-
Відкриті торги
-
Мультилотова
-
КЕП
Поточний ремонт доріг в м.Нікополь, Дніпропетровської оласті
5 лотів
Торги відмінено
2 510 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.1% або 2 030.00 UAH
мін. крок: 0.1% або 2 030.00 UAH
Період оскарження:
24.04.2020 15:09 - 08.05.2020 00:00
Скарга
Виконана замовником
СКАРГА на рішення Замовника про відхилення тендерної пропозиції Учасника ТОВ «ОПТДОРБУДСТРОЙ» та визначення переможцем закупівлі Учасника ТОВ «НІКОБУДМОНТАЖ»
Номер:
f259a2bf830042edabfa16262040ec43
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-04-24-001991-b.b24
Назва:
СКАРГА на рішення Замовника про відхилення тендерної пропозиції Учасника ТОВ «ОПТДОРБУДСТРОЙ» та визначення переможцем закупівлі Учасника ТОВ «НІКОБУДМОНТАЖ»
Скарга:
ТОВ «ОПТДОРБУДСТРОЙ», ознайомившись з рішенням тендерного комітету Замовника, що викладено в протоколі № 138/20 від 01.07.2020 року, не погоджується із ним, так як воно не відповідає вимогам тендерної документації Замовника, нормам і суті Закону України «Про публічні закупівлі», та прийнято без належного правового обґрунтування.
Таким рішенням Замовник порушив принцип максимальної економії, ефективності та пропорційності, а також принцип об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій у сфері публічних закупівель, що призвело до порушення прав та інтересів Учасника ТОВ «ОПТДОРБУДСТРОЙ». Це також призвело до реальної можливості надлишкового витрачання бюджетних коштів територіальної громади м. Нікополь.
1. Замовником не зазначено конкретної правової підстави для відхилення пропозиції Учасника ТОВ «ОТПДОРБУДСТРОЙ» відповідно до статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі»!
Статтею 31 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено вичерпне коло правових підстав для відхилення тендерної пропозиції учасників.
Частиною 2 статті 31 Закону встановлено, що інформація про відхилення тендерної пропозиції, у тому числі підстави такого відхилення (з посиланням на відповідні норми цього Закону та умови тендерної документації, яким така тендерна пропозиція та/або учасник не відповідають, із зазначенням, у чому саме полягає така невідповідність), протягом одного дня з дня ухвалення рішення оприлюднюється в електронній системі закупівель та автоматично надсилається учаснику/переможцю процедури закупівлі, тендерна пропозиція якого відхилена, через електронну систему закупівель.
Рішення Замовника про відхилення пропозиції Учасника ТОВ «ОПТДОРБУДСТРОЙ», оформлене Протоколом № 138/20 від 01.07.2020 року, не відповідає вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» - воно не містить підстав такого відхилення (з посиланням на відповідні норми цього Закону та умови тендерної документації, яким така тендерна пропозиція та/або учасник не відповідають, із зазначенням, у чому саме полягає така невідповідність), а тому є необґрунтованим, неаргументованим та незаконним, підлягає скасуванню.
Мотиви, наведені Замовником в своєму рішенні, є абсолютною нісенітницею!
Замовник зазначає, що дійшов до висновків (цитата): «про неможливість ТОВ «ОПТДОРБУДСТРОЙ» належно надати послугу з поточного ремонту доріг в м. Нікополь та виконання їх у встановлений строк» та (цитата): «тендерна пропозиція ТОВ «ОПТДОРБУДСТРОЙ» не відповідає дійсності».
Зазначені твердження не є підставами, встановленими статтею 31 Закону для відхилення пропозиції учасників, та є особистою суб’єктивною позицією Замовника, яка нічим не доведена та не аргументована. Зазначені твердження не можуть бути належною правовою підставою для відхилення тендерною пропозиції Учасника ТОВ «ОПТДОРБУДСТРОЙ».
2. Замовник зазначає про те, що: «договір між Дочірнім підприємством «Дніпропетровський облавтодор» ВАТ «ДАК «Автомобільні дороги України» та ТОВ «ОПТДОРБУДСТРОЙ» не відповідає дійсності, та як наслідок отримання листа-відгуку за виконання цих робіт не може існувати».
Замовником не доведено жодними доказами зазначені твердження.
Замовником також не зазначено та не виявлено будь-якої інформації, яке не відповідає дійсності, в тендерній пропозиції Учасник ТОВ «ОПТДОРБУДСТРОЙ».
В складі тендерної пропозиції Учасником ТОВ «ОПТДОРБУДСТРОЙ» надано файл «4.1 Аналогічні договори.pdf», в якому міститься ДОГОВІР СУБПІДРЯДУ № 16/09-2019 від 16.09.2019р., на суму 925 600,15 грн., укладений з Дочірнім підприємством «Дніпропетровський облавтодор» ВАТ «ДАК «Автомобільні дороги України».
Зазначений договір виконано в повному обсязі та належним чином Учасником ТОВ «ОПТДОРБУДСТРОЙ», що підтверджується документами, які містяться в складі тендерної пропозиції Учасника.
Статтею 204 Цивільного кодексу України встановлено, що правочин є правомірним, якщо його недійсність прямо не встановлена законом або якщо він не визнаний судом недійсним.
Зазначений договір не визнано в судовому порядку недійсним, він є чинним та був виконаний Учасником ТОВ «ОПТДОРБУДСТРОЙ» в повному обсязі.
Доказів, які свідчать про його «недійсність», Замовником не надано.
Лист-відгук, виданий Дочірнім підприємством «Дніпропетровський облавтодор» ВАТ «ДАК «Автомобільні дороги України» Учаснику ТОВ «ОПТДОРБУДСТРОЙ» за ДОГОВОРОМ СУБПІДРЯДУ № 16/09-2019 від 16.09.2019 року, міститься в складі тендерної пропозиції, виданий Замовником за відповідним договором.
Доказів, які свідчать про його «не існування», Замовником не надано.
Всі зазначені документи тендерної пропозиції Учасника ТОВ «ОПТДОРБУДСТРОЙ» є достовірними та чинними.
Абзацом 2 частини 15 статті 29 Закону передбачено право Замовника звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції. Замовником вищенаведених дій не вчинено.
