-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Поточний ремонт приміщень комунального некомерційного підприємства "Дніпровський центр первинної медико-санітарної допомоги №4" Дніпровської міської ради (КНП "ДЦПМСД №4" ДМР) амбулаторія №6, бул. Слави,52
Торги відмінено
1 100 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 5 500.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 5 500.00 UAH
Період оскарження:
29.04.2020 14:54 - 11.05.2020 00:00
Вимога
Є відповідь
скасування рішення про визначення переможця
Номер:
e8f30d998ce84de88b54dd76dd96edae
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-04-29-001969-b.b3
Назва:
скасування рішення про визначення переможця
Вимога:
необєктивне визначення переможця
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога 26.05.2020 10:27
- Відповідь на вимогу (1).docx 29.05.2020 10:53
Дата подачі:
26.05.2020 10:27
Вирішення:
Відповідь на вимогу : не зважаючи на те що вимога надіслання вами с порушенням сроків оговорених чинним законодавством України надсилаем наступні пояснення:
1. За п.1 Вимоги, Учасником ТОВ «ВЕТО» на виконання п. 2 абз. 1 розділу 4 Тендерної документації, було надано наступні документи:
- Копія Протоколу зборів учасників ТОВ «ВЕТО» від 01.09.2006 року, про обрання Директора ТОВ «ВЕТО»;
- Копія Наказу №1 від 01.09.2006 року, про вступ на посаду Директора ТОВ «ВЕТО»;
- Копія Довіреності на представника ТОВ «ВЕТО» №01/20 від 28.12.2019 року.
2. За п. 2 Вимоги, Учасником ТОВ «ВЕТО» на виконання п. 4 абз. 1 розділу 4 Тендерної документації, було надано копію Статуту ТОВ «ВЕТО», оскільки вказаним пунктом Тендерної документації було встановлено вимогу надати статут або витяг із Статуту та/або скан-копії паспорту уповноваженої (их) осіб на право підпису документів цінової пропозиції, договору підряду та актів виконаних робіт.
3. За п. 3 Вимоги, Учасником ТОВ «ВЕТО» на виконання п. 5.7 розділу 5 Тендерної документації, було надано Довідку про наявність відповідного обладнання та матеріально-технічної бази за вих. №432-16 від 14.05.2020 року та Примітки до річної фінансової звітності за 2019 рік. Вказані документи є підтвердженням права власності ТОВ «ВЕТО» на обладнання та матеріально-технічну базу.
4. За п. 4 Вимоги, Учасником ТОВ «ВЕТО» на виконання п. 5.11 розділу 5 Тендерної документації, було надано:
- копію Повідомлення Держархбудінспекції про прийняття рішення про видачу ТОВ «ВЕТО» Ліцензії на провадження господарської діяльності з будiвництва об’єктів, що за класом наслiдкiв (вiдповiдальностi) належать до об’єктiв iз середнiми та значними наслiдками iз визначенням у додатку до лiцензiї перелiку видів робіт. Рішення про видачу ТОВ «ВЕТО» вказаної Ліцензії було прийнято згідно Наказу Держархбудiнспекцiї вiд 26.02.2020 року №14-Л;
- скрін сторінки з офіційного веб-сайту Держархбудінспекції, щодо підтвердження наявності у ТОВ «ВЕТО» Ліцензії на провадження господарської діяльності з будiвництва об’єктів, що за класом наслiдкiв (вiдповiдальностi) належать до об’єктiв iз середнiми та значними наслідками, в електронному вигляді, оскільки у відповідності до ЗУ «Про ліцензування видів господарської діяльності» із змінами, внесеними Законом України від 17.10.2019 №199-ІХ «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо удосконалення порядку надання адміністративних послуг у сфері будівництва та створення Єдиної державної електронної системи у сфері будівництва», суб’єкту господарювання з 01.01.2020 року не потрібно звертатися до Держархбудінспекції за отриманням ліцензії на паперовому носії. Наявна в Держархбудінспекції інформація щодо ліцензіата розміщується на сайті Держархбудінспекції» у розділі «Реєстр виданих ліцензій», а інформація щодо переліків видів робіт до ліцензій, виданих у період з 01.01.2020 – у розділі «Реєстр переліків видів робіт до виданих ліцензій».
