• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Безлотова
  • КЕП

Послуга з виготолення проектно-кошторисної документації на об'єкт:"Реконструкція котельні на вул.Широкій, 79а в м.Львові".

Торги відмінено

4 932 500.80 UAH з ПДВ
мін. крок: 1.5% або 73 987.51 UAH
Період оскарження: 30.04.2020 14:22 - 31.05.2020 00:00
Вимога
Є відповідь

Вимога про усунення порушення у процесі проведення Закупівлі

Номер: 4b954c8d81fe425a9339c53d1b191ac6
Ідентифікатор запиту: UA-2020-04-30-001103-a.c5
Назва: Вимога про усунення порушення у процесі проведення Закупівлі
Вимога:
ТОВ "Сервіскотломонтаж-Львів" виявлено ряд відхилень від вимог ЗУ «Про публічні закупівлі» (далі-Закону), допущених замовником під час проведення даної процедури закупівлі, а саме: 1) Порушення порядку визначення предмета закупівлі Предметом закупівлі є роботи, проте замовником помилково віднесено предмет закупівлі до послуг. Пунктом 27 частини першої статті 1 Закону визначено, що роботи – проектування, будівництво нових, розширення, реконструкція, капітальний ремонт та реставрація існуючих об’єктів і споруд виробничого і невиробничого призначення, роботи з нормування в будівництві, геологорозвідувальні роботи, технічне переоснащення діючих підприємств та супровідні роботам послуги, у тому числі геодезичні роботи, буріння, сейсмічні дослідження, аеро- і супутникова фотозйомка та інші послуги, що включаються до кошторисної вартості робіт, якщо вартість таких послуг не перевищує вартості самих робіт. На момент оголошення закупівлі замовник зобов’язаний був при визначенні предмета закупівлі керуватися Порядком визначення предмета закупівлі затвердженого наказом Мінекономрозвитку від 17.03.2016 №454 (далі – Порядок). Згідно з Розділом III «Визначення предмета закупівлі робіт» Порядку визначення предмета закупівлі робіт здійснюється замовником згідно з пунктом 27 частини першої статті 1 Закону за об’єктами будівництва та з урахуванням ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 “Правила визначення вартості будівництва”, прийнятих наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 05 липня 2013 року № 293 (далі – ДСТУ Б.Д. 1.1-1:2013), а також галузевих будівельних норм ГБН Г.1-218-182:2011 “Ремонт автомобільних доріг загального користування”. Види ремонтів та перелік робіт”, затверджених наказом Державної служби автомобільних доріг України від 23 серпня 2011 року № 301, із зазначенням у дужках предмета закупівлі відповідно до показників другої – п’ятої цифр Єдиного закупівельного словника. Водночас об’єкт будівництва – це будинки, будівлі, споруди будь-якого призначення, їх комплекси або частини, лінійні об’єкти інженерно-транспортної інфраструктури згідно з ДБН А.2.2-3-2014 «Склад та зміст проектної документації на будівництво», затвердженого наказом Мінрегіону України від 04.06.2014 № 163. Відповідно до пункту 27 частини першої статті 1 Закону до робіт належать також супровідні роботам послуги, що включаються до кошторисної вартості робіт, якщо вартість таких послуг не перевищує вартості самих робіт. Відповідно до пункту 3.11 ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 зведений кошторисний розрахунок вартості об’єкта будівництва – це кошторисний документ, який визначає повну кошторисну вартість об’єкта будівництва або його черги, включаючи кошторисну вартість будівельних робіт, витрати на придбання устаткування, меблів та інвентарю, а також інші витрати. Зведений кошторисний розрахунок вартості об’єкта будівництва складається на основі об’єктних кошторисів, об’єктних кошторисних розрахунків і кошторисних розрахунків на окремі види витрат. Таким чином, якщо супровідні роботам послуги по об’єкту будівництва, включені до зведеного кошторисного розрахунку, та водночас вартість таких послуг не перевищує вартості самих робіт (будівництва), такий предмет закупівлі відноситься до визначення “роботи” у розумінні Закону. 