Замовником не доведено недостовірність зазначених документів, а його твердження є абсолютною нісенітницею не регламентованою чинним законодавством України.
3. Замовник зазначає про те, що: «договір від 29.11.2019 року №29/11/2019 між ТОВ «ОПТДОРБУДСТРОЙ» та Дочірнім підприємством «Дніпропетровський облавтодор» ВАТ «ДАК «Автомобільні дороги України» з надання послуг технікою підписаний директором Борисенко А.В. міг втратити чинність у зв’язку із порушенням справи № 904/5292/19 від 02.12.2019 року про банкрутство Дочірнього підприємства «Дніпропетровський облавтодор» ВАТ «ДАК «Автомобільні дороги України».
Замовником не доведено жодними доказами зазначені твердження.
В складі тендерної пропозиції Учасником ТОВ «ОПТДОРБУДСТРОЙ» надано файл «2.2 Договір про надання послуг технікою № 29-11-2019 від 29 листопада 2019 р.pdf», в якому міститься Договір про надання послуг технікою від 29.11.2019 року № 29/11/2019, укладений з Дочірнім підприємством «Дніпропетровський облавтодор» ВАТ «ДАК «Автомобільні дороги України.
Статтею 204 Цивільного кодексу України встановлено, що правочин є правомірним, якщо його недійсність прямо не встановлена законом або якщо він не визнаний судом недійсним.
Зазначений договір не визнано в судовому порядку недійсним, він є чинним та строк його дії наразі не завершився.
Доказів, які свідчать про «втрату чинності», Замовником не надано.
Зазначені документи тендерної пропозиції Учасника ТОВ «ОПТДОРБУДСТРОЙ» є достовірними та чинними.
Абзацом 2 частини 15 статті 29 Закону передбачено право Замовника звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції. Замовником вищенаведених дій не вчинено.
Замовником не доведено свої висновки про втрату цим договором чинності, а його твердження є абсолютною нісенітницею не регламентованою чинним законодавством України.
Крім того Замовник мав право, передбачене частиною 16 статті 29 ЗУ «Про публічні закупівлі», у разі виявлення невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, розмістити у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Замовник не скористався таким правом, повторно безпідставно відхиливши пропозицію Учасника що зайвий раз підтверджує незаконність та зухвалу упередженість рішень Замовника щодо Учасника ТОВ «ОПТДОРБУДСТРОЙ».
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга №5.pdf 09.07.2020 21:13
- Лист до АМКУ 14.07.2020 10:59
- Рішення від 13.07.2020 № 13539 + лист Замовнику.pdf 14.07.2020 11:11
- Інформація про резолютивну частину рішення від 23.07.2020 №14304.pdf 24.07.2020 14:29
- рішення від 23.07.2020 №14304.pdf 28.07.2020 20:15
Дата прийняття скарги до розгляду:
10.07.2020 09:17
Дата розгляду скарги:
23.07.2020 16:00
Місце розгляду скарги:
АМКУ
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
14.07.2020 11:11
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
28.07.2020 20:15
Дата виконання рішення Замовником:
03.08.2020 15:31
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Відміна лоту через неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель
Скарга
Виконана замовником
СКАРГА на рішення Замовника про відхилення тендерної пропозиції Учасника ТОВ «ОПТДОРБУДСТРОЙ» та визначення переможцем закупівлі Учасника ТОВ «НІКОБУДМОНТАЖ»
Номер:
b99a3e541a424fdcba1f35ff864cfcab
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-04-24-001991-b.b23
Назва:
СКАРГА на рішення Замовника про відхилення тендерної пропозиції Учасника ТОВ «ОПТДОРБУДСТРОЙ» та визначення переможцем закупівлі Учасника ТОВ «НІКОБУДМОНТАЖ»
Скарга:
ТОВ «ОПТДОРБУДСТРОЙ», ознайомившись з рішенням тендерного комітету Замовника, що викладено в протоколі № 138/20 від 01.07.2020 року, не погоджується із ним, так як воно не відповідає вимогам тендерної документації Замовника, нормам і суті Закону України «Про публічні закупівлі», та прийнято без належного правового обґрунтування.
Таким рішенням Замовник порушив принцип максимальної економії, ефективності та пропорційності, а також принцип об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій у сфері публічних закупівель, що призвело до порушення прав та інтересів Учасника ТОВ «ОПТДОРБУДСТРОЙ». Це також призвело до реальної можливості надлишкового витрачання бюджетних коштів територіальної громади м. Нікополь.
1. Замовником не зазначено конкретної правової підстави для відхилення пропозиції Учасника ТОВ «ОТПДОРБУДСТРОЙ» відповідно до статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі»!
Статтею 31 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено вичерпне коло правових підстав для відхилення тендерної пропозиції учасників.
Частиною 2 статті 31 Закону встановлено, що інформація про відхилення тендерної пропозиції, у тому числі підстави такого відхилення (з посиланням на відповідні норми цього Закону та умови тендерної документації, яким така тендерна пропозиція та/або учасник не відповідають, із зазначенням, у чому саме полягає така невідповідність), протягом одного дня з дня ухвалення рішення оприлюднюється в електронній системі закупівель та автоматично надсилається учаснику/переможцю процедури закупівлі, тендерна пропозиція якого відхилена, через електронну систему закупівель.
Рішення Замовника про відхилення пропозиції Учасника ТОВ «ОПТДОРБУДСТРОЙ», оформлене Протоколом № 138/20 від 01.07.2020 року, не відповідає вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» - воно не містить підстав такого відхилення (з посиланням на відповідні норми цього Закону та умови тендерної документації, яким така тендерна пропозиція та/або учасник не відповідають, із зазначенням, у чому саме полягає така невідповідність), а тому є необґрунтованим, неаргументованим та незаконним, підлягає скасуванню.
Мотиви, наведені Замовником в своєму рішенні, є абсолютною нісенітницею!
Замовник зазначає, що дійшов до висновків (цитата): «про неможливість ТОВ «ОПТДОРБУДСТРОЙ» належно надати послугу з поточного ремонту доріг в м. Нікополь та виконання їх у встановлений строк» та (цитата): «тендерна пропозиція ТОВ «ОПТДОРБУДСТРОЙ» не відповідає дійсності».