5. За п. 5 Вимоги, Учасником ТОВ «ВЕТО» нa підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів, було надано Довідку про досвід роботи з виконання аналогічного Договору за вих. №434-16 від 14.05.2020 року, а також копію Договору №В-67/20 від 16.03.2020 року, з надання послуг зі встановлення механічного обладнання, так як послуги, надані за цим Договором також належать до будівельних робіт.
6. За п. 6 Вимоги, Учасником ТОВ «ВЕТО» на виконання п. 5.5 розділу 5 та Додатку №5 Тендерної документації, було надано Довідку учасника на виконання вимог статті 17 ЗУ «Про публічні закупівлі» за вих. №439-16 від 14.05.2020 року. Надана ТОВ «ВЕТО» довідка повністю відповідає вимогам, встановленим Додатком №5 до Тендерної документації.
7. За п. 7 Вимоги, Учасником ТОВ «ВЕТО» у складі Тендерної документації, було надано Пропозицію за вих. №449-16 від 14.05.2020 року, в якій зазначено, що y paзї визначення ТОВ «ВЕТО» переможцем торгів, воно приймає нa себе зобов’язання виконати усі умови передбачені Договором за ціною, що склалася за результатом електронного аукціону. Ця пропозиція є гарантійним листом.
8. За п. 8 Вимоги, Учасником ТОВ «ВЕТО» у складі Тендерної документації, було надано Пропозицію за вих. №449-16 від 14.05.2020 року, в якій зазначено, що до прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю, Тендерна документація Замовника разом з Пропозицією ТОВ «ВЕТО», мають силу попереднього договору. У разі визнання ТОВ «ВЕТО» переможцем торгів, воно прийме на себе зобов’язання виконати всі умови, передбачені Договором.
Крім того, ТОВ «ВЕТО» у складі Тендерної документації, було надано Лист-згоду за вих. №441-16 від 14.05.2020 року, в якому чітко зазначено, що ТОВ «ВЕТО» погоджується з проектом Договору, наданого у складі Тендерної документації, що підтверджується наданим у складі пропозиції погодженим (підписаним) керівником ТОВ «ВЕТО» проектом Договору.
9. За п. 9 Вимоги, Учасником ТОВ «ВЕТО» було повністю надано інформацію, яка вимагалася Додатком №5 Тендерної документації, що підтверджується Довідкою ТОВ «ВЕТО» за вих. №439-16 від 14.05.2020 року.
10. За п. 10 Вимоги, в зв’язку з тим, що остання реєстраційна дія по внесенню змін до відомостей ТОВ «ВЕТО», що містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань була проведена 20.06.2019 року, то згідно абз.2 п. 9) ч. 2 статті 9 ЗУ «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань» в редакції від 16.03.2020 року, у разі якщо засновниками юридичної особи є виключно фізичні особи, які є бенефіціарними власниками (контролерами) юридичної особи, інформація про кінцевого бенефіціарного власника (контролера) юридичної особи не подається.
11. За п. 11 Вимоги, Учасником ТОВ «ВЕТО» надано Довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації згідно до Додатку №2 до Тендерної документації за вих. №431-16 від 14.05.2020 року.
Вказані в Довідці працівники мають досвід по виконанню малярних, штукатурних робіт, робіт по облицюванню поверхонь стін та стель, а також по улаштуванню цементної стяжки, оскільки вони закінчили будівельний вуз та мають вищу будівельну освіту, що підтверджується копіями наданих у складі Тендерної документації дипломів.
Крім того : відповідно до ДСТУ – Н Б В.1.2-16:2013 національного стандарту України «Визначення класу наслідків (відповідності) та категорії складності об’єкта будівництва, будівля в якій знаходиться амбулаторія №6 комунального некомерційного підприємства «Дніпровський центр первинної медико –санітарної допомоги №4» Дніпровської міської ради, ( 14 - ти поверховий житловий будинок за адресою: ж/м Сокіл, бульвар Слави,52) відповідає класу СС3 (значні наслідки) з можливою небезпекою для здоров’я і життя людей з кількістю осіб більше 400, які постійно перебувають на об’єкті.
