• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Капітальний ремонт приміщення бібліотеки с.Ричагів Миколаївського району Львівської області

Мікропроект

Торги не відбулися

288 902.40 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 2 889.02 UAH
Період оскарження: 30.04.2020 14:08 - 07.05.2020 10:00
Вимога
Залишено без розгляду

Вимога

Номер: 07e4192546914d1792b6c0bfb52d833c
Ідентифікатор запиту: UA-2020-04-30-001067-a.c4
Назва: Вимога
Вимога:
Шановний замовнику ! Просимо долучити протокол-відповідь на нашу вимогу!
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вимога
Вирішена

Вимога про скасування рішення

Номер: 854d6b8a2dc34e99b1eaa6b469442d8c
Ідентифікатор запиту: UA-2020-04-30-001067-a.a3
Назва: Вимога про скасування рішення
Вимога:
Шановний Замовнику, ТОВ «Жовківська ПМК» являється учасником процедури закупівель: «Капітальний ремонт приміщення бібліотеки с. Ричагів, Миколаївського району, Львівської області». Згідно протоколу про прийняття рішення уповноваженою особою №27 від 10.06.2020р. нашу пропозицію відхилено у зв’язку з відсутністю звіту з ЄСВ за квітень місяць 2020 року. Хочемо зазначити, що, згідно п.8 розділу 2 Порядку формування та подання страхувальниками звіту щодо сум нарахованого єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування, затвердженого Наказом Міністерства фінансів України 14.04.2015 №435 (у редакції наказу Міністерства фінансів України від 15 травня 2018 року № 511): «Чинним вважається останній електронний або паперовий Звіт, поданий страхувальником до закінчення строків подання звітності, визначених цим Порядком, який пройшов всі контролі при завантаженні до Реєстру страхувальників та до Реєстру застрахованих осіб.». Отже звіт з ЄСВ за березень місяць 2020р., наданий ТзОВ «Жовківська ПМК» в складі тендерної документації вважається останнім і чинним на момент подачі нами тендерної пропозиції, а саме станом на 12.05.2020р. Отже, враховуючи вищенаведені обставини, хочемо зазначити, що ми, ТОВ «Жовківська ПМК», виконали всі вимоги Тендерної документації та вимагаємо відмінити рішення про нашу дискваліфікацію і ще раз переглянути нашу пропозицію. Директор ТзОВ «Жовківська ПМК» Ткачук П.В.
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Протокол-рішення на вимогу оскарження ТОВ Жовківська ПМК в рамках оголошення "Капітальний ремонт приміщення бібліотеки с.Ричагів Миколаївського району Львівської області."
Статус вимоги: Не задоволено
Задовільнена: Ні
Вимога
Відкликано скаржником

