-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Безлотова
-
КЕП
Код ДК 021:2015: 33120000-7 — Системи реєстрації медичної інформації та дослідне обладнання (НК 024:2019 «Класифікатор медичних виробів» - 33586 Система моніторингу фізіологічних показників одного пацієнта) для потреб амбулаторій сімейної та загальної медицини
Під місцем поставки слід розуміти: адреси амбулаторій загальної та сімейної медицини у Львівській області, які визначені замовником. Категорія замовника: відповідно до п.1 ч.4 ст.2 Закону, а саме: органи державної влади (орган законодавчої, органи виконавчої, судової влади), та правоохоронні органи держави, органи влади Автономної Республіки Крим, органи місцевого самоврядування, об’єднання територіальних громад; Мова, якою повинні готуватися тендерні пропозиції: українська (детальний опис міститься у ч. 7 Розділу 1 Загальні положення Тендерної документації), допускається надання інструкції або експлуатаційно-технічної документації українською або російською мовою. Дата та час розкриття тендерних пропозицій: 01.07.2020 року на 21:00 год.
Завершена
27 940 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 139 700.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 139 700.00 UAH
Період оскарження:
24.04.2020 21:10 - 27.06.2020 00:00
Скарга
Скасована
Скарга щодо усунення дискримінаційних технічних вимог на користь заздалегідь відомого переможця
Номер:
48e2c5454a274f4b90cc8b4cb6dd16fe
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-04-24-002707-b.b2
Назва:
Скарга щодо усунення дискримінаційних технічних вимог на користь заздалегідь відомого переможця
Скарга:
Управлінням капітального будівництва Львівської обласної державної адміністрації (надалі - Замовник), 24.04.2020 року було оголошено закупівлю про проведення відкритих торгів: Код ДК 021:2015: 33120000-7 — Системи реєстрації медичної інформації та дослідне обладнання (НК 024:2019 «Класифікатор медичних виробів» - 33586 Система моніторингу фізіологічних показників одного пацієнта) для потреб амбулаторій сімейної та загальної медицини, ідентифікатор закупівлі: UA-2020-04-24-002707-b, шляхом оприлюднення інформації на веб-порталі Уповноваженого органу.
Ознайомившись із змістом тендерної документації Замовника (надалі – Документація), виявлено ряд дискримінаційних вимог, що містять порушення чинного законодавства України, в тому числі Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 р. № 922-VIII (надалі – Закон) та встановлюють умови для потенційних учасників закупівлі, що призводять до штучного обмеження конкуренції. Умовами Документації встановлені дискримінаційні вимоги, які не лише обмежують коло потенційних учасників торгів, а також надають перевагу певним учасникам торгів, що є грубим порушенням чинного законодавства у сфері публічних закупівель, зокрема принципу недискримінації учасників та принципу добросовісної конкуренції серед учасників, що встановлені ст. 3 Закону.
Так, зокрема: 1) Основою та обґрунтуванням для здійснення даної процедури закупівлі є Наказ Міністерства охорони здоров’я України № 148 від 26.01.2018 року «Про затвердження Примірного табеля матеріально-технічного оснащення закладів охорони здоров’я України та фізичних осіб – підприємців, які надають первинну медичну допомогу», оскільки предметом даної закупівлі є Код ДК 021:2015: 33120000-7 — Системи реєстрації медичної інформації та дослідне обладнання (НК 024:2019 «Класифікатор медичних виробів» - 33586 Система моніторингу фізіологічних показників одного пацієнта) для потреб амбулаторій сімейної та загальної медицини, уточнення та роз’яснення щодо його складу викладені в листі Міністерства охорони здоров’я України № 25.5.1-138/1864 від 24.01.2019 року, а також деякі додаткові пояснення щодо комплектації цього комплексу містяться у листі Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України №7/19.7/2431-19 від 14.02.2019 року.
Відповідно до вищезазначених нормативних документів, комплект обладнання для реєстрації та проведення досліджень та для телеметрії та телемедичного консультування повинен складатися з:
- загальна оглядова цифрова камера;
- дерматоскоп;
- монітор життєво-важливих показників із цифровим інтерфейсом (АТ, термометрія, пульсоксиметрія);
- 12-канальний електрокардіограф з цифровим інтерфейсом;
- спірометр.
Крім того, з метою використання вищезазначеного обладнання повинно використовуватись спеціалізоване програмне забезпечення як для реєстрації та аналізу даних з обладнання, та для проведення телемедичного консультування.
Всупереч цьому, Медико технічні вимоги документації Замовника, передбачають вимоги іншого характеру до іншого виду обладнання, ніж встановлено наказами Міністерства охорони здоров’я України та Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України, якими роз’яснено та підтверджено застосування певного виду обладнання, яке обов’язково повинно бути в медичних закладах для надання послуг з телемедицини, а саме до головного модулю ПАК з функціями вимірюванням артеріального тиску, вимірювання частоти пульсу, неінвазивним вимірюванням рівня насиченості киснем капілярної крові, безконтактним вимірюванням температури (термометр).