Крім того, відповідно до геологічної структури територія ж/м Сокіл належить до гідрогеологічного району Українського кристалічного масиву, що в свою чергу належить до нагірного неотектонічного блоку. Грунти на яких розміщено житловий масив є льосовими, другого типу просідання, до того ж на глибині понад 10 метрів, при геологічних вишукуваннях, виявлено лінію ковзання. В наслідок чого забудова верхньої частини лівого схилу Євпаторійської балки багатоповерховими будинками житлового масиву «Сокіл» у 1983 р. спричинила зсув, у результаті якого було зруйновано будинки приватного сектора та зміщено дорожнє полотно.
Враховуючи вищевикладене, та те, що будівля в якій розташовується амбулаторія №6 зводилась у 1990-ті роки, та має вік понад 30 років, тендерний комітет КНП «Дніпровський центр первинної медико –санітарної допомоги №4» Дніпровської міської ради вважає, свої вимоги відповідно ліцензії та ступеню важливості об’єкту, а саме класу наслідків законними і неупередженими.
Слід зазначити, що відповідно до чинного законодавства України в будівництві вартість поточного ремонту визначається на підставі відповідних ресурсних елементних кошторисних норм на ремонтно-будівельні роботи, за умов відповідності технології, складу робіт, що виконуються, та витрат ресурсів, врахованих зазначеними нормами та у випадку здійснення його підрядним способом.
При розгляді тендерним комітетом кошторисної документації претендентів установлено, що вартість прямих витрат на виконання зазначених у дефектному акті робіт ПП «Житловик-2» значно вище (29,8 тис. грн. без ПДВ) 685,1 тис.грн. проти 655,3 тис.грн. ніж у іншого претендента, за рахунок завищення розміру кошторисної заробітної плати та вартості матеріальних ресурсів, чим порушено діюче законодавство України в будівництві а саме: положення ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва» (з змінами і доповненнями), ДСТУ-Н Б Д.2.4-21:2012 «Вказівки щодо застосування» та наказу Мінрегіону від 20 жовтня 2016 року №281 «Про затвердження Порядку розрахунку розміру кошторисної заробітної плати, який враховується при визначені вартості будівництва об’єктів» (зареєстровано в Мінюсті 11 листопада 2016 року за № 1469/29599) « Розмір кошторисної заробітної плати, який враховується при складанні інвесторської кошторисної документації (на стадії розроблення проектної документації), визначається замовником (інвестором) у складі вихідних даних на проектування для звичайних умов будівництва за розрядом складності робіт 3,8, але не нижче ніж середньомісячна заробітна плата у будівництві (у розрахунку на одного штатного працівника) за попередній звітний рік, що оприлюднюється центральним органом виконавчої влади в галузі статистики, збільшена на прогнозний індекс споживчих цін на поточний рік (у середньому до попереднього року), який є складовою основних прогнозних макропоказників економічного і соціального розвитку України, що схвалюються Кабінетом Міністрів України.».
До того ж необґрунтовано занижено 151,0 тис.грн.-113,5тис.грн.= 37,5 тис.грн. (без ПДВ) у кошторисному розрахунку розмір загальновиробничих витрат, що суперечить чинному законодавству в будівництві а саме: ДСТУ-Н Б Д.1.1-3:2013 «Визначення загальновиробничих і адміністративних витрат та прибутку».
