• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

39160000-1 Шкільні меблі(парта/стіл учнівський, стілець учнівський, столи)

Річний план

Торги не відбулися

307 380.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 536.90 UAH
Період оскарження: 04.05.2020 11:21 - 16.05.2020 00:00
Вимога
Є відповідь

Вимога стосовно скасування неправомірного рішення щодо відхилення тендерної пропозиції ТОВ "АРМАРІ"

Номер: 757077c43829433092b55a0a7882fd6c
Ідентифікатор запиту: UA-2020-05-04-000711-b.c2
Назва: Вимога стосовно скасування неправомірного рішення щодо відхилення тендерної пропозиції ТОВ "АРМАРІ"
Вимога:
Шановний Замовнику! Тендерну пропозицію ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АРМАРІ" (далі – ТОВ «АРМАРІ») відхилено згідно з протоколом засідання тендерного комітету №41 від 04.06.2020 (далі – Протокол). Вважаємо рішення тендерного комітету територіального відділу освіти Шевченківського району департаменту освіти і науки Запорізької міської ради неправомірним. Слід зазначити, що ч.2. ст 2 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) передбачено - умови, порядок та процедури закупівель товарів, робіт і послуг регулюються виключно цим Законом, крім випадків, передбачених цим Законом, і не можуть встановлюватися або змінюватися іншими законами України, крім законів, що містять виключно норми щодо внесення змін до цього Закону. Керуючись вимогами ст.22 Закону Замовник в тендерній документації поміж іншого встановлює кваліфікаційні критерії до учасників відповідно до статті16, вимоги, встановлені статтею 17,інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію.Тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. В свою чергу Учасник відповідно до ст 25 Закону подає тендерну пропозиція в електронному вигляді через електронну систему закупівель. Документ з тендерною пропозицією подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначаєтьсяі нформаціяпро ціну, інші критерії оцінки, інформація від учасника про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, вимогам, визначеним у статті 17 цього Закону і в тендерній документації, та завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації. Документи, щопідтверджують відповідність учасника кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, та документи, що містять технічній опис предмета закупівлі, подаються в окремому файлі. Отже, Учасник має подати в складі тендерної пропозиції тільки ті документ які передбачені тендерною документацією. Документи, що не передбачені законодавством для учасників не подаються ними у складі тендерної пропозиції.Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників, у складі тендерної пропозиції не може бути підставою для її відхилення замовником (ч.4 ст. 16 Закону). В Протоколі зазначено, що тендерна пропозиція ТОВ «АРМАРІ» відхилина відповідно до п.4 ч.1 ст.30 Законутендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації. - Підстава«надані сертфікати відовідності, сертфікат на систему менеджменту якості, висновок СЕС та технічні паспорти виробників на ім’я Приватного підприємства «Тепло-Плюс». Відовідно до Статуту та зазначеної інформації в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формуваньТОВ «АРМАРІ» є не тільки виробником меблів, а також може здійснювати інші види діяльності серед яких: Код КВЕД 46.47 Оптова торгівля меблями, килимами й освітлювальним приладдям; Код КВЕД 46.65 Оптова торгівля офісними меблями; Код КВЕД 95.24 Ремонт меблів і домашнього начиння; Код КВЕД 46.90 Неспеціалізована оптова торгівля; Код КВЕД 47.59 Роздрібна торгівля меблями, освітлювальним приладдям та іншими товарами для дому в спеціалізованих магазинах, тощо. Отже ТОВ «АРМАРІ» має можливість пропонувати до закупівлі товари виготовлені іншими підприємствами. Зазначена підстава не є правомірною для відхилиння тендерної пропозиції. - Підстави «не надано письмового договору на комерційне представництво або довіреність (відповідно до ч.3 ст.243 ЦК України) від ПП «Тепло-Плюс»;«не надано довідку про офіційне представництво ПП «Тепло-Плюс»;«не надано авторизаційний лист виробника»: В ст. 243 Цивільного кодексу Українизазначено: 1. Комерційним представником є особа, яка постійно та самостійно виступає представником підприємців при укладенні ними договорів у сфері підприємницької діяльності. 2. Комерційне представництво одночасно кількох сторін правочину допускається за згодою цих сторін та в інших випадках, встановлених законом. 3. Повноваження комерційного представника можуть бути підтверджені письмовим договором між ним та особою, яку він представляє, або довіреністю. 4. Особливо стікомерційного представництва в окремих сферах підприємницької діяльності встановлюються законом». Щодо обов’язку надання Учасником у складі тендерної пропозиції договору на комерційне представництво або довіреність в ст.243 Цивільного кодексу України не йдеться. Звісно повноваження комерційного представника можуть бути підтверджені письмовим договором між ним та особою, яку він представляє, або довіреністю. Учасниками будь-яких торгів можуть бути не тільки виробники, а також «комерційні представники», тощо. Якщо Вам як Замовнику потрібно підтвердження комерційного предствавнцтва необхідно було зазначені документи включити до вимог тендерної документації (ч.3 ст.22 Закону). Беручи до уваги, що в тендерній документації відсутня вимога надання договору на комерційне представництво або довіреність, довідки про офіційне представництво таавторизаційного листа виробникаТОВ «АРМАРІ» не включив до тендерної пропозиції зазначені документ. Для виконання умов договору про закупівлю в