• Відкриті торги
  • Мультилотова
  • КЕП

Фармацевтична продукція (лікарські засоби)

категорія підприємства - мале

Торги не відбулися

127 530.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.2% або 235.00 UAH
Період оскарження: 30.04.2020 10:26 - 17.05.2020 00:00
Вимога
Відхилено

Розділення на лоти Наркоз+Наркотики

Номер: 93f9672fd0d448f7b2e5b238d9d1ac93
Ідентифікатор запиту: UA-2020-04-30-000423-b.b1
Назва: Розділення на лоти Наркоз+Наркотики
Вимога:
Детальна інформація у файлі
Пов'язані документи: Учасник Замовник
Вирішення: Керуючись п.22 ч.1 ст.1 Закону України «Про публічні закупівлі»:«предмет закупівлі - товари, роботи чи послуги, що закуповуються замовником у межах єдиної процедури закупівлі, щодо яких учасникам дозволяється подавати тендерні пропозиції або пропозиції на переговорах (у разі застосування переговорної процедури закупівлі).Предмет закупівлі визначається замовником у порядку, встановленому Уповноваженим органом;» та п.39 ч.1 ст.1 Закону України «Про публічні закупівлі»:«частина предмета закупівлі (лот)- визначена замовником частина товарів, робіт чи послуг, на яку в межах єдиної процедури закупівлі учасникам дозволяється подавати тендерні пропозиції або пропозиції на переговорах у разі застосування переговорної процедури закупівлі;» Замовник, формуючи технічну специфікацію предмета закупівлі,в цілях максимальної ефективності та економії майбутньої поставки від одного учасника (постачальника)предмета закупівлі характеристики якого визначені виходячи з функціональних потреб підприємства, керуючись принципами здійснення закупівлі, закріплених у ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі», не вважає критерії, викладені в тендерній документації, дискримінаційними. Щодо поділу предмету закупівлі (специфікації) на окремі лоти: При плануванні предмету закупівлі та детальному вивченні ринку даного товару, Замовником прийнято рішення, що проведення закупівлі Лот 1 Наркотичні та психотропні лікарські засоби єдиним лотом є доцільним та не призведе до зниження конкуренції Крім того, визначення предмету закупівлі встановлено у Порядку визначення предмету закупівлі, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 17.03.2016 № 454 (далі – Порядок). Абзацами шостим, сьомим пункту 1 розділу ІІ Порядку визначення предмета закупівлі запроваджено особливості визначення предмета закупівлі лікарських засобів, а саме:під час здійснення закупівлі лікарських засобів предмет закупівлі визначається за показником третьої цифри Єдиного закупівельного словника із зазначенням у дужках міжнародної непатентованої назви лікарського засобу (далі – МНН). У разі якщо предмет закупівлі лікарських засобів містить два та більше лікарських засобів, замовником у дужках зазначається МНН кожного лікарського засобу. Замовник може визначити окремі частини предмета закупівлі (лоти) за МНН, за формою випуску, за дозуванням, за обсягом та/або за місцем поставки лікарських засобів.Тобто, розподіляти предмет закупівлі на лоти є правом, а не обов’язком Замовника. Згідно листа листа Мінекономрозвитку та МОЗ щодо закупівлі лікарських засобів № 3301-04-55905-03-01.7_33810 від 19.12.2018. вказано З метою дотримання зазначених принципів при закупівлі лікарських засобів замовникам рекомендується дотримуватись наступних дій : - У разі закупівлі наркотичних лікарських засобів, для реалізації яких необхідна окрема ліцензія ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ З КОНТРОЛЮ ЗА НАРКОТИКАМИ, НЕ РЕКОМЕНДУЄТЬСЯ об’єднувати такі наркотичні засоби в одну частину закупівлі (лот) з іншими лікарськими засобами та відповідно рекомендується виокремлювати вимоги до постачання наркотичних та інших лікарських засобів. Даний лист носить рекомендаційний характер, що в свою чергу дає Замовникам право, а не обов’язок ділити предмет закупівлі. продукція» Таким чином, вимога щодо розподілу лота 1 закупівлі даної Процедури закупівлі на окремі лоти є необґрунтованою.
Статус вимоги: Відхилено