Тендерний комітет
Статус вимоги:
Відхилено
Скарга
Виконана замовником
скарга на дії Замовника
Номер:
eb34c647eeb64d08af3615307c36482f
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-04-29-001969-b.c2
Назва:
скарга на дії Замовника
Скарга:
неправомірне відхилення пропозиції Учасника ПП "Житловик-2"
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга на дії Замовника 25.05.2020 15:13
- платіжне доручення на скаргу 25.05.2020 15:13
- пояснення до відповіді Замовника 02.06.2020 11:41
- Тендерна документація 09.06.2020 10:04
- Протокол №46 про дискваліфікацію 09.06.2020 10:06
- Відповідь Замовнику 10.06.2020 10:51
- Пояснення на скаргу від 26.05.2020.docx 27.05.2020 14:50
- Пояснення до скаги.docx 09.06.2020 14:06
- протокол 71.pdf 17.06.2020 14:47
- рішення від 29.05.2020 № 10640.pdf 29.05.2020 16:24
- Інформація про перенесення дати розгляду скарги № 7600.pdf 05.06.2020 22:06
- Інформація про резолютивну частину рішення від 10.06.2020 № 11430.pdf 11.06.2020 15:39
- рішення від 10.06.2020 № 11430.pdf 15.06.2020 22:59
Дата прийняття скарги до розгляду:
26.05.2020 13:41
Дата розгляду скарги:
05.06.2020 14:00
Місце розгляду скарги:
АМКУ
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
29.05.2020 18:29
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
15.06.2020 22:59
Дата виконання рішення Замовником:
17.06.2020 14:47
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Протокол щодо прийняття рішення про скасування рішення №46 та №48
Скарга
Скасована
необгрунтоване відхилення тендерної пропозиції
Номер:
f13a7d519b0d4a71a75d9013b4e5d596
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-04-29-001969-b.a1
Назва:
необгрунтоване відхилення тендерної пропозиції
Скарга:
До Антимонопольного комітету України
Адреса: вул. Митрополита Василя Липківського, 45 м. Київ 03035
Суб’єкт оскарження: ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄСТВО «ЖИТЛОВИК-2», (код ЄДРПОУ 32185160)
Адреса: 49127,Дніпропетровська обл..,м.Дніпро, вул..Космонавта Волкова,2
електронна пошта: zhitlovik2@gmail.com
телефон: 0661932437
Замовник:
КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ
ПІДПРИЄМСТВО"ДНІПРОВСЬКИЙ ЦЕНТР
ПЕРВИННОЇ МЕДИКО-САНІТАРНОЇ
ДОПОМОГИ №4" ДНІПРОВСЬКОЇ
МІСЬКОЇ РАДИ
(код ЄДРПОУ (37899673)
Адреса: 49030, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, вул. Ламана, 4.
електронна пошта: kzdcpmsd4@i.ua vladi-timchenko@ukr.net
телефон: +380982848097 (056) 744-14-28
Інформація про закупівлю
ID: bd1f224d6f734005ae8bec98908469fc
Ідентифікатор закупівлі: UA-2020-04-29-001969-b
Дата, коли суб’єкту оскарження стало відомо про неправомірні дії Замовника
20 травня 2020року
Плата за подання скарги – __________ грн. Без ПДВ
СКАРГА
На дії Замовника
Замовником торгів КНП "ДЦПМСД№4" ДМР було розпочато процедуру закупівлі (відкриті торги) ідентифікатор закупівлі: UA-2020-04-29-001969-b. ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄСТВО «ЖИТЛОВИК-2», (надалі - Підприємство) виявило бажання взяти участь у відповідному тендері та згідно ТД подало тендерну пропозицію.
Предметом закупівлі було, - Поточний ремонт приміщень комунального некомерційного підприємства "Дніпровський центр первинної медико-санітарної допомоги №4" Дніпровської міської ради (КНП "ДЦПМСД№4" ДМР) амбулаторія №6, бул. Слави, 52 за Кодом ДК 021:2015: 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи, що зазначено у оголошенні та ТД.
За результатами розгляду пропозиції Підприємства, Замовником було прийнято рішення про відхилення пропозиції Підприємства (протокол розгляду тендерних пропозицій № 46 від 20.05.2020р.).
Підставою для відхилення зазначено наступне –
«Учасником у складі пропозиції не надано ряду документів, що вимагались за умовами оголошення аба надано документи, які відповідають вимогам Замовника.
Учасника ПП «Житловик-2» не надано Ліцензія оскільки відповідно до ДСТУ-Н Б В.1.2-16:2013 «Визначення класу наслідків(відповідальності) та категорії складності об’єктів будівництва» та галузевих будівельних норм, об’єкт Замовника на якому будуть надаватись послуги з поточного ремонту приміщень, відноситься до будівель і споруд класу наслідків(відповідальності)СС3(значні наслідки), то наявність Ліцензії є обов’язковою.» (відповідно до протоколу)
ПП «Житловик-2» не може погодитися з такими рішеннями та вважає дії Замовника такими, що порушують його права та інтереси, також ці дії порушують норми ЗУ «Про публічні закупівлі».
