-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Поточний ремонт покриття по вулиці Лиманська, смт. Затока, м. Білгород-Дністровський, Одеської області
Завершена
199 450.00
UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 000.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 1 000.00 UAH
Період оскарження:
29.04.2020 17:26 - 06.05.2020 00:00
Вимога
Відхилено
Неправомірне рішення Замовника
Номер:
f872718b2ee34746997d1f184bc06e12
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-04-29-002727-b.c1
Назва:
Неправомірне рішення Замовника
Вимога:
Найменування Замовника: Затоківська селищна рада Білгород-Дністровської міської ради Одеської області.
Згідно протоколу №1 від 15 травня 2020 року номер оголошення UA-2020-04-29-002727-b з предмету: "Поточний ремонт покриття по вулиці Лиманська, смт. Затока, м. Білгород-Дністровський, Одеської області" Вами, уповноваженою особою Замовника, прийнято рішення щодо відхилення пропозиції Учасника спрощеної закупівлі ТОВ “ПРОГРЕСДОРБУД” (ЄДРПОУ 40603406, місцезнаходження: 65003, м. Одеса, вул. Чорноморського козацтва, буд. 103) як таку, що не відповідає вимогам предмета закупівлі.
По-перше, звертаємо Вашу увагу, що Вами, як Замовником робіт з ямкового ремонту асфальтобетонного покриття, одношарового товщиною 50мм, площею ремонту до 5 м2 не було визначено (прописано) в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі із застосуванням електронного аукціону типу та марки асфальтобетонної суміші для кращої якості виконання робіт по закупівлі (з Ваших слів), тобто Ви ввели в оману учасників та створили штучні умови для маніпуляцій при визначені переможців закупівлі.
По–друге, у зв’язку з відсутністю інформації щодо типу і марки асфальтобетону, при розрахунку договірної ціни (цінової пропозиції) ми керувались вимогами п.8.8 ДБН В.2.3-5:2018 Вулиці та дороги населених пунктів (категорія вулиць і доріг – вулиці і дороги місцевого значення – житлові), а також п. 8.1.2 ДБН В.2.3-4:2015 Автомобільні дороги. Частина І. Проектування. Частина II. Будівництво. Зміна № 1 тобто державними будівельними нормами де чітко визначено марку асфальтобетонної суміш яка застосовується в конструкціях дорожнього одягу. Також в підтвердження якості асфальтобетонної суміші в складі пропозиції було надано паспорта якості на матеріали, погоджений підбір асфальтобетонної суміші, атестат виробництва асфальтобетонних сумішей, тому твердження, що даний тип та марка бетону (з Ваших слів), відноситься до низькоякісних типів матеріалів та не підходить для виконання зазначених робіт є безпідставним та некваліфікованим.
По-третє, нами як Учасником було складено договірну ціну пропозиції, згідно вимог ДСТУ Б Д. 1.1-1:2013 у програмному комплексі рекомендованим Мінрегіоном України АВК-5 (останньої версії), яка не є значно заниженою та такою що не відповідає ринковій ціні зазначеного предмету закупівлі. З ваших слів “ Враховуючи аналіз ринку та розрахунок очікуваної вартості вважаю цінову пропозицію учасника значно заниженою та такою що не відповідає ринковій ціні зазначеного предмету закупівлі. Закупівля зазначених робіт за вказаною ціновою пропозицією учасника може призвести в подальшому до погіршення якості предмета закупівлі та не можливості його тривалого виконання.” Це Ваше суб`єктивне бачення, в новій редакції Закону України “Про публічні закупівлі” в п. 14 ст. 29 та в ст.1 законодавець визначив та роз’яснив таке поняття, як аномально низька ціна. Наша цінова пропозиції не є аномально низькою і ми, як Учасник погодились з проектом договору, в тому числі з усіма його пунктами включаючи п.3.4.
Враховуючи вищезазначене та з огляду на встановлення дискримінаційного рішення до нас, як до Учасника та потенційного переможця закупівлі з досвідом роботи в дорожньому будівництві з 2016 року, вважаємо, що закупівля оголошена на наш погляд під одного із учасників і на нашу думку Ваша сторона умисно створює умови, коли бюджетні кошти зовсім не економляться, а перемога учасника з більшою ціновою пропозицією, можливо має корупційну складову, що призведе до розтрати бюджетних коштів. Тому звертаємось до Вас, як Замовника закупівлі з вимогою скасувати Рішення про нашу дискваліфікацію, а у разі Вашої відмови будемо вимушені захищати свої права та оскаржувати Ваше незаконне рішення в уповноважених органах.
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога Лиманська .pdf 18.05.2020 14:06
- На вимогу Лиманська.docx 21.05.2020 14:30
Дата подачі:
18.05.2020 14:06
Вирішення:
Найменування Замовника: Затоківська селищна рада Білгород-Дністровської міської ради Одеської області.
Номер оголошення UA-2020-04-29-002727-b з предмету: "Поточний ремонт покриття по вулиці Лиманська, смт. Затока, м. Білгород-Дністровський, Одеської області"
На вашу вимогу надаю наступну відповідь:
ТОВ “ПРОГРЕСДОРБУД” (ЄДРПОУ 40603406, місцезнаходження: 65003, м. Одеса, вул. Чорноморського козацтва, буд. 103) під час формування своєї пропозиції, було складено Кошторисну документацію в підсумковій відомості ресурсів до локального кошторису № 2-1-1 в п. 18 якого зазначено « Суміші асфальтобетонні гарячі та теплі [асфальтобетон щільний] (дорожні, аеродромні), що застосовуються у верхніх шарах покриттів, дрібнозернисті, Тип Б, марка 2 ». Даний тип та марка бетону відноситься до низькоякісних типів матеріалів та не підходить для виконання зазначених робіт.
Під час підготовки до оголошення про закупівлю, було зроблено розрахунок очікуваної вартості і в зазначеному пункті кошторисної документації було використано інший тип та марку бетону, що відноситься до високоякісних типів матеріалів та є дорожчім ніж той що застосовується в пропозиції учасника ТОВ “ПРОГРЕСДОРБУД”.
Відповідно до зазначеного цінову пропозиція учасника ТОВ “ПРОГРЕСДОРБУД” значно занижена в порівнянні з очікуваною вартістю предмета закупівлі. Здійснивши закупівлю за вказаною ціновою пропозицію учасника є ризик, що в подальшому якість предмета закупівлі погіршиться і призведе до того, що буде необхідно знову здійснювати ремонт зазначеного предмета закупівлі.
Статус вимоги:
Відхилено