2) Порушення порядку проведення процедури закупівлі та відповідно строків оприлюднення інформації про закупівлю та порушення строку розгляду тендерної пропозиції. Помилково віднісши предмет закупівлі по категорії послуг, замовник невірно обрав процедуру закупівлі: замість звичайних відкритих торгів – відкриті торги з публікацією англійською мовою. Процедуру відкритих торгів з публікацією оголошення англійською мовою замовник застосовує в разі придбання товарів, робіт і послуг, якщо очікувана вартість закупівлі перевищує суму, еквівалентну для товарів і послуг — 133 тис. євро, для робіт — 5 150 тис. євро. Процедура відкритих торгів з публікацією оголошення англійською мовою має інший алгоритм проведення, іншу почерговість етапів розгляду та оцінки пропозицій. 3.) допущення до аукціону учасника, який відкрив свою цінову пропозицію до аукціону. Учасник ФОП "ЧЕРНІН ІГОР ОЛЕКСАНДРОВИЧ" у складі своє пропозиції надав, зокрема заповнений проект договору про закупівлю, з інформацією про початкову ціну його пропозиції. За усталеною практикою – відкриття ціни учасника до аукціону – підстава для відміни торгів. «Ч. 1 ст. 27 Закону № 922 встановлено, що у разі якщо оголошення про проведення процедури закупівлі оприлюднюється відповідно до положень ч. 4 ст. 10 названого Закону у день і час закінчення строку подання тендерних пропозицій, зазначених в оголошенні про проведення процедури закупівлі, підлягає розкриттю лише частина тендерної пропозиції, яка містить інформацію та документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям та інформацію та документи, що містять технічний опис предмета закупівлі. Отже, будь-яка інша інформація та документація, у тому числі інформація стосовно запропонованої цінової пропозиції, розкриттю на такій стадії не підлягає. Системний аналіз наведених правових норм дає підстави дійти до висновку про те, що розкриття тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі в частині інформації про ціну на етапі, коли розкривається лише частина тендерної пропозиції з інформацією та документами, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям, та інформацією і документами, що містять технічний опис предмета закупівлі, не у повній мірі відповідає вимогам законодавства з питань публічних закупівель. На цій підставі колегія суддів погоджується з висновком судів першої та апеляційної інстанцій про те, що виявлене Колегією АМКУ порушення, яке знеособлює учасника торгів під час аукціону, що може призвести до укладення договору із заздалегідь визначеним учасником та не у повній мірі забезпечує дотримання таких принципів публічних закупівель, як, зокрема, добросовісна конкуренція серед учасників, об'єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій, відтак, рішення відповідача від 09.12.2006 № 1984-р/пк-пз (в якому міститься зобов’язання щодо відміни торгів) прийняте у межах повноважень, у спосіб та на підставі закону, тому не підлягає скасуванню». (З рішення Верховного суду України - http://reyestr.court.gov.ua/Review/78668092). Виявлені порушення на даному етапі не можуть бути усунуті у інший спосіб, окрім прийняття замовником рішення про відміну торгів. Відповідно до ч.1 п. 2 статті 32 Замовник відміняє тендер у разі: неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень, які неможливо усунути. Додатково наголошуємо, що допущені Вами порушення підпадають під ознаки адміністративного правопорушення передбачені в ст.164-14 Кодексу про адміністративні правопорушення.
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Подання вимоги на умови закупівлі та/або тендерної документації учасник має право подати в період уточнень, не пізніше ніж за 10 днів до закінчення періоду прийому пропозицій.
Статус вимоги: Не задоволено
Вимога
Відхилено

Вимога стосовно видалення дискримінаційних вимог та приведення тендерної документації у відповідність до чинної редакції Закону