Зазначені твердження не є підставами, встановленими статтею 31 Закону для відхилення пропозиції учасників, та є особистою суб’єктивною позицією Замовника, яка нічим не доведена та не аргументована. Зазначені твердження не можуть бути належною правовою підставою для відхилення тендерною пропозиції Учасника ТОВ «ОПТДОРБУДСТРОЙ».
2. Замовник зазначає про те, що: «договір між Дочірнім підприємством «Дніпропетровський облавтодор» ВАТ «ДАК «Автомобільні дороги України» та ТОВ «ОПТДОРБУДСТРОЙ» не відповідає дійсності, та як наслідок отримання листа-відгуку за виконання цих робіт не може існувати».
Замовником не доведено жодними доказами зазначені твердження.
Замовником також не зазначено та не виявлено будь-якої інформації, яке не відповідає дійсності, в тендерній пропозиції Учасник ТОВ «ОПТДОРБУДСТРОЙ».
В складі тендерної пропозиції Учасником ТОВ «ОПТДОРБУДСТРОЙ» надано файл «4.1 Аналогічні договори.pdf», в якому міститься ДОГОВІР СУБПІДРЯДУ № 16/09-2019 від 16.09.2019р., на суму 925 600,15 грн., укладений з Дочірнім підприємством «Дніпропетровський облавтодор» ВАТ «ДАК «Автомобільні дороги України».
Зазначений договір виконано в повному обсязі та належним чином Учасником ТОВ «ОПТДОРБУДСТРОЙ», що підтверджується документами, які містяться в складі тендерної пропозиції Учасника.
Статтею 204 Цивільного кодексу України встановлено, що правочин є правомірним, якщо його недійсність прямо не встановлена законом або якщо він не визнаний судом недійсним.
Зазначений договір не визнано в судовому порядку недійсним, він є чинним та був виконаний Учасником ТОВ «ОПТДОРБУДСТРОЙ» в повному обсязі.
Доказів, які свідчать про його «недійсність», Замовником не надано.
Лист-відгук, виданий Дочірнім підприємством «Дніпропетровський облавтодор» ВАТ «ДАК «Автомобільні дороги України» Учаснику ТОВ «ОПТДОРБУДСТРОЙ» за ДОГОВОРОМ СУБПІДРЯДУ № 16/09-2019 від 16.09.2019 року, міститься в складі тендерної пропозиції, виданий Замовником за відповідним договором.
Доказів, які свідчать про його «не існування», Замовником не надано.
Всі зазначені документи тендерної пропозиції Учасника ТОВ «ОПТДОРБУДСТРОЙ» є достовірними та чинними.
Абзацом 2 частини 15 статті 29 Закону передбачено право Замовника звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції. Замовником вищенаведених дій не вчинено.
Замовником не доведено недостовірність зазначених документів, а його твердження є абсолютною нісенітницею не регламентованою чинним законодавством України.
3. Замовник зазначає про те, що: «договір від 29.11.2019 року №29/11/2019 між ТОВ «ОПТДОРБУДСТРОЙ» та Дочірнім підприємством «Дніпропетровський облавтодор» ВАТ «ДАК «Автомобільні дороги України» з надання послуг технікою підписаний директором Борисенко А.В. міг втратити чинність у зв’язку із порушенням справи № 904/5292/19 від 02.12.2019 року про банкрутство Дочірнього підприємства «Дніпропетровський облавтодор» ВАТ «ДАК «Автомобільні дороги України».
Замовником не доведено жодними доказами зазначені твердження.
В складі тендерної пропозиції Учасником ТОВ «ОПТДОРБУДСТРОЙ» надано файл «2.2 Договір про надання послуг технікою № 29-11-2019 від 29 листопада 2019 р.pdf», в якому міститься Договір про надання послуг технікою від 29.11.2019 року № 29/11/2019, укладений з Дочірнім підприємством «Дніпропетровський облавтодор» ВАТ «ДАК «Автомобільні дороги України.
Статтею 204 Цивільного кодексу України встановлено, що правочин є правомірним, якщо його недійсність прямо не встановлена законом або якщо він не визнаний судом недійсним.
Зазначений договір не визнано в судовому порядку недійсним, він є чинним та строк його дії наразі не завершився.
Доказів, які свідчать про «втрату чинності», Замовником не надано.
Зазначені документи тендерної пропозиції Учасника ТОВ «ОПТДОРБУДСТРОЙ» є достовірними та чинними.
Абзацом 2 частини 15 статті 29 Закону передбачено право Замовника звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції. Замовником вищенаведених дій не вчинено.
Замовником не доведено свої висновки про втрату цим договором чинності, а його твердження є абсолютною нісенітницею не регламентованою чинним законодавством України.
Крім того Замовник мав право, передбачене частиною 16 статті 29 ЗУ «Про публічні закупівлі», у разі виявлення невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, розмістити у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Замовник не скористався таким правом, повторно безпідставно відхиливши пропозицію Учасника що зайвий раз підтверджує незаконність та зухвалу упередженість рішень Замовника щодо Учасника ТОВ «ОПТДОРБУДСТРОЙ».
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга №4.pdf 09.07.2020 21:01
- Скарга №4.pdf 09.07.2020 21:06
- Лист до АМКУ 14.07.2020 10:59
- Рішення від 13.07.2020 № 13538 + лист Замовнику.pdf 14.07.2020 11:06
- Інформація про резолютивну частину рішення від 23.07.2020 № 14303.pdf 24.07.2020 14:32
- рішення від 23.07.2020 №14303.pdf 28.07.2020 20:13
Дата прийняття скарги до розгляду:
10.07.2020 09:16
Дата розгляду скарги:
23.07.2020 16:00
Місце розгляду скарги:
АМКУ
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
14.07.2020 11:06
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
28.07.2020 20:14
Дата виконання рішення Замовником:
03.08.2020 15:36
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Відміна лоту через неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель
Скарга
Виконана замовником
СКАРГА на рішення Замовника про відхилення тендерної пропозиції Учасника ТОВ «ОПТДОРБУДСТРОЙ» та визначення переможцем закупівлі Учасника ТОВ «НІКОБУДМОНТАЖ»
Номер:
d42ad2e98f714cb993bcbdded9e21c78
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-04-24-001991-b.b22
Назва:
СКАРГА на рішення Замовника про відхилення тендерної пропозиції Учасника ТОВ «ОПТДОРБУДСТРОЙ» та визначення переможцем закупівлі Учасника ТОВ «НІКОБУДМОНТАЖ»
Скарга:
ТОВ «ОПТДОРБУДСТРОЙ», ознайомившись з рішенням тендерного комітету Замовника, що викладено в протоколі № 138/20 від 01.07.2020 року, не погоджується із ним, так як воно не відповідає вимогам тендерної документації Замовника, нормам і суті Закону України «Про публічні закупівлі», та прийнято без належного правового обґрунтування.