Стосовно підстави відхилення повідомляємо наступне – Замовник неуважно переглянув документи пропозиції, оскільки Ліцензія надана в складі пропозиції. При цьому тендерною документацією п.5 «Інша інформація» вимагається надання ««5.11.Копія ліцензії Учасника конкурсних торгів на право виконання робіт з додатками»»(відповідно до тендерної документації) і не вказано безпосередньо з яким класом наслідків(відповідальності)ліцензію потрібно надати. Клас наслідків об’єкту також не вказано в жодному із розділів тендерній документації.
Згідно Закону України «Про ліцензування видів господарської діяльності» від 02.03.2015 № 222-VIII, Закону України «Про архітектурну діяльність» від 20.05.1999 № 687-XIV та листа Державної архітектурно-будівельної інспекції "Щодо ліцензування робіт з капітального ремонту" від 22.01.2009 р. № 22/9-281, поточний ремонт не є видом ліцензованої діяльності і для виконання даних робіт ліцензія не вимагається.
Посилання на клас наслідків (відповідальності) та категорії складності об’єктів будівництва є безпідставним оскільки в тендерній документації не було зазначено клас наслідків об’єкту де передбачається проведення поточного ремонту приміщень. Також зазначимо, що поточний ремонт окремих приміщень, відповідно до діючого законодавства, не відноситься до об’єктів будівництва. Стандарт ДСТУ-Н Б В.1.2-16:2013 «Визначення класу наслідків(відповідальності) та категорії складності об’єктів будівництва», на який посилається в протоколі Замовник встановлює вимоги до визначення класів наслідків(відповідальності) об’єктів - будинків, будівель, споруд будь-якого призначення, їхніх частин(відокремлених), лінійних об’єктів інженерно-транспортної інфраструктури, у тому числі тих, що належать до складу комплексу(будови) під час їх проектування та будівництва. Термін «Будівництво» згідно ДСТУ А.2.2-3:2014 означає нове будівництво, реконструкція, капітальний ремонт та технічне переоснащення об'єктів будівництва, що не включає поточний ремонт. Віднесення об’єкта до певного класу наслідків (відповідальності) відповідно до ст.32 «Про регулювання містобудівної діяльності» здійснюється проектною організацією за погодженням із замовником будівництва, а не замовником поточного ремонту приміщень. Згідно цього ж закону об’єкту присвоюється найвищий клас наслідків (відповідальності)СС3 за одним із критеріїв, встановлених частиною п’ятою цієї статті.
Відхилення нашої пропозиції суперечить ст.31 ЗУ «Про публічні закупівлі» та не відповідає ні одному з прописаних в тендерної документації пунктів при яких пропозиція може бути відхилена.
Вважаємо що дії тендерного комітету КНП "ДЦПМСД№4" ДМР суперечать ЗУ «Про публічні закупівлі», а саме:
Замовник порушив наступні принципи здійснення закупівель встановлених ст.5 ЗУ «Про публічні закупівлі»:
1. об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі.
Крім того Замовник на нашу думку порушив ст.29 ЗУ «Про публічні закупівлі»в частині того, що протокол розгляду тендерних пропозицій повинен містити інформацію про підстави відхилення згідно зі ст..31 ЗУ «Про публічні закупівлі»
Вважаємо, що Замовник необ’єктивно та упереджено оцінив пропозицію ПП «Житловик-2», адже наша пропозиція повністю відповідає вимогам Замовника, що підтверджується поданими документами.
Всі вищенаведені незаконні дії Замовника призвели до неправомірного відхилення пропозиції ПП «Житловик-2», що в свою чергу призвело до порушення наших майнових прав, так як наша пропозиція повністю відповідає Вимогам ТД.
Виходячи з вищевикладеного та керуючись ст. 18 ЗУ «Про публічні закупівлі» та Конституцією України,
ПРОСИМО:
1. Прийняти скаргу до розгляду.
2. Зобов’язати замовника скасувати своє рішення про відхилення пропозиції ПП «Житловик-2» зазначене у протоколі розгляду тендерних пропозицій №46 від «20 травня» 2020року року.
3. Скасувати всі рішення тендерного комітету стосовно цієї закупівлі, які були прийняті після протоколу №46 від «20 травня» 2020року.
4. Зобов’язати замовника провести повторну оцінку пропозиції ПП «Житловик-2».
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Причина:
Скарга скасована суб'єктом оскарження
Дата скасування:
25.05.2020 15:04