-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Капітальний ремонт навісу овощесховища Комунального закладу "Куп'янська СШ" Харківської обласної ради за адресою: 63707, вул. Харківська, 101, м. Куп`янськ, Харківської обл. (ДК 021:2015–45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи)
Завершена
613 610.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 6 136.10 UAH
мін. крок: 1% або 6 136.10 UAH
Період оскарження:
28.04.2020 14:31 - 05.05.2020 15:00
Вимога
Вирішена
Неправомірне визначення переможцем
Номер:
b9181d82dc244d8ab1c97be9bec1e1eb
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-04-28-001768-b.b3
Назва:
Неправомірне визначення переможцем
Вимога:
Рішенням Уповноваженої особи (протокол від 13.05.2020 р. № 3) по спрощеній закупівлі “Капітальний ремонт навісу овощесховища Комунального закладу "Куп'янська СШ" Харківської обласної ради за адресою: 63707, вул. Харківська, 101, м. Куп'янськ, Харківської обл. (ДК 021:2015–45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи)” було визначено переможцем ПІДПРИЄМСТВО ОБ'ЄДНАННЯ ГРОМАДЯН "ОРЕМБУДСЕРВІС" ГРОМАДСЬКОЇ ОРГАНІЗАЦІЇ "ХАРКІВСЬКА ОБЛАСНА РАДА ВСЕУКРАЇНСЬКОЇ ОРГАНІЗАЦІЇ СОЮЗ ОСІБ З ІНВАЛІДНІСТЮ УКРАЇНИ".
В свою чергу, рішенням (протокол від 13.05.2020 р. № 2) Уповноважена особа Комунального закладу "Куп'янська СШ" Харківської обласної ради дискваліфікувала пропозицію ФОП Полторак О.І.
Відповідно до положень ст. 5 Закону України “Про публічні закупівлі” передбачено, що закупівлі здійснюються за такими принципами:
1) добросовісна конкуренція серед учасників;
2) максимальна економія, ефективність та пропорційність;
3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них.
Водночас, детальне вивчення рішення Уповноваженої особи (протоколи № 2 та № 3 від 13.05.2020) свідчать про порушення Замовником закупівлі принципу недискримінації учасників та рівного ставлення до них. Так, зокрема, інформація та документи пропозиції ПІДПРИЄМСТВА ОБ'ЄДНАННЯ ГРОМАДЯН "ОРЕМБУДСЕРВІС" ГРОМАДСЬКОЇ ОРГАНІЗАЦІЇ "ХАРКІВСЬКА ОБЛАСНА РАДА ВСЕУКРАЇНСЬКОЇ ОРГАНІЗАЦІЇ СОЮЗ ОСІБ З ІНВАЛІДНІСТЮ УКРАЇНИ" містять ряд невідповідностей вимогам оголошення та документації спрощеної закупівлі, проте Замовником всупереч вимогам ст. 14 Закону було прийнято рішення про намір укласти договір з вказаним підприємством. Невідповідність пропозиції учасника полягає в наступному:
1.В складі пропозиції учасника було надано відомість ресурсів, що будуть використовуватися для виконання робіт з капітального ремонту. Серед іншого було зазначено про використання в роботі крану на автомобільному ходу. Проте, в довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази не було зазначено відповідний засіб. Також, не було надано відповідних підтверджуючих документів. Крім того, в довідці (вих. № 1 від 08.05.2020) зазначено, що учасник не буде залучати субпідрядників. Слід зазначити, що умовами документації до спрощеної закупівлі вимагалося надання Довідки про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, необхідних для виконання робіт.
2.В складі пропозиції учасника надано копію договору оренди приміщення № 01/08 від 01.08.2014 р., проте в Довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази відсутня відповідна інформація про орендоване приміщення. При цьому форма зазначеної довідки передбачала вимогу щодо заповнення наступної інформації: “Тип обладнання, будівельних машин та механізмів, приміщення”.