Таким рішенням Замовник порушив принцип максимальної економії, ефективності та пропорційності, а також принцип об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій у сфері публічних закупівель, що призвело до порушення прав та інтересів Учасника ТОВ «ОПТДОРБУДСТРОЙ». Це також призвело до реальної можливості надлишкового витрачання бюджетних коштів територіальної громади м. Нікополь.
1. Замовником не зазначено конкретної правової підстави для відхилення пропозиції Учасника ТОВ «ОТПДОРБУДСТРОЙ» відповідно до статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі»!
Статтею 31 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено вичерпне коло правових підстав для відхилення тендерної пропозиції учасників.
Частиною 2 статті 31 Закону встановлено, що інформація про відхилення тендерної пропозиції, у тому числі підстави такого відхилення (з посиланням на відповідні норми цього Закону та умови тендерної документації, яким така тендерна пропозиція та/або учасник не відповідають, із зазначенням, у чому саме полягає така невідповідність), протягом одного дня з дня ухвалення рішення оприлюднюється в електронній системі закупівель та автоматично надсилається учаснику/переможцю процедури закупівлі, тендерна пропозиція якого відхилена, через електронну систему закупівель.
Рішення Замовника про відхилення пропозиції Учасника ТОВ «ОПТДОРБУДСТРОЙ», оформлене Протоколом № 138/20 від 01.07.2020 року, не відповідає вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» - воно не містить підстав такого відхилення (з посиланням на відповідні норми цього Закону та умови тендерної документації, яким така тендерна пропозиція та/або учасник не відповідають, із зазначенням, у чому саме полягає така невідповідність), а тому є необґрунтованим, неаргументованим та незаконним, підлягає скасуванню.
Мотиви, наведені Замовником в своєму рішенні, є абсолютною нісенітницею!
Замовник зазначає, що дійшов до висновків (цитата): «про неможливість ТОВ «ОПТДОРБУДСТРОЙ» належно надати послугу з поточного ремонту доріг в м. Нікополь та виконання їх у встановлений строк» та (цитата): «тендерна пропозиція ТОВ «ОПТДОРБУДСТРОЙ» не відповідає дійсності».
Зазначені твердження не є підставами, встановленими статтею 31 Закону для відхилення пропозиції учасників, та є особистою суб’єктивною позицією Замовника, яка нічим не доведена та не аргументована. Зазначені твердження не можуть бути належною правовою підставою для відхилення тендерною пропозиції Учасника ТОВ «ОПТДОРБУДСТРОЙ».
2. Замовник зазначає про те, що: «договір між Дочірнім підприємством «Дніпропетровський облавтодор» ВАТ «ДАК «Автомобільні дороги України» та ТОВ «ОПТДОРБУДСТРОЙ» не відповідає дійсності, та як наслідок отримання листа-відгуку за виконання цих робіт не може існувати».
Замовником не доведено жодними доказами зазначені твердження.
Замовником також не зазначено та не виявлено будь-якої інформації, яке не відповідає дійсності, в тендерній пропозиції Учасник ТОВ «ОПТДОРБУДСТРОЙ».
В складі тендерної пропозиції Учасником ТОВ «ОПТДОРБУДСТРОЙ» надано файл «4.1 Аналогічні договори.pdf», в якому міститься ДОГОВІР СУБПІДРЯДУ № 16/09-2019 від 16.09.2019р., на суму 925 600,15 грн., укладений з Дочірнім підприємством «Дніпропетровський облавтодор» ВАТ «ДАК «Автомобільні дороги України».
Зазначений договір виконано в повному обсязі та належним чином Учасником ТОВ «ОПТДОРБУДСТРОЙ», що підтверджується документами, які містяться в складі тендерної пропозиції Учасника.
Статтею 204 Цивільного кодексу України встановлено, що правочин є правомірним, якщо його недійсність прямо не встановлена законом або якщо він не визнаний судом недійсним.
Зазначений договір не визнано в судовому порядку недійсним, він є чинним та був виконаний Учасником ТОВ «ОПТДОРБУДСТРОЙ» в повному обсязі.
Доказів, які свідчать про його «недійсність», Замовником не надано.
Лист-відгук, виданий Дочірнім підприємством «Дніпропетровський облавтодор» ВАТ «ДАК «Автомобільні дороги України» Учаснику ТОВ «ОПТДОРБУДСТРОЙ» за ДОГОВОРОМ СУБПІДРЯДУ № 16/09-2019 від 16.09.2019 року, міститься в складі тендерної пропозиції, виданий Замовником за відповідним договором.
Доказів, які свідчать про його «не існування», Замовником не надано.
Всі зазначені документи тендерної пропозиції Учасника ТОВ «ОПТДОРБУДСТРОЙ» є достовірними та чинними.
Абзацом 2 частини 15 статті 29 Закону передбачено право Замовника звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції. Замовником вищенаведених дій не вчинено.
Замовником не доведено недостовірність зазначених документів, а його твердження є абсолютною нісенітницею не регламентованою чинним законодавством України.
3. Замовник зазначає про те, що: «договір від 29.11.2019 року №29/11/2019 між ТОВ «ОПТДОРБУДСТРОЙ» та Дочірнім підприємством «Дніпропетровський облавтодор» ВАТ «ДАК «Автомобільні дороги України» з надання послуг технікою підписаний директором Борисенко А.В. міг втратити чинність у зв’язку із порушенням справи № 904/5292/19 від 02.12.2019 року про банкрутство Дочірнього підприємства «Дніпропетровський облавтодор» ВАТ «ДАК «Автомобільні дороги України».
Замовником не доведено жодними доказами зазначені твердження.
