-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Послуги з забезпечення екологічно безпечного збирання, перевезення, видалення і захоронення відходів
Завершена
561 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 805.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 2 805.00 UAH
Період оскарження:
30.04.2020 12:59 - 18.05.2020 00:00
Скарга
Виконана замовником
Скарга на дії Замовника
Номер:
10b2ee07eaf04744a723077ce8e50026
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-04-30-000853-a.c2
Назва:
Скарга на дії Замовника
Скарга:
Скарга на дії Замовника
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга 26.06.2020 11:55
- Скарга з ЕЦП 26.06.2020 11:55
- Рішення від 30.06.2020 №12712.pdf 30.06.2020 20:56
- інформація про перенесення дати розгляду скарги №UA-2020-04-30-000853-a.c2.pdf 09.07.2020 21:33
- інформація про перенесення дати розгляду скарги №9801.pdf 10.07.2020 21:47
- інформація про перенесення дати розгляду скарги №9890.pdf 13.07.2020 21:21
- інформація про перенесення дати розгляду скарги №10057.pdf 14.07.2020 22:00
- інформація про перенесення дати розгляду скарги №10309.pdf 16.07.2020 22:25
- інформація про перенесення дати розгляду скарги №10463.pdf 20.07.2020 12:30
- Інформація про резолютивну частину рішення від 21.07.2020 № 14082.pdf 22.07.2020 18:53
- рішення від 21.07.2020 № 14082 .pdf 24.07.2020 20:17
- відповідь замовника (doc) 02.07.2020 16:01
- відповідь замовника 02.07.2020 16:01
Дата прийняття скарги до розгляду:
26.06.2020 12:10
Дата розгляду скарги:
09.07.2020 16:00
Місце розгляду скарги:
АМКУ
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
30.06.2020 20:56
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
24.07.2020 20:19
Дата виконання рішення Замовником:
14.08.2020 09:10
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Погоджуємося з рішенням АМКУ
Вимога
Є відповідь
Лист вимога до Замовника
Номер:
c4008f34702d40fd92d8f6a63bb46065
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-04-30-000853-a.a1
Назва:
Лист вимога до Замовника
Вимога:
Лист вимога до Замовника , згідно з ч.4 ст.33 ЗУ "Про публічні закупівлі "
Пов'язані документи:
Учасник
- Лист вимога .pdf 16.06.2020 14:15
Дата подачі:
16.06.2020 14:15
Вирішення:
Добрий день!
У відповідь на Ваш лист-вимогу повідомляємо наступне.
Відповідно до тендерної документації Замовника Учасник повинен був надати скановану копію договору з обслуговуючим підприємством, яке має право розміщувати тверді побутові відходи на звалищному полігоні м. Маріуполя.
Учасником ФОП Сушко О.М у документах, наданих для підтвердження своєї пропозиції, було надано договір з КП «Полігон ТПВ» на приймання і захоронення будівельних відходів, а не твердих побутових відходів.
Таким чином, Замовником було відхилено пропозицію учасника ФОП Сушко О.М. згідно зі статею 31 Закону України "Про публічні закупівлі" через невідповідність умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Статус вимоги:
Не задоволено
Скарга
Виконана замовником
Скарга відповідно до ст. 18 Закону України "Про Публічні Закупівлі"
Номер:
09d6dfbb42f446f2b84f65ba1578eaf8
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-04-30-000853-a.b3
Назва:
Скарга відповідно до ст. 18 Закону України "Про Публічні Закупівлі"
Скарга:
Скарга міститься в прикріплених файлах
Пов'язані документи:
Орган оскарження
- рішення від 03.09.2020 № 16642 .pdf 08.09.2020 23:06
- Інформація про резолютивну частину рішення від 03.09.2020 № 16642.pdf 04.09.2020 17:43
- рішення від 26.08.2020 № 16033 + лист Замовнику .pdf 26.08.2020 20:49
- Відповідь замовника на скаргу АМК.pdf 28.08.2020 16:25
- Відповідь замовника на скаргу АМК.docx 28.08.2020 16:25
- Протокол Замовника про відміну 21.08.2020 11:21
- Скарга doc 21.08.2020 11:21
- Скарга 21.08.2020 11:21
Дата прийняття скарги до розгляду:
21.08.2020 12:15
Дата розгляду скарги:
03.09.2020 17:00
Місце розгляду скарги:
АМКУ
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
26.08.2020 20:49
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
08.09.2020 23:06
Дата виконання рішення Замовником:
14.09.2020 08:59
Коментар замовника щодо усунення порушень:
За результатами рішення №16642-р/пк-пз від 03.09.2020 Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель виконавчому комітету Маріупольської міської ради необхідно скасувати рішення про відміну процедури закупівлі "ДК 021:2015: 90510000-5 — Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям", оголошення про проведення якої оприлюднене на вебпорталі Уповноваженого органу за № UA-2020-04-30-000853-a.
Керуючись статтею 18 Закону України «Про публічні закупівлі», тендерним комітетом Замовника прийнято рішення про відміну рішення щодо скасування закупівлі послуги з забезпечення екологічно безпечного збирання, перевезення, видалення і захоронення відходів у кількості 1 послуга за кодом ДК 021:2015 90510000-5 «Утилізація сміття та поводження зі сміттям»