3.Відповідно до вимог документації передбачено, що учасник повинен надати:
“Оригінал (-и) або копія позитивного (-них) відгуку (-ів) до договору (-ів), зазначеного (-них) у довідці про досвід виконання аналогічного договору. У відгуку повинно бути зазначений номер та дата укладеного договору, предмет договору, строк дії договору, строк виконання робіт/надання послуг, а також інформація про якість виконаних робіт/наданих послуг і відсутність претензій з боку контрагента.”
- Відгук, що наданий КЗ “Харківська загальноосвітня школа-інтернат І-ІІІ ступенів № 9 Харківської обласної ради (лист-відгук № 01-24/163 від 05.04.2019 р.) не містить інформації про якість виконаних робіт/наданих послуг.
- Відгук, що наданий Управлінням освіти адміністрації Шевченківського району Харківської міської ради (лист-відгук № 01-27/533-19 від 09.04.2019 р.) не містить інформації про якість виконаних робіт/наданих послуг.
- Відгук, що наданий Управлінням освіти адміністрації Шевченківського району Харківської міської ради (лист-відгук № 01-27/532-19 від 09.04.2019 р.) не містить інформації про якість виконаних робіт/наданих послуг.
4.Відповідно до п. 21 постанови КМУ від 26 жовтня 2011 р. № 1107 “Про затвердження Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки” передбачено, що, виконання робіт підвищеної небезпеки, що зазначені в додатку 6 (вказаного Порядку) здійснюються роботодавцем, виробником або постачальником на підставі декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці.
В свою чергу, п. 17 додатку 9 документації спрощеної закупівлі “ТЕХНІЧНЕ ЗАВДАННЯ
Капітальний ремонт навісу овощесховища Комунального закладу "Куп'янська СШ" Харківської обласної ради за адресою: 63707, вул. Харківська, 101, м. Куп'янськ, Харківської обл. (ДК 021:2015–45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи)” передбачає виконання робіт з монтажу покрівельного покриття з профільованого листа при висоті будівлі до 25 м. Таким чином, при виконанні зазначених робіт учасник повинен мати декларацію відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці. Відповідна вимога була також передбачена п. 4 додатку 2 документації спрощеної закупівлі. Проте, відповідна декларація не була надана учасником в складі пропозиції.
Зазначені вище обставини свідчать про невідповідність пропозиції ПІДПРИЄМСТВА ОБ'ЄДНАННЯ ГРОМАДЯН "ОРЕМБУДСЕРВІС" ГРОМАДСЬКОЇ ОРГАНІЗАЦІЇ "ХАРКІВСЬКА ОБЛАСНА РАДА ВСЕУКРАЇНСЬКОЇ ОРГАНІЗАЦІЇ СОЮЗ ОСІБ З ІНВАЛІДНІСТЮ УКРАЇНИ" вимогам спрощеної закупівлі.
Відповідно до положень ст. 14 Закону України “Про публічні закупівлі” передбачено, що Замовник відхиляє пропозицію учасника спрощеної закупівлі в разі, якщо пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі. Така норма Закону є обов’язком, а не правом Замовника.
Крім того, Замовником було порушено принцип максимальної економії та ефективності, оскільки відхиливши нашу пропозицію та обравши переможцем ПОГ “ОРЕМБУДСЕРВІС” замовник допустив зайве витрачання коштів на суму близько 30 тис. грн.
У зв'язку з цим ВИМАГАЄМО скасувати рішення Уповноваженої особи (протокол № 3 від 13.05.2020) та відхилити пропозицію ПІДПРИЄМСТВА ОБ'ЄДНАННЯ ГРОМАДЯН "ОРЕМБУДСЕРВІС" ГРОМАДСЬКОЇ ОРГАНІЗАЦІЇ "ХАРКІВСЬКА ОБЛАСНА РАДА ВСЕУКРАЇНСЬКОЇ ОРГАНІЗАЦІЇ СОЮЗ ОСІБ З ІНВАЛІДНІСТЮ УКРАЇНИ".
