-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
ДК 021:2015: 37530000-2 - Вироби для парків розваг, настільних або кімнатних ігор (обладнання для ігрових майданчиків)
Категорія замовника – 1 (орган місцевого самоврядування); мова, якою повинні готуватися тендерні пропозиції - українська.
Завершена
750 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 7 500.00 UAH
мін. крок: 1% або 7 500.00 UAH
Період оскарження:
29.04.2020 18:55 - 19.05.2020 00:00
Вимога
Є відповідь
Повернення до статусу оцінки пропозицію ПП "ДМК-72" Дитячий світ
Номер:
ce85d35cbda0405bb0d689e930678f1d
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-04-29-002842-b.b2
Назва:
Повернення до статусу оцінки пропозицію ПП "ДМК-72" Дитячий світ
Вимога:
Шановний Замовнику! Згідно технічних вимог тендерної документації, відповідно Додатку 1, в азаці 5, після опису необхідного обладнання, чітко прописана вимога до кожного Учасника - надати Лист-гарантію про відповідність запропонованого ним предмету закупівлі вимогам Правил будови і безпечної експлуатації атракціонної техніки, затвердженого наказом Мінстерства України з питань надзвичайних ситуацій та у справах захисту населення від наслідків Чорнобильсьскої катастрофи № 110 від 01.03.2006 р.
Жоден з Учасників, оцінка яких вже відбулась, не подав даного Листа.
Просим ретельніше перевірити тендерну пропозицію ПП "ДМК-72" Дитячий світ, а в разі ненадання ними цього листа, перейти до оцінки тендерної пропозиції наступного Учасника, надаючи всім однакові умови оцінки пропозицій.
Пов'язані документи:
Замовник
- Протокол 68.pdf 03.06.2020 16:15
Дата подачі:
29.05.2020 18:46
Вирішення:
Шановний Учаснику!
Учасником ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДМК-72 "ДИТЯЧИЙ СВІТ" у складі тендерної пропозиції надано завірений Додаток 1, що підтверджує дотримання ним всіх вимог до предмета закупівлі.
Також учасником ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДМК-72 "ДИТЯЧИЙ СВІТ" у складі тендерної пропозиції надано копії Сертифікатів відповідності, в котрих вказано, що продукція, на яку видано сертифікати, відповідає Правилам будови і безпечної експлуатації атракціонної техніки. Зважаючи на викладене вище, вважаємо відсутність гарантійного листа про відповідність запропонованого ним предмету закупівлі вимогам Правил будови і безпечної експлуатації атракціонної техніки, затвердженого наказом Мінстерства України з питань надзвичайних ситуацій та у справах захисту населення від наслідків Чорнобильсьскої катастрофи № 110 від 01.03.2006 р. формальною помилкою.
Повідомляємо, що рішення тендерного комітету може бути оскаржене до Антимонополього комітету України відповідно до положень ст. 18 31 Закону України від 25.12.2015 № 922 «Про публічні закупівлі»
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Є відповідь
Скарга
Номер:
877f4253b28c46878ea5ddb02a99146c
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-04-29-002842-b.a1
Назва:
Скарга
Вимога:
ТОВ "РОСКВІТ" вважає дискваліфікацію незаконною з наступних підстав:
1. Стосовно реєстру документів які долученні до тендерної документації роз'яснюємо що ТОВ "РОСКВІТ" надав всі документи які вимагав Замовник. в тій же послідовності як і зазначено у вимогах до тендерної документації і таким чином, прикріплені файли і були переліком документів зазначених у тендерній документації. Тому вважаємо це не є підставою для відхилення тендерної пропозиції ТОВ "РОСКВІТ".
2 Стосовно сертифікатів Вимога щодо подання сертифікату якості ISO суперечить чинному законодавству України, і є дискримінаційною, оскільки суб’єкти господарювання жодним законодавчим документом НЕ ЗОБОВ'ЯЗАНІ для здійснення своєї діяльності отримувати даний сертифікат. Окрім того сертифікат ISO ПІДТВЕРДЖУЄ ЯКІСТЬ ВИРОБНИЧИХ ПРОЦЕСІВ, що відбуваються на підприємстві, а не безпосередньо якісні характеристики продукту (товарів, послуг), а застосування стандарту ISO для сертифікації систем управління якістю носить рекомендаційний характер, а отже його отримання не є обов'язковим.
