-
Відкриті торги
-
Мультилотова
-
КЕП
Поточний ремонт доріг у м. Нікополь, Дніпропетровської області
5 лотів
Торги відмінено
2 853 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.1% або 2 500.00 UAH
мін. крок: 0.1% або 2 500.00 UAH
Період оскарження:
28.04.2020 11:39 - 09.05.2020 00:00
Скарга
Виконана замовником
Незаконне відхилення пропозиції Учасника ТОВ "ОПТДОРБУДСТРОЙ" та незаконне визначення переможця
Номер:
d2c2f8b0ea7f4f81a8f40b45c8e41a69
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-04-28-000552-a.c18
Назва:
Незаконне відхилення пропозиції Учасника ТОВ "ОПТДОРБУДСТРОЙ" та незаконне визначення переможця
Скарга:
ТОВ «ОПТДОРБУДСТРОЙ», ознайомившись з рішенням тендерного комітету Замовника, що викладено в протоколі № 140/20 від 01.07.2020 року, не погоджується із ним, так як воно не відповідає вимогам тендерної документації Замовника, нормам і суті Закону України «Про публічні закупівлі», та прийнято без належного правового обґрунтування.
Таким рішенням Замовник порушив принцип максимальної економії, ефективності та пропорційності, а також принцип об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій у сфері публічних закупівель, що призвело до порушення прав та інтересів Учасника ТОВ «ОПТДОРБУДСТРОЙ». Це також призвело до реальної можливості надлишкового витрачання бюджетних коштів територіальної громади м. Нікополь.
1. Замовником не зазначено конкретної правової підстави для відхилення пропозиції Учасника ТОВ «ОТПДОРБУДСТРОЙ» відповідно до статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі»!
Статтею 31 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено вичерпне коло правових підстав для відхилення тендерної пропозиції учасників.
Частиною 2 статті 31 Закону встановлено, що інформація про відхилення тендерної пропозиції, у тому числі підстави такого відхилення (з посиланням на відповідні норми цього Закону та умови тендерної документації, яким така тендерна пропозиція та/або учасник не відповідають, із зазначенням, у чому саме полягає така невідповідність), протягом одного дня з дня ухвалення рішення оприлюднюється в електронній системі закупівель та автоматично надсилається учаснику/переможцю процедури закупівлі, тендерна пропозиція якого відхилена, через електронну систему закупівель.
Рішення Замовника про відхилення пропозиції Учасника ТОВ «ОПТДОРБУДСТРОЙ», оформлене Протоколом № 140/20 від 01.07.2020 року, не відповідає вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» - воно не містить підстав такого відхилення (з посиланням на відповідні норми цього Закону та умови тендерної документації, яким така тендерна пропозиція та/або учасник не відповідають, із зазначенням, у чому саме полягає така невідповідність), а тому є необґрунтованим, неаргументованим та незаконним, підлягає скасуванню.
Мотиви, наведені Замовником в своєму рішенні, є абсолютною нісенітницею!
Замовник зазначає, що дійшов до висновків (цитата): «про неможливість ТОВ «ОПТДОРБУДСТРОЙ» належно надати послугу з поточного ремонту доріг в м. Нікополь та виконання їх у встановлений строк» та (цитата): «тендерна пропозиція ТОВ «ОПТДОРБУДСТРОЙ» не відповідає дійсності».
Зазначені твердження не є підставами, встановленими статтею 31 Закону для відхилення пропозиції учасників, та є особистою суб’єктивною позицією Замовника, яка нічим не доведена та не аргументована. Зазначені твердження не можуть бути належною правовою підставою для відхилення тендерною пропозиції Учасника ТОВ «ОПТДОРБУДСТРОЙ».
2. Замовник зазначає про те, що: «договір між Дочірнім підприємством «Дніпропетровський облавтодор» ВАТ «ДАК «Автомобільні дороги України» та ТОВ «ОПТДОРБУДСТРОЙ» не відповідає дійсності, та як наслідок отримання листа-відгуку за виконання цих робіт не може існувати».
Замовником не доведено жодними доказами зазначені твердження.
Замовником також не зазначено та не виявлено будь-якої інформації, яке не відповідає дійсності, в тендерній пропозиції Учасник ТОВ «ОПТДОРБУДСТРОЙ».
В складі тендерної пропозиції Учасником ТОВ «ОПТДОРБУДСТРОЙ» надано файл «4.1 Аналогічні договори.pdf», в якому міститься ДОГОВІР СУБПІДРЯДУ № 16/09-2019 від 16.09.2019р., на суму 925 600,15 грн., укладений з Дочірнім підприємством «Дніпропетровський облавтодор» ВАТ «ДАК «Автомобільні дороги України».
Зазначений договір виконано в повному обсязі та належним чином Учасником ТОВ «ОПТДОРБУДСТРОЙ», що підтверджується документами, які містяться в складі тендерної пропозиції Учасника.
Статтею 204 Цивільного кодексу України встановлено, що правочин є правомірним, якщо його недійсність прямо не встановлена законом або якщо він не визнаний судом недійсним.
Зазначений договір не визнано в судовому порядку недійсним, він є чинним та був виконаний Учасником ТОВ «ОПТДОРБУДСТРОЙ» в повному обсязі.
Доказів, які свідчать про його «недійсність», Замовником не надано.
Лист-відгук, виданий Дочірнім підприємством «Дніпропетровський облавтодор» ВАТ «ДАК «Автомобільні дороги України» Учаснику ТОВ «ОПТДОРБУДСТРОЙ» за ДОГОВОРОМ СУБПІДРЯДУ № 16/09-2019 від 16.09.2019 року, міститься в складі тендерної пропозиції, виданий Замовником за відповідним договором.
Доказів, які свідчать про його «не існування», Замовником не надано.
Всі зазначені документи тендерної пропозиції Учасника ТОВ «ОПТДОРБУДСТРОЙ» є достовірними та чинними.
Абзацом 2 частини 15 статті 29 Закону передбачено право Замовника звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції. Замовником вищенаведених дій не вчинено.
Замовником не доведено недостовірність зазначених документів, а його твердження є абсолютною нісенітницею не регламентованою чинним законодавством України.
3. Замовник зазначає про те, що: «договір від 29.11.2019 року №29/11/2019 між ТОВ «ОПТДОРБУДСТРОЙ» та Дочірнім підприємством «Дніпропетровський облавтодор» ВАТ «ДАК «Автомобільні дороги України» з надання послуг технікою підписаний директором Борисенко А.В. міг втратити чинність у зв’язку із порушенням справи № 904/5292/19 від 02.12.2019 року про банкрутство Дочірнього підприємства «Дніпропетровський облавтодор» ВАТ «ДАК «Автомобільні дороги України».
Замовником не доведено жодними доказами зазначені твердження.
В складі тендерної пропозиції Учасником ТОВ «ОПТДОРБУДСТРОЙ» надано файл «2.2 Договір про надання послуг технікою № 29-11-2019 від 29 листопада 2019 р.pdf», в якому міститься Договір про надання послуг технікою від 29.11.2019 року № 29/11/2019, укладений з Дочірнім підприємством «Дніпропетровський облавтодор» ВАТ «ДАК «Автомобільні дороги України.