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
15.05.2020 10:17
Вирішення:
На вашу вимогу повідомляємо наступне. ФО-П Полторак О.І. (надалі-Скаржник) зазначає про наявність підстав для відхилення пропозиції ПІДПРИЄМСТВА ОБ'ЄДНАННЯ ГРОМАДЯН "ОРЕМБУДСЕРВІС" ГРОМАДСЬКОЇ ОРГАНІЗАЦІЇ "ХАРКІВСЬКА ОБЛАСНА РАДА ВСЕУКРАЇНСЬКОЇ ОРГАНІЗАЦІЇ СОЮЗ ОСІБ З ІНВАЛІДНІСТЮ УКРАЇНИ" (надалі- ПОГ "Орембудсервіс" ГО "ХОР ВО СОІУ"). Замовник не згодний з даними зауваженнями, вважає, що доводи, які приводить Скаржник у своїй вимозі носять суб’єктивний характер які не підтверджені умовами документації та законодавством України у сфері публічних закупівель. Нижче приведено обґрунтування позиції Замовника. Відповідь надається згідно нумерації Скаржника.
1. Згідно з п.1 розділу 2 додатку 2 документації учасник повинен надати довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, необхідних для виконання робіт, складена на фірмовому бланку Учасника, згідно з Додатком 3. У додатку 3 наводиться форма довідки, яка включає в себе наступні стовбці для заповнення: тип обладнання, будівельних машин та механізмів, приміщення; власне, орендоване; кількість наявних одиниць. У складі пропозиції ПОГ "Орембудсервіс" ГО "ХОР ВО СОІУ" міститься файл під назвою "1. Пропозиція.pdf". У цьому файлі наявна довідка вих №8 від 08 травня 2020 року, в якій викладений перелік обладнання та матеріально технічної бази учасника торгів. Слід зазначити, що у документації не була встановлена вимога щодо обов'язковості включення у довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази усього переліку машин та механізмів, який викладений у відомості ресурсів.
Крім цього, формою довідки було передбачено зазначення тільки власної або орендованої матеріально-технічної бази. Разом з тим, Учасник має право для залучення обладнання машин, механізмів здійснювати інші правочини, передбачені законодавством України. Наприклад, укладати договори надання послуг, зокрема, в вивозу будівельного сміття. В даному випадку, в довідці не є обов’язковим зазначати таку техніку, оскільки, вона не є орендованою або власною. При цьому, учасник не зобов’язаний укладати такі договори до початку виконання робіт, зокрема, на стадії подання пропозиції.
Маємо зауважити, що Постійно діючою адміністративною колегією Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (надалі-орган оскарження) вже розглядалося подібне питання. Позиція органа оскарження зазначена у рішенні № 5504-р/пк-пз від 08.06.2018 року. Так в рішенні зазначається про відсутність порушень у тендерній пропозиції Скаржника. Зокрема, Антимонопольний комітет України пояснює, що документація не містить окремих вимог до переліку техніки, що має бути зазначена у довідці про наявність в учасника торгів обладнання та матеріально-технічної бази. На підставі вищезазначеного, учасник жодним чином не порушив умов тендерної документації.
Крім цього, аналогічна позиція викладена в рішенні Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 18568-р/пк-пз від 13.12.2019 року.
Враховуючи викладене, Переможець не порушив умови Документації в цій частині, підстави для відхилення пропозиції відсутні.
2. У складі пропозиції ПОГ "Орембудсервіс" ГО "ХОР ВО СОІУ" міститься файл під назвою "1. Пропозиція.pdf". У цьому файлі наявна довідка вих. №8 від 08 травня 2020 року, в якій викладений перелік обладнання та матеріально технічної бази учасника торгів. В цій довідці у п.8 зазначено орендоване приміщення, яке переможець планує використовувати під час виконання робіт.
