-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Навчальне приладдя на забезпечення якісної, сучасної та доступної загальної середньої освіти "Нова українська школа"
Джерело фінансування: кошти місцевого бюджету
Торги не відбулися
705 797.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 3 528.99 UAH
мін. крок: 0.5% або 3 528.99 UAH
Період оскарження:
29.04.2020 17:03 - 10.05.2020 00:00
Скарга
Виконана замовником
Скарга на неправомірне рішення
Номер:
c4b21706c5f4475faf8cc81d475082ed
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-04-29-002667-b.a2
Назва:
Скарга на неправомірне рішення
Скарга:
CКАРГА
НА НЕПРАВОМІРНЕ РІШЕННЯ
Управління освіти адміністрації Немишлянського району Харківської міської ради
Управління освіти адміністрації Немишлянського району Харківської міської ради (далі – Замовник) проводить відкриті торги № у Prozorro: UA-2020-04-29-002667-b. Предмет закупівлі: код ДК 021-2015:22470000-5 Посібники (Навчальне приладдя на забезпечення якісної, сучасної та доступної загальної середньої освіти "Нова українська школа").
Рішенням тендерного комітету Замовника (протокол № 30 від 29.04.2020 р.) затверджено Тендерну документацію для процедури закупівлі «Відкриті торги» : код ДК 021-2015:22470000-5 Посібники (Навчальне приладдя на забезпечення якісної, сучасної та доступної загальної середньої освіти "Нова українська школа") (далі – Тендерна документація).
«15» травня 2020 р. проведено електронний аукціон. У аукціоні прийняли участь чотири учасники:
1. Фізична особа-підприємець Білецька Тетяна Ігорівна (далі – Учасник-1) – сума пропозиції 447 725,00 грн. з ПДВ.
2. Приватне підприємство "УКРДИДАКТИК" (далі – Учасник-2/ Скаржник) - сума пропозиції 683 810,00 грн. з ПДВ.
3. ТОВ "ДІДАКТА" (далі – Учасник-3) - сума пропозиції 700 446,00 грн. з ПДВ.
4. ФОП Поліщук Оксана Володимирівна - сума пропозиції 700 650,00 грн. з ПДВ.
За результатами аукціону електронна система закупівель визначила найбільш економічно вигідною тендерну пропозицію Учасника-1.
«19» травня 2020 р. Замовник опублікував на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель Протокол засідання тендерного комітету № 33 від 19.05.2020 р. (далі – Протокол відхилення-1).
Згідно даного Протоколу відхилення-1 Замовник прийняв рішення про відхилення тендерної пропозиції Учасника-1.
«05» червня 2020 р. Замовник опублікував на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель Протокол засідання тендерного комітету № 40 від 05.06.2020 р. (далі – Протокол відхилення-2).
Згідно даного Протоколу відхилення-2 Замовник прийняв рішення про відхилення тендерної пропозиції Учасника-2 (Скаржника).
«10» червня 2020 р. Замовник опублікував на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель Протокол засідання тендерного комітету № 42 від 10.06.2020 р. (далі – Протокол визначення переможця).
Згідно даного Протоколу визначення переможця Замовник прийняв рішення про визначення переможцем Учасника-3.
Учасник-2 (Скаржник) за результатами ознайомлення з тендерною пропозицією Учасника-3 та Протоколом визначення переможця прийшов до наступного висновку: рішення Замовника про визнання переможцем торгів Учасника-3 є необгрунтованим, неправомірним, таким, що суперечить законодавству у сфері публічних закупівель. Даним рішенням порушено права та законні інтереси Скаржника. Це підтверджується нижченаведеним.
1. В пункті 8 «Технічні, якісні та кількісні характеристики до предмету закупівлі» «Інформації про технічні, якісні та кількісні характеристики товару» Додатку 3 до Тендерної документації на сторінках 36-44 міститься таблиця з переліком товарів, які необхідно поставити Замовнику. Всього в даній таблиці нараховується 71 (сімдесят одне) найменування товару.
В пункті 7 «Інформації про технічні, якісні та кількісні характеристики товару» Додатку 3 до Тендерної документації міститься вимога наступного змісту:
«7.Інформацію про відповідність запропонованого до поставки Товару технічним вимогам Замовника, учасник підтверджує під час проведення процедури закупівлі, шляхом надання наступних документів:
- висновки санітарно-епідеміологічної експертизи на товар, що пропонується до постачання (чинних на дату розкриття пропозицій);…»
На виконання вищезазначеної вимоги Учасником-3 надано в складі тендерної пропозиції скан-копії двох Висновків державної санітарно-епідеміологічної експертизи (далі – Висновки ДСЕЕ) на сторінках 15-24 файлу «Документи видані іншими органами_реєстр_2».
В Додатках до вищевказаних Висновків ДСЕЕ наведено перелік найменувань навчального приладдя, на яке такі Висновки ДСЕЕ видано.