Документація не містить вимог до монітору життєво-важливих показників із цифровим інтерфейсом (АТ, термометрія, пульсоксиметрія) а замість них розміщені вимоги до Головного модулю ПАК, та до окремих приладів для вимірювання артеріального тиску, насиченості киснем крові та безконтактного інфрачервоного термометру, закупівля якого не передбачена Наказом Міністерства охорони здоров’я України № 148 від 26.01.2018 року «Про затвердження Примірного табеля матеріально-технічного оснащення закладів охорони здоров’я України та фізичних осіб – підприємців, які надають первинну медичну допомогу». Ці факти є свідченням можливого нецільового використання Замовником бюджетних коштів та порушенням принципу Закону – максимальної економії та ефективності (ст. 3 Закону).
Окрім цього документація має ознаки неконкурентного формування у зв’язку з наявністю технічних вимог які має тільки один сертифікований комплекс в Україні, а саме Мобільний діагностичний комплекс IDIS 6600 від ТОВ «НМТ» (виробництво – CONTEC Medical Systems Ltd., Китай) - https://nmt-ltd.uaprom.net/p755522541-mobilnij-diagnostichnij-kompleks.html, інтегрованому з МІС «Медстар» https://medstar.ua/idis/ и «порталом телемедицини https://telemed24.net/, що розроблені ТОВ “МЕДСТАР СОЛЮШЕНС”. Брошури та рекламні проспекти з описами та технічними характеристиками містяться на вказаних сайтах.
У Документації розділ I Загальні вимоги, розділ II Головний модуль ПАК розділ IV Вимоги до програмного забезпечення головного модулю ПАК викладені дані з інструкції з експлуатації Мобільний діагностичний комплекс IDIS 6600
У якості підтвердження приводимо зміст інструкції Мобільного діагностичного комплексу IDIS 6600, а саме сторінки 7-10 (повний документ є в комплекті документів Ідентифікатор закупівлі - UA-2019-06-14-001428-b) з якого виписані дискримінаційні вимоги до комплекту обладнання, які унеможливлюють участь будь якого іншого обладнання окрім комплексу Мобільний діагностичний комплекс IDIS 6600.
Обґрунтування наявності порушених прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено право чи законні інтереси такої особи
Товариство з обмеженою відповідальністю «КЕЙС ТЕЛЕМЕДИЧНИХ ТЕХНОЛОГІЙ» має намір взяти участь у відкритих торгах за предметом закупівлі: ДК 021:2015 – 33120000-7 – системи реєстрації медичної інформації та дослідне обладнання (Портативний телемедичний діагностичний комплекс).
Водночас, встановлення Замовником дискримінаційних умов у Технічному завданні – Додаток №6 до тендерної документації, унеможливлює подання тендерної пропозиції ТОВ «КЕЙС ТЕЛЕМЕДИЧНИХ ТЕХНОЛОГІЙ» у відповідній процедурі. Адже аналіз медико-технічних вимог на обладнання, що планується закупити, показує, що замовник встановив завідомо дискримінаційні медико-технічні вимоги, котрі надають переваги продукції конкретного виробника компанії – система IDIS, китайського виробництва.
Тим самим Замовник порушив принцип недискримінації учасників (ст. З Закону) та унеможливив реальність права на подання пропозицій іншими учасниками.
Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників (ст. 5 Закон)). а тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників (ст. 22 Закону).
Вважаємо що вище приведені основні моменти, та дуже детальне описування хмарного сервісу та можливостей програмно апаратного комплексу (ПАК) та відсутність будь якого програного забезпечення для проведення аналізу, автоматичного опису та вимірювання даних дозволяють визначити що ці технічні вимоги є цілком виписані під єдиного постачальника рішень.
Тобто медико-технічні вимоги до портативного телемедичного діагностичного комплексу містять вимоги, що суперечать принципам здійснення публічних закупівель та обмежують кількість учасників торгів в частині встановлення характеристик телемедичного діагностичного комплексу, які відповідають тільки одній моделі обладнання зазначеного функціонального призначення. Очевидно, Замовник має домовленості про «нестандартну» комплектність з конкретним постачальником. Відповідні дії Замовника створюють умови для недобросовісної конкуренції та дискримінації учасників.
Для забезпечення основних принципів здійснення процедури публічних закупівель, викладених у статті 3 Закону, зокрема, «добросовісна конкуренція серед учасників: недискримінація учасників», законодавство передбачає виділення окремих частин предмета закупівлі лоти чи застосування окремої процедури закупівлі, для дотримання принципу максимальної економії та ефективності, оскільки здійснення закупівлі різних товарів «однією закупівлею» призводить до звуження потенційного кола учасників процедури закупівлі, що своєю чергою призводить до відсутності фактичної конкуренції серед учасників та до здорожчання предмета закупівлі.
