-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Капітальний ремонт ділянки теплових мереж від ТК-17 до ЦТП №24 м. Южного Одеської області
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції - українська (детальніше в тендерній документації)
Завершена
25 391 767.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 126 958.84 UAH
мін. крок: 0.5% або 126 958.84 UAH
Період оскарження:
24.04.2020 15:19 - 08.05.2020 00:00
Скарга
Відхилено
Скарга на рішення Замовника щодо порушення в частині визначення переможця
Номер:
b3dd9f3d88124d4d917296960f39b34d
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-04-24-002053-b.b4
Назва:
Скарга на рішення Замовника щодо порушення в частині визначення переможця
Скарга:
СКАРГА у відповідності до Закону України "Про публічні закупівлі" (на рішення замовника, у порядку, визначеному статтею 18 Закону України «Про публічні закупівлі») Детальніше в скарзі що додається.
Пов'язані документи:
Учасник
- СКАРГА.pdf 04.06.2020 15:51
- Згода №5 №6.pdf 04.06.2020 15:51
- Кошторис.pdf 04.06.2020 15:51
- Підсумкова відомість ресурсів (відсутня техніка )1709.pdf 11.06.2020 12:44
- Пояснення до скарги.pdf 17.06.2020 13:51
- рішення від 09.06.2020 №11209 + лист Замовнику.pdf 09.06.2020 18:55
- Інформація про перенесення розгляду скарги від 04 червня 2020 № UA-2020-04-24-002053-b.b4.pdf 18.06.2020 23:13
- Інформація про резолютивну частину рішення від 19.06.2020 № 12220.pdf 22.06.2020 17:09
- Рішення від 19.06.2020 № 12220.pdf 25.06.2020 01:07
- Додаток 2.doc 11.06.2020 18:32
- Відповідь на скаргу.pdf 11.06.2020 18:32
- Додаток 5.rtf 11.06.2020 18:32
- Додаток 6.docx 11.06.2020 18:32
- Відповідь на скаргу.docx 11.06.2020 18:32
- Протокол формальних помилок.pdf 11.06.2020 18:41
Дата прийняття скарги до розгляду:
04.06.2020 17:22
Дата розгляду скарги:
18.06.2020 16:00
Місце розгляду скарги:
АМКУ
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
09.06.2020 18:55
Дата прийняття рішення про відхилення скарги:
25.06.2020 01:07
Вимога
Є відповідь
Вимога у відповідності до п. 4 статті 33 Закону України «Про публічні закупівлі»
Номер:
5c9519760d634b1aad4b91d81cee5fe3
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-04-24-002053-b.b3
Назва:
Вимога у відповідності до п. 4 статті 33 Закону України «Про публічні закупівлі»
Вимога:
Шановний Замовнику! наше підприємство приймає участь у закупівлі з Капітального ремонту ділянки теплових мереж від ТК-17 до ЦТП №24 м. Южного Одеської області. Керуючись пунктом 4 статті 33 Закону України «Про публічні закупівлі» звертаємось до Вас з вимогою щодо надання інформації про пропозицію переможця торгів та просимо перевірити тендерну пропозицію ТОВ «СТАНДАРТ ІНЖИНІРІНГ» на відповідність вимогам тендерної документації .
І. Відповідно до п. 6 р. ІІІ Тендерної документації: Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником.
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі наведено у Додатку № 5.
В складі тендерної пропозиції, Учасник повинен надати тверду договірну ціну, розраховану у програмному комплексі АВК-5 останньої версії на дату оприлюднення оголошення про проведення закупівлі в електронній системі закупівель або у програмному комплексі, який взаємодіє з ним в частині передачі кошторисної документації, пояснювальною запискою до договірної ціни, локальними кошторисами, розрахунками коштів на покриття адміністративних витрат та прибутку, підсумковою відомістю ресурсів, які включають види та обсяги робіт, розроблених у порядку та за формами, встановленими «Правилами визначення вартості будівництва» ДСТУ Б Д.1.1-1:2013.
