технічного завдання). 3.Металопластикові контрукції повинні мати не менше 5 (п’яти) камерний профіль, склопакет двохкамерний енергозберігаючий - надати гарантійний лист та сертифікат від виробника. 4. Встановлення вікон та дверей буде здійснюватися в будівлі, що експлуатується, без звільнення від меблів та інших предметів (надати гарантійний лист). 5. Фурнітура повинна містити всі елементи для поворотно-відкидного відкриття стулки (з механізмом на провітрювання та відкривання) надати гарантійний лист. Обставини, зазначені Замовником у Рішенні, як підстави відхилення тендерної пропозиції, стосуються пунктів 2, 3 Технічних вимог, наведених вище. На виконання зазначених технічних вимог Учасником ТОВ «Укр-Євро Дім» у складі тендерної документації було надано: -на виконання п. 2 Технічних вимог – гарантійний лист вих. № 211 від 19.05.2020, виданий ТОВ «Укр-Євро Дім» (документ завантажено під назвою «Г.Л. якість матеріалів» у форматі «pdf» 20.05.2020 о 10 год. 13 хв.), про те, що під час виконання технічного завдання, згідно закупівлі, будуть використовуватися сертифіковані будівельні матеріали високої якості, та надано копії сертифікатів на відповідні матеріали; - на виконання п. 3 Технічних вимог – гарантійний лист вих. № 209 від 19.05.2020, виданий ТОВ «Укр-Євро Дім» (документ завантажено під назвою «Г.Л. Металопластикові конструкції» у форматі «pdf» 20.05.2020 о 10 год. 13 хв.), про те, що при виконанні технічного завдання до закупівлі, будуть використовуватися металопластикові конструкції які мають не менше 5 (п’яти) камерний профіль, склопакет двохкамерний енергозберігаючий, а також надано сертифікат від виробника. Обгрунтування відповідності цих документів вимогам Технічних вимог Додатку № 5 до Тендерної документації. У пунктах 1, 4, 5 Технічних вимог до предмету закупівлі (додаток № 5 до Тендерної документації), міститься вимога надати гарантійний лист. У цих положеннях прямо не зазначено, ким має бути виданий гарантійний лист, але з їхнього змісту випливає, що їх автором має бути учасник. У пунктах 2, 3 Технічних вимог до предмету закупівлі також не зазначено, хто має видати гарантійні листи, як і не зазначено, що це має бути виробник. Проте, з урахуванням змісту інших пунктів Технічних вимог до предмету закупівлі (1, 4, 5), про які зазначено вище, випливає, що ці гарантійні листи також мають бути видані самим учасником. Це підтверджується також змістом вказаних пунктів 2, 3 Технічних вимог. Так, у них міститься вимога надати сертифікати від виробника або постачальника. Разом з тим, надання на одні і ті ж матеріали одночасно і сертифікату і гарантійного листа, виданих виробником не мало б змісту, оскільки у відповідності до ч. 1 ст. 1 Закону України «Про технічні регламенти та оцінку відповідності» сертифікат вже є документом про відповідність. Так, згідно з із зазначеною нормою Закону: - документ про відповідність - декларація (в тому числі декларація про відповідність), звіт, висновок, свідоцтво, сертифікат (у тому числі сертифікат відповідності) або будь-який інший документ, що підтверджує виконання заданих вимог, які стосуються об’єкта оцінки відповідності; - підтвердження відповідності - видача документа про відповідність, яка ґрунтується на прийнятому після критичного огляду рішенні про те, що виконання заданих вимог було доведене. Також, твердження Замовника у Рішенні, що саме виробником мають бути видані гарантійні листи про те, що будівельні матеріали будуть якісними та сертифікованими позбавлене взагалі змісту, оскільки наявність сертифікату від виробника засвідчує, що відповідні матеріали уже є сертифікованими, а не будуть такими у майбутньому, та уже відповідають якісним вимогам. У цьому випадку саме Учасник має гарантувати, що він буде використовувати у процесі виконання робіт ті будівельні матеріали, які є якісними та уже сертифіковані. Таким чином, Замовник, як підставу відхилення Тендерної пропозиції Учасника ТОВ «Укр-Євро Дім» вказав невідповідність вимогам, які не містяться у Тендерної документації, а враховуючи, що Учасником ТОВ «Укр-Євро Дім» у складі Тендерної пропозиції надано гарантійні листи, передбачені Технічними вимогами до предмету закупівлі (додаток № 5 до Тендерної документації), відхилення Тендерної пропозиції цього Учасника з мотивів її суперечності цим вимогам є безпідставним. 