В складі тендерної пропозиції Учасником ТОВ «ОПТДОРБУДСТРОЙ» надано файл «2.2 Договір про надання послуг технікою № 29-11-2019 від 29 листопада 2019 р.pdf», в якому міститься Договір про надання послуг технікою від 29.11.2019 року № 29/11/2019, укладений з Дочірнім підприємством «Дніпропетровський облавтодор» ВАТ «ДАК «Автомобільні дороги України.
Статтею 204 Цивільного кодексу України встановлено, що правочин є правомірним, якщо його недійсність прямо не встановлена законом або якщо він не визнаний судом недійсним.
Зазначений договір не визнано в судовому порядку недійсним, він є чинним та строк його дії наразі не завершився.
Доказів, які свідчать про «втрату чинності», Замовником не надано.
Зазначені документи тендерної пропозиції Учасника ТОВ «ОПТДОРБУДСТРОЙ» є достовірними та чинними.
Абзацом 2 частини 15 статті 29 Закону передбачено право Замовника звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції. Замовником вищенаведених дій не вчинено.
Замовником не доведено свої висновки про втрату цим договором чинності, а його твердження є абсолютною нісенітницею не регламентованою чинним законодавством України.
Крім того Замовник мав право, передбачене частиною 16 статті 29 ЗУ «Про публічні закупівлі», у разі виявлення невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, розмістити у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Замовник не скористався таким правом, повторно безпідставно відхиливши пропозицію Учасника що зайвий раз підтверджує незаконність та зухвалу упередженість рішень Замовника щодо Учасника ТОВ «ОПТДОРБУДСТРОЙ».
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга №3.pdf 09.07.2020 20:53
- Лист до АМКУ 14.07.2020 10:59
- Рішення від 13.07.2020 № 13456 (+лист Замовнику).pdf 14.07.2020 11:17
- Інформація про резолютивну частину рішення від 23.07.2020 № 14307.pdf 24.07.2020 19:32
- Рішення від 23.07.2020 № 14307.pdf 28.07.2020 22:33
Дата прийняття скарги до розгляду:
10.07.2020 09:15
Дата розгляду скарги:
23.07.2020 16:00
Місце розгляду скарги:
АМКУ
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
14.07.2020 11:17
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
28.07.2020 22:33
Дата виконання рішення Замовником:
03.08.2020 15:30
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Відміна лоту через неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель
Скарга
Виконана замовником
СКАРГА на рішення Замовника про відхилення тендерної пропозиції Учасника ТОВ «ОПТДОРБУДСТРОЙ» та визначення переможцем закупівлі Учасника ТОВ «НІКОБУДМОНТАЖ»
Номер:
5dd68eec12844f909242452f214ffbdd
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-04-24-001991-b.b21
Назва:
СКАРГА на рішення Замовника про відхилення тендерної пропозиції Учасника ТОВ «ОПТДОРБУДСТРОЙ» та визначення переможцем закупівлі Учасника ТОВ «НІКОБУДМОНТАЖ»
Скарга:
ТОВ «ОПТДОРБУДСТРОЙ», ознайомившись з рішенням тендерного комітету Замовника, що викладено в протоколі № 138/20 від 01.07.2020 року, не погоджується із ним, так як воно не відповідає вимогам тендерної документації Замовника, нормам і суті Закону України «Про публічні закупівлі», та прийнято без належного правового обґрунтування.
Таким рішенням Замовник порушив принцип максимальної економії, ефективності та пропорційності, а також принцип об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій у сфері публічних закупівель, що призвело до порушення прав та інтересів Учасника ТОВ «ОПТДОРБУДСТРОЙ». Це також призвело до реальної можливості надлишкового витрачання бюджетних коштів територіальної громади м. Нікополь.
1. Замовником не зазначено конкретної правової підстави для відхилення пропозиції Учасника ТОВ «ОТПДОРБУДСТРОЙ» відповідно до статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі»!
Статтею 31 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено вичерпне коло правових підстав для відхилення тендерної пропозиції учасників.
Частиною 2 статті 31 Закону встановлено, що інформація про відхилення тендерної пропозиції, у тому числі підстави такого відхилення (з посиланням на відповідні норми цього Закону та умови тендерної документації, яким така тендерна пропозиція та/або учасник не відповідають, із зазначенням, у чому саме полягає така невідповідність), протягом одного дня з дня ухвалення рішення оприлюднюється в електронній системі закупівель та автоматично надсилається учаснику/переможцю процедури закупівлі, тендерна пропозиція якого відхилена, через електронну систему закупівель.
Рішення Замовника про відхилення пропозиції Учасника ТОВ «ОПТДОРБУДСТРОЙ», оформлене Протоколом № 138/20 від 01.07.2020 року, не відповідає вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» - воно не містить підстав такого відхилення (з посиланням на відповідні норми цього Закону та умови тендерної документації, яким така тендерна пропозиція та/або учасник не відповідають, із зазначенням, у чому саме полягає така невідповідність), а тому є необґрунтованим, неаргументованим та незаконним, підлягає скасуванню.
Мотиви, наведені Замовником в своєму рішенні, є абсолютною нісенітницею!
Замовник зазначає, що дійшов до висновків (цитата): «про неможливість ТОВ «ОПТДОРБУДСТРОЙ» належно надати послугу з поточного ремонту доріг в м. Нікополь та виконання їх у встановлений строк» та (цитата): «тендерна пропозиція ТОВ «ОПТДОРБУДСТРОЙ» не відповідає дійсності».
Зазначені твердження не є підставами, встановленими статтею 31 Закону для відхилення пропозиції учасників, та є особистою суб’єктивною позицією Замовника, яка нічим не доведена та не аргументована. Зазначені твердження не можуть бути належною правовою підставою для відхилення тендерною пропозиції Учасника ТОВ «ОПТДОРБУДСТРОЙ».
2. Замовник зазначає про те, що: «договір між Дочірнім підприємством «Дніпропетровський облавтодор» ВАТ «ДАК «Автомобільні дороги України» та ТОВ «ОПТДОРБУДСТРОЙ» не відповідає дійсності, та як наслідок отримання листа-відгуку за виконання цих робіт не може існувати».
Замовником не доведено жодними доказами зазначені твердження.
Замовником також не зазначено та не виявлено будь-якої інформації, яке не відповідає дійсності, в тендерній пропозиції Учасник ТОВ «ОПТДОРБУДСТРОЙ».
