-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Технічний нагляд за виконанням будівельних робіт на об’єкті: ДСТУ Б.Д. 1.1-1:2013 «Капітальний ремонт будівлі дошкільного навчального закладу комбінованого типу (ясла-садок) № 2 «Посмішка» з утепленням огороджувальних конструкцій по вул. Ларіонова, 130 в м. Гола Пристань, Херсонської області». (СРV за ДК 021:2015 – 45453000-7: Капітальний ремонт і реставрація)
Завершена
83 213.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.6% або 500.00 UAH
мін. крок: 0.6% або 500.00 UAH
Період оскарження:
30.04.2020 14:20 - 06.05.2020 15:00
Вимога
Вирішена
Неправомірне відхилення
Номер:
3f345dc8c70849f68370774f3d317e77
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-04-30-001571-b.c2
Назва:
Неправомірне відхилення
Вимога:
Відповідно до Протоколу №6 Замовник вирішив відхилити пропозицію учасника спрощеної закупівлі ТОВ "Інжинірингова компанія "Стратегія" «Технічний нагляд за виконанням будівельних робіт на об’єкті: ДСТУ Б.Д. 1.1-1:2013 «Капітальний ремонт будівлі Опорного закладу «Каланчацький заклад повної загальної середньої освіти № 1 Каланчацької селищної ради Херсонської області» за адресою: вул. Скадовська, 1, смт. Каланчак, Каланчацького району, Херсонської області». (СРV за ДК 021:2015 – 45453000-7: Капітальний ремонт і реставрація)», з таких підстав:
- Учасник надав аномально низьку ціну тендерної пропозиції, тобто ціна пропозиції за результатами аукціону, є меншою більш ніж на 40 відсотків від середньоарифметичного значення ціни/приведеної ціни тендерних пропозицій інших учасників на початковому етапі аукціону.
Повідомляємо, що дані дії замовника є цілком неправомірними!
Відповідно частини 13 Статті 14 Закону України про публічні закупівлі Замовник відхиляє пропозицію в разі, якщо:
1) пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі;
2) учасник не надав забезпечення пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником;
3) учасник, який визначений переможцем спрощеної закупівлі, відмовився від укладення договору про закупівлю;
4) якщо учасник протягом одного року до дати оприлюднення оголошення про проведення спрощеної закупівлі відмовився від підписання договору про закупівлю (у тому числі через неукладення договору з боку учасника) більше двох разів із замовником, який проводить таку спрощену закупівлю.
Даним, вичерпним, переліком не передбачено відхилення учасників Спрощених закупівель за подання "аномально низької ціни".
Пунктом 3 частини 1 Статті 1 Закону України "Про публічні закупівлі" визначено: аномально низька ціна тендерної пропозиції (далі - аномально низька ціна) - ціна/приведена ціна найбільш економічно вигідної пропозиції за результатами аукціону, яка є меншою на 40 або більше відсотків від середньоарифметичного значення ціни/приведеної ціни тендерних пропозицій інших учасників на початковому етапі аукціону, та/або є меншою на 30 або більше відсотків від наступної ціни/приведеної ціни тендерної пропозиції за результатами проведеного електронного аукціону. Аномально низька ціна визначається електронною системою закупівель автоматично за умови наявності не менше двох учасників, які подали свої тендерні пропозиції щодо предмета закупівлі або його частини (лота);
Відповідно частини 14 Статті 29 ЗУ "Про публічні закупівлі": Учасник, який надав найбільш економічно вигідну тендерну пропозицію, що є аномально низькою, повинен надати протягом одного робочого дня з дня визначення найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції обгрунтування в довільній формі щодо цін або вартості відповідних товарів, робіт чи послуг пропозиції.
Замовник може відхилити аномально низьку тендерну пропозицію, у разі якщо учасник не надав належного обґрунтування вказаної у ній ціни або вартості, та відхиляє аномально низьку тендерну пропозицію у разі ненадходження такого обґрунтування протягом строку, визначеного абзацом першим цієї частини.
Вихочи з вище визначеного повідомляємо, що пропозиція учасника є пропозицією учасника спрощеної закупівлі відповідно до пункту 24 частини 1 статті 1 ЗУ "Про публічні закупівлі". Тобто до неї не застосовується поняття "тендерна пропозиція". Таким чином, відхилення на підставі подання учасником аномально низької ціни є неправомірною дією замоника, оскільки поняття "аномально низька ціна" визначається до тендерною пропозиції.
Вимагаємо скасувати рішення щодо відхилення пропозиції учасника ТОВ "Інжинірингова компанія "СТРАТЕГІЯ".
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
22.05.2020 08:56
Вирішення:
Рішення щодо дискваліфікації Учасника ТОВ "Інжинірингова компанія "Стратегія" залишається без змінни
Статус вимоги:
Не задоволено
Задовільнена:
Ні
Вимога
Відхилено
Про неправомірні дії уповноваженої особи
Номер:
b63ebab706da4409ad5a1236dea29537
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-04-30-001571-b.c1
Назва:
Про неправомірні дії уповноваженої особи
Вимога:
Вимагаю скасувати рішення про відхілення пропозиції учасника, як таке, що порушує чинне законодавство.
ЗУ "Про публічні закупівлі" не містить положень про підтвердження аномально низької ціни по спрощеним закупівлям.
Вимагаю надати пункт ЗУ "Про публічні закупівлі", на який спирається уповноважена особа в даному відхіленні документів ФОП Сазонов О. І.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
21.05.2020 18:02
Вирішення:
Рішення щодо дискваліфікації Учасника - ФОП Сазонов Олександр Іванович залишається не змінним!
Статус вимоги:
Відхилено