2. Спростування підстави відхилення тендерної пропозиції – ненадання учасником довідки про виконання аналогічних договорів та копії зазначених договорів, вартість яких менше 80% від очікуваної вартості закупівлі, всупереч вимогам абз. 2 п. 3.1 Додатку № 1 до Тендерної документації. У додатку № 1 до Тендерної документації одним із кваліфікаційних критеріїв визначено наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору (п. 3). Для підтвердження відповідності даному критерію учасник має надати наступні документи: 3.1. Довідка у довільній формі, завірена підписом уповноваженої особи про наявність досвіду виконання аналогічних договорів, які є аналогічними за наступними критеріями: - за предметом закупівлі (будівництво, капітальний ремонт або реконструкція будівель та споруд із виконанням загально-будівельних робіт, тощо); - за істотними умовами договору (вартість договору не менше 80 % від очікуваної вартості закупівлі); - період виконання аналогічних договорів 2018-2019 роки, на суму не менше 80% від очікуваної вартості закупівлі; Довідку надати за наведеним прикладом у формі таблиці: 3.2. Копії аналогічних договорів відповідно до вимог п. 3.1. (не менше 3-х трьох). 3.3. Документальне підтвердженням виконання аналогічних договорів (листи-відгуки, довідки) та копіями довідок про вартість виконаних робіт (форма КБ-3) від замовників таких договорів, що повністю або частково фінансуються за рахунок коштів бюджету (державного чи місцевого), щодо належного виконання з боку Учасника зобов’язань (загальна кількість не менше 3-х трьох). Абзац 2 п. 3.1, містить такий критерій аналогічності договору, як предмет закупівлі (будівництво, капітальний ремонт або реконструкція будівель та споруд із виконанням загально-будівельних робіт, тощо). Отже, положення Тендерної документації, на яке посилається Замовник, не містить вимоги надання учасником довідки про виконання аналогічних договорів та копії зазначених договорів, вартість яких менше 80% від очікуваної вартості закупівлі. Крім цього, щодо вимог Додатку № 1 до Тендерної документації про надання довідки та аналогічних договорів слід зазначити наступне. П. 3.1 зазначеного Додатку не містить вимоги про кількість аналогічних договорів, які мають бути зазначені у довідці, та вимоги про відповідність аналогічного договору усім критеріям одночасно. Разом з тим, учасником ТОВ «Укр-Євро Дім» надано у складі Тендерної пропозиції довідку за формою відповідно до п. 3.1 Додатку № 1 до Тендерної документації від 20.05.2020 вих. № 217 (документ завантажено під назвою «Довідка про аналог. договори» у форматі «pdf» 20.05.2020 о 10 год. 14 хв.). У цій довідці зазначено інформацію про три аналогічні договори. Один із цих договорів відповідає усім чотирьом критеріям, які містяться у п. 3.1 зазначеного Додатку (за предметом закупівлі, за істотними умовами договору, за періодом виконання та за обсягом виконання), а інші два договори відповідають трьом критеріям, за виключенням критерію щодо істотної умови договору. П. 3.2 вказаного додатку містить вимогу надатикопії аналогічних договорів відповідно до вимог п. 3.1. (не менше 3-х трьох). Оскільки уточнення «не менше 3-х трьох» додано до «вимог п. 3.1.» отже, воно стосується кількості вимог до аналогічного договору, що містяться у п. 3.1 цього Додатку, тобто три вимоги з чотирьох, викладених у зазначеному пункті. Учасником ТОВ «Укр-Євро Дім» надано копії трьох виконаних договорів (завантажені під назвами «Аналогічний договір _1», «Аналогічний договір _2», «Аналогічний договір _3»у форматі «pdf» 20.05.2020), один з яких відповідає чотирьом критеріям, викладеним у п. 3.1 вказаного Додатку, а інші два – трьом критеріям, за виключенням критерію щодо істотної умови договору. Отже, учасником ТОВ «Укр-Євро Дім» виконано вимогип.