В складі тендерної пропозиції Учасником ТОВ «ОПТДОРБУДСТРОЙ» надано файл «4.1 Аналогічні договори.pdf», в якому міститься ДОГОВІР СУБПІДРЯДУ № 16/09-2019 від 16.09.2019р., на суму 925 600,15 грн., укладений з Дочірнім підприємством «Дніпропетровський облавтодор» ВАТ «ДАК «Автомобільні дороги України».
Зазначений договір виконано в повному обсязі та належним чином Учасником ТОВ «ОПТДОРБУДСТРОЙ», що підтверджується документами, які містяться в складі тендерної пропозиції Учасника.
Статтею 204 Цивільного кодексу України встановлено, що правочин є правомірним, якщо його недійсність прямо не встановлена законом або якщо він не визнаний судом недійсним.
Зазначений договір не визнано в судовому порядку недійсним, він є чинним та був виконаний Учасником ТОВ «ОПТДОРБУДСТРОЙ» в повному обсязі.
Доказів, які свідчать про його «недійсність», Замовником не надано.
Лист-відгук, виданий Дочірнім підприємством «Дніпропетровський облавтодор» ВАТ «ДАК «Автомобільні дороги України» Учаснику ТОВ «ОПТДОРБУДСТРОЙ» за ДОГОВОРОМ СУБПІДРЯДУ № 16/09-2019 від 16.09.2019 року, міститься в складі тендерної пропозиції, виданий Замовником за відповідним договором.
Доказів, які свідчать про його «не існування», Замовником не надано.
Всі зазначені документи тендерної пропозиції Учасника ТОВ «ОПТДОРБУДСТРОЙ» є достовірними та чинними.
Абзацом 2 частини 15 статті 29 Закону передбачено право Замовника звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції. Замовником вищенаведених дій не вчинено.
Замовником не доведено недостовірність зазначених документів, а його твердження є абсолютною нісенітницею не регламентованою чинним законодавством України.
3. Замовник зазначає про те, що: «договір від 29.11.2019 року №29/11/2019 між ТОВ «ОПТДОРБУДСТРОЙ» та Дочірнім підприємством «Дніпропетровський облавтодор» ВАТ «ДАК «Автомобільні дороги України» з надання послуг технікою підписаний директором Борисенко А.В. міг втратити чинність у зв’язку із порушенням справи № 904/5292/19 від 02.12.2019 року про банкрутство Дочірнього підприємства «Дніпропетровський облавтодор» ВАТ «ДАК «Автомобільні дороги України».
Замовником не доведено жодними доказами зазначені твердження.
В складі тендерної пропозиції Учасником ТОВ «ОПТДОРБУДСТРОЙ» надано файл «2.2 Договір про надання послуг технікою № 29-11-2019 від 29 листопада 2019 р.pdf», в якому міститься Договір про надання послуг технікою від 29.11.2019 року № 29/11/2019, укладений з Дочірнім підприємством «Дніпропетровський облавтодор» ВАТ «ДАК «Автомобільні дороги України.
Статтею 204 Цивільного кодексу України встановлено, що правочин є правомірним, якщо його недійсність прямо не встановлена законом або якщо він не визнаний судом недійсним.
Зазначений договір не визнано в судовому порядку недійсним, він є чинним та строк його дії наразі не завершився.
Доказів, які свідчать про «втрату чинності», Замовником не надано.
Зазначені документи тендерної пропозиції Учасника ТОВ «ОПТДОРБУДСТРОЙ» є достовірними та чинними.
Абзацом 2 частини 15 статті 29 Закону передбачено право Замовника звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції. Замовником вищенаведених дій не вчинено.
Замовником не доведено свої висновки про втрату цим договором чинності, а його твердження є абсолютною нісенітницею не регламентованою чинним законодавством України.
Крім того Замовник мав право, передбачене частиною 16 статті 29 ЗУ «Про публічні закупівлі», у разі виявлення невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, розмістити у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Замовник не скористався таким правом, повторно безпідставно відхиливши пропозицію Учасника що зайвий раз підтверджує незаконність та зухвалу упередженість рішень Замовника щодо Учасника ТОВ «ОПТДОРБУДСТРОЙ».
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга № 2.pdf 09.07.2020 20:44
- Лист до АМКУ 14.07.2020 10:58
- Рішення від 13.07.2020 № 13455 (+лист Замовнику).pdf 14.07.2020 11:16
- Інформація про резолютивну частину рішення від 23.07.2020 № 14306.pdf 24.07.2020 19:33
- Рішення від 23.07.2020 № 14306.pdf 28.07.2020 22:31
Дата прийняття скарги до розгляду:
10.07.2020 09:14
Дата розгляду скарги:
23.07.2020 16:00
Місце розгляду скарги:
АМКУ
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
14.07.2020 11:16
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
28.07.2020 22:31
Дата виконання рішення Замовником:
03.08.2020 15:28
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Відміна лоту через неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель
Скарга
Виконана замовником
СКАРГА на рішення Замовника про відхилення тендерної пропозиції Учасника ТОВ «ОПТДОРБУДСТРОЙ» та визначення переможцем закупівлі Учасника ТОВ «НІКОБУДМОНТАЖ»
Номер:
443d33069eeb4e00ab9bc5f198b43a26
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-04-24-001991-b.b20
Назва:
СКАРГА на рішення Замовника про відхилення тендерної пропозиції Учасника ТОВ «ОПТДОРБУДСТРОЙ» та визначення переможцем закупівлі Учасника ТОВ «НІКОБУДМОНТАЖ»
Скарга:
ТОВ «ОПТДОРБУДСТРОЙ», ознайомившись з рішенням тендерного комітету Замовника, що викладено в протоколі № 138/20 від 01.07.2020 року, не погоджується із ним, так як воно не відповідає вимогам тендерної документації Замовника, нормам і суті Закону України «Про публічні закупівлі», та прийнято без належного правового обґрунтування.
Таким рішенням Замовник порушив принцип максимальної економії, ефективності та пропорційності, а також принцип об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій у сфері публічних закупівель, що призвело до порушення прав та інтересів Учасника ТОВ «ОПТДОРБУДСТРОЙ». Це також призвело до реальної можливості надлишкового витрачання бюджетних коштів територіальної громади м. Нікополь.