Статтею 204 Цивільного кодексу України встановлено, що правочин є правомірним, якщо його недійсність прямо не встановлена законом або якщо він не визнаний судом недійсним.
Зазначений договір не визнано в судовому порядку недійсним, він є чинним та строк його дії наразі не завершився.
Доказів, які свідчать про «втрату чинності», Замовником не надано.
Зазначені документи тендерної пропозиції Учасника ТОВ «ОПТДОРБУДСТРОЙ» є достовірними та чинними.
Абзацом 2 частини 15 статті 29 Закону передбачено право Замовника звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції. Замовником вищенаведених дій не вчинено.
Замовником не доведено свої висновки про втрату цим договором чинності, а його твердження є абсолютною нісенітницею не регламентованою чинним законодавством України.
Крім того Замовник мав право, передбачене частиною 16 статті 29 ЗУ «Про публічні закупівлі», у разі виявлення невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, розмістити у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Замовник не скористався таким правом, повторно безпідставно відхиливши пропозицію Учасника що зайвий раз підтверджує незаконність та зухвалу упередженість рішень Замовника щодо Учасника ТОВ «ОПТДОРБУДСТРОЙ».
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга №5.pdf 09.07.2020 20:21
- Лист до АМКУ 14.07.2020 11:01
- Рішення від 13.07.2020 № 13453 (+лист Замовнику).pdf 14.07.2020 11:13
- Інформація про резолютивну частину рішення від 23.07.2020 № 14308.pdf 24.07.2020 19:31
- Рішення від 23.07.2020 № 14308.pdf 28.07.2020 22:34
Дата прийняття скарги до розгляду:
10.07.2020 09:07
Дата розгляду скарги:
23.07.2020 16:00
Місце розгляду скарги:
АМКУ
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
14.07.2020 11:13
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
28.07.2020 22:34
Дата виконання рішення Замовником:
03.08.2020 16:00
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Відміна лоту через неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель
Скарга
Виконана замовником
Незаконне відхилення пропозиції Учасника ТОВ "ОПТДОРБУДСТРОЙ" та незаконне визначення переможця
Номер:
ee4ef5d236d64d2faaa1e4923bb6d225
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-04-28-000552-a.c17
Назва:
Незаконне відхилення пропозиції Учасника ТОВ "ОПТДОРБУДСТРОЙ" та незаконне визначення переможця
Скарга:
ТОВ «ОПТДОРБУДСТРОЙ», ознайомившись з рішенням тендерного комітету Замовника, що викладено в протоколі № 140/20 від 01.07.2020 року, не погоджується із ним, так як воно не відповідає вимогам тендерної документації Замовника, нормам і суті Закону України «Про публічні закупівлі», та прийнято без належного правового обґрунтування.
Таким рішенням Замовник порушив принцип максимальної економії, ефективності та пропорційності, а також принцип об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій у сфері публічних закупівель, що призвело до порушення прав та інтересів Учасника ТОВ «ОПТДОРБУДСТРОЙ». Це також призвело до реальної можливості надлишкового витрачання бюджетних коштів територіальної громади м. Нікополь.
1. Замовником не зазначено конкретної правової підстави для відхилення пропозиції Учасника ТОВ «ОТПДОРБУДСТРОЙ» відповідно до статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі»!
Статтею 31 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено вичерпне коло правових підстав для відхилення тендерної пропозиції учасників.
Частиною 2 статті 31 Закону встановлено, що інформація про відхилення тендерної пропозиції, у тому числі підстави такого відхилення (з посиланням на відповідні норми цього Закону та умови тендерної документації, яким така тендерна пропозиція та/або учасник не відповідають, із зазначенням, у чому саме полягає така невідповідність), протягом одного дня з дня ухвалення рішення оприлюднюється в електронній системі закупівель та автоматично надсилається учаснику/переможцю процедури закупівлі, тендерна пропозиція якого відхилена, через електронну систему закупівель.
Рішення Замовника про відхилення пропозиції Учасника ТОВ «ОПТДОРБУДСТРОЙ», оформлене Протоколом № 140/20 від 01.07.2020 року, не відповідає вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» - воно не містить підстав такого відхилення (з посиланням на відповідні норми цього Закону та умови тендерної документації, яким така тендерна пропозиція та/або учасник не відповідають, із зазначенням, у чому саме полягає така невідповідність), а тому є необґрунтованим, неаргументованим та незаконним, підлягає скасуванню.
Мотиви, наведені Замовником в своєму рішенні, є абсолютною нісенітницею!
Замовник зазначає, що дійшов до висновків (цитата): «про неможливість ТОВ «ОПТДОРБУДСТРОЙ» належно надати послугу з поточного ремонту доріг в м. Нікополь та виконання їх у встановлений строк» та (цитата): «тендерна пропозиція ТОВ «ОПТДОРБУДСТРОЙ» не відповідає дійсності».
Зазначені твердження не є підставами, встановленими статтею 31 Закону для відхилення пропозиції учасників, та є особистою суб’єктивною позицією Замовника, яка нічим не доведена та не аргументована. Зазначені твердження не можуть бути належною правовою підставою для відхилення тендерною пропозиції Учасника ТОВ «ОПТДОРБУДСТРОЙ».
2. Замовник зазначає про те, що: «договір між Дочірнім підприємством «Дніпропетровський облавтодор» ВАТ «ДАК «Автомобільні дороги України» та ТОВ «ОПТДОРБУДСТРОЙ» не відповідає дійсності, та як наслідок отримання листа-відгуку за виконання цих робіт не може існувати».
Замовником не доведено жодними доказами зазначені твердження.
Замовником також не зазначено та не виявлено будь-якої інформації, яке не відповідає дійсності, в тендерній пропозиції Учасник ТОВ «ОПТДОРБУДСТРОЙ».
В складі тендерної пропозиції Учасником ТОВ «ОПТДОРБУДСТРОЙ» надано файл «4.1 Аналогічні договори.pdf», в якому міститься ДОГОВІР СУБПІДРЯДУ № 16/09-2019 від 16.09.2019р., на суму 925 600,15 грн., укладений з Дочірнім підприємством «Дніпропетровський облавтодор» ВАТ «ДАК «Автомобільні дороги України».
Зазначений договір виконано в повному обсязі та належним чином Учасником ТОВ «ОПТДОРБУДСТРОЙ», що підтверджується документами, які містяться в складі тендерної пропозиції Учасника.
Статтею 204 Цивільного кодексу України встановлено, що правочин є правомірним, якщо його недійсність прямо не встановлена законом або якщо він не визнаний судом недійсним.
Зазначений договір не визнано в судовому порядку недійсним, він є чинним та був виконаний Учасником ТОВ «ОПТДОРБУДСТРОЙ» в повному обсязі.
Доказів, які свідчать про його «недійсність», Замовником не надано.
Лист-відгук, виданий Дочірнім підприємством «Дніпропетровський облавтодор» ВАТ «ДАК «Автомобільні дороги України» Учаснику ТОВ «ОПТДОРБУДСТРОЙ» за ДОГОВОРОМ СУБПІДРЯДУ № 16/09-2019 від 16.09.2019 року, міститься в складі тендерної пропозиції, виданий Замовником за відповідним договором.
Доказів, які свідчать про його «не існування», Замовником не надано.