Ціна, за яку учасник згоден виконати замовлення, розраховується, виходячи з обсягів робіт на підставі нормативної потреби в трудових і матеріально-технічних ресурсах, необхідних для виконання робіт по об`єкту замовлення та поточних цін на них. Пропозиція, що не відповідає технічному завданню, зазначеному у Додатку 5 тендерної документації, буде відхилена як така, що не відповідає умовам тендерної документації.
В складі тендерної пропозиції ТОВ «СТАНДАРТ ІНЖИНІРІНГ» подано кошторисну документацію, у т. ч. локальний кошторис та відомості ресурсів, які не містять обов’язкову для виконання певних робіт будівельну та іншу техніку (перелік порушень викладено у таблиці №1 додається).
Відповідно до ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва», Кошторисною нормою називається сукупність ресурсів (витрат праці, часу експлуатації будівельних машин і механізмів, витрат матеріалів, виробів і конструкцій) встановлених на прийнятий вимірник будівельних і монтажних робіт.
Отже, головним завданням кошторисної норми є визначення нормативної кількості ресурсів, необхідних для відповідного виду робіт, як основи для подальшого переходу до вартісних показників.
За вимогами технічного завдання замовника роботи за даними нормами тендерної документації виконуються виключно механізованим способом, а отже обов’язково передбачають включення до складу кошторисного розрахунку (витрат праці, наявність будівельних машин та механізмів та часу їх експлуатації).
Крім цього, за нормами ДСТУ-Н Б Д.1.1-4:2013 «Настанова щодо визначення вартості експлуатації будівельних машин та механізмів» та згідно п. 6.2.5 ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва» для виконання робіт, зазначених у Додатку 5 («Технічні вимоги» до даної закупівлі), необхідна конкретна будівельна техніка, яку у порушення вимог тендерної документації та вищезазначених норм Державних стандартів України не включено до кошторисної документації та не враховано при складанні ціни пропозиції ТОВ «СТАНДАРТ ІНЖИНІРІНГ».
Виключення з норм нижченаведених машин та механізмів тягне за собою недотримання технології будівельного виробництва, що призведе до неякісного виконання робіт (або невиконання зовсім), небезпечних умов праці та недодержання вимог щодо застосування заходів із захисту довкілля.
За таких умов, надана ТОВ «СТАНДАРТ ІНЖИНІРІНГ» кошторисна документація не відповідає технічним характеристикам викладеним у тендерній документації Замовника.
Таким чином, Товариство з обмеженою відповідальністю «СТАНДАРТ ІНЖИНІРІНГ» було неправомірно визначено переможцем процедури закупівлі.
ІІ. Відповідно до п. 1 розділу ІІІ Тендерної документації, Учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції серед інших документів: Оригінал або завірену інженером копію діючого кваліфікаційного сертифікату сертифікованого інженера-проектувальника в частині кошторисної документації; Кошторисну документацію у складі :- Договірна ціна;- Пояснювальна записку до договірної ціни; - Локальні кошториси; - Розрахунок коштів на покриття адміністративних витрат та прибутку; - Підсумкова відомість ресурсів.
Кожна сторінка кошторисної документації, яка містить інформацію, повинна бути пропечатана та підписана учасником з підписом та печаткою (у разі її використання) сертифікованого інженера-проектувальника в частині кошторисної документації (п.2 р. ІV Тендерної документації).
Разом із цим, на порушення зазначених вимог тендерної документації кошторисна документація ТОВ «СТАНДАРТ ІНЖИНІРІНГ» подана не в оригіналі, про що свідчить напис на кожному аркуші такої документації: «згідно з оригіналом».
Більш того, оригінал кошторисної документації не містить на кожному аркуші саме підписів учасника та інженера-проектувальника, оскільки містить лише напис про засвідчення копії документу.
Так, згідно із ДСТУ 4163-2003 «Вимоги до оформлення документів» та Наказу міністерства юстиції України від 18.06.2015 № 1000/5 «Про затвердження Правил організації діловодства та архівного зберігання документів у державних органах, органах місцевого самоврядування, на підприємствах, в установах і організаціях», встановлено: Напис про засвідчення копії складається зі слів «Згідно з оригіналом», назви посади, особистого підпису особи, яка засвідчує копію, її ініціалів (ініціалу імені) та прізвища, дати засвідчення копії.
