-
Відкриті торги
-
Мультилотова
-
КЕП
Медичні вироби
Торги не відбулися
85 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.1% або 100.00 UAH
мін. крок: 0.1% або 100.00 UAH
Період оскарження:
04.05.2020 08:50 - 22.05.2020 00:00
Вимога
Відхилено
ЛИСТ-ПРОПОЗИЦІЯ
Номер:
8f804520612746ca801881b49a95f215
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-05-04-000045-a.b1
Назва:
ЛИСТ-ПРОПОЗИЦІЯ
Вимога:
Науково-виробнича організація «Каммед», має честь висловити свою глибоку повагу усім членам Тендерного комітету.
ТОВ НВО «Каммед» - український виробник одноразового медичного інструментарію. Підприємство виготовляє високоякісні дренажі, зонди, катетери, спеціальні медичні голки, та інші види медичної продукції, що широко застосовуються у різних сферах медицини.
Фабрика «Каммед», детально ознайомившись із документацію, просить Вас, виділити окремим лотом нашу пропозицію (пропозиція із переліком медичних виробів НВО «Каммед» додається).
Виділивши в окремий лот медичну продукцію НВО «Каммед», дасть можливість вітчизняному виробнику брати участь у зазначеному тендері, минуючи посередників.
Сподіваємося на ваше розуміння та співпрацю.
Пов'язані документи:
Учасник
- Лист пропозиція.jpg 08.05.2020 16:51
- Лист пропозиція.додаток.jpg 08.05.2020 16:51
Дата подачі:
08.05.2020 16:51
Вирішення:
Доброго дня! Нами розглянуто Вашу вимогу. За результатами розгляду повідомляємо наступне. Порядок визначення предмету закупівлі під час проведення торгів регламентовано наказом Міністерства економічного розвитку та торгівлі України 17.03.2016 № 454 «Про затвердження Порядку визначення предмета закупівлі». Відповідно до зазначеного наказу предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно Закону України «Про публічні закупівлі» та на основі національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник”, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749 (далі – Єдиний закупівельний словник), за показником четвертої цифри основного словника із зазначенням у дужках конкретної назви товару чи послуги. При цьому замовник може визначити окремі частини предмета закупівлі (лоти) за показниками четвертої – восьмої цифр Єдиного закупівельного словника, а також за обсягом, номенклатурою та місцем поставки товарів, виконання робіт або надання послуг. У своєму листі № 3304-06/26774-06 від 02.08.2017 р. Мінекономрозвитку також зазначило, що визначення окремих частин предмета закупівлі (лотів) в межах єдиної процедури закупівлі здійснюється замовником самостійно, керуючись вимогами Закону та є правом, а не обов’язком замовника.
Отже, за нормами діючого законодавства замовник має право (може) визначити окремі частини предмета закупівлі. Тобто, діюче законодавство не зобов’язує, а залишає за замовником право вибору визначати чи не визначати частини предмета закупівлі, а у разі поділу предмета закупівлі на частини (лоти) - право здійснювати поділ предмета закупівлі на лоти відповідно до його потреб.
При цьому Ваша вимога з зазначенням конкретних позицій, за якими Ви маєте можливість здійснити поставку та виокремлення їх в окремі предмети закупівлі, суперечить принципам здійснення закупівель у відповідності до статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» №922-VIII від 25 грудня 2015 року (зі змінами та доповненнями), оскільки виокремлення позицій відбуватиметься під конкретного учасника закупівель. Крім того повідомляємо, що Замовник визначає предмет закупівлі самостійно, а не за погодженням з усіма чи окремими учасниками процедури закупівлі, які взагалі не мають права впливати на тендерний комітет щодо вибору предмета закупівлі чи його обґрунтування.
Під час проведення процедури відкритих торгів тендерні пропозиції мають право подавати всі зацікавлені особи. Стаття 43 Господарського кодексу України № 436-IV від 16 січня 2003 року (зі змінами та доповненнями) передбачає свободу підприємництва, а саме: Підприємці мають право без обмежень самостійно здійснювати будь-яку підприємницьку діяльність, яку не заборонено законом. Отже діюче законодавство не містить обмежень щодо участі у відкритих торгах виробників, посередників, фізичних осіб-підприємців, торговців товарами, в той же час виробники товарів не обмежені в можливості здійснювати торгівлю іншими товарами. Враховуючи вищевикладене Комунальне некомерційне підприємство "Ямпільська центральна районна лікарня" Ямпільської районної ради, розгляне всі пропозиції Науково-виробничої організації «Каммед» в процедурі закупівлі згідно чинного законодавства з дотриманням принципів здійснення закупівель та сподівається на Вашу участь у торгах з охопленням всього переліку необхідних виробів медичного призначення за відповідним лотом.
Враховуючи вищевикладене, вважаємо, що оскільки умови закупівлі медичних виробів не порушують норми Закону України «Про публічні закупівлі», а положення тендерної документації не встановлюють дискримінаційних вимог, не обмежують конкуренції та не звужують коло потенційних учасників, Ваша вимога не підлягає задоволенню.
З повагою,
Комунальне некомерційне підприємство "Ямпільська центральна районна лікарня" Ямпільської районної ради
Статус вимоги:
Відхилено