-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Супутні послуги щодо впровадження програмної продукції «Програмний комплекс Медична інформаційна система «Health24» у строкове платне користування по моделі SaaS
Завершена
179 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 895.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 895.00 UAH
Період оскарження:
28.04.2020 09:14 - 05.05.2020 10:00
Вимога
Залишено без розгляду
вимога щодо усунення порушень
Номер:
61159b608dbe4d55bd7a9f522466138c
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-04-28-000146-b.b1
Назва:
вимога щодо усунення порушень
Вимога:
28.04.2020 року КНП "Новомосковська центральна міська лікарня" (надалі – Замовник) оприлюднено на веб-порталі уповноваженого органу (ProZorro) інформацію про закупівлю послуг: «Супутні послуги щодо впровадження програмної продукції «Програмний комплекс Медична інформаційна система «Health24» у строкове платне користування по моделі SaaS», як зазначено в оголошенні та тендерній документації. Ідентифікатор закупівлі: UA-2020-04-28-000146-b.
Згідно статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі»
«Під час здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому цієї частини, замовники повинні дотримуватися принципів здійснення публічних закупівель, установлених цим Законом, та можуть використовувати електронну систему закупівель з метою відбору постачальника товару (товарів), надавача послуги (послуг) та виконавця робіт для укладення договору.
Згідно статті 3 Закону:
«1. Закупівлі здійснюються за такими принципами:
добросовісна конкуренція серед учасників;
…
…
недискримінація учасників;
...
запобігання корупційним діям і зловживанням.»
Тобто під час здійснення закупівлі послуг, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому цієї частини, змовники повинні дотримуватися принципів, які зазначені у статті 3 Закону: добросовісної конкуренції серед учасників та недискримінації учасників під час здійснення публічних закупівель.
Захист конкуренції в рамках публічних закупівель відбуватися саме через реалізацію принципів здійснення закупівель, встановлених у статті 3 Закону.
Європейський суд з прав людини надає наступне визначення дискримінації: «Відмінність у поводженні є дискримінаційною, якщо вона не має об’єктивного і розумного виправдання»
Голова ознака умов тендерної документації, за якою їх можна віднести до дискримінаційних — це негативні наслідки, зумовлені такими умовами, якими є обмеження конкуренції та дискримінація учасників. Тобто замовник встановлює такі вимоги до предмета закупівлі, які є занадто деталізованими у порівнянні з вимогами, які звичайно висуваються та вважаються об'єктивно необхідними для успішного виконання договору про закупівлю. Шляхом включення до тендерної документації дискримінаційних умов замовник необґрунтовано звужує коло потенційних учасників закупівель, перешкоджаючи певним постачальникам, які спроможні виконати умови договору, брати участь у конкурсі.
Вимога замовника про закупівлю медичної інформаційної системи певної торгівельної марки («Супутні послуги щодо впровадження програмної продукції «Програмний комплекс Медична інформаційна система «Health24» у строкове платне користування по моделі SaaS») обмежує коло учасників лише виробником та суб'єктами, безпосередньо пов'язаними договірними відносинами з виробниками, що порушує принцип добросовісної конкуренції та принцип недискримінації учасників, та суперечить ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі».
У випадку не внесення виправлень у тендерну документацію, ми будемо змушені звернутися до компетентних органів щодо перевірки чи існують ознаки корупційних дій під час оголошення закупівлі UA-2020-04-28-000146-b та її здійснення.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
04.05.2020 17:24
Вирішення:
Шановний Учаснику! Дякуємо за запитання.
Детально вивчивши умови вашої вимоги повідомляємо вам наступне: звертаємо вашу увагу, що аргументація з посиланням на статті Закону в вашій вимозі не відповідає дійсності, оскільки з 19.04.2020 року діє Закон у новій редакції. Стосовно додержання принципів публічних закупівель та законодавства про публічні закупівлі, повідомляємо, що дана закупівля створена та оголошена відповідно до норм закону України «Про публічні закупівлі», зокрема статті 14 Закону, з врахуванням приницпів здійснення закупівель, що визначені в статті 5 Закону. Ваша вимога не містить жодного факту та/або доказу порушення Замовником законодавства про публічні закупівлі. Замовником визначено предмет закупівлі, виходячи з виробничих потреб та враховуючи побажання персоналу закладу. Стаття 14 Закону дозволяє Замовнику вказувати конкретну торгову марку. Так, відповідно до частини 4 статті 14 . Вимоги до предмета закупівлі, визначені замовником, можуть зазначатися шляхом завантаження окремих файлів до оголошення про проведення спрощеної закупівлі або в електронній формі з окремими полями в електронній системі закупівель. У вимогах до предмета закупівлі, що містять посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, замовник може вказати, які аналоги та/або еквіваленти приймаються у пропозиціях учасників. Тобто, зазначення можливого еквіваленту є правом, а не обовязком Замовника.
З огляду на це, повідомляємо про відсутність підстав для задоволення вашої вимоги.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
09.05.2020 09:50