Всі зазначені документи тендерної пропозиції Учасника ТОВ «ОПТДОРБУДСТРОЙ» є достовірними та чинними.
Абзацом 2 частини 15 статті 29 Закону передбачено право Замовника звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції. Замовником вищенаведених дій не вчинено.
Замовником не доведено недостовірність зазначених документів, а його твердження є абсолютною нісенітницею не регламентованою чинним законодавством України.
3. Замовник зазначає про те, що: «договір від 29.11.2019 року №29/11/2019 між ТОВ «ОПТДОРБУДСТРОЙ» та Дочірнім підприємством «Дніпропетровський облавтодор» ВАТ «ДАК «Автомобільні дороги України» з надання послуг технікою підписаний директором Борисенко А.В. міг втратити чинність у зв’язку із порушенням справи № 904/5292/19 від 02.12.2019 року про банкрутство Дочірнього підприємства «Дніпропетровський облавтодор» ВАТ «ДАК «Автомобільні дороги України».
Замовником не доведено жодними доказами зазначені твердження.
В складі тендерної пропозиції Учасником ТОВ «ОПТДОРБУДСТРОЙ» надано файл «2.2 Договір про надання послуг технікою № 29-11-2019 від 29 листопада 2019 р.pdf», в якому міститься Договір про надання послуг технікою від 29.11.2019 року № 29/11/2019, укладений з Дочірнім підприємством «Дніпропетровський облавтодор» ВАТ «ДАК «Автомобільні дороги України.
Статтею 204 Цивільного кодексу України встановлено, що правочин є правомірним, якщо його недійсність прямо не встановлена законом або якщо він не визнаний судом недійсним.
Зазначений договір не визнано в судовому порядку недійсним, він є чинним та строк його дії наразі не завершився.
Доказів, які свідчать про «втрату чинності», Замовником не надано.
Зазначені документи тендерної пропозиції Учасника ТОВ «ОПТДОРБУДСТРОЙ» є достовірними та чинними.
Абзацом 2 частини 15 статті 29 Закону передбачено право Замовника звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції. Замовником вищенаведених дій не вчинено.
Замовником не доведено свої висновки про втрату цим договором чинності, а його твердження є абсолютною нісенітницею не регламентованою чинним законодавством України.
Крім того Замовник мав право, передбачене частиною 16 статті 29 ЗУ «Про публічні закупівлі», у разі виявлення невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, розмістити у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Замовник не скористався таким правом, повторно безпідставно відхиливши пропозицію Учасника що зайвий раз підтверджує незаконність та зухвалу упередженість рішень Замовника щодо Учасника ТОВ «ОПТДОРБУДСТРОЙ».
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга №3.pdf 09.07.2020 20:11
- рішення від 13.07.2020№13461+лист замовнику.pdf 13.07.2020 15:59
- Інформація про резолютивну частину рішення від 23.07.2020№14311.pdf 24.07.2020 14:46
- рішення від 23.07.2020№14311.pdf 28.07.2020 21:21
- Лист до АМКУ 14.07.2020 11:00
Дата прийняття скарги до розгляду:
10.07.2020 09:06
Дата розгляду скарги:
23.07.2020 16:00
Місце розгляду скарги:
АМКУ
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
13.07.2020 16:00
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
28.07.2020 21:22
Дата виконання рішення Замовником:
03.08.2020 15:59
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Відміна лоту через неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель
Скарга
Виконана замовником
Незаконне відхилення пропозиції Учасника ТОВ "ОПТДОРБУДСТРОЙ" та незаконне визначення переможця
Номер:
1dc46d019b2d4d7ba50d4edb96cac83b
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-04-28-000552-a.c16
Назва:
Незаконне відхилення пропозиції Учасника ТОВ "ОПТДОРБУДСТРОЙ" та незаконне визначення переможця
Скарга:
ТОВ «ОПТДОРБУДСТРОЙ», ознайомившись з рішенням тендерного комітету Замовника, що викладено в протоколі № 140/20 від 01.07.2020 року, не погоджується із ним, так як воно не відповідає вимогам тендерної документації Замовника, нормам і суті Закону України «Про публічні закупівлі», та прийнято без належного правового обґрунтування.
Таким рішенням Замовник порушив принцип максимальної економії, ефективності та пропорційності, а також принцип об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій у сфері публічних закупівель, що призвело до порушення прав та інтересів Учасника ТОВ «ОПТДОРБУДСТРОЙ». Це також призвело до реальної можливості надлишкового витрачання бюджетних коштів територіальної громади м. Нікополь.
1. Замовником не зазначено конкретної правової підстави для відхилення пропозиції Учасника ТОВ «ОТПДОРБУДСТРОЙ» відповідно до статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі»!
Статтею 31 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено вичерпне коло правових підстав для відхилення тендерної пропозиції учасників.
Частиною 2 статті 31 Закону встановлено, що інформація про відхилення тендерної пропозиції, у тому числі підстави такого відхилення (з посиланням на відповідні норми цього Закону та умови тендерної документації, яким така тендерна пропозиція та/або учасник не відповідають, із зазначенням, у чому саме полягає така невідповідність), протягом одного дня з дня ухвалення рішення оприлюднюється в електронній системі закупівель та автоматично надсилається учаснику/переможцю процедури закупівлі, тендерна пропозиція якого відхилена, через електронну систему закупівель.
Рішення Замовника про відхилення пропозиції Учасника ТОВ «ОПТДОРБУДСТРОЙ», оформлене Протоколом № 140/20 від 01.07.2020 року, не відповідає вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» - воно не містить підстав такого відхилення (з посиланням на відповідні норми цього Закону та умови тендерної документації, яким така тендерна пропозиція та/або учасник не відповідають, із зазначенням, у чому саме полягає така невідповідність), а тому є необґрунтованим, неаргументованим та незаконним, підлягає скасуванню.
Мотиви, наведені Замовником в своєму рішенні, є абсолютною нісенітницею!
Замовник зазначає, що дійшов до висновків (цитата): «про неможливість ТОВ «ОПТДОРБУДСТРОЙ» належно надати послугу з поточного ремонту доріг в м. Нікополь та виконання їх у встановлений строк» та (цитата): «тендерна пропозиція ТОВ «ОПТДОРБУДСТРОЙ» не відповідає дійсності».
Зазначені твердження не є підставами, встановленими статтею 31 Закону для відхилення пропозиції учасників, та є особистою суб’єктивною позицією Замовника, яка нічим не доведена та не аргументована. Зазначені твердження не можуть бути належною правовою підставою для відхилення тендерною пропозиції Учасника ТОВ «ОПТДОРБУДСТРОЙ».
2. Замовник зазначає про те, що: «договір між Дочірнім підприємством «Дніпропетровський облавтодор» ВАТ «ДАК «Автомобільні дороги України» та ТОВ «ОПТДОРБУДСТРОЙ» не відповідає дійсності, та як наслідок отримання листа-відгуку за виконання цих робіт не може існувати».
Замовником не доведено жодними доказами зазначені твердження.
Замовником також не зазначено та не виявлено будь-якої інформації, яке не відповідає дійсності, в тендерній пропозиції Учасник ТОВ «ОПТДОРБУДСТРОЙ».