Вимога

Номер: 7e71552276e54e95bc9421d31f25c618
Ідентифікатор запиту: UA-2020-04-30-001067-a.b2
Назва: Вимога
Вимога:
Шановний Замовнику, ТОВ «Жовківська ПМК» являється учасником процедури закупівель: «Капітальний ремонт приміщення бібліотеки с. Ричагів, Миколаївського району, Львівської області». Згідно з повідомленням про намір укласти договір від 29/05/2020 пропозицію Товариство з обмеженою відповідальністю «А.Омега» визнано такою, що відповідає умовам тендерної документації і даного учасника проголошено переможцем закупівлі. Хочемо зазначити наступні порушення в Учасника ТОВ «А.Омега» : 1) згідно п. 1.2 тендерної документації (далі – ТД) «Для документального підтвердження наявності власних машин, механізмів та техніки, учасники в складі тендерної пропозиції надають за підписом керівника та/або головного бухгалтера та/або бухгалтера, бухгалтерську довідку про знаходження основних засобів (машин, механізмів та техніки, які включені учасником до таблиці), на балансі підприємства». ТОВ «А.Омега» в складі своїх документів даної довідки не надали. 2) Згідно п.2.2.1 «Кваліфікація штатного спеціаліста, що відповідатиме за охорону праці, підтверджується додатково документом встановленого законодавством взірця (посвідчення та протокол/витяг з протоколу комісії з перевірки знань), що містить інформацію про результати перевірки знань з охорони праці не раніше як за три роки до кінцевого терміну подання пропозиції». ТОВ «А.Омега» в складі своїх документів надали Наказ №9, в якому відповідального за охорону праці призначено Пенкальського С.В.. Проте у витязі з Протоколу№035-13 комісії з перевірки знань і у посвідченні №21-035 на Пенкальського С.В. вказано що вони (протокол і посвідчення) містять інформацію про результати перевірки знань за період більший ніж три роки до кінцевого терміну подання пропозицій, а саме 25 жовтня 2013 року, що суперечить умовам ТД. 3) Зг. п.2.4. ТД Учасник повинен був надати «Завірену копію звіту з ЄСВ (з ретушуванням персональних даних працівників) з підтверджуючим документом про прийняття даного звіту відповідним органом (наприклад: копія квитанції про підтвердження подачі звітності в електронному вигляді) (за останній звітній період)» ТОВ «А.Омега» в складі своїх документів даного звіту не надали. 4) Згідно п.9 ТД Учасник повинен був надати «Завірену копію Свідоцтва про реєстрацію платника податку на додану вартість або Витягу з реєстру платників ПДВ – для учасника, який є платником податку на додану вартість / завірена копія Свідоцтва або Витягу платника єдиного податку – для учасника, який є платником єдиного податку.» ТОВ «А.Омега» в складі своїх документів жодного свідоцтва не надали. 5) Згідно п.19 ТД Учасник повинен був надати у складі своїх документів «Завірену печаткою Учасника (у разі використання печатки) і власноручним підписом уповноваженої особи Учасника, копія ліцензії (з переліком видів робіт) та/або дозволів, виданих уповноваженим державним органом необхідних для виконання робіт, вказаних в технічному завданні (додаток 2 до Тендерної Документації): -на виконання робіт Учасником; -на виконання робіт субпідрядниками (у разі їх залучення). У разі, якщо даний вид робіт не підлягає ліцензуванню такий учасник надає лист-пояснення в довільній формі, за власноручним підписом уповноваженої особи учасника та завірений печаткою, в якому зазначає законодавчі підстави ненадання вищезазначеного документу.» ТОВ «А.Омега» в складі своєї пропозиції жодного з цих документів не надали. 6) Згідно п.12 ТД Учасником надається «Копія балансу та звіту про фінансові результати за останній звітній період (копії завірені відповідно до норм чинного законодавства) – для юридичних осіб.». Згідно Ст. 13 ЗУ Про бухгалтерський облік та фінансову звітність вiд 16.07.1999 № 996-XIV, Частина перша статті 13 в редакції Закону N 2164-VIII від 05.10.2017. «Звітним періодом для складання фінансової звітності є календарний рік. Проміжна фінансова звітність складається за результатами першого кварталу, першого півріччя, дев’яти місяців.» Отже у складі документів ТОВ «А.Омега» відсутній документ «Баланс та звіту про фінансові результати за останній звітній період», що є невідповідністю до ТД. Отже, враховуючи вищенаведені обставини, хочемо зазначити, що учасник ТОВ «А.Омега» не виконав всі вимоги Тендерної документації та не може бути допущений до виконання робіт. Переможця обрано з порушенням принципів та загальних засад здійснення публічних закупівель, а саме: ст. 3 ЗУ «Про публічні закупівлі» - добросовісна конкуренція серед учасників, недискримінація учасників. Вимагаємо дискваліфікувати тендерну пропозицію Товариство з обмеженою відповідальністю «А.Омега». Директор ТзОВ «Жовківська ПМК» Ткачук П.В.
Пов'язані документи: Учасник Замовник
Вирішення: Протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою на Вимогу учасника ТОВ "Жовківська ПМК"
Статус вимоги: Задоволено
Опис причини скасування: cancelled
Дата скасування: 02.06.2020 12:35
Вимога
Залишено без розгляду

Оскарження рішення замовника

Номер: 75affa902e384a8b992efcd07e5687ac
Ідентифікатор запиту: UA-2020-04-30-001067-a.b1
Назва: Оскарження рішення замовника
Вимога:
Шановний замовнику, вимагаємо скасувати своє рішення про відхилення нашої пропозиції для участі у закупівлі «Капітальний ремонт приміщення бібліотеки с.Ричагів Миколаївського району Львівської області» та прийняти рішення про визнання нас, ТОВ «Діжле Україна», переможцем враховуючи наступні наші аргументи: - Згідно п. 3.1 необхідно було надати « … довідку із зазначенням замовників торгів, з якими укладались аналогічні договори (не менше одного договору).», а також згідно п. 3.2 завантажити копію аналогічного договору та згідно п. 3.3 « … завантажити документ, який підтверджує оплату вказаних послуг…». Нами виконано всі вимоги, а саме надано довідка де вказано виконання робіт «Капітальний ремонт фасаду Народного дому в с. Волоща Дрогобицького району Львівської області» додано копія даного договору, у файлі «Договір Волоща.pdf» та надано підтвердження оплати даного договору у файлі «Платіжне доручення Волоща.pdf». Тобто один аналогічний договір з усіма вимогами подано згідно вимог тендерної документації. - Згідно п.12 необхідно було надати «…Копія балансу та звіту про фінансові результати за останній звітній період (копії завірені відповідно до норм чинного законодавства) – для юридичних осіб…». Відповідно до Статті 13 п.1 ЗАКОНУ УКРАЇНИ «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні» - «…Звітним періодом для складання фінансової звітності є календарний рік…». Нами подано копії балансу та звіту про фінансові результати за останній звітний період - 2019 рік у файлі «Фінансовий звіт і баланс.pdf» разом з копією квитанції №2, як підтвердженням отримання даного звіту контролюючим органом. Також надані копії інших звітів «1 ДФ» та «ЕСВ» у файлах «1ДФ.pdf» та «Звіт ЄСВ.pdf» відповідно до вимоги пунктів 2.3, 2.4 тендерної документації. Останній звітний період для даних звіті є місяць – березень. Шановний Замовнику! У разі незадоволення нашої вимоги залишаємо за собою право на оскарження рішення про відхилення нашої пропозиції в органі оскарження – АМКУ відповідно до Статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі».
Пов'язані документи: Учасник Замовник
Вирішення: Лист-відповідь на оскарження по закупівлі "Капітальний ремонт приміщення бібліотеки с. Ричагів"
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 29.05.2020 15:58
Задовільнена: Так