За таких умов, Товариством з обмеженою відповідальністю «СТАНДАРТ ІНЖИНІРІНГ» було подано кошторисну документацію з порушенням вимог встановлених Тендерною документацію, а саме: кошторисна документація не містить підписів та печаток учасника та інженера-проектувальника, та подана в копіях.
Крім цього, з аналізу кошторисної документації вбачається, що вона складалася кошторисником Армітраут С.О., а копії кошторисної документації завірені іншою особою- інженером - проектувальником в частині кошторисної документації Сімоновой О.А. Разом із цим, тендерна пропозиція ТОВ «СТАНДАРТ ІНЖИНІРІНГ» не містить документів підтверджуючих взаємовідносини цих фізичних осіб з товариством, зокрема у Довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації (№81/05-20 від 06.05.2020р.) інформація про цих працівників відсутня, равно як і відсутня інформація про залучення цих осіб на інших підставах (у т.ч. договори цивільно –правового характеру).
ІІІ. Відповідно до п. 4.4. п. 3 р. І Тендерної документації визначено, що: строк поставки товарів (надання послуг, виконання робіт) до 20 грудня 2021 р.
На порушення вказаного, ТОВ «СТАНДАРТ ІНЖИНІРІНГ» надало договірну ціну у якій зазначено: «Договірна ціна на будівництво капітальний ремонт ділянки теплових мереж від ТК-17 до ЦТП №24 м. Южного Одеської області, що здійснюється в 2020 році».
ІV. Відповідно до Додатку № 2 до Тендерної документації визначено, що до Довідки щодо обладнання та матеріально-технічної бази надаються копії документів, що підтверджують право власності (або користування, тощо) на транспортні засоби, будівельні машини, механізми.
На порушення вказаної вимоги, ТОВ «СТАНДАРТ ІНЖИНІРІНГ» до довідки щодо обладнання та матеріально-технічної бази додано Інвентаризаційний опис необоротних активів, який відповідно до ст. 202, 334, 328 ЦК України не є документом, що посвідчує право власності, а лише фіксує дані внутрішньої перевірки виявлення фактичної наявності основних засобів, стану їх зберігання для підтвердження правильності та достовірності даних бухгалтерського обліку та звітності підприємства.
З огляду на викладене вище, ТОВ «СТАНДАРТ ІНЖИНІРІНГ» було не законно та неправомірно визначено переможцем у процедурі закупівлі UA-2020-04-24-002053-b.
Ураховуючи викладене та мету Закону України «Про публічні закупівлі» якою є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, розвиток добросовісної конкуренції, просимо тендерний відділ управління капітального будівництва Южненської міської ради прийняти справедливе рішення при визначенні переможця, керуючись принципами об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій, що закріплено у статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі».
У випадку не усунення порушень викладених у даній вимозі, наше підприємство буде змушено звернутися зі скаргою до Антимонопольного комітету України.
Пов'язані документи:
Учасник
- Таблиця 1 Додаток до Вимоги.docx 28.05.2020 18:03
Дата подачі:
28.05.2020 18:03
Вирішення:
1. Відповідно до пп. 20 п. 1 розділу 3 тендерної документації (далі – ТД) учасник повинен надати кошторисну документація у складі :
- Договірна ціна;
- Пояснювальна записку до договірної ціни;
- Локальні кошториси;
- Розрахунок коштів на покриття адміністративних витрат та прибутку;
- Підсумкова відомість ресурсів.
Всі кошторисні документи надані у складі тендерної пропозиції учасника та повністю відповідають технічному завданню, передбаченому Додатком 5 до ТД. Інших вимог щодо наявності окремих одиниць техніки або обладнання або машин, механізмів тендерна документація Замовника не містить. Крім того, слід зазначити наступне.