В складі тендерної пропозиції Учасником ТОВ «ОПТДОРБУДСТРОЙ» надано файл «4.1 Аналогічні договори.pdf», в якому міститься ДОГОВІР СУБПІДРЯДУ № 16/09-2019 від 16.09.2019р., на суму 925 600,15 грн., укладений з Дочірнім підприємством «Дніпропетровський облавтодор» ВАТ «ДАК «Автомобільні дороги України».
Зазначений договір виконано в повному обсязі та належним чином Учасником ТОВ «ОПТДОРБУДСТРОЙ», що підтверджується документами, які містяться в складі тендерної пропозиції Учасника.
Статтею 204 Цивільного кодексу України встановлено, що правочин є правомірним, якщо його недійсність прямо не встановлена законом або якщо він не визнаний судом недійсним.
Зазначений договір не визнано в судовому порядку недійсним, він є чинним та був виконаний Учасником ТОВ «ОПТДОРБУДСТРОЙ» в повному обсязі.
Доказів, які свідчать про його «недійсність», Замовником не надано.
Лист-відгук, виданий Дочірнім підприємством «Дніпропетровський облавтодор» ВАТ «ДАК «Автомобільні дороги України» Учаснику ТОВ «ОПТДОРБУДСТРОЙ» за ДОГОВОРОМ СУБПІДРЯДУ № 16/09-2019 від 16.09.2019 року, міститься в складі тендерної пропозиції, виданий Замовником за відповідним договором.
Доказів, які свідчать про його «не існування», Замовником не надано.
Всі зазначені документи тендерної пропозиції Учасника ТОВ «ОПТДОРБУДСТРОЙ» є достовірними та чинними.
Абзацом 2 частини 15 статті 29 Закону передбачено право Замовника звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції. Замовником вищенаведених дій не вчинено.
Замовником не доведено недостовірність зазначених документів, а його твердження є абсолютною нісенітницею не регламентованою чинним законодавством України.
3. Замовник зазначає про те, що: «договір від 29.11.2019 року №29/11/2019 між ТОВ «ОПТДОРБУДСТРОЙ» та Дочірнім підприємством «Дніпропетровський облавтодор» ВАТ «ДАК «Автомобільні дороги України» з надання послуг технікою підписаний директором Борисенко А.В. міг втратити чинність у зв’язку із порушенням справи № 904/5292/19 від 02.12.2019 року про банкрутство Дочірнього підприємства «Дніпропетровський облавтодор» ВАТ «ДАК «Автомобільні дороги України».
Замовником не доведено жодними доказами зазначені твердження.
В складі тендерної пропозиції Учасником ТОВ «ОПТДОРБУДСТРОЙ» надано файл «2.2 Договір про надання послуг технікою № 29-11-2019 від 29 листопада 2019 р.pdf», в якому міститься Договір про надання послуг технікою від 29.11.2019 року № 29/11/2019, укладений з Дочірнім підприємством «Дніпропетровський облавтодор» ВАТ «ДАК «Автомобільні дороги України.
Статтею 204 Цивільного кодексу України встановлено, що правочин є правомірним, якщо його недійсність прямо не встановлена законом або якщо він не визнаний судом недійсним.
Зазначений договір не визнано в судовому порядку недійсним, він є чинним та строк його дії наразі не завершився.
Доказів, які свідчать про «втрату чинності», Замовником не надано.
Зазначені документи тендерної пропозиції Учасника ТОВ «ОПТДОРБУДСТРОЙ» є достовірними та чинними.
Абзацом 2 частини 15 статті 29 Закону передбачено право Замовника звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції. Замовником вищенаведених дій не вчинено.
Замовником не доведено свої висновки про втрату цим договором чинності, а його твердження є абсолютною нісенітницею не регламентованою чинним законодавством України.
Крім того Замовник мав право, передбачене частиною 16 статті 29 ЗУ «Про публічні закупівлі», у разі виявлення невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, розмістити у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Замовник не скористався таким правом, повторно безпідставно відхиливши пропозицію Учасника що зайвий раз підтверджує незаконність та зухвалу упередженість рішень Замовника щодо Учасника ТОВ «ОПТДОРБУДСТРОЙ».
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга №2.pdf 09.07.2020 20:00
- рішення від 13.07.2020№13460+лист замовнику.pdf 13.07.2020 16:02
- Інформація про резолютивну частину рішення від 23.07.2020№14312.pdf 24.07.2020 14:45
- рішення від 23.07.2020№14312.pdf 28.07.2020 21:15
- Лист до АМКУ 14.07.2020 11:01
Дата прийняття скарги до розгляду:
10.07.2020 09:04
Дата розгляду скарги:
23.07.2020 16:00
Місце розгляду скарги:
АМКУ
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
13.07.2020 16:02
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
28.07.2020 21:16
Дата виконання рішення Замовником:
03.08.2020 15:59
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Відміна лоту через неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель
Скарга
Виконана замовником
Незаконне відхилення пропозиції Учасника ТОВ "ОПТДОРБУДСТРОЙ" та незаконне визначення переможця
Номер:
dfadb303826c446585c1c186da94f810
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-04-28-000552-a.c15
Назва:
Незаконне відхилення пропозиції Учасника ТОВ "ОПТДОРБУДСТРОЙ" та незаконне визначення переможця
Скарга:
ТОВ «ОПТДОРБУДСТРОЙ», ознайомившись з рішенням тендерного комітету Замовника, що викладено в протоколі № 139/20 від 01.07.2020 року, не погоджується із ним, так як воно не відповідає вимогам тендерної документації Замовника, нормам і суті Закону України «Про публічні закупівлі», та прийнято без належного правового обґрунтування.
Таким рішенням Замовник порушив принцип максимальної економії, ефективності та пропорційності, а також принцип об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій у сфері публічних закупівель, що призвело до порушення прав та інтересів Учасника ТОВ «ОПТДОРБУДСТРОЙ». Це також призвело до реальної можливості надлишкового витрачання бюджетних коштів територіальної громади м. Нікополь.
1. Замовником не зазначено конкретної правової підстави для відхилення пропозиції Учасника ТОВ «ОТПДОРБУДСТРОЙ» відповідно до статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі»!
Статтею 31 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено вичерпне коло правових підстав для відхилення тендерної пропозиції учасників.
Частиною 2 статті 31 Закону встановлено, що інформація про відхилення тендерної пропозиції, у тому числі підстави такого відхилення (з посиланням на відповідні норми цього Закону та умови тендерної документації, яким така тендерна пропозиція та/або учасник не відповідають, із зазначенням, у чому саме полягає така невідповідність), протягом одного дня з дня ухвалення рішення оприлюднюється в електронній системі закупівель та автоматично надсилається учаснику/переможцю процедури закупівлі, тендерна пропозиція якого відхилена, через електронну систему закупівель.
Рішення Замовника про відхилення пропозиції Учасника ТОВ «ОПТДОРБУДСТРОЙ», оформлене Протоколом № 139/20 від 01.07.2020 року, не відповідає вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» - воно не містить підстав такого відхилення (з посиланням на відповідні норми цього Закону та умови тендерної документації, яким така тендерна пропозиція та/або учасник не відповідають, із зазначенням, у чому саме полягає така невідповідність), а тому є необґрунтованим, неаргументованим та незаконним, підлягає скасуванню.