Номер: 9664dafe03534972bd30dfe9e482c3a6
Ідентифікатор запиту: UA-2020-04-30-001103-a.b1
Назва: Вимога стосовно видалення дискримінаційних вимог та приведення тендерної документації у відповідність до чинної редакції Закону
Вимога:
Відповідно до вимог Додатку 3 до тендерної документації за предметом цієї закупівлі, учасники повинні підтвердити досвід виконання проектно-кошторисної документації на реконструкцію газової котельнi тепловою потужністю не менше 20 МВт (для підтвердження надати копію позитивного експертного висновку (звіту) експертизи або позитивний лист-вiдryк вiд замовника). Звертаємо увагу Замовника на наступні факти: 1. Вимога стосовно наявності досвіду виконання аналогічних договорів міститься в статті 16 чинної редакції Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) та повинна встановлювати відповідність потенційного учасника закупівлі кваліфікаційним критеріям, а не технічним, кількісним та якісним характеристикам предмету закупівлі. Замовником порушено вимоги ст.22 Закону в цій частині. 2. Вимога стосовно підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів шляхом надання інформації виключно про договори з виконання проектно-кошторисної документації на реконструкцію саме газової котельнi і виключно тепловою потужністю не менше 20 МВт є дискримінаційною, порушує принципи здійснення закупівель, визначені статтею 5 Закону, а саме: добросовісна конкуренція серед учасників, недискримінація учасників та рівне ставлення до них. Зазначивши таку вимогу, Замовник безпідставно звузив коло потенційних учасників, тим самим дискримінуючи їх: велике коло учасників ринку мають аналогічні договори з інженерного проектування, в тому числі котелень меншої потужності, або інших схожих об’єктів, і можуть успішно виконати умови запропонованого договору. Оскільки чинне законодавство з питань проведення публічних закупівель НЕ обґрунтовує необхідність встановлення саме таких вимог, зазначені вимоги обмежують коло учасників та є дискримінаційним по відношенню до інших суб’єктів господарювання. Просимо замовника: 1) Привести тендерну документацію у відповідність до вимог чинної редакції Закону; 2) видалити дискримінаційні вимоги, натомість вимагати від учасників документального підтвердження досвіду виконання АНАЛОГІЧНИХ ДОГОВОРІВ безвідносно від теплової потужності та/чи виду палива.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Вашу Вимогу не задоволено , тому що тендерна документація приведена у відповідність до вимог чинної редакції Закону України "Про публічні закупівлі" та не містить дискримінаційних вимог.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Є відповідь

Вимога про надання вичерпного переліку підстав, що стали причиною для відхилення тендерної пропозиції ПП "Укрбудпроектреставрація"

Номер: 90036cf0a9ed4395b167b8204d5bfe94
Ідентифікатор запиту: UA-2020-04-30-001103-a.c2
Назва: Вимога про надання вичерпного переліку підстав, що стали причиною для відхилення тендерної пропозиції ПП "Укрбудпроектреставрація"
Вимога:
Доброго дня. Відповідно Протоколу розгляду тендерних пропозицій, що був оприлюднений в електронній системі закупівель 06 липня 2020 року, Замовником – Львівським комунальним підприємством «Залізничнетеплоенерго» було прийнято рішення про відхилення тендерної пропозиції ПП «Укрбудпроектреставрація» з наступним формулюванням: «Не відповідає вимогам тендерної документації Відхилено тендерну пропозицію, тому що не відповідає вимогам тендерної документації.». Відповідно до ч.3 статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі», у разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні та протоколі розгляду тендерних пропозицій, такий учасник може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію про причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема технічній специфікації, та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніш як через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель. Враховуючи відсутність аргументації у Протоколі розгляду тендерних пропозицій від 06 липня 2020 року, вимагаємо: надати вичерпний перелік підстав, що стали причиною для відхилення тендерної пропозиції з посиланням на вимоги тендерної документації та документи зі складу тендерної пропозиції ПП «Укрбудпроектреставрація».
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Тендерним комітетом та технічною радою підприємства було розглянуто усі документи та інформацію ПП "Укрбудпроектреставрація", та прийнято рішення про відхилення тендерної пропозиції, так як Вами було надано лист-відгук на технічне переоснащення газової котельні, що не підтверджує виконання пункту 29 технічного завдання. Протокол розгляду тендерних пропозицій №06-07/2020 від 06 липня 2020 року додається.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Без відповіді