Відповідно до п. 6.2.1 ДСТУ Б Д.1.1-1:2013, ціна пропозиції учасника конкурсних торгів (підрядника) розраховується на підставі нормативної потреби в трудових і матеріально-технічних ресурсах, необхідних для здійснення проектних рішень по об’єкту будівництва, та поточних цін на них. Розрахунок ціни пропозиції згідно проектних рішень здійснювався відповідно до ДСТУ-Н Б Д.2.4-21:2012 «РЕСУРСНІ ЕЛЕМЕНТНІ КОШТОРИСНІ НОРМИ НА РЕМОНТНО-БУДІВЕЛЬНІ РОБОТИ» (РЕКНр). Згідно з п. 3.4. РЕКНр відбивають середньогалузевий рівень витрат ресурсів на прийняту будівельну техніку, технологію та організацію виконання ремонтно-будівельних робіт. Деякі норми мають в своєму складі внутрішньобудівельний транспорт та підйомні механізми, які використовуються для перевезення, розвантаження на приоб`єктних складах та підйом вантажів в разі, якщо це є необхідним для виконання певного будівельного процесу. Використання даних транспортних засобів та механізмів підрядник повинен підтвердити у проекті організації будівництва або, на свій розсуд, не застосовувати їх взагалі, якщо в них немає необхідності. Крім того у п. 6.2.1.5 ДСТУ Б Д.1.1-2:2013 вказано, що при розрахунках вартості експлуатації будівельних машин та механізмів, якщо внаслідок об'єктивних причин (ускладнені умови виконання робіт через обмеженість території будівельного майданчика, неможливість розміщення підйомних механізмів тощо) будівельні (ремонтнобудівельні) роботи планується виконувати без застосування машин та механізмів як для внутрішньобудівельного транспортування матеріальних ресурсів (горизонтального і вертикального), так і для виконання робіт, або із застосуванням наявних у підрядній організації не передбачених нормами машин та механізмів, вартість таких робіт визначається з урахуванням змінених умов виконання робіт з відповідними технічними (у проекті виконання робіт) та економічними обґрунтуваннями. Отже, учасник конкурсних торгів (підрядник) при розрахунку ціни своєї пропозиції має право на видалення або заміну механізмів, застосованих у нормах.
В складі своєї тендерної пропозиції ТОВ «СТАНДАРТ ІНЖИНІРІНГ» надав довідку «СІ- тендерна пропозиція.pdf», в якій у пп. 4-5 зазначив, що роботи відповідно до договору про закупівлю будуть виконані з дотриманням вимог діючих нормативних документів, а гарантійний строк експлуатації об’єкта складає 11 років.
Переможець закупівлі ТОВ «СТАНДАРТ ІНЖИНІРІНГ» надавав у складі своєї пропозиції тверду договірну ціну, розраховану у програмному комплексі АВК-5 останньої версії на дату оприлюднення оголошення про проведення закупівлі в електронній системі закупівель, пояснювальну записку до договірної ціни, локальні кошториси, розрахунками коштів на покриття адміністративних витрат та прибутку, підсумкову відомість ресурсів, які включають види та обсяги робіт, розроблених у порядку та за формами, встановленими «Правилами визначення вартості будівництва» ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 та яка повністю відповідає Додатку № 5, як це вимагалося тендерною документацією, отже у Замовника відсутні підстави для відхилення його тендерної пропозиції по даному пункту Вашої вимоги.
2. Відповідно до пп. 19 п. 1 розділу 3 ТД учасник повинен надати оригінал або завірену інженером копію діючого кваліфікаційного сертифікату сертифікованого інженера-проектувальника в частині кошторисної документації.
Відповідно до пп. 20 п. 1 розділу 3 ТД учасник повинен надати кошторисну документація у складі :
- Договірна ціна;
- Пояснювальна записку до договірної ціни;
- Локальні кошториси;
- Розрахунок коштів на покриття адміністративних витрат та прибутку;
- Підсумкова відомість ресурсів.
Відповідно до п. 2 розділу 5 ТД кожна сторінка кошторисної документації, яка містить інформацію, повинна бути пропечатана та підписана учасником з підписом та печаткою (у разі її використання) сертифікованого інженера-проектувальника в частині кошторисної документації.