Мотиви, наведені Замовником в своєму рішенні, є абсолютною нісенітницею!
Замовник зазначає, що дійшов до висновків (цитата): «про неможливість ТОВ «ОПТДОРБУДСТРОЙ» належно надати послугу з поточного ремонту доріг в м. Нікополь та виконання їх у встановлений строк» та (цитата): «тендерна пропозиція ТОВ «ОПТДОРБУДСТРОЙ» не відповідає дійсності».
Зазначені твердження не є підставами, встановленими статтею 31 Закону для відхилення пропозиції учасників, та є особистою суб’єктивною позицією Замовника, яка нічим не доведена та не аргументована. Зазначені твердження не можуть бути належною правовою підставою для відхилення тендерною пропозиції Учасника ТОВ «ОПТДОРБУДСТРОЙ».
2. Замовник зазначає про те, що: «договір між Дочірнім підприємством «Дніпропетровський облавтодор» ВАТ «ДАК «Автомобільні дороги України» та ТОВ «ОПТДОРБУДСТРОЙ» не відповідає дійсності, та як наслідок отримання листа-відгуку за виконання цих робіт не може існувати».
Замовником не доведено жодними доказами зазначені твердження.
Замовником також не зазначено та не виявлено будь-якої інформації, яке не відповідає дійсності, в тендерній пропозиції Учасник ТОВ «ОПТДОРБУДСТРОЙ».
В складі тендерної пропозиції Учасником ТОВ «ОПТДОРБУДСТРОЙ» надано файл «4.1 Аналогічні договори.pdf», в якому міститься ДОГОВІР СУБПІДРЯДУ № 16/09-2019 від 16.09.2019р., на суму 925 600,15 грн., укладений з Дочірнім підприємством «Дніпропетровський облавтодор» ВАТ «ДАК «Автомобільні дороги України».
Зазначений договір виконано в повному обсязі та належним чином Учасником ТОВ «ОПТДОРБУДСТРОЙ», що підтверджується документами, які містяться в складі тендерної пропозиції Учасника.
Статтею 204 Цивільного кодексу України встановлено, що правочин є правомірним, якщо його недійсність прямо не встановлена законом або якщо він не визнаний судом недійсним.
Зазначений договір не визнано в судовому порядку недійсним, він є чинним та був виконаний Учасником ТОВ «ОПТДОРБУДСТРОЙ» в повному обсязі.
Доказів, які свідчать про його «недійсність», Замовником не надано.
Лист-відгук, виданий Дочірнім підприємством «Дніпропетровський облавтодор» ВАТ «ДАК «Автомобільні дороги України» Учаснику ТОВ «ОПТДОРБУДСТРОЙ» за ДОГОВОРОМ СУБПІДРЯДУ № 16/09-2019 від 16.09.2019 року, міститься в складі тендерної пропозиції, виданий Замовником за відповідним договором.
Доказів, які свідчать про його «не існування», Замовником не надано.
Всі зазначені документи тендерної пропозиції Учасника ТОВ «ОПТДОРБУДСТРОЙ» є достовірними та чинними.
Абзацом 2 частини 15 статті 29 Закону передбачено право Замовника звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції. Замовником вищенаведених дій не вчинено.
Замовником не доведено недостовірність зазначених документів, а його твердження є абсолютною нісенітницею не регламентованою чинним законодавством України.
3. Замовник зазначає про те, що: «договір від 29.11.2019 року №29/11/2019 між ТОВ «ОПТДОРБУДСТРОЙ» та Дочірнім підприємством «Дніпропетровський облавтодор» ВАТ «ДАК «Автомобільні дороги України» з надання послуг технікою підписаний директором Борисенко А.В. міг втратити чинність у зв’язку із порушенням справи № 904/5292/19 від 02.12.2019 року про банкрутство Дочірнього підприємства «Дніпропетровський облавтодор» ВАТ «ДАК «Автомобільні дороги України».
Замовником не доведено жодними доказами зазначені твердження.
В складі тендерної пропозиції Учасником ТОВ «ОПТДОРБУДСТРОЙ» надано файл «2.2 Договір про надання послуг технікою № 29-11-2019 від 29 листопада 2019 р.pdf», в якому міститься Договір про надання послуг технікою від 29.11.2019 року № 29/11/2019, укладений з Дочірнім підприємством «Дніпропетровський облавтодор» ВАТ «ДАК «Автомобільні дороги України.
Статтею 204 Цивільного кодексу України встановлено, що правочин є правомірним, якщо його недійсність прямо не встановлена законом або якщо він не визнаний судом недійсним.
Зазначений договір не визнано в судовому порядку недійсним, він є чинним та строк його дії наразі не завершився.
Доказів, які свідчать про «втрату чинності», Замовником не надано.
Зазначені документи тендерної пропозиції Учасника ТОВ «ОПТДОРБУДСТРОЙ» є достовірними та чинними.
Абзацом 2 частини 15 статті 29 Закону передбачено право Замовника звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції. Замовником вищенаведених дій не вчинено.
Замовником не доведено свої висновки про втрату цим договором чинності, а його твердження є абсолютною нісенітницею не регламентованою чинним законодавством України.
Крім того Замовник мав право, передбачене частиною 16 статті 29 ЗУ «Про публічні закупівлі», у разі виявлення невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, розмістити у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Замовник не скористався таким правом, повторно безпідставно відхиливши пропозицію Учасника що зайвий раз підтверджує незаконність та зухвалу упередженість рішень Замовника щодо Учасника ТОВ «ОПТДОРБУДСТРОЙ».
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга №4.pdf 09.07.2020 19:45
- рішення від 13.07.2020№13459+лист замовнику.pdf 13.07.2020 16:00
- Інформація про резолютивну частину рішення від 23.07.2020№14310.pdf 24.07.2020 14:47
- рішення від 23.07.2020№14310.pdf 28.07.2020 21:12
- Лист до АМКУ 14.07.2020 11:01
Дата прийняття скарги до розгляду:
10.07.2020 09:02
Дата розгляду скарги:
23.07.2020 16:00
Місце розгляду скарги:
АМКУ
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
13.07.2020 16:01
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
28.07.2020 21:12
Дата виконання рішення Замовником:
03.08.2020 15:59
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Відміна лоту через неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель
Скарга
Виконана замовником
Незаконне відхилення пропозиції Учасника ТОВ "ОПТДОРБУДСТРОЙ" та незаконне визначення переможця
Номер:
91c920aa89824d3893b834c4a49cf340
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-04-28-000552-a.c14
Назва:
Незаконне відхилення пропозиції Учасника ТОВ "ОПТДОРБУДСТРОЙ" та незаконне визначення переможця
Скарга:
ТОВ «ОПТДОРБУДСТРОЙ», ознайомившись з рішенням тендерного комітету Замовника, що викладено в протоколі № 139/20 від 01.07.2020 року, не погоджується із ним, так як воно не відповідає вимогам тендерної документації Замовника, нормам і суті Закону України «Про публічні закупівлі», та прийнято без належного правового обґрунтування.
