• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Мультилотова
  • КЕП

фармацевтична продукція

Детальна інформація щодо кількості, форми випуску, дозування, одиниць виміру, викладена у Додатку 1 до тендерної документації. Замовник в оголошенні зазначає кількість товару в упаковці, визначену за кількістю одиниць (табл., амп., фл.) в упаковці, з огляду на те що Замовник не обмежує право Учасника надати в тендерній пропозиції іншу форму фасування товару ніж ту що визначена в тендерній документації, то кількість упаковок запропонована Учасником може відрізнятися від кількості упаковок в тендерній документації, але не менше ніж заявлено в тендерній документації.

Завершена

1 979 354.90 UAH з ПДВ
мін. крок: 0% або 39.75 UAH
Період оскарження: 28.04.2020 17:44 - 25.05.2020 00:00
Вимога
Є відповідь

Вимога про усунення порушення при допущенні до аукціону

Номер: 5f16ac2b4e814214b7adcf79025fe92b
Ідентифікатор запиту: UA-2020-04-28-002890-b.c2
Назва: Вимога про усунення порушення при допущенні до аукціону
Вимога:
У зв’язку з тим, що Закон України «Про внесення змін до Закону України "Про публічні закупівлі" та деяких інших законодавчих актів України щодо вдосконалення публічних закупівель» від 19.09.2019р. № 114-IX, введений в дію 19.04.2020р. (далі – Закон), містить безперечну вимогу у ч.3 ст. 12, а саме: «Під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій/пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України "Про електронні документи та електронний документообіг" та "Про електронні довірчі послуги"», просимо Вас переглянути рішення щодо допущення до аукціону ТОВ "БАДМ-Б" та відхилити його тендерну пропозицію, як таку, що не відповідає вимогам Закону та умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. У відповідності до пп. 1.1. п. 1 Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції розділу Інструкція з підготовки тендерної пропозиції вбачається наступне: «Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну тендерної пропозиції та завантаження файлів з … (далі йде перелік файлів)». Тобто тендерна пропозиція подається у електронному вигляді шляхом подання електронних документів. Електронний документ — це документ, інформація в якому зафіксована у вигляді електронних даних, включаючи обов’язкові реквізити документа. В свою чергу, створення електронного документа завершується накладанням електронного підпису. Таким чином, накладання ЕЦП/КЕП учасником на пропозицію є обов’язковим. У звязку з вищевикладеним просимо переглянути своє рішення стосовно допущення до аукціону учасника ТОВ "БАДМ-Б" та відхилити його тендерну пропозицію. У разі відсутності реагування з боку замовника, ми будемо змушені звернутися для захисту своїх прав до органу оскарження. Також треба зазначити, що закупівлю розпочато 28.04.2020р. та у відповідності до Закону України «Про внесення змін до Закону України "Про публічні закупівлі" та деяких інших законодавчих актів України щодо вдосконалення публічних закупівель» № 114-IX, який введений в дію 19.04.2020р., де ст. 18 передбачений порядок подання скарг до АМКУ та серед іншого зазначене наступне: 6. У разі якщо орган оскарження за результатами розгляду скарги приймає рішення про задоволення або часткове задоволення такої скарги, залишає її без розгляду у випадку, якщо замовником відповідно до цього Закону усунено порушення, зазначені в скарзі, або приймає рішення про припинення розгляду скарги у випадку, якщо замовником відповідно до цього Закону усунено порушення, зазначені в скарзі, плата за подання скарги повертається суб’єкту оскарження, а в інших випадках - перераховується до Державного бюджету України. 18. За результатами розгляду скарги орган оскарження має право прийняти рішення: 1) про встановлення або відсутність порушень процедури закупівлі (у тому числі порушення порядку оприлюднення або неоприлюднення інформації про процедури закупівлі, передбаченої цим Законом); 2) про заходи, що повинні вживатися для їх усунення, зокрема зобов’язати замовника повністю або частково скасувати свої рішення, надати необхідні документи, роз’яснення, усунути будь-які дискримінаційні умови (у тому числі ті, що зазначені в технічній специфікації, яка є складовою частиною тендерної документації), привести тендерну документацію у відповідність із вимогами законодавства або за неможливості виправити допущені порушення відмінити процедуру закупівлі.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: КНП «Криворізька міська лікарня №17» КМР» (далі – Замовник) відповідаючи на вимогу про усунення порушення при допущенні до аукціону ТОВ "БАДМ-Б" за відкритими торгами з публікацією англійською мовою за номером ID: UA-2020-04-28-002890-b по закупівлі UA-2020-04-28-002890-b « ДК 021:2015 - 33600000-6 Фармацевтична продукція» лот№1 «Отруйні,сильнодіючі та комбіновані лікарські засоби. Тoxic, potent and combination medicinesта» , повідомляє наступне: 1.Тендерним комітетом розглянута вимога щодо допущення до аукціону ТОВ "БАДМ-Б". 2. Відповідно до статті 26 Закону тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель. Документ з тендерною пропозицією подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, вимогам, визначеним у статті 16 Закону і в тендерній документації, та завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації. При цьому під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій і здійснення їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог Закону України “Про електронні документи та електронний документообіг”. Водночас згідно з пунктом 32 частини першої статті 1 Закону тендерна пропозиція – пропозиція щодо предмета закупівлі або його частини (лота), яку учасник подає замовнику відповідно до вимог тендерної документації. При цьому тендерна документація розробляється та затверджується замовником згідно з пунктом 31 частини першої статті 1 Закону. Статтею 22 Закону визначено перелік складових, які повинна містити тендерна документація. Зокрема відповідно до пункту 1 частини другої статті 22 Закону тендерна документація повинна містити інструкцію з підготовки тендерних пропозицій. Таким чином, учасник подає тендерну пропозицію відповідно до вимог тендерної документації, яка розробляється та затверджується замовником самостійно та з дотриманням вимог Закону. Поряд з цим зазначаємо, що закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням (стаття 5 Закону).
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Є відповідь