Отже, виходячи з вище викладеного, просимо усунути ДИСКРИМІНАЦІЙНУ вимогу щодо подачі сертифікату ISO, оскільки ця вимога суперечить чинному законодавству України І ЖОДНИМ ЧИНОМ НЕ ПІДТВЕРДЖУЄ ЯКІСТЬ ПРОДУКЦІЇ. Крім того як зазначено у Вашій тендерній документації Учасник у складі своєї тендерної пропозиції повинен надати паспорти якості на кожен елемент Закупівлі, Сертифікати відповідності та Висновок санітарно-епідеміологічної експертизи на продукцію, та сертифікат системи управління якістю ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015. IDT). Якщо учасник не має відповідних маркувань, протоколів випробувань чи сертифікатів і не має можливості отримати їх до закінчення кінцевого строку подання тендерних пропозицій із причин, від нього не залежних, він може подати технічний паспорт на підтвердження відповідності тим же об’єктивним критеріям. Замовник зобов’язаний розглянути технічний паспорт і визначити, чи справді він підтверджує відповідність установленим вимогам, із обґрунтуванням свого рішення. Як вбачається з протоколу №63 від 28.05.2020р. Замовник зазначив відсутність зазначених сертифікатів і в свою чергу не виконав свою ж прописану процедуру по дослідженню технічних паспортів які були надані ТОВ "РОСКВІТ" на предмет відповідністі установленим вимогам, із обґрунтуванням свого рішення. Таким чином, Замовник при прийнятті рішення порушив норми Закону України «Про публічні закупівлі», тому дискваліфікація переможця має неправомірний характер.
На підставі викладеного та керуючись нормами законодавства України
Просимо
1.Прийняти і розглянути нашу скаргу.
2. Скасувати протокол та рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ "РОСКВІТ".
Якщо Ви не виконаєте наші вимоги ТОВ "РОСКВІТ" залишає за собою право звернутися До Антимонопольного комітету за захистом своїх законних інтересів.
Пов'язані документи:
Замовник
- Протокол 67.pdf 02.06.2020 17:17
Дата подачі:
28.05.2020 20:08
Вирішення:
Шановний Учаснику!
Згідно абзацу 1 п. 2 Розділу 5 тендерної документації «Першою сторінкою тендерної пропозиції має бути реєстр поданих документів». Таким чином, реєстр поданих документів повинен бути наданий у вигляді окремого документа.
Відповідно до ч. 3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлюється право замовника, стосовно визначення у складі вимог тендерної документації: «посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами…».
Враховуючи той факт, що відповідно до наказу ДП «УкрНДНЦ» від 31.12.2015 р. № 221 міжнародний стандарт ISO 9001:2015 «Системи управління якістю. ВИМОГИ» був прийнятий також у якості Національного стандарту України (ДСТУ ISO 9001:2015), вимога Замовника, щодо надання у складі тендерних пропозицій учасників Сертифікату відповідності системи управління якістю - встановленим (згідно стандарту ISO 9001:2015) стандартним характеристикам та вимогам, є в повній мірі правомірною вимогою щодо підтвердження відповідності якості товарів учасника та виробника, якщо останній не є виробником – міжнародним та національним стандартам якості у розумінні Закону України «Про публічні закупівлі» . З урахуванням вищевикладеного, вважаємо, нашу вимогу стосовно умови про надання учасниками відкритих торгів Сертифікату на систему управління якістю ISO для підтвердження відповідності якісних характеристик обладнання- міжнародним та національним стандартам України обґрунтованою, та такою, що не дискримінує Учасників. Дотримання та застосування Учасниками таких стандартів, забезпечує впевненість у дотриманні ними законодавства враховуючи дотримання якості товару, дотриманні інформаційної безпеки та впровадження заходів по боротьбі з корупцією та надає можливість Замовнику працювати з тими Учасниками, які в своїй діяльності керуються нормативами, які забезпечують впевненість в якості та безпечності наданих послуг. Окремо зазначимо, що дані сертифікати може отримати будь-який учасник, що не може розцінюватися як дискримінація та обмеження конкуренції. Окремо зазначимо, що є безліч рішень АМКУ, що підтверджують правомірність встановлення вимог про надання учасниками сертифікатів ISO.
Статус вимоги:
Відхилено