Враховуючи викладене, Переможець не порушив умови Документації в цій частині, підстави для відхилення пропозиції відсутні.
3. Згідно з п. 7 розділу 2 документації учасник повинен надати оригінал (-и) або копія позитивного (-них) відгуку (-ів) до договору (-ів), зазначеного (-них) у довідці про досвід виконання аналогічного договору. У відгуку повинно бути зазначений номер та дата укладеного договору, предмет договору, строк дії договору, строк виконання робіт/надання послуг, а також інформація про якість виконаних робіт/наданих послуг і відсутність претензій з боку контрагента. У складі пропозиції Переможця торгів містяться наступні документи:
- відгук, що наданий КЗ “Харківська загальноосвітня школа-інтернат І-ІІІ ступенів № 9 Харківської обласної ради (лист-відгук № 01-24/163 від 05.04.2019 р.).
- відгук, що наданий Управлінням освіти адміністрації Шевченківського району Харківської міської ради (лист-відгук № 01-27/533-19 від 09.04.2019 р.).
- відгук, що наданий Управлінням освіти адміністрації Шевченківського району Харківської міської ради (лист-відгук № 01-27/532-19 від 09.04.2019 р.).
Всі ці документи містять інформацію про якість виконаних робіт/наданих послуг, а саме: роботи/послуги були виконані своєчасно, в повному обсязі, згідно з умовами договору, зокрема, щодо якості.
Враховуючи викладене, Переможець не порушив умови Документації в цій частині, підстави для відхилення пропозиції відсутні.
4. Згідно з п. 4 розділу 1 додатку 2 документації учасник повинен надати копію чинного дозволу на виконання робіт підвищеної небезпеки/або декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці, щодо робіт, зазначених у додатку 9 до документації, виданих на ім"я Учасника та/або субпідрядної організації, якщо отримання такого документу передбачене чинним законодавством України. У складі пропозиції ПОГ "Орембудсервіс" ГО "ХОР ВО СОІУ" міститься файл під назвою "1. Пропозиція.pdf". У цьому файлі наявна довідка вих. №19 від 08 травня 2020 року, в якій зазначено, що відповідно до положень Законодавства України роботи, які передбачені додатком 9 не потребують отримання дозволу на виконання робіт підвищеної небезпеки/або декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці.
Враховуючи викладене, Переможець не порушив умови Документації в цій частині, підстави для відхилення пропозиції відсутні.
На підставі вищезазначеного, учасник - ПОГ "Орембудсервіс" ГО "ХОР ВО СОІУ" був визначений Замовником правомірно. Вимога Скаржника не задоволена.
Статус вимоги:
Не задоволено
Задовільнена:
Ні
Вимога
Відхилено
Дискримінаційні умови документації
Номер:
ffad1f318a57457f8b0dfeb9c200e247
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-04-28-001768-b.b2
Назва:
Дискримінаційні умови документації
Вимога:
Шановний Замовник! Повторно зазначаємо, що відповідно до положень п. 2 “Інша інформація” розділу 5 “Оцінка пропозиції” передбачено наступну вимогу: “Обов’язковим є ознайомлення Учасника з об’єктом будівництва, з підписанням відповідного акту огляду об’єкта з Замовником. Зазначений акт, підписаний Учасником та Замовником, подається у складі пропозиції Учасника. В акті обовязково зазначається: найменування обєкту, найменування Замовника та Учасника торгів, дата та час складання та підписання цього акту.”. Водночас, сама документація до спрощеної закупівлі не містить механізму проведення огляду об’єкта разом з Замовником. Враховуючи те, що відсутність вказаного акту є умовою для відхилення пропозиції потенційних учасників вимагаємо вказати в тендерній документації механізм здійснення огляду об’єкта з Замовником (порядок звернення від учасників, строки проведення огляду тощо) або виключити зазначену вимогу з документації до спрощеної закупівлі. Звертаємо увагу, що відповідно до положень ч. 5 ст. 14 Закону України “Про публічні закупівлі” передбачено, що оголошення про проведення спрощеної закупівлі та вимоги до предмета закупівлі не повинні містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
