-
Відкриті торги
-
Однолотова
-
КЕП
Капітальний ремонт дороги по пр.Гвардійський в м.Сєвєродонецьк (від пр.Космонавтів до вул.Донецька)
Торги не відбулися
5 591 772.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 27 958.90 UAH
мін. крок: 0.5% або 27 958.90 UAH
Період оскарження:
04.05.2020 16:15 - 22.05.2020 00:00
Вимога
Залишено без розгляду
Дискримінаційні умови у Тендерній документації
Номер:
59d13d987ea241d9aa93bc4f7d2d074c
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-05-04-002566-b.c1
Назва:
Дискримінаційні умови у Тендерній документації
Вимога:
Замовником у Тендерній документації, щодо проведення процедури відкритих торгів на закупівлю послуг затвердженою Протоколом № 2 від 04.05.2020р. у Розділі V. Оцінка тендерної пропозиції в п. 3 «Інша інформація» у п.п. 3.5. висунуто наступну вимогу: Для виконання якісного капітального ремонту доріг учасник підтверджує свою кваліфікацію (досвід роботи) протягом 15 років фахової роботи в даному напрямку (витяг з ЄДРПОУ).
Проаналізувавши зазначені вище вимоги Тендерної документації встановлено, що вони є дискримінаційними, бо свідчать, про те, що Учасник, який має певну кваліфікацію (досвід) до 15 років у виконанні/наданні подібних видів робіт (послуг), не може брати участі у Закупівлі, бо кваліфікація (досвід) є недостатнім для Замовника (від 15 років) за умовами його Тендерної документації, що в свою чергу суперечить ст. 5 та ст. 16 ЗУ «Про публічні закупівлі» у новій редакції.
Для дотримання принципу недискримінації учасників під час проведення процедур закупівель Замовник повинен, зокрема: забезпечити рівні умови для участі у процедурі закупівель вітчизняним та іноземним учасникам; перевірити, аби його Тендерна документація не містила вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників та дотримуватись вимог ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі».
В свою чергу Замовник, під час складання та затвердження Тендерної документації керувався лише власним бажанням, які конкретизував та визначив у своїй Тендерній документації та не керувався (проігнорував) норми чинного в Україні законодавства, а саме вимоги ст. 16 ЗУ «Про публічні закупівлі» де чітко визначені кваліфікаційні критерії процедури закупівлі, які Замовник може викласти у своїй Тендерній документації. Обмежувати Учасників терміном займання підприємницькою діяльності з побідних видів робіт Замовник не має права.
Ігнорування норм чинного законодавства України, шляхом виключення можливості брати участі у Закупівлі Учасникам, які мають кваліфікацію (досвід роботи) менше ніж 15 років, однак мають достатню кваліфікацію (досвід роботи), техніку, необхідний персонал та інші можливості виконати подібні види робіт (послуг) створює факт наявності корупційного ризику.
Корупційним ризиком може бути попередня змова учасників торгів та «сприяння» переможцю конкурсу (тут суттєву роль відіграє неможливість, за таких умов, участі у конкурсі Учасника, який має достатній досвід виконання робіт (надання послуг) з поточного середнього, капітального ремонту або будівництва автомобільних доріг, та має можливість виконати необхідні для Замовника роботи (послуги) як власними силами так і залученням у якості виконавця робіт Субпідрядні організації з відповідним досвідом та кваліфікацією) та/або змова між Замовником та одним із учасників торгів, який заздалегідь попередив Замовника про наявність у нього кваліфікації (досвіду роботи) понад 15 років, через що Замовник свідомо ігнорує норми чинного законодавства України, в частині кваліфікаційних вимог на підтвердження кваліфікації і досвіду Учасника, що свою чергу становиться інструментом для відхилення пропозицій Учасників з кваліфікацією (досвідом) менше 15 років та визначення лише одного Учасника, якого буде допущено до участі в аукціоні.
ВИМАГАЄМО:
1. Внести зміни до Тендерної документації, шляхом виключення п.п. 3.5. з п. 3 Інша інформація, що міститься в Розділі V. Оцінка тендерної пропозиції Тендерної документації та викласти її у новій редакції з урахуванням цих змін.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
08.05.2020 15:33
Вирішення:
У відповідь на вимогу щодо усунення дискримінаційних вимог зазначених у Розділі V. Оцінка тендерної пропозиції в п.3 «Інша інформація» у п.п. 3.5 Тендерної документації до закупівлі «Капітальний ремонт дороги по пр. Гвардійський в м. Сєвєродонецьк (від пр. Космонавтів до вул. Донецька) № закупівлі UA-2020-05-04-002566-b» повідомляю:
1. Замовником вищезгаданої закупівлі виступає Відділ капітального будівництва, який, в свою чергу, є підрозділом виконавчих органів Сєвєродонецької міської ради (Додаток до рішення до 69-ї сесії міської ради від 05.09.2019р. №4057).
2. Так, згідно з Положенням про Відділ капітального будівництва, затвердженого рішенням сесії Сєвєродонецької міської ради від 29.02.2016р №157, Відділ капітального будівництва створено Сєвєродонецькою міською радою, як самостійний виконавчий орган, підконтрольний та підзвітний їй, Відділ капітального будівництва підпорядкований міській раді, міському голові…; Відділ капітального будівництва керується у своїй діяльності, серед іншого, рішеннями міської ради, виконавчого комітету, розпорядженнями міського голови… Згідно з ч. 2 ст.54 ЗУ «Про місцеве самоврядування в Україні»: Відділи, управління та інші виконавчі органи ради є підзвітними і підконтрольними раді, яка їх утворила, підпорядкованими її виконавчому комітету, сільському, селищному, міському голові, голові районної у місті ради;
3. 27.04.2020р. Рішенням №273 Виконавчого комітету Сєвєродонецької міської ради встановлено кваліфікаційний критерій підрядних організацій, які виконують роботи з капітального ремонту доріг м. Сєвєродонецька - 15 років фахової роботи в даному напрямку.
Таким чином, підсумовуючи вищевикладене, Відділ капітального будівництва, як Замовник зазначеної закупівлі неспроможний внести зміни до Тендерної документації, не порушуючи зазначеного рішення виконавчого комітету Сєвєродонецької міської ради, шляхом виключення п.п. 3.5. з п. 3 «Інша інформація», що міститься в Розділі V. «Оцінка тендерної пропозиції» Тендерної документації та викласти її у новій редакції з урахуванням зауважень.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
26.05.2020 17:04