-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Електронні компоненти
Рік випуску не нижчий 2019р. Майно нове не бувше в експлуатації. Гарантія 24 місяці. Продукція виробництва країн СНГ від приймання “5” ПЗ. Учасники процедури закупівлі повинні надати в складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі.
Торги відмінено
1 743 379.21
UAH без ПДВ
мін. крок: 1% або 17 433.79 UAH
мін. крок: 1% або 17 433.79 UAH
Період оскарження:
27.04.2020 16:54 - 30.04.2020 17:00
Вимога
Є відповідь
Про необхідність внесення змін до тендерної документаціі
Номер:
bd8619e490af4b3ea322218cd0e6097d
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-04-27-000876-c.b1
Назва:
Про необхідність внесення змін до тендерної документаціі
Вимога:
Замовнику
ВІД: Потенційного учасника торгів
Про необхідність усунення порушень під час проведення процедури закупівлі та про необхідність внесення змін до тендерної документації
За закупівлею Номер в Prozorro UA-2020-04-27-000876-c (№5740602)
Замовником - ДЕРЖАВНИМ ПІДПРИЄМСТВОМ "ХАРКІВСЬКИЙ ПРИЛАДОБУДІВНИЙ ЗАВОД ІМ. Т. Г. ШЕВЧЕНКА" оголошено закупівлю Номер в Prozorro UA-2020-04-27-000876-c на 1 неподільний ЛОТ на 247 позицій товару!
При цьому, деякі позиції товару виробляються виключно на території РФ, деякі - такими країнами як Китай, Тайвань, США та країнами Європи, однак РФ не виробляються. При цьому, як свідчить інформація, викладена на офіційних сайтах виробників - жодного виробника, що виготовляв би увесь спектр (усі позиції) заявленої продукції, тобто всі 247 товарів, не існує і з метою постачання усього предмету закупівлі – усього Лоту учасник має набути безпосередні контакти мінімум з 3 країнами та більш ніж 5 виробниками. Дані обставини свідчать про потенційну різницю у строках поставки, умовах поставки, і відповідно впливають на умови і процес виконання майбутнього Договору про закупівлю. При цьому, за результатами вказаної закупівлі із переможцем буде укладено 1 Договір на постачання всіх 247 позицій товарів, і встановлений один строк на поставку всіх позицій товару. Однак, внаслідок того, що 247 позицій товару виробляється різними країнами з великою територіальною відстанню, навіть передбачити орієнтовно строки поставки всіх позицій лоту (247) є неможливим.
Вважаємо, що Замовник безпідставно не скористався можливістю, передбаченою Законом України щодо поділення предмету закупівлі на окремі частини (лоти), що унеможливлює подачу пропозиції на участь у закупівлі від багатьох потенційних учасників торгів, які бажають прийняти участь у тендері відносно лише певної групи товарів з походженням з однієї країни. Права Скаржника порушуються штучним об’єднанням великої кількості товарів в один Лот з принципово різними характеристиками та виробниками.
Так, Порядком установлено, що положення абзаців другого і четвертого пункту 1 розділу II Порядку застосовуються з 01 січня 2017 року. Відповідно до абзаців другого і четвертого пункту 1 розділу II Порядку предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 17 і 32 частини першої статті 1 Закону та на основі національного класифікатора України ДК 021:2015 "Єдиний закупівельний словник", затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року N 1749 (далі - Єдиний закупівельний словник), за показниками четвертої цифри основного словника із зазначенням у дужках конкретної назви товару чи послуги. При цьому замовник може визначити окремі частини предмета закупівлі (лоти) за показниками четвертої - восьмої цифр єдиного закупівельного словника, а також за обсягом, номенклатурою та місцем поставки товарів, виконання робіт або надання послуг.
З огляду на викладене, предмет закупівлі товарів і послуг визначається Замовником з дотриманням вимог Закону, ураховуючи при цьому, що метою Закону є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель та створення конкурентного середовища та дотримуючись принципів здійснення закупівель, визначених статтею 3 Закону. У тендерній документації Замовника весь асортимент товару є об’єднаним у 1 (один) ЛОТ, що призводить до звуження кола учасників по даному тендеру: • виключає можливість участі виробників продукції, оскільки жоден з них не виробляє увесь спектр заявленої продукції; • виключає участь більш дрібних постачальників, що мають договори, укладені не з 5-ма, а з 1 чи двома підприємствами - виробниками об’єднаної у закупівлю продукції.
В запропонованому Замовником варіанті – 1 лот з 247 позицій - це значно звужує коло потенційних учасників бажаючих прийняти участь в даній процедурі закупівлі, що має дискримінаційні ознаки. Відповідно ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» Закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням. Згідно до ч. 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Тобто чинне законодавство однозначно визначає заборону встановлювати дискримінаційні вимоги. Постійно діюча адміністративна колегія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель в своєму рішенні № 388-р/пк-ск від 26.03.2015 року вже розглядала подібне питання і рішенням колегії було встановлено необхідність поділу предмета закупівлі на окремі лоти, якщо інше призведе до обмеження права певних суб’єктів господарювання взяти участь в процедурі закупівлі.
Таким чином, включивши до предмета закупівлі за ЛОТОМ 1 перелік продукції який не може запропонувати жоден виробник, а лише посередники, які мають контакти із мінімум 2-3 країнами та мінімум 5 виробниками на території таких іноземних країн, Замовник обмежив коло потенційних учасників та створив умови для штучного завищення цінових пропозицій. Все це свідчить про встановлення дискримінаційних вимог у Документації торгів.
Вбачається, що Замовником навмисно оголошено закупівлю на 1 лот із 247 позицій товарів, вже за наявності конкретного учасника, який має всі вище перелічені 247 товарів, що свідчить про попередню змову всупереч ЗУ «Про захист економічної конкуренції» та про наявність корупційної складової.
На підставі вказаного, заявлений до закупівлі предмет є штучно розширеним та потребує поділення на окремі частини (ЛОТИ) з урахуванням особливостей виробництва і походження окремих позицій в межах загального бюджету закупівлі. Враховуючи, викладене, керуючись частиною 3 ст.8 та ст.18 Закону України "Про публічні закупівлі",
ПРОСИМО:
1. Внести зміни до тендерної документації за процедурою закупівлі Номер в Prozorro UA-2020-04-27-000876-c шляхом поділу 1 лоту з 247 позицій як мінімум на 2 лоти за ознаками (принципами) походження, країнами вироблення товарів, тобто в 1 лот включити позиції товарів, які мають країну виробника Російська Федерація, в 2 лот включити товари, які мають країну-виробника Китай, Тайвань, країни Європи.
2. Про результати розгляду даної вимоги повідомити належним чином.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
29.04.2020 12:30
Вирішення:
Аукціон буде скасовано, розбито по лотам згідно класифікатора та оголошено новий.
Статус вимоги:
Відхилено