ВИМОГА ПРО ОСКАРЖЕННЯ КВАЛІФІКАЦІЇ

Номер: f2a14237f8714f43bc019afe3108d9fb
Ідентифікатор запиту: UA-2020-04-30-001103-a.b4
Назва: ВИМОГА ПРО ОСКАРЖЕННЯ КВАЛІФІКАЦІЇ
Вимога:
Відповідно до зауваження про невідповідності у документах від 01.07.2020 повідомляємо наступне: у наданому договорі до тендерної пропозиції врахована тільки І-ша черга будівництва. ІІ-га черга будівництва готується окремим договором. Крім цього, в кошторисі вказано занижену потужність котельні І-ї черги, враховуючи, що подавалась комерційна пропозиція з конкурентною ціною. Загальна потужність котельні (І і ІІ черги по 10,52МВт) відповідно 21.040 МВт про що вказано у листі-відгуку №158 від 29.04.2020. Виходячи з вищевказаного, наступні показники в кошторисі прикладеного аналогічного договору до уваги не слід приймати, нами виконані всі вимоги, що стосуються п.29 додатку 3 до процедури закупівлі. Відповідно до п.1 Додатку договір вважати таким, що виконується. Слід зауважити, що переможцем предмету закупівлі ФОП Чернін І.О. надано відмінні договори від наданої інформації в довідці №80 від 01.06.2020р, що однак задовільнило вимогам процедури закупівлі. Додатково просимо звернути увагу, що переможцем тендерних пропозицій ТОВ «Сервіскотломонтаж-Львів» не виконало умови п.2додатку 1 та умови п.29 Додатку 3, а саме інформації про наявність працівників відповідної кваліфікації. На виконання вимог ст.17 Закону України «Про архітектурну діяльність», ст.31 Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності», та ряду інших нормативних документів для виконання об’ємів класу наслідків СС2 та СС3 наявність сертифікатів виконавців робіт щодо додержання нормативів з питань санітарного та епідеміологічного благополуччя населення, екології, охорони праці, енергозбереження, пожежної, техногенної, ядерної та радіаційної безпеки, міцності, надійності, довговічності будинків і споруд, їх експлуатаційної безпеки та інженерного забезпечення, в частині кошторисної документації. Відповідно до вищевказаного просимо Вас визнати процедуру закупівлі недійсною, та провести процедуру закупівлі згідно вимог чинного законодавства.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вимога
Без відповіді

Оскарження відхилення

Номер: 13a18a50b66b48f89552634b8b187876
Ідентифікатор запиту: UA-2020-04-30-001103-a.a3
Назва: Оскарження відхилення
Вимога:
Відповідно Протоколу розгляду тендерних пропозицій, що був оприлюднений в електронній системі закупівель 06 липня 2020 року, Замовником – Львівським комунальним підприємством «Залізничнетеплоенерго» було прийнято рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ДніпроВНІПІенергопром» з наступним формулюванням: «Не відповідає вимогам тендерної документації Відхилено тендерну пропозицію, тому що не відповідає вимогам тендерної документації». Відповідно до ч.3 статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі», у разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні та протоколі розгляду тендерних пропозицій, такий учасник може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію про причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема технічній специфікації, та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніш як через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель. Зважаючи на відсутність аргументації у Протоколі розгляду тендерних пропозицій від 06 липня 2020 року, вимагаємо: надати додаткову інформацію про причини невідповідності пропозиції умовам тендерної документації у вигляді вичерпного переліка підстав, що стали причиною для відхилення тендерної пропозиції з посиланням на вимоги тендерної документації та документи зі складу тендерної пропозиції ТОВ «ДніпроВНІПІенергопром». У разі ненадання кваліфікованих роз’яснень вважаємо відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ДніпроВНІПІенергопром» неправомірним.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.