Як вбачається з вищезазначеного, конкретної прямої вимоги щодо надання оригіналів документів кошторисної документації, ТД не містить.
Водночас, кошторисна документація, яка надана у складі тендерної пропозиції повністю є оригіналом, розрахованим у програмному комплексі АВК-5, роздрукованими та підписаними відповідними особами, в тому числі і підписаними та пропечатаними особою, уповноваженою на підпис документів тендерної пропозиції учасника – Панковим Г.М, та сертифікованим інженером-проектувальником в частині кошторисної документації Сімоновою О.А. Сімонова О.А. – є сертифікованим інженером-проектувальником в частині кошторисної документації, на підтвердження чого у складі пропозиції надано відповідний сертифікат.
Наголошуємо, що конкретна кількість сертифікованих інженерів-проектувальників також не вимагалась у складі ТД. Отже, для виконання вимог ТД достатньо одного інженера-проектувальника в частині кошторисної документації.
Таким чином, вимога ТД в цій частині учасником ТОВ «СТАНДАРТ ІНЖИНІРІНГ» повністю виконана та у Замовника відсутні підстави для відхилення такої тендерної пропозиції.
Переконатись, що кошторисна документація надана учасником в оригіналі можна, переглянувши документи в електронній системі закупівель, з яких видно що підписи та печатки в кінці складених абсолютно всіх кошторисних документів є ОРИГІНАЛАМИ.
При цьому, Замовник також побачив додаткові штампи «згідно з оригіналом». Такі додаткові позначки Замовником віднесено до формальних помилок відповідно до протоколу визначення формальних помилок від 25.05.2020, як механічні описки, які не впливають на зміст тендерної пропозиції, приймаючи до уваги, що кошторисні документи є повністю оригіналами.
Будь ласка, переконайтесь в тому, що всі кошторисні документи містять підписи та печатки особи, уповноваженою на підпис документів тендерної пропозиції учасника – Панкова Г.М, та сертифікованого інженера-проектувальника в частині кошторисної документації Сімонової О.А., переглянувши такі документи в електронній системі закупівель.
Те що, локальні кошториси були підписані також тех. директором Бондар В.І. та ще одним кошторисником Армітраут С.О., ні яким чином не суперечить вимогам ТД.
Звертаємо увагу, що вимога ТД щодо підписів та печаток особи, уповноваженої на підпис документів тендерної пропозиції учасника – Панкова Г.М, та сертифікованого інженера-проектувальника в частині кошторисної документації Сімонової О.А., ВИКОНАНА в повному обсязі.
Більш того, ТД не містить вимог що кошторисник повинен бути відображений у довідці про наявність працівників, також відсутні вимоги щодо кількості кошторисників і так далі. Довідка називається «Довідка, що містить інформацію про наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» та інших вимог щодо її оформлення не має втому числі щодо кількості кошторисників та кількості працівників. Замовник розглядає тендерні пропозиції виключно в межах законодавства та в межах вимог ТД. Отже жодного пункту вимог ТД в частині надання кошторисних документів учасник не порушив.
Постійно діючою адміністративною колегією Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (надалі – Колегія), розглядались аналогічні ситуації неодноразово та Замовник стежить за ходом розгляду скарг для практичного застосування в роботі та для практики справедливого розгляду тендерних пропозицій з дотриманням всіх принципів здійснення закупівель, що передбачені статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі». Отже, приклади рішень: № 3325-р/пк-пз від 22.03.2019.
3. Стосовно наданої договірної ціни.
Відповідно до пп. 20 п. 1 розділу 3 ТД учасник повинен надати кошторисну документація у тому числі Договірну ціну. Знову ж таки учасником виконана вимога щодо надання договірної ціни. Щодо виду договірної ціни вимога ТД також виконана, так як договірна ціна тверда. Договірна ціна розрахованау у програмному комплексі АВК-5, розроблених у порядку та за формою, встановленою «Правилами визначення вартості будівництва» ДСТУ Б Д.1.1-1:2013, як того вимагає п. 6 розділу 3 ТД Замовника.