Таким рішенням Замовник порушив принцип максимальної економії, ефективності та пропорційності, а також принцип об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій у сфері публічних закупівель, що призвело до порушення прав та інтересів Учасника ТОВ «ОПТДОРБУДСТРОЙ». Це також призвело до реальної можливості надлишкового витрачання бюджетних коштів територіальної громади м. Нікополь.
1. Замовником не зазначено конкретної правової підстави для відхилення пропозиції Учасника ТОВ «ОТПДОРБУДСТРОЙ» відповідно до статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі»!
Статтею 31 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено вичерпне коло правових підстав для відхилення тендерної пропозиції учасників.
Частиною 2 статті 31 Закону встановлено, що інформація про відхилення тендерної пропозиції, у тому числі підстави такого відхилення (з посиланням на відповідні норми цього Закону та умови тендерної документації, яким така тендерна пропозиція та/або учасник не відповідають, із зазначенням, у чому саме полягає така невідповідність), протягом одного дня з дня ухвалення рішення оприлюднюється в електронній системі закупівель та автоматично надсилається учаснику/переможцю процедури закупівлі, тендерна пропозиція якого відхилена, через електронну систему закупівель.
Рішення Замовника про відхилення пропозиції Учасника ТОВ «ОПТДОРБУДСТРОЙ», оформлене Протоколом № 139/20 від 01.07.2020 року, не відповідає вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» - воно не містить підстав такого відхилення (з посиланням на відповідні норми цього Закону та умови тендерної документації, яким така тендерна пропозиція та/або учасник не відповідають, із зазначенням, у чому саме полягає така невідповідність), а тому є необґрунтованим, неаргументованим та незаконним, підлягає скасуванню.
Мотиви, наведені Замовником в своєму рішенні, є абсолютною нісенітницею!
Замовник зазначає, що дійшов до висновків (цитата): «про неможливість ТОВ «ОПТДОРБУДСТРОЙ» належно надати послугу з поточного ремонту доріг в м. Нікополь та виконання їх у встановлений строк» та (цитата): «тендерна пропозиція ТОВ «ОПТДОРБУДСТРОЙ» не відповідає дійсності».
Зазначені твердження не є підставами, встановленими статтею 31 Закону для відхилення пропозиції учасників, та є особистою суб’єктивною позицією Замовника, яка нічим не доведена та не аргументована. Зазначені твердження не можуть бути належною правовою підставою для відхилення тендерною пропозиції Учасника ТОВ «ОПТДОРБУДСТРОЙ».
2. Замовник зазначає про те, що: «договір між Дочірнім підприємством «Дніпропетровський облавтодор» ВАТ «ДАК «Автомобільні дороги України» та ТОВ «ОПТДОРБУДСТРОЙ» не відповідає дійсності, та як наслідок отримання листа-відгуку за виконання цих робіт не може існувати».
Замовником не доведено жодними доказами зазначені твердження.
Замовником також не зазначено та не виявлено будь-якої інформації, яке не відповідає дійсності, в тендерній пропозиції Учасник ТОВ «ОПТДОРБУДСТРОЙ».
В складі тендерної пропозиції Учасником ТОВ «ОПТДОРБУДСТРОЙ» надано файл «4.1 Аналогічні договори.pdf», в якому міститься ДОГОВІР СУБПІДРЯДУ № 16/09-2019 від 16.09.2019р., на суму 925 600,15 грн., укладений з Дочірнім підприємством «Дніпропетровський облавтодор» ВАТ «ДАК «Автомобільні дороги України».
Зазначений договір виконано в повному обсязі та належним чином Учасником ТОВ «ОПТДОРБУДСТРОЙ», що підтверджується документами, які містяться в складі тендерної пропозиції Учасника.
Статтею 204 Цивільного кодексу України встановлено, що правочин є правомірним, якщо його недійсність прямо не встановлена законом або якщо він не визнаний судом недійсним.
Зазначений договір не визнано в судовому порядку недійсним, він є чинним та був виконаний Учасником ТОВ «ОПТДОРБУДСТРОЙ» в повному обсязі.
Доказів, які свідчать про його «недійсність», Замовником не надано.
Лист-відгук, виданий Дочірнім підприємством «Дніпропетровський облавтодор» ВАТ «ДАК «Автомобільні дороги України» Учаснику ТОВ «ОПТДОРБУДСТРОЙ» за ДОГОВОРОМ СУБПІДРЯДУ № 16/09-2019 від 16.09.2019 року, міститься в складі тендерної пропозиції, виданий Замовником за відповідним договором.
Доказів, які свідчать про його «не існування», Замовником не надано.
Всі зазначені документи тендерної пропозиції Учасника ТОВ «ОПТДОРБУДСТРОЙ» є достовірними та чинними.
Абзацом 2 частини 15 статті 29 Закону передбачено право Замовника звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції. Замовником вищенаведених дій не вчинено.
Замовником не доведено недостовірність зазначених документів, а його твердження є абсолютною нісенітницею не регламентованою чинним законодавством України.
3. Замовник зазначає про те, що: «договір від 29.11.2019 року №29/11/2019 між ТОВ «ОПТДОРБУДСТРОЙ» та Дочірнім підприємством «Дніпропетровський облавтодор» ВАТ «ДАК «Автомобільні дороги України» з надання послуг технікою підписаний директором Борисенко А.В. міг втратити чинність у зв’язку із порушенням справи № 904/5292/19 від 02.12.2019 року про банкрутство Дочірнього підприємства «Дніпропетровський облавтодор» ВАТ «ДАК «Автомобільні дороги України».
Замовником не доведено жодними доказами зазначені твердження.
В складі тендерної пропозиції Учасником ТОВ «ОПТДОРБУДСТРОЙ» надано файл «2.2 Договір про надання послуг технікою № 29-11-2019 від 29 листопада 2019 р.pdf», в якому міститься Договір про надання послуг технікою від 29.11.2019 року № 29/11/2019, укладений з Дочірнім підприємством «Дніпропетровський облавтодор» ВАТ «ДАК «Автомобільні дороги України.
Статтею 204 Цивільного кодексу України встановлено, що правочин є правомірним, якщо його недійсність прямо не встановлена законом або якщо він не визнаний судом недійсним.
Зазначений договір не визнано в судовому порядку недійсним, він є чинним та строк його дії наразі не завершився.
Доказів, які свідчать про «втрату чинності», Замовником не надано.
Зазначені документи тендерної пропозиції Учасника ТОВ «ОПТДОРБУДСТРОЙ» є достовірними та чинними.
Абзацом 2 частини 15 статті 29 Закону передбачено право Замовника звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції. Замовником вищенаведених дій не вчинено.
Замовником не доведено свої висновки про втрату цим договором чинності, а його твердження є абсолютною нісенітницею не регламентованою чинним законодавством України.
Крім того Замовник мав право, передбачене частиною 16 статті 29 ЗУ «Про публічні закупівлі», у разі виявлення невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, розмістити у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Замовник не скористався таким правом, повторно безпідставно відхиливши пропозицію Учасника що зайвий раз підтверджує незаконність та зухвалу упередженість рішень Замовника щодо Учасника ТОВ «ОПТДОРБУДСТРОЙ».
