• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Шкільні меблі Класифікація за ДК 021-2015 (CPV) 39160000-1 – «Шкільні меблі». Джерело фінансування закупівлі: кошти місцевого бюджету

юридична особа, яка є установою, (крім тих, які визначені у пунктах 1 і 2 цієї частини), яка забезпечує потреби держави або територіальної громади, якщо така діяльність не здійснюється на промисловій чи комерційній основі (комунальна організація (установа, заклад)

Завершена

195 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 975.00 UAH
Період оскарження: 30.04.2020 11:02 - 07.05.2020 08:00
Вимога
Вирішена

Дискваліфікація

Номер: 2e99d65ed4104519b8ed5782aec53ff9
Ідентифікатор запиту: UA-2020-04-30-000612-b.c2
Назва: Дискваліфікація
Вимога:
Доброго дня, про шу ще раз уважно подивитися документацію ,яку Я надала для участі у закупівлі. 1.Ааторизаційний лист від ТОВ "АНТ ПРОМ", який підтверджує , що , я, ФОП Гарагуля О.О. є диллером, тому довідки про матеріально - технічну базу та найманих працівників, були надані від виробника , а саме ТОВ "АНТ ПРОМ" 2.Дата в довідці про згоду з умовами договору була виправлена і з виправленнями додана до іншої документації. Згідно з новою редакцією Закону про публічні закупівлі від 19.04.2020р.є обов'язок замовника звернутися через електронну систему закупівель до учасника шляхом розміщення повідомлення про усунення невідповідності в інформації та/або документах, поданих учасником у складі тендерної пропозиції. Учасник виправляє невідповідності шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів протягом 24 годин. Замовник не звертався з вимогою виправлення, що є порушенням. Тому Вимагаємо, ще раз уважно розглянути документацію, і обіцяємо виправити друкарськи помилки, одразу після Вашої відповіді. У протилежному випадку, можна вважати , що замовник зацікавлений у дискваліфікації ФОП Гарагуля О.О., і у прийнятті пропозиції учасника з вищою ціновою пропозицією.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Доброго дня. Відповідно до частини 16 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Дані вимоги стосуються виключнно тендерних пропозицій, тобто процедур закупівель товарів та послуг, що перевищють межі встановлені вищевказаним Законом. В даному випадку проводилась спрощена закупівля, отже ч.16 ст.29 до даної закупівлі не відноситься. В зв'язку з цим замовник не зобов'язний був виконувати вимоги даної статті.Крім того в Оголошенні про проведення спрощеної закупівлі чітко вказано які документи повинні подавати учасники. Вами не надано всіх документів, а саме: довідку в довільній формі, яка містить інформацію про наявність матеріально-технічної бази та обладнання для здійснення закупівлі (із зазначенням переліку: складські приміщення, виробничі цехи, технологічне обладнання, автотранспорт тощо), інформаційну довідку, складену в довільній формі або у табличному вигляді, за підписом керівника/уповноваженої особи Учасника з печаткою підприємства (у разі наявності), про наявність кваліфікованих працівників необхідних для постачання товару відповідно до обсягів поставки, із зазначенням ПІБ працівників, посади, кваліфікації, досвіду роботи, виду працевлаштування (спеціалісти, які мають відношення до мети та цілей даного тендеру).так як учасник в даному випадку ФОП «ГАРАГУЛЯ ОЛЬГА ОЛЕКСАНДРІВНА», а не ТОВ «АНТ ПРОМ», і довідки Ви були зобов'язані подати по ФОП «ГАРАГУЛЯ ОЛЬГА ОЛЕКСАНДРІВНА», Крім того в Вашій пропозиції є ряд інших порушень, а саме: Лист-згода з умовами договору вих.№ 6, датований 12.05.2019 року. Договір з виробником Товару не дійсний протягом терміну поставки товару. Згідно пункту 10.1 розділу 10 Договору поставки від 13 квітня 2020 року (який надано Вами) договір діє до 31 грудня 2019 року. Пропозиція не містить підтвердження, щодо погодження з умовами поставки і строком постачання товару – до 30 червня 2020 року. Таким чином Ваша пропозиція підлягає відхиленню відповідно до п. 1 ч. 13 ст. 14 Закону оскільки пропозиція не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі.
Статус вимоги: Відхилено
Задовільнена: Ні
Вимога
Відкликано скаржником

Дискваліфікація

Номер: 69d79c3cebe54f3f949fed06679c976d
Ідентифікатор запиту: UA-2020-04-30-000612-b.c1
Назва: Дискваліфікація
Вимога:
Доброго дня, про шу ще раз уважно подивитися документацію ,яку Я надала для участі у закупівлі. 1.Ааторизаційний лист від ТОВ "АНТ ПРОМ", який підтверджує , що , я, ФОП Гарагуля О.О. є диллером, тому довідки про матеріально - технічну базу та найманих працівників, були надані від виробника , а саме ТОВ "АНТ ПРОМ" 2.Дата в довідці про згоду з умовами договору була виправлена і з виправленнями додана до іншої документації. Згідно з новою редакцією Закону про публічні закупівлі від 19.05.2020р.є обов'язок замовника звернутися через електронну систему закупівель до учасника шляхом розміщення повідомлення про усунення невідповідності в інформації та/або документах, поданих учасником у складі тендерної пропозиції. Учасник виправляє невідповідності шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів протягом 24 годин. Замовник не звертався з вимогою виправлення, що є порушенням. Тому просимо ще раз уважно розглянути документацію, і обіцяємо виправити друкарськи помилки, одразу після Вашої відповіді. У протилежному випадку, можна вважати , що замовник зацікавлений у дискваліфікації ФОП Гарагуля О.О., і у прийнятті пропозиції учасника з вищою ціновою пропозицією.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Опис причини скасування: ВИПРАВЛЕННЯ ДРУКАРСЬКИХ ПОМИЛОК
Дата скасування: 18.05.2020 16:09