тендерній документації Вами визначено надання інформаційних довідок про наявність обладнання, матеріально-технічної бази,наявність працівників відповідної кваліфікації які будуть залучені для виконання умов договору. Зазначені довідки надані в складі тендерної пропозиції. ТОВ «АРМАРІ» щоб виконати умови договору необхідно придбати запоропонавний товар у виробника для зазначеної дії достатньо наявності офісу та транспортного засобу для перевезення меблів. До моменту поставки товару Замовнику необхідне складське приміщення. Для збирання (монтажу) меблів та забезпечення гарантійного обслуговування необхідні ручні інструменти та верстати та наявність працівників які будуть залучені. З наданих довідок зрозуміло, що ТОВ «АРМАРІ» виконанні всі умови встановлені тендерною документацією, та підтверджено, спроможність виконати умови договору про закупівлю вчасно та якісно. Виходячи з вище викладеного зазначені підстави не є правомірними для відхилиння тендерної пропозиції. - Підстава «в додатку до висновку СЕС відсутні: стіл учнівський двомісний; стіл учнівський прямокутний; стіл одномісний прямокутний; комплект із чотирьох столів; стіл трапеція. Тендерним комітетом Вашої установи визначено предмет закупівлі за кодом ДК 021:2015 – 39160000-1 – Шкільні меблі (парта/стіл учнівський, стілець учнівський, столи) в п.6 р.ІІІ тендерною документацією зазначено що закупівля здійснюється для навчальних кабінетів початкової школи навчальних закладів освіти м. Запоріжжя. В ДСТУ ГОСТ 16371:2016 та/або ДСТУ ГОСТ 22046:2004 зазначено, що терміни та визначення застосовуються згідно з ГОСТ 20400, ГОСТ 11015 встановлені функціональні розміри столів. В зазначеній норматвній базі відсутні такі визначення як стіл трапеція, комплект із чотирьох столів, стіл одномістний, стіл учнівський прямокутний та стіл учнівський двомісний. В п.6 р.ІІІ тендерної документації визначено технічне завдання до предмету закупівлі з зазначенням інформації про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі. Будь-яке посилання в найменуванні на геометричну складову, комплектацію, розмір, тощо є частиною технічної, якісної та кількісної характеристики предмета закупівлі, та відноситься до категорії «асортимент». Кожен виробник має власні «ТОРГІВЕЛНІ НАЗВИ» виготовляємої продукції згідно з нормами ДСТУ та ТУ затверджені внутрішніми документами підприємств. Тобто вимагати від Учасника документи щодо відповідності Держстандарту та санітарно-гігієнічним нормам з чітко визначеними назвами безпосередньо Замовнком є дискримінаційною складовою та говорить про складання тендерної документації під конкретного Учасника. В наданому ТОВ «АРМАРІ» висновку державної санітарно-епідемілогічної експертизи від 29.07.2019 №12-2-18-1/16576 на виробництво меблів приватним підприємством «Тепло-плюс» об’єктом експертизи є меблі для навчальних закладів що виготовляються у відповідності з ДСТУ ГОСТ 22046:2004 «Меблі для навчальних закладів. Загальні технічні умови». В додатку до висновку зазначено - п.7 Столи учнівські в асортименті та п. 11 Столи з регуляторами, що повністю відповідає предмету закупівлі (п.4.1 р.І Тендерної документації) та є еквівалентом. Для підтвердження відповідності тендерної пропозиції кваліфікаційним критеріям, технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановлені Замовником,ТОВ «АРМАРІ»надано всі документи (довідки, гарантійні листи, висновки, сертфікати, технічні паспорти, детальні описи товару, тощо) на товар що запропонований до закупівлі. Отже, підстави для відхилиння тендерної пропозиції ТОВ "АРМАРІ"наведині в протоколі №41 від 04.06.2020 є неправомірними та дискримінаційними як такі, що не відовідають вимогам Закону України «Про публічні закупівлі», суперечать принципам здійснення закупівлі (ст.3 Закону) та тендерній документації. Вимагаємо надати розгорнуте пояснення з зазначенням які саме умови тендерної докуменації не виконані ТОВАРИСТВОМ З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АРМАРІ". Переглянути/відмінити рішення щодо відхилиння тендерної пропозиції ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АРМАРІ". Вимагаємо скасувати рішення про відхилиння тендорної пропозиції ТОВ "АРМАРІ".
Пов'язані документи: Учасник Замовник
Вирішення: Шановний Учасник! Ваша вимога від 10 червня 2020 р. не підлягає задоволенню з наступних причин. 1. П. 6.3. частини 6 розділу ІІІ Тендерної документації вимагається обов’язкове надання сертифікатів відповідності на товар. Вами надані сертифікати відповідності, сертифікат менеджменту якості , висновок СЕС та технічні паспорти виробників на ім'я ПП "Тепло-Плюс", що свідчить про те, що продукцію саме цього виробника Ви будете поставляти Замовнику. Таким чином Ви визнаєте, що є комерційним представником виробника ПП "Тепло-Плюс", але необхідні документи для підтвердження цього не надаєте. В даному випадку не передбачається оптова або роздрібна торгівля. Ви є Учасником конкурсу в системі Прозоро і повинні дотримуватись всіх вимог Замовника та законодавства України. 2. В пункті 6 розділу 5 Тендерної документації -" Загальні вимоги до предмета закупівлі" вказано: " Запропонований учасником товар обов’язково повинен відповідати (або бути не гірше) усім технічним та естетичним вимогам та характеристикам. Учасник повинен підтвердити відповідність запропонованого ним товару вказаним технічним та естетичним вимогам щодо даного предмету закупівлі. Оскільки в додатках висновку СЕС, сертифікатах відповідності вказаний товар не зазначений, Ви не підтвердили відповідність товару вимогам тендерної документації.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Є відповідь