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга №1.pdf 09.07.2020 19:35
- рішення від 13.07.2020№13458+лист замовнику.pdf 13.07.2020 16:03
- Інформація про резолютивну частину рішення від 23.07.2020№14309.pdf 24.07.2020 14:44
- рішення від 23.07.2020№14309.pdf 28.07.2020 21:17
- Лист до АМКУ 14.07.2020 11:00
Дата прийняття скарги до розгляду:
10.07.2020 09:01
Дата розгляду скарги:
23.07.2020 16:00
Місце розгляду скарги:
АМКУ
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
13.07.2020 16:03
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
28.07.2020 21:17
Дата виконання рішення Замовником:
03.08.2020 15:58
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Відміна лоту через неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель
Скарга
Виконана замовником
Незаконне відхилення тендерної пропозиції Учасника ТОВ "ОПТДОРБУДСТРОЙ" та незаконне визначення переможця ТОВ "НІКОБУДМОНТАЖ"
Номер:
40ab43feafb34f0b83cf8be766b0fce0
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-04-28-000552-a.b13
Назва:
Незаконне відхилення тендерної пропозиції Учасника ТОВ "ОПТДОРБУДСТРОЙ" та незаконне визначення переможця ТОВ "НІКОБУДМОНТАЖ"
Скарга:
Підставою для відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ОПТДОРБУДСТРОЙ» Замовником зазначено - виявлення інформації, яка не відповідає дійсності, так як не надано договір з асфальтобетонним заводом в межах 20 км, що на думку Замовника унеможливлює може викликати негативні наслідки в процесі виконання договірних відносин з ТОВ «ОПТДОРБУДСТРОЙ». Натомість, зі змісту Тендерної документації Замовника вбачається, що Замовник не вимагав від Учасників надання у складі Тендерної пропозиції такого документа, як договір з асфальтобетонним заводом в межах 20 км! Крім того, звертаємо увагу, що тендерна документації ТОВ «НІКОБУДМОНТАЖ», яке Замовником визнано переможцем за Лотом №5, також не містить договір з асфальтобетонним заводом в межах 20 км, однак пропозиція даного учасника була прийнята Замовником без застережень, що є підтвердження зухвалої незаконної та протиправної поведінки Замовника! З огляду на приписи законодавства, рішення тендерного комітету Замовника про відхилення тендерної пропозиції (дискваліфікацію) Учасника ТОВ «ОПТДОРБУДСТРОЙ» внаслідок ненадання таким Учасником в складі тендерної пропозиції договору з асфальтобетонним заводом в межах 20 км є – відверто незаконним !
Пов'язані документи:
Учасник
- скарга.pdf 04.06.2020 21:03
- Довідка.pdf 05.06.2020 12:48
- 5.pdf 16.06.2020 21:05
- Рішення від 10.06.2020 № 11390 + лист Замовнику.pdf 11.06.2020 17:44
- Інформація про резолютивну частину рішення від 19.06.2020 №12210.pdf 22.06.2020 19:50
- Рішення від 19.06.2020 № 12210.pdf 25.06.2020 00:46
- Лист до АМКУ 15.06.2020 16:30
- Лист до АМКУ 15.06.2020 16:30
Дата прийняття скарги до розгляду:
05.06.2020 12:50
Дата розгляду скарги:
19.06.2020 10:00
Місце розгляду скарги:
АМКУ
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
11.06.2020 17:44
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
25.06.2020 00:46
Дата виконання рішення Замовником:
02.07.2020 17:15
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Відповідь надана протоколом тендерного комітету від 01.07.2020 року № 140/20
Скарга
Виконана замовником
Незаконне відхилення тендерної пропозиції Учасника ТОВ "ОПТДОРБУДСТРОЙ" та незаконне визначення переможця Приватне мале підприємство "МРІЯ"
Номер:
dbd6b5e6dfa5478da7c79ca6a548b54d
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-04-28-000552-a.b12
Назва:
Незаконне відхилення тендерної пропозиції Учасника ТОВ "ОПТДОРБУДСТРОЙ" та незаконне визначення переможця Приватне мале підприємство "МРІЯ"
Скарга:
Підставою для відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ОПТДОРБУДСТРОЙ» Замовником зазначено - виявлення інформації, яка не відповідає дійсності, так як не надано договір з асфальтобетонним заводом в межах 20 км, що на думку Замовника унеможливлює може викликати негативні наслідки в процесі виконання договірних відносин з ТОВ «ОПТДОРБУДСТРОЙ». Натомість, зі змісту Тендерної документації Замовника вбачається, що Замовник не вимагав від Учасників надання у складі Тендерної пропозиції такого документа, як договір з асфальтобетонним заводом в межах 20 км! Крім того, звертаємо увагу, що тендерна документації Приватного малого підприємства «МРІЯ», яке Замовником визнано переможцем за Лотом №4, також не містить договір з асфальтобетонним заводом в межах 20 км, однак пропозиція даного учасника була прийнята Замовником без застережень, що є підтвердження зухвалої незаконної та протиправної поведінки Замовника! З огляду на приписи законодавства, рішення тендерного комітету Замовника про відхилення тендерної пропозиції (дискваліфікацію) Учасника ТОВ «ОПТДОРБУДСТРОЙ» внаслідок ненадання таким Учасником в складі тендерної пропозиції договору з асфальтобетонним заводом в межах 20 км є – відверто незаконним
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга.pdf 04.06.2020 20:53
- Довідка.pdf 05.06.2020 12:46
- 4.pdf 16.06.2020 21:02
- Рішення від 10.06.2020 № 11389 + лист Замовнику .pdf 11.06.2020 17:43
- Рішення від 10.06.2020 № 11389 + лист Замовнику .pdf 11.06.2020 17:43
- Інформація про резолютивну частину рішення від 19.06.2020 №12209.pdf 22.06.2020 19:49
- Рішення від 19.06.2020 № 12209.pdf 25.06.2020 00:44
- Лист до АМКУ 15.06.2020 16:29
- Лист до АМКУ 15.06.2020 16:30
Дата прийняття скарги до розгляду:
05.06.2020 12:47
Дата розгляду скарги:
19.06.2020 10:00
Місце розгляду скарги:
АМКУ
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
11.06.2020 17:43
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
25.06.2020 00:44
Дата виконання рішення Замовником:
02.07.2020 17:11
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Відповідь надана протоколом тендерного комітету від 01.07.2020 року № 139/20
Скарга
Виконана замовником
Незаконне відхилення тендерної пропозиції Учасника ТОВ "ОПТДОРБУДСТРОЙ" та незаконне визначення переможця ТОВ "НІКОБУДМОНТАЖ"
Номер:
d5976ec8bf29424890b9dec54028f151
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-04-28-000552-a.b11
Назва:
Незаконне відхилення тендерної пропозиції Учасника ТОВ "ОПТДОРБУДСТРОЙ" та незаконне визначення переможця ТОВ "НІКОБУДМОНТАЖ"
Скарга:
Підставою для відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ОПТДОРБУДСТРОЙ» Замовником зазначено - виявлення інформації, яка не відповідає дійсності, так як не надано договір з асфальтобетонним заводом в межах 20 км, що на думку Замовника унеможливлює може викликати негативні наслідки в процесі виконання договірних відносин з ТОВ «ОПТДОРБУДСТРОЙ». Натомість, зі змісту Тендерної документації Замовника вбачається, що Замовник не вимагав від Учасників надання у складі Тендерної пропозиції такого документа, як договір з асфальтобетонним заводом в межах 20 км! Крім того, звертаємо увагу, що тендерна документації ТОВ «НІКОБУДМОНТАЖ», яке Замовником визнано переможцем за Лотом №3, також не містить договір з асфальтобетонним заводом в межах 20 км, однак пропозиція даного учасника була прийнята Замовником без застережень, що є підтвердження зухвалої незаконної та протиправної поведінки Замовника! З огляду на приписи законодавства, рішення тендерного комітету Замовника про відхилення тендерної пропозиції (дискваліфікацію) Учасника ТОВ «ОПТДОРБУДСТРОЙ» внаслідок ненадання таким Учасником в складі тендерної пропозиції договору з асфальтобетонним заводом в межах 20 км є – відверто незаконним !
