• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

поточний ремонт по заміні вікон з улаштуванням укосів за адресою вул.Ближня,31

Завершена

32 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 160.00 UAH
Період оскарження: 29.04.2020 10:09 - 06.05.2020 04:00
Вимога
Відхилено

Оскарження

Номер: 89d163a402ac402785e2e4c27d198cc2
Ідентифікатор запиту: UA-2020-04-29-000391-b.b1
Назва: Оскарження
Вимога:
ПП «НИКС-П» за закупівлею «Поточний ремонт по заміні вікон з улаштуванням укосів за адресою вул. Ближня,31» (Класифікація за ДК 021:2015: 45420000-7 - Столярні та теслярні роботи) UA-2020-04-29-000391-b надало найбільш економічно вигідну пропозицію але було відхилено Замовником. ПП «НИКС-П» оскаржує рішення КНП «Дніпровський центр первинної медико-санітарної допомоги №6» Дніпровської міської ради аргументуючи це наступним: 1. Замовником визначено причиною відхилення пропозиції ПП «НИКС-П» ненадання проекту договору відповідно до наданої форми з приміткою Учасника «Згодні з умовами договору». Повідомляємо, що вищевказаний документ був наданий Учасником у складі тендерної пропозиції замовника з позначкою «Згодні з умовами договору», печаткою та підписом відповідальної особи на кожному аркуші. Також Замовником зазначено ще однією причиною відхилення пропозиції ПП «НИКС-П» наступне: «Терна пропозиція повинна бути виконана за допомогою ліцензійного програмного кошторисного комплексу (не надано який програмний комплекс буде використовуватися , його номер, дата)». В той же час, Замовником не було визначено серед вимог до предмету закупівлі надання інформаційної довідки чи іншого документа з інформацією про назву програмного комплексу, його номеру та дати. Нами був наданий повний пакет кошторисної документації, що був розрахований за допомогою ліцензійного програмного кошторисного комплексу, з печатками та підписами Учасника та сертифікованого кошторисника. Таким чином, вбачаємо упереджене ставлення Замовника до учасника ПП «НИКС-П» та дискримінацію, оскільки дії Замовника прямо порушують вимоги положення ЗУ «Про публічні закупівлі», а саме: Стаття 22, ч.4 «Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію, та призводять до дискримінації учасників», Стаття 5, ч.3 «Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників», Стаття 3, ч.1 «Закупівлі здійснюються за такими принципами: Добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об'єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям та зловживанням». 2. Відповідно до ст. 28 ЗУ «Про публічні закупівлі» пріоритетною є пропозиція учасника, що є найбільш економічно вигідною, а головним критерієм при виборі підрядника/продавця є ціна. За умови надання вищих за показниками якості характеристик предмету закупівлі, таких як, профільна система, склопакет, фурнітура, Учасником ПП «НИКС-П» було надано найбільш економічно вигідну пропозицію у порівнянні з конкурентами. 3. Порядком здійснення допорогових закупівель, затвердженим Наказом ДП “Зовнішторгвидав” №35 від 13.04.2016, яким встановлено, що під час здійснення Закупівель Замовники повинні дотримуватися таких принципів здійснення закупівель: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням. Таким чином, при використані електронної системи Замовник має дотримуватися основних принципів здійснення закупівель та порядку їх проведення. Отже, пропозиція учасника відповідає Порядку здійснення допорогових закупівель, затвердженого наказом ДП «Зовнішторгвидав України» від 13.04.2016 року № 35. Керуючись вищенаведеним, вважаємо дану дискваліфікацію безпідставною. Виходячи з вищевикладеного, ПРОСИМО: 1. Зобов’язати Замовника скасувати рішення щодо дискваліфікації учасника ПП «НИКС П» та під час здійснення допорогових закупівель діяти виключно у рамках Порядку здійснення допорогових закупівель, затвердженого наказом ДП «Зовнішторгвидав України» від 13.04.2016 року № 35 та вимог Закону України “Про публічні закупівлі”, яким передбачено дотримуватися принципів здійснення закупівель. 2. Розглянути це звернення та надати відповідь у встановлені законом строки.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Шановний учасник! Закупівля UA-2020-04-29-000391-b проведена з дотриманням принципів публічних закупівель згідно ч.1ст.5 Закону «Про публічні закупівлі», а саме добросовісна конкуренція серед учасників, максимальна економія та ефективність, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників, об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій. За результатами розгляду прикріпленої документації було виявлено неподання наступних документів а саме: Згідно Додатку 2 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі Учасником- ПП «НИКС-П» не надано документи на підтвердження відповідності пропозиції Учасника умовам закупівлі, а саме Акт огляду об’єкта. Акт огляду об’єкту Учасником перед подачею пропозиції є обов’язковий. Відповідно до п.1.1 ДСТУ-Н Б В.1.2-18:2016 «Настанова щодо обстеження будівель і споруд для визначення та оцінки їх технічного стану» встановлені стандартні вимоги до обстеження будинків, будівель, споруд для визначення та оцінки їх технічного стану з урахуванням положень «Порядку проведення обстеження прийнятих в експлуатацію об’єктів будівництва», затвердженого Кабінетом Міністрів України на виконання статті 39-2 Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності». Згідно з п. 6.4 вищезазначеного ДСТУ підготовка до проведення обстеження є одним із етапів виконання обстеження об’єкта. Підготовка до проведення обстеження включає ознайомлення з об’єктом і прилеглою територією та забудовою. Вимога щодо попереднього огляду об’єкта є нормативно визначеним обов’язком для здійснення обстеження будівель і споруд, а також дозволяє Учаснику на місці оглянути можливості підключення до існуючих мереж і визначитись з порядком застосування наявної у Учасника матеріально-технічної бази і техніки, та відповідно мати можливість максимально точно скласти свою цінову пропозицію і не допустити в подальшому її безпідставного корегування, що безумовно відповідає принципу максимальної економії та ефективності, закріпленому у ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі». Також не надано договір на утилізацію сміття, що суперечить Кодексу України про адміністративні правопорушення стаття 152 пункт 12.12 та призводить до забруднення навколишнього середовища. Також зазначаємо що Порядок здійснення допорогових закупівель, затвердженого наказом ДП «Зовнішторгвидав України» від 13.04.2016 року № 35 визнано таким що втратив чінність. Вашу вимогу вважаємо безпідставною, і тому недійсною.
Статус вимоги: Відхилено