-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Спирт етиловий 96%, спирт етиловий 70%
Завершена
580 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 5 800.00 UAH
мін. крок: 1% або 5 800.00 UAH
Період оскарження:
04.05.2020 09:49 - 16.05.2020 00:00
Вимога
Є відповідь
Вимога
Номер:
7a8b3f53ec114db986f099500abd4da4
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-05-04-000168-a.b1
Назва:
Вимога
Вимога:
Деталі у владеному файлі
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога .docx 26.05.2020 15:37
- Відповідь 28.05.2020 15:23
Дата подачі:
26.05.2020 15:37
Вирішення:
Комунальне некомерційне підприємство «Житомирська обласна дитяча клінічна лікарня» Житомирської обласної ради (надалі - Лікарня) розглянула Вашу вимогу щодо відхилення пропозиції учасника закупівлі Основні органічні хімічні речовини 24320000-3 (ідентифікатор закупівлі № UA-2020-05-04-000168-a) та повідомляє наступне.
Під час здійснення закупівель тендерний комітет Лікарні керується принципами здійснення закупівель, встановленими ч. 1 ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі - Закон), зокрема:
1) добросовісна конкуренція серед учасників;
2) максимальна економія, ефективність та пропорційність;
3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;
6) запобігання корупційним діям і зловживанням.
Керуючись зазначеною нормою Закону тендерний комітет Лікарні не погоджується із задоволенням Вашої вимоги виходячи з наступного.
Щодо аномально низької ціни.
Згідно п. 3 ст. 1 Закону аномально низька ціна тендерної пропозиції (далі - аномально низька ціна) - ціна/приведена ціна найбільш економічно вигідної пропозиції за результатами аукціону, яка є меншою на 40 або більше відсотків від середньоарифметичного значення ціни/приведеної ціни тендерних пропозицій інших учасників на початковому етапі аукціону, та/або є меншою на 30 або більше відсотків від наступної ціни/приведеної ціни тендерної пропозиції за результатами проведеного електронного аукціону.
Шляхом простих арифметичних обчислень обраховуємо різницю між пропозицією АТ «Київмедпрепарат» (386 248,60 грн.) та пропозицією наступного учасника ТОВ «Діаліз Медик» (515740,00 грн.): 386248,60/515740,00х100% = 74,89%. Тобто, різниця між пропозиціями становить 25,10 %, що не відповідає визначенню аномально низької ціни.
Щодо неподання ціни за результатами аукціону
Останній абзац п. 1 розділу V тендерної документації даної закупівлі зазначає, що учасник з мінімальною ціною після процедури «Електронний аукціон» протягом одного робочого дня подає в електронному вигляді через електронну систему закупівель ТЕНДЕРНУ ПРОПОЗИЦІЮ (згідно Додатку 1), приведену у відповідність до показників за результатами проведеного аукціону.
Оскільки пропозиція учасника АТ «Київмедпрепарат» за результатами аукціону не змінилася, то і не виникла необхідність подання протягом одного робочого дня в електронному вигляді тендерної пропозиції.
Щодо невідповідності пропозиції ст. 17 Закону
Відповідно до ч. 4 ст. 17 Закону Замовник не вимагає від учасників документів, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 1 і 7 частини першої цієї статті. Решта пунктів довідки на відповідність пропозиції учасника АТ «Київмедпрепарат» вимогам ст. 17 Закону відповідають нормам Закону.
Щодо надання інформації про уповноважених осіб
Тендерна пропозиція містить перелік осіб, які можуть представляти інтереси учасника АТ «Київмедпрепарат» перед розпорядниками державних коштів, зокрема в тендерних комітетах. Разом з тим, всі документи, що подані у складі пропозиції даного учасника підписані або завірені саме Дакал О.О., тому у довідці про відсутність підстав відмови в участі закупівлі відповідно до ст. 17 Закону міститься інформація лише на цю особу.
Враховуючи вищевикладене вважаю, що відсутні законні підставі для відхилення. пропозиції учасника АТ «Київмедпрепарат» та задоволення Вашої вимоги.
Статус вимоги:
Задоволено