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга.pdf 04.06.2020 20:42
- Довідка.pdf 05.06.2020 12:43
- 3.pdf 16.06.2020 20:59
- Рішення від 10.06.2020 № 11387 + лист Замовнику .pdf 11.06.2020 17:41
- Інформація про резолютивну частину рішення від 19.06.2020 №12208.pdf 22.06.2020 19:49
- Рішення від 19.06.2020 № 12208.pdf 25.06.2020 00:43
- Лист до АМКУ 15.06.2020 16:29
- Лист до АМКУ 15.06.2020 16:29
Дата прийняття скарги до розгляду:
05.06.2020 12:45
Дата розгляду скарги:
19.06.2020 10:00
Місце розгляду скарги:
АМКУ
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
11.06.2020 17:41
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
25.06.2020 00:43
Дата виконання рішення Замовником:
02.07.2020 17:14
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Відповідь надана протоколом тендерного комітету від 01.07.2020 року № 140/20
Скарга
Виконана замовником
Незаконне відхилення тендерної пропозиції Учасника ТОВ "ОПТДОРБУДСТРОЙ" та незаконне визначення переможця ТОВ "НІКОБУДМОНТАЖ"
Номер:
33b4b61258d1420dba20de918146e381
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-04-28-000552-a.b10
Назва:
Незаконне відхилення тендерної пропозиції Учасника ТОВ "ОПТДОРБУДСТРОЙ" та незаконне визначення переможця ТОВ "НІКОБУДМОНТАЖ"
Скарга:
Підставою для відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ОПТДОРБУДСТРОЙ» Замовником зазначено - виявлення інформації, яка не відповідає дійсності, так як не надано договір з асфальтобетонним заводом в межах 20 км, що на думку Замовника унеможливлює може викликати негативні наслідки в процесі виконання договірних відносин з ТОВ «ОПТДОРБУДСТРОЙ».
Натомість, зі змісту Тендерної документації Замовника вбачається, що Замовник не вимагав від Учасників надання у складі Тендерної пропозиції такого документа, як договір з асфальтобетонним заводом в межах 20 км!
Крім того, звертаємо увагу, що тендерна документації ТОВ «НІКОБУДМОНТАЖ», яке Замовником визнано переможцем за Лотом №2, також не містить договір з асфальтобетонним заводом в межах 20 км, однак пропозиція даного учасника була прийнята Замовником без застережень, що є підтвердження зухвалої незаконної та протиправної поведінки Замовника!
З огляду на приписи законодавства, рішення тендерного комітету Замовника про відхилення тендерної пропозиції (дискваліфікацію) Учасника ТОВ «ОПТДОРБУДСТРОЙ» внаслідок ненадання таким Учасником в складі тендерної пропозиції договору з асфальтобетонним заводом в межах 20 км є – відверто незаконним !
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга.pdf 04.06.2020 20:16
- Довідка.pdf 05.06.2020 12:41
- 2.pdf 16.06.2020 20:54
- Рішення від 10.06.2020 № 11388 + лист Замовнику.pdf 11.06.2020 17:40
- Інформація про резолютивну частину рішення від 19.06.2020 №12207.pdf 22.06.2020 19:48
- Рішення від 19.06.2020 № 12207.pdf 25.06.2020 00:41
- Лист до АМКУ 15.06.2020 16:28
- Лист до АМКУ 15.06.2020 16:28
Дата прийняття скарги до розгляду:
05.06.2020 12:43
Дата розгляду скарги:
19.06.2020 10:00
Місце розгляду скарги:
АМКУ
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
11.06.2020 17:40
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
25.06.2020 00:41
Дата виконання рішення Замовником:
02.07.2020 17:14
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Відповідь надана протоколом тендерного комітету від 01.07.2020 року № 140/20
Скарга
Виконана замовником
Незаконне відхилення тендерної пропозиції Учасника ТОВ "ОПТДОРБУДСТРОЙ" та незаконне визначення переможця Приватне мале підприємство "МРІЯ"
Номер:
3a2c9ed7f25e497c8bc7e3915daf24cd
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-04-28-000552-a.b9
Назва:
Незаконне відхилення тендерної пропозиції Учасника ТОВ "ОПТДОРБУДСТРОЙ" та незаконне визначення переможця Приватне мале підприємство "МРІЯ"
Скарга:
Підставою для відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ОПТДОРБУДСТРОЙ» Замовником зазначено - виявлення інформації, яка не відповідає дійсності, так як не надано договір з асфальтобетонним заводом в межах 20 км, що на думку Замовника унеможливлює може викликати негативні наслідки в процесі виконання договірних відносин з ТОВ «ОПТДОРБУДСТРОЙ».
Натомість, зі змісту Тендерної документації Замовника вбачається, що Замовник не вимагав від Учасників надання у складі Тендерної пропозиції такого документа, як договір з асфальтобетонним заводом в межах 20 км!
Крім того, звертаємо увагу, що тендерна документації Приватного малого підприємства «МРІЯ», яке Замовником визнано переможцем за Лотом №1, також не містить договір з асфальтобетонним заводом в межах 20 км, однак пропозиція даного учасника була прийнята Замовником без застережень, що є підтвердження зухвалої незаконної та протиправної поведінки Замовника!
З огляду на приписи законодавства, рішення тендерного комітету Замовника про відхилення тендерної пропозиції (дискваліфікацію) Учасника ТОВ «ОПТДОРБУДСТРОЙ» внаслідок ненадання таким Учасником в складі тендерної пропозиції договору з асфальтобетонним заводом в межах 20 км є – відверто незаконним !
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга.pdf 04.06.2020 20:13
- Довідка.pdf 05.06.2020 12:36
- 1.pdf 16.06.2020 20:48
- Рішення від 10.06.2020 № 11386 + лист Замовнику.pdf 11.06.2020 17:42
- Інформація про резолютивну частину рішення від 19.06.2020 №12206.pdf 22.06.2020 19:47
- Рішення від 19.06.2020 № 12206.pdf 25.06.2020 00:47
- Лист до АМКУ 15.06.2020 16:27
- Лист до АМКУ 15.06.2020 16:27
Дата прийняття скарги до розгляду:
05.06.2020 12:40
Дата розгляду скарги:
19.06.2020 10:00
Місце розгляду скарги:
АМКУ
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
11.06.2020 17:42
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
25.06.2020 00:47
Дата виконання рішення Замовником:
02.07.2020 17:10
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Відповідь надана протоколом тендерного комітету від 01.07.2020 року № 139/20