• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Роботи з розроблення проектно-кошторисної документації об'єкту :"Капітальний ремонт будівель (влаштування системи пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуюванням людей, передавання тривожних сповіщень, автоматичного газового пожежогасіння) Дніпропетровського державного університету внутрішніх справ, що розміщені за адресою: пр. Гагаріна, 26 в м. Дніпро"

Завершена

466 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 330.00 UAH
Період оскарження: 04.05.2020 14:56 - 08.05.2020 15:00
Вимога
Відхилено

Щодо надання ліцензії

Номер: add18202350f48aab98207d796b8129f
Ідентифікатор запиту: UA-2020-05-04-001983-b.b3
Назва: Щодо надання ліцензії
Вимога:
У додатку № 1 до оголошення є вимога щодо надання копія ліцензії на здійснення діяльності у цій сфері господарювання, отриману у порядку, встановленому чинним законодавством України. Але розробка проектної документації відсутня у переліку видів господарської діяльності, що підлягають ліцензуванню, - у відповідності до Закону України «Про ліцензування видів господарської діяльності» та Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності». Вимагаємо видалити вимогу щодо надання копії ліцензії на здійснення діяльності у цій сфері господарювання як таку, що не відповідає чинному законодавству.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний учаснику, розглянувши Вашу вимогу, повідомляємо, що в оголошенні про проведення закупівлі зазначено, що у випадку обґрунтованої відсутності будь-якого документу учасником надається пояснення із відповідним обґрунтуванням причин їх ненадання.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Строк виконання робіт

Номер: 074c11818cc64fc88ed31801c65659a6
Ідентифікатор запиту: UA-2020-05-04-001983-b.c2
Назва: Строк виконання робіт
Вимога:
У п.3.5 оголошення на проведення електронної закупівлі вказано строк виконання робіт: 15 календарних днів з дати підписання договору. В той же час завдання на проектування містить вимогу щодо отримання та надання Замовнику позитивного експертного звіту щодо комплексної експертизи проектно-кошторисної документації. Але у відповідності до вимог діючої нормативної документації проектувальник не проводить експертизу та не визначає строк її проведення. Строк проведення експертизи визначає експертна організація, що відповідає вимогам наказу Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 15.08.2017 № 204. У відповідності до п.14 ПОРЯДКУ затвердження проектів будівництва і проведення їх експертизи (Постанова № 560 від 11.05.2011р.) строк проведення експертизи не повинен перевищувати для об’єктів, які за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів із середніми (СС2) та значними (СС3) наслідками (відповідальності), - 30 календарних днів, але не повинен бути менш ніж 1,62 робочих днів (з розрахунку мінімальної вартості експертизи проектної документації за всіма напрямками - 2,7тис.грн.без ПДВ у відповідності до Додатку Е ДСТУ Б Д..1.-7:2013 та мінімальної вартості експертизи проектів будівництва з розрахунку на один людино-день у розмірі 1670 грн. без ПДВ у відповідності до Наказу № 5 від 03.02.2020р. «Про мінімальну вартість експертизи проектів будівництва» ДП «Укрдержбудекспертиза». 15 календарних днів – це 10 робочих днів, 2 з яких – відведено на експертизу за всіма напрямками (строк якої визначає експертна організація). Замовник наголошує, що предмет закупівлі пов'язаний з безпекою життя та здоров'я людей та підкреслює необхідність отримання результату закупівлі у найкоротші строки. Та чомусь замовника не хвилює якість виконаної документації для системи, яка повинна забезпечити життя та здоров’я людей на об’єкті 22тис.кв.м., у строк – вісім робочих днів. Такі стислі строки проектування такого важливого та великого (по площі та складу робіт) об’єкту з порушенням усіх нормативно обумовлених строків виконання може вказувати на корупційну складову. Вимагаємо внести зміни в тендерну документацію щодо строків виконання послуг по предмету закупівлі (на розробку проектної документації – не менше 30 робочих днів, на проведення експертизи за всіма напрямками – не менше 30 календарних днів) або обґрунтувати можливість виконання робіт в означені строки.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Розглянувши вимогу учасника повідомляємо, що строки виконання робіт визначаються Замовником та мають бути витримані Підрядником під час виконання робіт. Вимога про подовження строків до бажаних учасником 30 календарних днів на проектування та 30 на експертизу не може бути задоволена оскільки Вона обґрунтована лише бажанням учасника, оскільки НПА, якими керується учасник є рекомендаційними та не встановлюють жодних обмежених строків. Проведення експертизи здійснюється на підставі відповідного договору з експертною організацією у якої, зокрема, визначаються і строки проведення експертизи проектної документації. Отже Замовник не вбачає жодних законодавчо встановлених обмежень, які унеможливлюють виконання робіт у вказані строки.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Найменування предмета закупівлі

Номер: c9e30205799644f3a745078e28f8601a
Ідентифікатор запиту: UA-2020-05-04-001983-b.a1
Назва: Найменування предмета закупівлі
Вимога:
У відповідності до п.3.2 оголошення на проведення електронної закупівлі вказано код за ДК 021:2015 та найменування предмета закупівлі: «71320000-7 Послуги з інженерного проектування». В той же час конкретна назва закупівлі у п.3.1: «Роботи з розроблення проектно-кошторисної документації об'єкту: "Капітальний ремонт будівель (влаштування системи пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуюванням людей, передавання тривожних сповіщень, автоматичного газового пожежогасіння) Дніпропетровського державного університету внутрішніх справ, що розміщені за адресою: пр. Гагаріна, 26 в м. Дніпро"». Вимагаємо визначитись з найменуванням предмета закупівлі (роботи чи послуги) та привести тендерну документацію у відповідність до вимог чинного законодавства.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Розглянувши вимогу учасника, пояснюємо наступне: 1. Предмет закупівлі визначається відповідно до ЗУ «Про публічні закупівлі» та Порядку затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі 17.03.2016 № 454. Відповідно чинного законодавства «Приклади на Прозорро» та на будь-яких інтернет-ресурсах не є джерелами права та не встановлюють правових норм. 2. Відповідно до п. 27 ч. 1 ст. 1 Закону про публічні закупівлі «Роботи - розроблення проектної документації на об’єкти будівництва, науково-проектної документації на реставрацію пам’яток архітектури та містобудування, будівництво нових, розширення, реконструкція, капітальний ремонт та реставрація існуючих об’єктів і споруд виробничого та невиробничого призначення, роботи з нормування в будівництві, геологорозвідувальні роботи, технічне переоснащення діючих підприємств та супровідні роботам послуги, у тому числі геодезичні роботи, буріння, сейсмічні дослідження, аеро- і супутникова фотозйомка та інші послуги, що включаються до кошторисної вартості робіт, якщо вартість таких послуг не перевищує вартості самих робіт» 3. Відповідно абз. Другого пункту 1 розділу ІІ Порядку затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі 17.03.2016 № 454 «Предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 17 і 32 частини першої статті 1 Закону та на основі національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник”, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749 (далі – Єдиний закупівельний словник), за показником четвертої цифри основного словника із зазначенням у дужках конкретної назви товару чи послуги» Оскільки Замовником дотримано усіх вимог, які передбачено чинним в Україні законодавством, прийнято рішення відмовити у задоволенні необґрунтованих вимог учасника.
Статус вимоги: Відхилено