Тобто всі вимоги ТД учасником виконано. Інших окремих вимог щодо оформлення договірної ціни ТД не містить.
В договірній ціні зазначено, що договірна ціна будівництво робіт «Капітальний ремонт ділянки теплових мереж від ТК-17 до ЦТП №24 м. Южного Одеської області», що здійснюється в 2020 році. Так, дійсно роботи будуть здійснюватись і в 2020 році. Відповідно до проекту договору, частиною якого є договірна ціна, зазначено, що у зв’язку з частковим фінансуванням згідно рішення ЮМР № 1749 - VII від 16.04.2020 «Про внесення змін і доповнень до рішення Южненської міської ради від 28.11.2019 року № 1616 -VІІ «Про місцевий бюджет м. Южного Одеської області на 2020 рік»» на відповідні роботи виділено кошти на І етап у сумі 2 952 500 (Два мільйони дев’ятсот п’ятдесят дві тисячі п’ятсот) гривень 00 копійок. Далі в додатках зазначено, що план фінансування передбачено окремо на 2020 та план фінансування, при цьому договірна ціна в додатках до проекту договору зазначена одна, тобто вона надається загальна на весь період виконання робіт. При цьому примітками Додатку 6 передбачено, інші істотні умови договору про закупівлю уточнюються (узгоджуються) сторонами під час його укладання, в тому числі умови та порядок виконання договірних зобов’язань.
Замовник побачив при розгляді, що учасник зазначив в ДЦ 2020 рік, але він жодним чином не порушив вимоги ТД. Отже, враховуючи все вищевикладене, та те що по суті та змісту вимоги ТД повністю виконані учасником та надано загальну Договірну ціну, яка відповідає чинному законодавству, а також враховуючи превалювання суті над формою Замовник відніс таку описку до формальної. Зрозуміло з розрахованої договірної ціни, що вона надана за весь період виконання робіт, але технічно зазначено лише 2020 рік. Зазначене описано в протоколі визначення формальних помилок від 25.05.2020.
4. Стосовно надання інвентаризаційного опису та інвентарних карток.
Відповідно до Додатку № 2 до ТД визначено, що до Довідки щодо обладнання та матеріально-технічної бази надаються копії документів, що підтверджують право власності (або користування, тощо) на транспортні засоби, будівельні машини, механізми.
Зазначені вами посилання на статті ЦКУ жодним чином не містять документів, які підтверджують право власності на такі основні засоби як зварювальний апарат, монтажна пилка, гідравлічний прес та подібне, про які зазначено у пропозиції учасника. Такі статті ЦКУ передбачають право власності, яке випливає із укладених правочинів. Але не обмежують право власності лише правочином! Наприклад, ст. 328 ЦКУ право власності набувається на підставах, що не заборонені законом, зокрема із правочинів. «Зокрема», але це не виключає інші випадки.
У довідці про наявність обладнання та МТБ від 06.05.2020 № 55/05-20 зазначена у п. 3-10 що техніка є власною, при цьому ТД не передбачено конкретизацію документа, на підставі якого така техніка є власністю. Замовник не може відхиляти пропозицію, перевіряючи її лише в контексті однієї вигаданої ситуації. Наприклад, учасник міг набути право власності та оприбуткувати на баланс таку техніку і не у відповідності до договору, а лише по накладні, по усному правочину, та будь які інші ситуації.
Більш того, замовник не встановлював в ТД вимогу, що власна техніка підтверджується договором. А у зверненні вами зазначено ситуацію, коли право власності виникає у разі укладення правочину!
Вимога Додатку 2 до ТД наступна - до довідки надаються копії документів, що підтверджують право власності (або користування, тощо) на транспортні засоби, будівельні машини, механізми, тощо (копія свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу/машини (в тому числі на орендовані), копію договору оренди, який є діючим, тощо), за допомогою яких будуть виконуватися роботи, що є предметом закупівлі, та інформацію про які наведено в довідці щодо обладнання та матеріально-технічної бази.