До такого ж висновку неодноразово приходила Постійно діюча адміністративна колегія Антимонопольного комітету України (рішення № 1647-р/пк-пз від 23.11.2016. № 1237-р/пк-пз від 12.02.2018. № 2959-р/пк-пз від 30.03.2018 тощо).
Все це не сприяє ефективному та прозорому здійсненню закупівлі, створенню конкурентного середовища, розвитку добросовісної конкуренції, та унеможливлює участь у торгах добросовісних учасників з реальними пропозиціями вітчизняного виробництва, зокрема ТОВ «КЕЙС ТЕЛЕМЕДИЧНИХ ТЕХНОЛОГІЙ», та ефективному впровадженню урядової медичної реформи у сільській місцевості.
На підставі зазначено вище, керуючись ст. 3. 5, 18. 22 Закону України «Про публічні закупівлі»,
ПРОСИМО:
1. Прийняти Скаргу до розгляду.
2. Зобов’язати Замовника документально підтвердити, що продукція щонайменше двох виробників відповідає всім зазначеним в тендерній документації медико-технічним вимогам
3. Визнати дискримінаційними умови, зазначені в Додаток №2 «Медико-технічні вимоги» до тендерної документації
4. Зобов’язати Замовника усунути дискримінаційні умови, зазначені в Додаток №2 «Медико-технічні вимоги» до тендерної документації
Пов'язані документи:
Учасник
- МИТО (ЛЬВІВ) 20.05.2020 18:21
- СКАРГА (ЛЬВІВ) 20.05.2020 18:21
Причина:
Період оскарження закінчився
Дата скасування:
21.05.2020 00:02
Скарга
Виконана замовником
Порушення законодавства у сфері публічних закупівель
Номер:
5e6b92d45d654a70b05fc228740d34e7
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-04-24-002707-b.c1
Назва:
Порушення законодавства у сфері публічних закупівель
Скарга:
Замовник встановив дискримінаційні вимоги до медико-технічних характеристик предмета закупівлі, «прописані» під одного учасника, що штучно обмежує коло учасників. Відповідно, у сукупності всіх вимог, визначених Замовником у Додатку 2 до тендерної документації, участь у відкритих торгах зможуть взяти учасники-продавці продукції одного виробника, що нівелює конкуренцію як таку.
Пов'язані документи:
Учасник
- Настанови щодо експлуатації.pdf 20.05.2020 12:38
- Скарга_до_АМКУ_УКБ_Львівської_ОДА.pdf 20.05.2020 12:38
- Таблиця відповідності медико-технічним та якісним вимогам до предмета закупівлі продукції компанії CONTEC (Мобільний діагностичний комплекс IDIS 6600).doc 20.05.2020 12:38
- IMG-6618b905e41555185ec57f1331426cbf-V.jpg 20.05.2020 22:44
- Рішення від 25.05.2020 № 10145 (+лист Замовнику).pdf 25.05.2020 22:46
- інформація про перенесення розгляду скарги від 20 травня 2020 № UA-2020-04-24-002707-b.c1.pdf 02.06.2020 00:06
- Інформація про резолютивну частину рішення від 02.06.2020 № 10922.pdf 03.06.2020 20:55
- Рішення від 02.06.2020 № 10922.pdf 05.06.2020 22:30
- пояснення по суті скарги.pdf 29.05.2020 18:03
- Кеівництво_з_експлуатації_Lenovo_TAB4_10.pdf 29.05.2020 18:03
- Керівництво_з_експлуатації_Bee_Spiro_V11_PRINT_VERSION.pdf 29.05.2020 18:03
- Керівництво_з_експлуатації_Вее_ST1_V5_Print_Version.pdf 29.05.2020 18:03
- Керівництво_з_експлуатації_Вее_W_V12_PRINT_VERSION.pdf 29.05.2020 18:03
- Паспорт на сумку фельдшера_V4.pdf 29.05.2020 18:03
- BP-10BB ua-1.pdf 29.05.2020 18:03
- L_SPIROBANK_II_EN_201501.pdf 29.05.2020 18:03
- SB-2-adv_иэ_кратк_ сумка(укр).pdf 29.05.2020 18:03
- Брошура Web-камера A4Tech PK (1).pdf 29.05.2020 18:03
- Відповідь на скаргу.docx 29.05.2020 18:03
- Дерматоскоп BS3+_Інструкція.pdf 29.05.2020 18:03
- Инструкция Термометр MDI901.pdf 29.05.2020 18:03
- Инструкція Д Фрей М-100А.pdf 29.05.2020 18:03
Дата прийняття скарги до розгляду:
20.05.2020 15:09
Дата розгляду скарги:
01.06.2020 14:00
Місце розгляду скарги:
АМКУ
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
25.05.2020 22:47
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
05.06.2020 22:30
Дата виконання рішення Замовником:
23.06.2020 17:27
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Замовник ознайомлений із рішенням органу оскарження та вніс відповідні зміни за результатами розгляду скарги.