ПОВТОРНО ПРОСИМО НАДАТИ ВІДПОВІДЬ НА ВИМОГУ, ОСКІЛЬКИ НАДАНА ВАМИ ВІДПОВІДЬ НА ПОПЕРЕДНЮ ВИМОГУ НЕ МІСТИТЬ ЖОДНОГО ПОЯСНЕННЯ МЕХАНІЗМУ ОГЛЯДУ МАЙДАНЧИКА. ВКАЖІТЬ БУДЬ ЛАСКА ДО КОГО І ЯКИМ ЧИНОМ НЕОБХІДНО ЗВЕРТАТИСЯ ДЛЯ ОГЛЯДУ МАЙДАНЧИКА ТА СКЛАДАННЯ ВІДПОВІДНОГО АКТУ.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
04.05.2020 15:45
Вирішення:
На вашу вимогу повідомляємо наступне. Відповідно до п. 2 розділу 5 документації обов’язковим є ознайомлення Учасника з об’єктом будівництва, з підписанням відповідного акту огляду об’єкта з Замовником. Зазначений акт, підписаний Учасником та Замовником, подається у складі пропозиції Учасника. В акті обовязково зазначається: найменування обєкту, найменування Замовника та Учасника торгів, дата та час складання та підписання цього акту. Учасник може ознайомитися з об’єктом будівництва у будь-які робочі часи за адресою: 63707, Україна , Харківська обл., Куп'янськ, вул Харківська,101. Контакта особа та номер телефону вказаний в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Вирішена
Дискримінаційні умови документації до оголошення про проведення спрощеної закупівлі
Номер:
77496b67d5db4661b781d1b206a02e51
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-04-28-001768-b.b1
Назва:
Дискримінаційні умови документації до оголошення про проведення спрощеної закупівлі
Вимога:
Відповідно до положень п. 2 “Інша інформація” розділу 5 “Оцінка пропозиції” передбачено наступну вимогу:
“Обов’язковим є ознайомлення Учасника з об’єктом будівництва, з підписанням відповідного акту огляду об’єкта з Замовником. Зазначений акт, підписаний Учасником та Замовником, подається у складі пропозиції Учасника. В акті обовязково зазначається: найменування обєкту, найменування Замовника та Учасника торгів, дата та час складання та підписання цього акту.”.
Водночас, сама документація до спрощеної закупівлі не містить механізму проведення огляду об’єкта разом з Замовником.
Враховуючи те, що відсутність вказаного акту є умовою для відхилення пропозиції потенційних учасників вимагаємо вказати в тендерній документації механізм здійснення огляду об’єкта з Замовником (порядок звернення від учасників, строки проведення огляду тощо) або виключити зазначену вимогу з документації до спрощеної закупівлі.
Звертаємо увагу, що відповідно до положень ч. 5 ст. 14 Закону України “Про публічні закупівлі” передбачено, що оголошення про проведення спрощеної закупівлі та вимоги до предмета закупівлі не повинні містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
03.05.2020 16:47
Вирішення:
На вашу вимогу повідомляємо наступне. Відповідно до п. 2 розділу 5 документації обов’язковим є ознайомлення Учасника з об’єктом будівництва, з підписанням відповідного акту огляду об’єкта з Замовником. Зазначений акт, підписаний Учасником та Замовником, подається у складі пропозиції Учасника. В акті обовязково зазначається: найменування обєкту, найменування Замовника та Учасника торгів, дата та час складання та підписання цього акту. Учасник може ознайомитися з об’єктом будівництва у будь-які робочі часи за адресою: 63707, Україна , Харківська обл., Куп'янськ, вул Харківська,101.
Статус вимоги:
Задоволено
Задовільнена:
Ні