Вимога про усунення порушення при допущенні до аукціону

Номер: 9730c71c35674a1b9771b4d8adc12d22
Ідентифікатор запиту: UA-2020-04-28-002890-b.c1
Назва: Вимога про усунення порушення при допущенні до аукціону
Вимога:
У зв’язку з тим, що Закон України «Про внесення змін до Закону України "Про публічні закупівлі" та деяких інших законодавчих актів України щодо вдосконалення публічних закупівель» від 19.09.2019р. № 114-IX, введений в дію 19.04.2020р. (далі – Закон), містить безперечну вимогу у ч.3 ст. 12, а саме: «Під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій/пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України "Про електронні документи та електронний документообіг" та "Про електронні довірчі послуги"», просимо Вас переглянути рішення щодо допущення до аукціону ТОВ "БАДМ-Б" та відхилити його тендерну пропозицію, як таку, що не відповідає вимогам Закону та умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. У відповідності до пп. 1.1. п. 1 Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції розділу Інструкція з підготовки тендерної пропозиції вбачається наступне: «Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну тендерної пропозиції та завантаження файлів з … (далі йде перелік файлів)». Тобто тендерна пропозиція подається у електронному вигляді шляхом подання електронних документів. Електронний документ — це документ, інформація в якому зафіксована у вигляді електронних даних, включаючи обов’язкові реквізити документа. В свою чергу, створення електронного документа завершується накладанням електронного підпису. Таким чином, накладання ЕЦП/КЕП учасником на пропозицію є обов’язковим. У звязку з вищевикладеним просимо переглянути своє рішення стосовно допущення до аукціону учасника ТОВ "БАДМ-Б" та відхилити його тендерну пропозицію. У разі відсутності реагування з боку замовника, ми будемо змушені звернутися для захисту своїх прав до органу оскарження. Також треба зазначити, що закупівлю розпочато 28.04.2020р. та у відповідності до Закону України «Про внесення змін до Закону України "Про публічні закупівлі" та деяких інших законодавчих актів України щодо вдосконалення публічних закупівель» № 114-IX, який введений в дію 19.04.2020р., де ст. 18 передбачений порядок подання скарг до АМКУ та серед іншого зазначене наступне: 6. У разі якщо орган оскарження за результатами розгляду скарги приймає рішення про задоволення або часткове задоволення такої скарги, залишає її без розгляду у випадку, якщо замовником відповідно до цього Закону усунено порушення, зазначені в скарзі, або приймає рішення про припинення розгляду скарги у випадку, якщо замовником відповідно до цього Закону усунено порушення, зазначені в скарзі, плата за подання скарги повертається суб’єкту оскарження, а в інших випадках - перераховується до Державного бюджету України. 18. За результатами розгляду скарги орган оскарження має право прийняти рішення: 1) про встановлення або відсутність порушень процедури закупівлі (у тому числі порушення порядку оприлюднення або неоприлюднення інформації про процедури закупівлі, передбаченої цим Законом); 2) про заходи, що повинні вживатися для їх усунення, зокрема зобов’язати замовника повністю або частково скасувати свої рішення, надати необхідні документи, роз’яснення, усунути будь-які дискримінаційні умови (у тому числі ті, що зазначені в технічній специфікації, яка є складовою частиною тендерної документації), привести тендерну документацію у відповідність із вимогами законодавства або за неможливості виправити допущені порушення відмінити процедуру закупівлі.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: КНП «Криворізька міська лікарня №17» КМР» (далі – Замовник) відповідаючи на вимогу про усунення порушення при допущенні до аукціону ТОВ "БАДМ-Б" за відкритими торгами з публікацією англійською мовою за номером ID: UA-2020-04-28-002890-b по закупівлі UA-2020-04-28-002890-b « ДК 021:2015 - 33600000-6 Фармацевтична продукція» лот№1 «Отруйні,сильнодіючі та комбіновані лікарські засоби. Тoxic, potent and combination medicinesта» , повідомляє наступне: 1.Тендерним комітетом розглянута вимога щодо допущення до аукціону ТОВ "БАДМ-Б". 2. Відповідно до статті 26 Закону тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель. Документ з тендерною пропозицією подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, вимогам, визначеним у статті 16 Закону і в тендерній документації, та завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації. При цьому під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій і здійснення їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог Закону України “Про електронні документи та електронний документообіг”. Водночас згідно з пунктом 32 частини першої статті 1 Закону тендерна пропозиція – пропозиція щодо предмета закупівлі або його частини (лота), яку учасник подає замовнику відповідно до вимог тендерної документації. При цьому тендерна документація розробляється та затверджується замовником згідно з пунктом 31 частини першої статті 1 Закону. Статтею 22 Закону визначено перелік складових, які повинна містити тендерна документація. Зокрема відповідно до пункту 1 частини другої статті 22 Закону тендерна документація повинна містити інструкцію з підготовки тендерних пропозицій. Таким чином, учасник подає тендерну пропозицію відповідно до вимог тендерної документації, яка розробляється та затверджується замовником самостійно та з дотриманням вимог Закону. Поряд з цим зазначаємо, що закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням (стаття 5 Закону).
Статус вимоги: Відхилено