-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
66510000-8 Страхові послуги (послуги з добровільного медичного страхування та страхування від нещасного випадку)
Торги відмінено
253 400.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 267.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 1 267.00 UAH
Період оскарження:
30.04.2020 13:05 - 10.06.2020 00:00
Скарга
Виконана замовником
Встановлення Замовником дискримінаційних вимог у Тендерній документації
Номер:
c5da408698f0463799341b9c1e04c8c5
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-04-30-001227-b.b1
Назва:
Встановлення Замовником дискримінаційних вимог у Тендерній документації
Скарга:
Замовник у Тендерній документації, затвердженій рішенням тендерного комітету (протокол № 62 від 30.04.2020р.) встановив такі вимоги, які порушують принципи здійснення закупівель, визначені статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі» (№ 922-VIII), а також права та законні інтереси суб'єкта оскарження, що призвело до порушення норм законодавства, у зв'язку з чим, користуючись своїми законними правами, ПрАТ «СК «КРОНА» подає цю скаргу на наступні дії, бездіяльність, рішення Замовника.
Вважаємо такими, що порушують права та законні інтереси суб'єкта оскарження, дії Замовника стосовно встановлення у Тендерній документації дискримінаційних (по відношенню до ПрАТ «СК «КРОНА») вимог, а також вимог, які обмежують конкуренцію та перешкоджають суб'єкту оскарження взяти участь у Процедурі закупівлі на рівні з іншими учасниками.
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга_ПрАТ СК КРОНА_оп закупівлі_UA-2020-04-30-001227-b.PDF 06.05.2020 14:39
- Додаток 1. Тендерна документація.pdf 06.05.2020 14:39
- Додаток 2 - Баланс_31.12.2019.pdf 06.05.2020 14:39
- КВ_1_Ф1 .pdf 06.05.2020 14:39
- КВ_2_ Ф1.pdf 06.05.2020 14:39
- Пояснення скаржника.pdf 13.05.2020 17:51
- рішення від 12.05.2020 № 9099.pdf 12.05.2020 18:44
- № 97Інформація про резолютивну частину рішення від 19.05.2020 № 9799.pdf 20.05.2020 16:46
- Рішення від 19.05.2020 № 9799.pdf 22.05.2020 20:57
- лист-пояснення.PDF 15.05.2020 15:40
- Перелік змін до тендерної документації.docx 04.06.2020 10:17
- Протокол 75.PDF 04.06.2020 10:17
Дата прийняття скарги до розгляду:
06.05.2020 15:49
Дата розгляду скарги:
19.05.2020 16:00
Місце розгляду скарги:
АМКУ
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
12.05.2020 18:45
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
22.05.2020 20:57
Дата виконання рішення Замовником:
04.06.2020 10:17
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Тендерний комітет Відділу освіти Марганецької міської ради на виконання Рішення Антимонопольного комітету України за №9799-р/пк-пз від 19.05.2020 приняв рішення внести зміни до тендерної документації на закупівлю – "ДК 021:2015: 66510000-8 — Страхові послуги", оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2020-04-30-001227-b, з метою усунення порушень. А саме:
1. Внести зміни до тендерної документації: файл "Тендерна документації" викласти у новій редакції.
2. Кінцевий строк подання тендерної пропозиції подовжити до 14 червня 2020року.