1. Замовником не зазначено конкретної правової підстави для відхилення пропозиції Учасника ТОВ «ОТПДОРБУДСТРОЙ» відповідно до статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі»!
Статтею 31 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено вичерпне коло правових підстав для відхилення тендерної пропозиції учасників.
Частиною 2 статті 31 Закону встановлено, що інформація про відхилення тендерної пропозиції, у тому числі підстави такого відхилення (з посиланням на відповідні норми цього Закону та умови тендерної документації, яким така тендерна пропозиція та/або учасник не відповідають, із зазначенням, у чому саме полягає така невідповідність), протягом одного дня з дня ухвалення рішення оприлюднюється в електронній системі закупівель та автоматично надсилається учаснику/переможцю процедури закупівлі, тендерна пропозиція якого відхилена, через електронну систему закупівель.
Рішення Замовника про відхилення пропозиції Учасника ТОВ «ОПТДОРБУДСТРОЙ», оформлене Протоколом № 138/20 від 01.07.2020 року, не відповідає вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» - воно не містить підстав такого відхилення (з посиланням на відповідні норми цього Закону та умови тендерної документації, яким така тендерна пропозиція та/або учасник не відповідають, із зазначенням, у чому саме полягає така невідповідність), а тому є необґрунтованим, неаргументованим та незаконним, підлягає скасуванню.
Мотиви, наведені Замовником в своєму рішенні, є абсолютною нісенітницею!
Замовник зазначає, що дійшов до висновків (цитата): «про неможливість ТОВ «ОПТДОРБУДСТРОЙ» належно надати послугу з поточного ремонту доріг в м. Нікополь та виконання їх у встановлений строк» та (цитата): «тендерна пропозиція ТОВ «ОПТДОРБУДСТРОЙ» не відповідає дійсності».
Зазначені твердження не є підставами, встановленими статтею 31 Закону для відхилення пропозиції учасників, та є особистою суб’єктивною позицією Замовника, яка нічим не доведена та не аргументована. Зазначені твердження не можуть бути належною правовою підставою для відхилення тендерною пропозиції Учасника ТОВ «ОПТДОРБУДСТРОЙ».
2. Замовник зазначає про те, що: «договір між Дочірнім підприємством «Дніпропетровський облавтодор» ВАТ «ДАК «Автомобільні дороги України» та ТОВ «ОПТДОРБУДСТРОЙ» не відповідає дійсності, та як наслідок отримання листа-відгуку за виконання цих робіт не може існувати».
Замовником не доведено жодними доказами зазначені твердження.
Замовником також не зазначено та не виявлено будь-якої інформації, яке не відповідає дійсності, в тендерній пропозиції Учасник ТОВ «ОПТДОРБУДСТРОЙ».
В складі тендерної пропозиції Учасником ТОВ «ОПТДОРБУДСТРОЙ» надано файл «4.1 Аналогічні договори.pdf», в якому міститься ДОГОВІР СУБПІДРЯДУ № 16/09-2019 від 16.09.2019р., на суму 925 600,15 грн., укладений з Дочірнім підприємством «Дніпропетровський облавтодор» ВАТ «ДАК «Автомобільні дороги України».
Зазначений договір виконано в повному обсязі та належним чином Учасником ТОВ «ОПТДОРБУДСТРОЙ», що підтверджується документами, які містяться в складі тендерної пропозиції Учасника.
Статтею 204 Цивільного кодексу України встановлено, що правочин є правомірним, якщо його недійсність прямо не встановлена законом або якщо він не визнаний судом недійсним.
Зазначений договір не визнано в судовому порядку недійсним, він є чинним та був виконаний Учасником ТОВ «ОПТДОРБУДСТРОЙ» в повному обсязі.
Доказів, які свідчать про його «недійсність», Замовником не надано.
Лист-відгук, виданий Дочірнім підприємством «Дніпропетровський облавтодор» ВАТ «ДАК «Автомобільні дороги України» Учаснику ТОВ «ОПТДОРБУДСТРОЙ» за ДОГОВОРОМ СУБПІДРЯДУ № 16/09-2019 від 16.09.2019 року, міститься в складі тендерної пропозиції, виданий Замовником за відповідним договором.
Доказів, які свідчать про його «не існування», Замовником не надано.
Всі зазначені документи тендерної пропозиції Учасника ТОВ «ОПТДОРБУДСТРОЙ» є достовірними та чинними.
Абзацом 2 частини 15 статті 29 Закону передбачено право Замовника звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції. Замовником вищенаведених дій не вчинено.
Замовником не доведено недостовірність зазначених документів, а його твердження є абсолютною нісенітницею не регламентованою чинним законодавством України.
3. Замовник зазначає про те, що: «договір від 29.11.2019 року №29/11/2019 між ТОВ «ОПТДОРБУДСТРОЙ» та Дочірнім підприємством «Дніпропетровський облавтодор» ВАТ «ДАК «Автомобільні дороги України» з надання послуг технікою підписаний директором Борисенко А.В. міг втратити чинність у зв’язку із порушенням справи № 904/5292/19 від 02.12.2019 року про банкрутство Дочірнього підприємства «Дніпропетровський облавтодор» ВАТ «ДАК «Автомобільні дороги України».
Замовником не доведено жодними доказами зазначені твердження.
В складі тендерної пропозиції Учасником ТОВ «ОПТДОРБУДСТРОЙ» надано файл «2.2 Договір про надання послуг технікою № 29-11-2019 від 29 листопада 2019 р.pdf», в якому міститься Договір про надання послуг технікою від 29.11.2019 року № 29/11/2019, укладений з Дочірнім підприємством «Дніпропетровський облавтодор» ВАТ «ДАК «Автомобільні дороги України.
Статтею 204 Цивільного кодексу України встановлено, що правочин є правомірним, якщо його недійсність прямо не встановлена законом або якщо він не визнаний судом недійсним.
Зазначений договір не визнано в судовому порядку недійсним, він є чинним та строк його дії наразі не завершився.
Доказів, які свідчать про «втрату чинності», Замовником не надано.
Зазначені документи тендерної пропозиції Учасника ТОВ «ОПТДОРБУДСТРОЙ» є достовірними та чинними.
Абзацом 2 частини 15 статті 29 Закону передбачено право Замовника звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції. Замовником вищенаведених дій не вчинено.
