• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Системи реєстрації медичної інформації та дослідне обладнання (Індикатори)

Завершена

150 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 750.00 UAH
Період оскарження: 04.05.2020 15:39 - 08.05.2020 16:00
Вимога
Залишено без розгляду

де економія?

Номер: 665cbb42c79945489d343990a18f5297
Ідентифікатор запиту: UA-2020-05-04-001553-a.b1
Назва: де економія?
Вимога:
Шановний Замовнику. Я, звичайно все розумію, але це вже занадто! Чому таке ставлення до інших виробників? Як Ви визначили, що індикатори, що я Вам запропонувала, гірші за Медтести? Ви ж навіть не запросили зразки, щоб спробувати, як вони працюють! Де принцип економії бюджетних коштів? Ви розумієте, що на 149502,63 грн Ви можете закупити на 50% більше індикаторів, що запропоновані мною? А коли Ви визначали переможця, Ви взагалі цікавилися, скількі коштують індикатори, запропоновані переможцем? Про які 10% надбавки, дозволені Законом, йде мова? Невже Вам нікуди діти ті 50000грн різниці? Вибачте за емоційність, але це вже перебор! Прошу відмінити закупівлю і провести нову. В іншому випадку буду вимушена звернутися до Вашого департаменту охорони здоров'я. Виявляється, вони дуже допомагають в таких випадках (маю досвід в іншій області України).
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний Учаснику! Розглянувши Вашу вимогу, повідомляємо наступне. 1. Відповідно до ч.4 ст 14 Закону України «Про публічні закупівлі», у вимогах до предмета закупівлі, що містять посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, замовник може вказати, які аналоги та/або еквіваленти приймаються у пропозиціях учасників. Тобто прописуючи конкретну торгову марку, Замовник не порушив вимог Закону. Закон вказує, що Замовник МОЖЕ, а не зобов’язаний вказувати які аналоги та/або еквіваленти приймаються у пропозиціях учасників. 2. Ціни на індикатори виробництва «Медтест» переможця спрощеної закупівлі цілком відповідає цінам на даний вид індикаторів, які пропонують інші учасники по закупівлях у системі ProZorro згідно з предметом закупівлі, код національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» – 33120000-7 — Системи реєстрації медичної інформації та дослідне обладнання, (індикатори). 3. Що стосується «10% надбавки» про які ви пишете у своїй вимозі, то звертаємо Вашу увагу на те, що згідно внесених змін від” 25 січня 2017 року № 43, до постанови Кабінету Міністрів України від 17.10.2008 № 955 «Про заходи щодо стабілізації цін на лікарські засоби і медичні вироби», чинним законодавством не встановлюються та не регулюються граничні постачальницько-збутові надбавки на вироби медичного призначення. 4. З приводу надання зразків продукції для порівняння звертаємо Вашу увагу на те, що нова редакція Закону України «Про публічні закупівлі» не передбачає надання зразків продукції. 5. Згідно ст 5 Закону України «Про публічні закупівлі», закупівлі здійснюються за принципами максимальної економії, ефективності та пропорційності , що означає придбання необхідної продукції з найкращим для вирішення конкретного завдання співвідношенням ціни та якості, а не найдешевшого товару. 6. Відповідно до п.13 ст.14 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник відхиляє пропозицію в разі, якщо пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі та вимогам до предмета закупівлі. Отже в уповноваженої особи були наявні всі підстави для відхилення Вашої тендерної пропозиції. Також звертаємо Вашу увагу, що Ваші емоційні та необґрунтовані вимоги порушують норми п.5 ст 7 Закону України «Про публічні закупівлі» та можуть розглядатися як втручання в процедуру закупівлі/спрощену закупівлю та вплив на роботу Уповноваженої особи підприємства.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 24.05.2020 12:39