Виходячи з аналізу переліку найменувань навчального приладдя, зазначеного в додатках до Висновків ДСЕЕ та переліку найменувань навчального приладдя, зазначеного в таблиці пункту 8 Додатку 3 до Тендерної документації, Скаржник прийшов до висновку, що Учасником-3 не надано в складі тендерної пропозиції Висновки ДСЕЕ щодо 19 найменувань товару (навчального приладдя), зазначеного в таблиці пункту 8 Додатку 3 до Тендерної документації.
Зокрема, Учасником-3 не підтверджено висновками державної санітарно-епідеміологічної експертизи відповідність технічним вимогам Замовника наступного товару (навчального приладдя), запропонованого Учасником-3:
1. Англійський календар на магнітах – пункт 10 таблиці пункту 8 Додатку 3 до Тендерної документації.
2. Набір "Частини цілого на крузі. Прості дроби" – пункт 19 таблиці пункту 8 Додатку 3 до Тендерної документації.
3. Цікава лінійка – пункт 22 таблиці пункту 8 Додатку 3 до Тендерної документації.
4. Математичне дзеркало – пункт 24 таблиці пункту 8 Додатку 3 до Тендерної документації.
5. Математичні ваги – пункт 26 таблиці пункту 8 Додатку 3 до Тендерної документації.
6. Демонстраційна модель механічного годинника – пункт 28 таблиці пункту 8 Додатку 3 до Тендерної документації.
7. Демонстраційний набір моделей геометричних тіл (пластик) – пункт 30 таблиці пункту 8 Додатку 3 до Тендерної документації.
8. Набір "Одиниці об'єму" (математичний куб, дерево) – пункт 33 таблиці пункту 8 Додатку 3 до Тендерної документації.
9. Компас шкільний – пункт 43 таблиці пункту 8 Додатку 3 до Тендерної документації.
10. Нотний стан з нотами на магнітах – пункт 54 таблиці пункту 8 Додатку 3 до Тендерної документації.
11. Телурій (діюча модель Сонце - Земля - Місяць) – пункт 56 таблиці пункту 8 Додатку 3 до Тендерної документації.
12. Кругообіг води у природі (на магнітній основі) – пункт 59 таблиці пункту 8 Додатку 3 до Тендерної документації.
13. Пори року (на магнітній основі) – пункт 60 таблиці пункту 8 Додатку 3 до Тендерної документації.
14. Сонячна система (на магнітній основі) – пункт 61 таблиці пункту 8 Додатку 3 до Тендерної документації.
15. Ляльковий театр. Родина – пункт 63 таблиці пункту 8 Додатку 3 до Тендерної документації.
16. Ляльковий театр. Тварини – пункт 64 таблиці пункту 8 Додатку 3 до Тендерної документації.
17. Килимок-конструктор з пазлів – пункт 65 таблиці пункту 8 Додатку 3 до Тендерної документації.
18. Набір фігурок "Свійські тварини" (великий) – пункт 69 таблиці пункту 8 Додатку 3 до Тендерної документації.
19. Набір фігурок "Лісові Звірі" (великий) – пункт 70 таблиці пункту 8 Додатку 3 до Тендерної документації.
Виходячи з вищенаведеного, Учасник-3, на порушення вимог пункту 7 «Інформації про технічні, якісні та кількісні характеристики товару» Додатку 3 до Тендерної документації не підтвердив відповідність 19 (дев’ятнадцяти) найменувань товару (навчального приладдя), запропонованого Учасником-3 до поставки, технічним вимогам Замовника.
Прошу звернути увагу колегії на той факт, що з навчальним приладдям, яке має намір закупити Замовник, будуть безпосередньо контактувати діти. А отже, ненадання Учасником-3 Висновків державної санітарно-епідеміологічної експертизи на 19 найменувань товару не тільки порушує умови Тендерної документації, але й може мати наслідком постачання Учасником-3 неякісного товару, який може зашкодити життю і здоров’ю дітей.
У зв’язку з вищезазначеним, пропозиція Учасника-3 підлягає відхиленню на підставі п. 2 ч. 1 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон).
2. В пункті 1 «Перелік критеріїв та методика оцінки тендерної пропозиції із зазначенням питомої ваги критерію» розділу V «Оцінка та розгляд тендерної пропозиції» Тендерної документації (на стор. 14) міститься вимога наступного змісту:
«Учасник повинен надати у складі своєї пропозиції документ, який підтверджує ринкову вартість, яка відповідає запропонованій ціні за одиницю товару (рівню цін), яку заявлено в пропозиції (довідка або експертний висновок компетентних органів про кон’юнктуру ринку товару, відповідно до предмету закупівлі ), виданий не раніше дати оголошення проведення торгів.»
На виконання вищезазначеної вимоги Учасником-3 надано в складі тендерної пропозиції від товарної біржі «УРТБ» скан-копію Біржової довідки № 05/05/20/02 про кон’юктуру ринку товарів (далі – Біржова довідка) на сторінках 34-36 файлу «Документи видані іншими органами_реєстр_1».