п. 3.1 та 3.2 Додатку № 1 Тендерної документації щодо надання довідки про виконання аналогічних договорів та копій аналогічних договорів. Таким чином, учасником ТОВ «Укр-Євро Дім» у складі тендерної документації надано документи передбачені абз. 2 п. 3.1 Додатку № 1 до Тендерної документації. Згідно з п. 18 ч. 1 ст. 1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) переможець процедури закупівлі - учасник, тендерна пропозиція якого відповідає всім критеріям та умовам, що визначені у тендерній документації, і визнана найбільш економічно вигідною, та якому замовник повідомив про намір укласти договір про закупівлю, або учасник, якому замовник повідомив про намір укласти договір про закупівлю за результатами застосування переговорної процедури закупівлі. Відповідно до п. 32 ч. 1 ст. 1 Закону тендерна пропозиція - пропозиція щодо предмета закупівлі або його частини (лота), яку учасник процедури закупівлі подає замовнику відповідно до вимог тендерної документації. Ч. 1 ст. 5 Закону визначено, що закупівлі здійснюються за такими принципами, зокрема: - добросовісна конкуренція серед учасників; - об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; Підстави відхилення Замовником тендерної пропозиції визначені у ч. 1 ст. 31 Закону. Таким чином, Рішення Замовника прийняте з порушенням процедури закупівлі, принципу об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі, а отже є незаконним. Відповідно, незаконним є також рішення Замовника про визначення переможцем процедури закупівлі учасника ФОП «МИРОНЮК ГАННА КОСТЯНТИНІВНА» (протокол засідання тендерного комітету № 74 від 18.06.2020). З урахуванням наведених обставин, Рішення Замовника (протоколи № 71 від 12.06.2020 та № 74 від 18.06.2020) порушують права та інтереси скаржника, як Учасника процедури закупівлі, пропозиція якого визнана найбільш економічно вигідною, що дає можливість претендувати на укладення договору з Замовником. Усі документи, що підтверджують викладені у скарзі обставини, містяться на веб-порталі Уповноваженого органу, за адресою: https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-05-04-002624-b. На підставі наведеного, керуючись ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі» та Конституцією України, - ПРОСИМО: 1. Прийняти скаргу до розгляду. 2. Прийняти рішення про встановлення порушень, допущених Замовником – Комунальним некомерційним підприємством «Міська дитяча поліклініка»Чернівецької міської ради, при проведенні процедури закупівлі – «Капітальний ремонт фасаду приміщення «Енергозберігаючі заходи (утеплення, заміна дверних та віконних блоків)» КНП «Міська дитяча поліклініка» по вул.Руській,273в м.Чернівці за кодом ДК 021: 2015: 45453000-7: Капітальний ремонт і реставрація», оголошення про проведення якої оприлюднене не веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2020-05-04-002624-b. 3. Зобов’язатиКомунальне некомерційне підприємство«Міська дитяча поліклініка»Чернівецької міської ради скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю «Укр-Євро Дім» щодо закупівлі робіт «Енергозберігаючі заходи (утеплення, заміна дверних та віконних блоків)» КНП «Міська дитяча поліклініка» по вул.Руській,273в м.Чернівці за кодом ДК 021: 2015: 45453000-7: Капітальний ремонт і реставрація», оголошення про проведення якої оприлюднене не веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2020-05-04-002624-b. 4. Зобов’язати Комунальне некомерційне підприємство«Міська дитяча поліклініка»Чернівецької міської ради скасувати рішення про визначенняучасника ФОП«МИРОНЮК ГАННА КОСТЯНТИНІВНА» переможцем процедури відкритих торгів згідно предмету закупівлі робіт«Енергозберігаючі заходи (утеплення, заміна дверних та віконних блоків)» КНП «Міська дитяча поліклініка» по вул.Руській,273в м.Чернівці за кодом ДК 021: 2015: 45453000-7: Капітальний ремонт і реставрація», оголошення про проведення якої оприлюднене не веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2020-05-04-002624-b. З повагою ДиректорТОВ «Укр-Євро Дім» О.Р. Пупко
Дата розгляду скарги: 02.07.2020 12:00
Місце розгляду скарги: АМКУ
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 25.06.2020 19:09
Дата прийняття рішення про відхилення скарги: 07.07.2020 19:42
Автор: ТОВ Укр-Євро Дім, Пупко Ольга Романівна +380685870848 ukrevro_dim@ukr.net