Щодо відхилення тендерної пропозиції ТОВ «УТП ГРУП» в закупівлі UA-2020-05-04-000711-b

Номер: e1cdbc0bc1bc46b19c0a1fdf702ce3eb
Ідентифікатор запиту: UA-2020-05-04-000711-b.b1
Назва: Щодо відхилення тендерної пропозиції ТОВ «УТП ГРУП» в закупівлі UA-2020-05-04-000711-b
Вимога:
Замовник, Територіальний відділ освіти Шевченківського району департаменту освіти і науки Запорізької міської ради проводить закупівлю з ідентифікатором UA-2020-05-04-000711-b за ДК 021:2015 –39160000-1 Шкільні меблі(парта/стіл учнівський, стілець учнівський, столи) Тендерну пропозицію ТОВ «УТП ГРУП» було відхилено згідно з протоколом розгляду тендерних пропозицій № 35 від 28.05.2020. Вважаю неправомірним відхилення тендерної пропозиції ТОВ «УТП ГРУП». Файл з вимогогою додається
Пов'язані документи: Учасник Замовник
Вирішення: На Вашу вимогу за № 29/05 від 29.05.2020 р. повідомляємо наступне. 1. Пунктом 4 таблиці №1 додатку 1 до тендерної документації зазначено : "у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань наявна інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань» із зазначенням прізвища, ім’я, по батькові кінцевого бенефіціарного власника (контролера) або обґрунтування відсутності зазначеної інформації в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань". Така інформація в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб підприємців та громадських формувань щодо Вас відсутня, що суперечить інформації, яка надана Вами в довідці від 14.05.2020р. за №75/05. 2. В тендерній документації зазначена вимога щодо надання довідки про наявність обладнання та матеріально-технічної бази для виконання умов договору про закупівлю. Матеріально-технічна база учасника не відповідає цим вимогам. Наявність обладнання та необхідно-технічної бази для виконання умов договору закупівлі , згідно довідки № 64/05 від 14.05.2020, у учасника відсутня. Крім того, згідно довідки № 65/05 від 14.05.2020 р. та авторизованого листа від 14.05.20 р., ТОВ "УТП ГРУП" є комерційним представником виробника ТОВ "АНТ ПРОМ", що передбачає обов’язкову наявність обладнання та матеріально-технічної бази для виконання умов договору саме у виробника. 3. Зауваження по п.3 приймається. 4. В тендерній документації вимагається надати гарантійний лист у довільній формі із зазначенням заходів із захисту довкілля під час здійснення діяльності з реалізації предмету закупівлі. Тлумачення цієї вимоги на користь будь-кого не допустимо.
Статус вимоги: Відхилено