Однак, виходячи з аналізу чинного законодавства України, товарна біржа не володіє повноваженнями для видачі документа, який підтверджує ринкову вартість (довідки або експертного висновку про кон’юнктуру ринку товару).
Діяльність товарних бірж регулюється Законом України «Про товарну біржу».
В статті 3 Закону України «Про товарну біржу» перелічені права товарної біржі. Виходячи з переліку прав товарної біржі, зазначеного в даній статті, товарні біржі не наділені повноваженням (компетенцією) для видачі документа про ринкову вартість/ кон’юктуру ринку товару.
Вищезазначеними повноваженнями наділені торогово-промислові палати України. Так, згідно ч. 1 статті 11 «Права торгово-промислових палат» Закону України «Про торгово-промислові палати в Україні» торгово-промислові палати мають право, в тому числі, проводити на замовлення українських та іноземних підприємців експертизу, контроль якості, кількості, комплектності товарів (у тому числі експортних та імпортних) і визначати їх вартість.
За вищенаведених обставин, надана Учасником-3 в складі тендерної пропозиції Біржова довідка видана організацією, яка не володіє відповідною компетенцією для видачі довідок про кон’юктуру ринку товару.
Отже, Учасником-3 не виконано умову Тендерної документації про надання в складі тендерної пропозиції документа, який підтверджує ринкову вартість (довідки або експертного висновку компетентних органів про кон’юнктуру ринку товару).
У зв’язку з вищезазначеним, пропозиція Учасника-3 підлягає відхиленню на підставі п. 1 ч. 1 ст. 31 Закону.
Враховуючи вищенаведені пояснення, які викладені в пунктах 1-2 даної Скарги, тендерна пропозиція Учасника-3 не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства та не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, а отже тендерна пропозиція Учасника-3 підлягає відхиленню на підставі пунктів 1 та 2 частини 1 статті 31 Закону.
У зв’язку з вищевикладеним, прийняте Замовником рішення про визнання переможцем торгів Учасника-3 є неправомірним та таким, що порушує норми чинного законодавства України.
Неправомірне рішення Замовника про визнання переможцем торгів Учасника-3 порушило право Скаржника на об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі, недискримінацію учасників та рівне ставлення до них. У разі відхилення згідно з Законом тендерної пропозиції Учасника-3 та наступної за нею тендерної пропозиції Учасника-4 (яка також не відповідає вимогам Замовника), тендер буде автоматично відмінено електронною системою закупівель згідно п. 3 ч. 2 ст. 32 Закону. Це надасть Скаржнику можливість прийняти участь у тендері, оголошеному Замовником повторно. А отже у Скаржника існує охоронюваний законом прямий інтерес, який порушено неправомірним рішенням Замовника.
Рішення Замовника про визнання переможцем торгів Учасника-3 суперечить законодавству у сфері публічних закупівель, так як таким рішенням порушуються права та охоронювані законом інтереси Скаржника на об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі, недискримінацію учасників та рівне ставлення до них, а також порушуються наступні принципи здійснення закупівель, визначені статтею 5 Закону:
- добросовісна конкуренція серед учасників;
- максимальна економія, ефективність та пропорційність;
- недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
- об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі;
- запобігання корупційним діям і зловживанням.
На підставі вищевикладеного, керуючись ст.ст. 5, 18, 22, 23, 31, 32 Закону України «Про публічні закупівлі»,-
ПРОШУ:
1. Прийняти до розгляду дану скаргу.
2. Зобов’язати Управління освіти адміністрації Немишлянського району Харківської міської ради скасувати рішення про визнання переможцем торгів ТОВ "ДІДАКТА" у процедурі закупівлі – код ДК 021-2015:22470000-5 Посібники (Навчальне приладдя на забезпечення якісної, сучасної та доступної загальної середньої освіти "Нова українська школа") № у Prozorro: UA-2020-04-29-002667-b.
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга на непровамірне рішення.pdf 18.06.2020 16:31
- Скарга на непровамірне рішення 2.pdf 19.06.2020 11:43
- sign.p7s 22.06.2020 15:53
- Рішення від 22.06.2020 №12255.pdf 22.06.2020 17:16
- Інформація про резолютивну частину рішення від 02.07.2020 №12944.pdf 03.07.2020 15:43
- Рішення від 02.07.2020 №12944.pdf 07.07.2020 21:22
- Відповідь від 28.07.2020 № 1124.docx 28.07.2020 14:15
Дата прийняття скарги до розгляду:
18.06.2020 16:35
Дата розгляду скарги:
02.07.2020 16:00
Місце розгляду скарги:
АМКУ
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
22.06.2020 17:16
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
07.07.2020 21:23
Дата виконання рішення Замовником:
28.07.2020 14:15
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Відповідь Замовника