Тобто ТД передбачено можливість надання будь-якого документу, підтверджуючого власність. При цьому законодавчо не встановлено конкретного документу, якій підтверджує право власності на основні засоби, передбачені у п. 3-10 довідки про наявність обладнання та МТБ від 06.05.2020 № 55/05-20.
Законом України «Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень» передбачено документ який підтверджує право власності на нерухоме майно; постановою Кабміну від 07.09.1998 № 1388 затверджено Порядок державної реєстрації (перереєстрації), зняття з обліку автомобілів, автобусів, а також самохідних машин, сконструйованих на шасі автомобілів, мотоциклів усіх типів, марок і моделей, причепів, напівпричепів, мотоколясок, інших прирівняних до них транспортних засобів та мопедів, що додається, яким передбачено також документ який підтверджує право власності на вищезазначені транспорті засоби, машини.
Жодного законодавчо визначеного документу не передбачено для підтвердження права власності на шліфмашини, зварювальні апарати та подібну техніку.
Але, враховуючи, що Додатком 2 до ТД передбачено надання будь-якого документа підтверджуючого наявність у учасника такої техніки (обладнання), а саме зазначено «тощо», то Замовник взяв до уваги надання учасником інвентаризаційного опису та інвентаризаційних карток, які підтверджують, що на підприємстві (зазначено найменування юридичної особи) є в наявності зазначене обладнання, обліковується на балансовому рахунку 104, а отже власником якого є ТОВ «СТАНДАРТ ІНЖИНІРІНГ».
Слід зазначити одне з останніх рішень Колегії від 18.09.2019 № 13209-р/пк-пз, в якому розглядалось аналогічне по суті питання щодо превалювання суті над формою та розглядались такі питання, що не нівелюють технічний потенціал та конкурентоздатність учасника. Рішення Колегії №7178-р/пк-пз від 14.04.2020.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
Про внесення змін до Тендерної документації, та встановлення переліку документів, який повинен надати Учасник у складі тендерної пропозиції, як що він бажає залучити субпідрядну організацію.
Номер:
10119c98fd7c4247be9b9e6d0e6c89ac
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-04-24-002053-b.b2
Назва:
Про внесення змін до Тендерної документації, та встановлення переліку документів, який повинен надати Учасник у складі тендерної пропозиції, як що він бажає залучити субпідрядну організацію.
Вимога:
Звертаємось до Вас з вимогою, згідно ст.24 Закону України «Про публічні закупівлі», внести зміни до Тендерної документації, та встановити чіткий перелік документів, який повинен надати Учасник у складі тендерної пропозиції, як що він бажає залучити субпідрядну організацію.
Згідно розділу III п.1 Тендерної документації « Якщо для закупівлі робіт або послуг замовник встановлює кваліфікаційний критерій такий як наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій та/або наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід, учасник може для підтвердження своєї відповідності такому критерію залучити потужності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців.»
У зв’язку з тим, що в Тендерній документації не визначений перелік необхідних документів пов'язаних з залученням субпідрядних організацій, для нас, як Учасника закупівлі існує ризик, що Замовник може відхилити тендерну пропозицію, у разі якщо учасник не надав належного підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
30.04.2020 15:00
Вирішення:
Відповідно до п. 1 розділу III тендерної документації, тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх установлення замовником) та завантаження файлів, у тому числі, інформації про субпідрядника (субпідрядників) у разі закупівлі робіт - Додаток № 8. Отже, перелік інформації про субпідрядника (субпідрядників), що вимагається, зазначений у додатку № 8 до тендерної документації.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
Усененя порушень тендреної документації
Номер:
cf8b5ea8d0404e169ac2afdaa2a7e42e
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-04-24-002053-b.a1
Назва:
Усененя порушень тендреної документації
Вимога:
Замовником в тендерній документації було допущено дискримінаційні вимоги, що Учасників закупівлі
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
30.04.2020 13:18
Вирішення:
Усі Учасники, що беруть участь у закупівлі, перебувають на рівних умовах, а Замовник дотримується усіх принципів здійснення публічних закупівель та недискримінації Учасників.
Статус вимоги:
Відхилено