-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Парфуми, засоби гігієни та презервативи
Завершена
74 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 740.00 UAH
мін. крок: 1% або 740.00 UAH
Період оскарження:
27.04.2020 17:47 - 04.05.2020 17:43
Вимога
Залишено без розгляду
неправомірне відхилення тендерної пропозиції
Номер:
45aaf70c94f7480b88066676da93ebf5
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-04-27-002609-b.b1
Назва:
неправомірне відхилення тендерної пропозиції
Вимога:
Шановний Замовник, звертаємось до Вас з вимогою скасувати рішення – Протокол щодо прийняття рішення Уповноваженою особою №57 від 20.05.2020р. про відхилення пропозиції Учасника спрощеної процедури закупівлі (№UA-2020-04-27-002609-b) за предметом закупівлі, код національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» - ДК 021:2015 33710000-0 – Парфуми, засоби гігієни та презервативи та вжиття у зв’язку з цим заходів, передбачених ч. 14 ст. 14 Закону, з підстави, що пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам предмета закупівлі, саме:
1. Учасник не надав зразки на стадії «Кваліфікація переможця»;
2. Технічні характеристики запропонованого товару не відповідають технічним вимогам в оголошенні.
Вважаємо причини дискваліфікації є незаконними, що підтверджується наступним:
1) В рішенні № 8262-р/пк-пз від 24.06.2019 р. АМКУ було зазначено, що зразки не є складовою тендерної пропозиції учасника у розумінні Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), отже не відповідність зразків умовам тендерної документації чи їх не надання не може бути підставою для відхилення Пропозиції учасника відповідно до вимог ст.30 Закону. За своєю суттю зразки продукції не є складовою тендерної пропозиції, а отже не можуть братися до уваги при оцінці та розгляді тендерної пропозиції. Окремо також необхідно зауважити, що експертиза (випробування) зразків продукції проводиться у випробувальних лабораторіях чи інших організаціях, акредитованих на право проведення таких робіт. У разі відсутності в Україні випробувальних лабораторій чи інших організацій, акредитованих на право проведення експертизи (випробувань) зразків відповідної продукції, допускається проведення експертизи (випробувань) зразків такої продукції у випробувальних лабораторіях, які мають необхідну технічну компетентність для їх проведення.
2) Але, відповідно до ст. 16 ЗУ «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), замовник може вимагати від учасників подання ними ДОКУМЕНТАЛЬНО підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. Вимагати подання зразку Закон НЕ ДОЗВОЛЯЄ.
3) Статтею 31 Закону встановлений ВИЧЕРПНИЙ перелік підстав для відхилення замовником тендерної пропозиції, а саме:
1) учасник процедури закупівлі:
не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону та/або наявні підстави, встановлені частиною першою статті 17 цього Закону;
не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства;
зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, яку замовником виявлено згідно з частиною п’ятнадцятою статті 29 цього Закону;
не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або забезпечення тендерної пропозиції не відповідає умовам, що визначені замовником у тендерній документації до такого забезпечення тендерної пропозиції;
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
не надав обґрунтування аномально низької ціни тендерної пропозиції протягом строку, визначеного в частині чотирнадцятій статті 29 цього Закону;
визначив конфіденційною інформацію, що не може бути визначена як конфіденційна відповідно до вимог частини другої статті 28 цього Закону;
2) тендерна пропозиція учасника:
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації;
викладена іншою мовою (мовами), аніж мова (мови), що вимагається тендерною документацією;
є такою, строк дії якої закінчився;
3) переможець процедури закупівлі:
відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю;
не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 цього Закону;
не надав копію ліцензії або документа дозвільного характеру (у разі їх наявності) відповідно до частини другої статті 41 цього Закону;
не надав забезпечення виконання договору про закупівлю, якщо таке забезпечення вимагалося замовником.
Як вбачається у вказаному переліку підстав ВІДСУТНЯ ТАКА ПІДСТАВА ЯК НЕ НАДАННЯ ЗРАЗКІВ ТОВАРУ.
Таким чином, діючим законодавством не передбачено можливість встановлення вимоги про надання зразків продукції, що пропонується до постачання, та можливості проведення дослідження таких зразків. Закон не визначає, що неподання зразків продукції або їх можлива невідповідність є підставою для відхилення тендерної пропозиції.
Під час здійснення закупівель Замовники повинні дотримуватись принципів, які визначені статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме:
- добросовісна конкуренція серед учасників;
- максимальна економія, ефективність та пропорційність;
- відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
- недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
- об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;
- запобігання корупційним діям і зловживанням.
З огляду на вищевикладене є всі підстави вважати, що Ваше рішення є необ’єктивним та може призвести до неефективного витрачання державних коштів.
На підставі вищезазначеного, вважаємо неправомірним відхилення Замовником тендерної пропозиції ТОВ «Б-777» та
ВИМАГАЄМО:
1. Скасувати рішення Протокол щодо прийняття рішення Уповноваженою особою №57 від 20.05.2020р. про відхилення пропозиції Учасника спрощеної процедури закупівлі за предметом закупівлі, код національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» - ДК 021:2015 33710000-0 – Парфуми, засоби гігієни та презервативи про відхилення найбільш економічно вигідної пропозиції учасника ТОВ «Б-777», оскільки причини для дискваліфікації є безпідставними.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
25.05.2020 12:32
Вирішення:
Добрий день, шановний учасник!
Дякуємо за участь в закупівлі.
Відповідно до статті 31 ч. 1 п. 2 Закону цінова пропозиція була дискваліфікована через невідповідність умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. А саме п. 3 Технічні та якісні характеристики Оголошення - Шампунь – бальзам ТМ «Флорілайн» або еквівалент «Estel» Шампунь з бальзамом. Вами було запропоновано шампунь «ТМ Зелена аптека», що суперечить технічним вимогам.
Не надання зразків було другорядною підставою для відхилення пропозиції.
З повагою,
Уповноважена особа Григоренко О. М.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
28.05.2020 15:52