Замовником не доведено свої висновки про втрату цим договором чинності, а його твердження є абсолютною нісенітницею не регламентованою чинним законодавством України.
Крім того Замовник мав право, передбачене частиною 16 статті 29 ЗУ «Про публічні закупівлі», у разі виявлення невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, розмістити у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Замовник не скористався таким правом, повторно безпідставно відхиливши пропозицію Учасника що зайвий раз підтверджує незаконність та зухвалу упередженість рішень Замовника щодо Учасника ТОВ «ОПТДОРБУДСТРОЙ».
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга №1.pdf 09.07.2020 20:34
- Лист до АМКУ 14.07.2020 10:58
- Рішення від 13.07.2020 № 13454 (+лист Замовнику).pdf 14.07.2020 11:15
- Інформація про резолютивну частину рішення від 23.07.2020 № 14305.pdf 24.07.2020 19:34
- Рішення від 23.07.2020 № 14305.pdf 28.07.2020 22:27
Дата прийняття скарги до розгляду:
10.07.2020 09:13
Дата розгляду скарги:
23.07.2020 16:00
Місце розгляду скарги:
АМКУ
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
14.07.2020 11:15
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
28.07.2020 22:28
Дата виконання рішення Замовником:
03.08.2020 15:27
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Відміна лоту через неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель
Скарга
Скасована
Незаконна дискваліфікація учасника ТОВ "ОПТДОРБУДСТРОЙ"
Номер:
a110f8414bf24acabea2ed80246885a0
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-04-24-001991-b.c19
Назва:
Незаконна дискваліфікація учасника ТОВ "ОПТДОРБУДСТРОЙ"
Скарга:
Підставою для відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ОПТДОРБУДСТРОЙ» Замовником зазначено - виявлення інформації, яка не відповідає дійсності, так як не надано договір з асфальтобетонним заводом в межах 20 км, що на думку Замовника унеможливлює може викликати негативні наслідки в процесі виконання договірних відносин з ТОВ «ОПТДОРБУДСТРОЙ».
Натомість, зі змісту Тендерної документації Замовника вбачається, що Замовник не вимагав від Учасників надання у складі Тендерної пропозиції такого документа, як договір з асфальтобетонним заводом в межах 20 км!
Крім того, звертаємо увагу, що тендерна документації ТОВ «НІКОБУДМОНТАЖ», яке Замовником визнано переможцем за Лотом №5, також не містить договір з асфальтобетонним заводом в межах 20 км, однак пропозиція даного учасника була прийнята Замовником без застережень, що є підтвердження зухвалої незаконної та протиправної поведінки Замовника!
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Причина:
Період оскарження закінчився
Дата скасування:
08.06.2020 00:01
Скарга
Виконана замовником
Незаконне відхилення пропозиції ТОВ "ОПТДОРБУДСТРОЙ"
Номер:
9b8884b8d9fe46548a130407245b56ef
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-04-24-001991-b.c18
Назва:
Незаконне відхилення пропозиції ТОВ "ОПТДОРБУДСТРОЙ"
Скарга:
Підставою для відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ОПТДОРБУДСТРОЙ» Замовником зазначено - виявлення інформації, яка не відповідає дійсності, так як не надано договір з асфальтобетонним заводом в межах 20 км, що на думку Замовника унеможливлює може викликати негативні наслідки в процесі виконання договірних відносин з ТОВ «ОПТДОРБУДСТРОЙ».
Натомість, зі змісту Тендерної документації Замовника вбачається, що Замовник не вимагав від Учасників надання у складі Тендерної пропозиції такого документа, як договір з асфальтобетонним заводом в межах 20 км!
Крім того, звертаємо увагу, що тендерна документації ТОВ «НІКОБУДМОНТАЖ», яке Замовником визнано переможцем за Лотом №5, також не містить договір з асфальтобетонним заводом в межах 20 км, однак пропозиція даного учасника була прийнята Замовником без застережень, що є підтвердження зухвалої незаконної та протиправної поведінки Замовника!
Пов'язані документи:
Учасник
- скарга.pdf 04.06.2020 21:52
- Довідка.pdf 05.06.2020 13:37
- Пояснення 5.pdf 18.06.2020 09:36
- 09062020155800.pdf 09.06.2020 16:18
- Лист до АМКУ 15.06.2020 15:51
- Лист до АМКУ 15.06.2020 15:51
- Рішення від 10.06.2020 №11337.pdf 11.06.2020 17:23
- Інформація про резолютивну частину рішення від 19.06.2020 №12202.pdf 22.06.2020 16:53
- Рішення від 19.06.2020 №12202.pdf 25.06.2020 00:33
Дата прийняття скарги до розгляду:
05.06.2020 13:40
Дата розгляду скарги:
19.06.2020 10:00
Місце розгляду скарги:
АМКУ
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
11.06.2020 17:23
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
25.06.2020 00:33
Дата виконання рішення Замовником:
02.07.2020 16:58
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Відповідь надана протоколом тендерного комітету від 01.07.2020 року № 138/20
Скарга
Виконана замовником
Незаконне відхилення пропозиції ТОВ "ОПТДОРБУДСТРОЙ"
Номер:
a47b0cadf5684404b0e3fff64b19076d
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-04-24-001991-b.c17
Назва:
Незаконне відхилення пропозиції ТОВ "ОПТДОРБУДСТРОЙ"
Скарга:
Підставою для відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ОПТДОРБУДСТРОЙ» Замовником зазначено - виявлення інформації, яка не відповідає дійсності, так як не надано договір з асфальтобетонним заводом в межах 20 км, що на думку Замовника унеможливлює може викликати негативні наслідки в процесі виконання договірних відносин з ТОВ «ОПТДОРБУДСТРОЙ».
Натомість, зі змісту Тендерної документації Замовника вбачається, що Замовник не вимагав від Учасників надання у складі Тендерної пропозиції такого документа, як договір з асфальтобетонним заводом в межах 20 км!
Крім того, звертаємо увагу, що тендерна документації ТОВ «НІКОБУДМОНТАЖ», яке Замовником визнано переможцем за Лотом №4, також не містить договір з асфальтобетонним заводом в межах 20 км, однак пропозиція даного учасника була прийнята Замовником без застережень, що є підтвердження зухвалої незаконної та протиправної поведінки Замовника!
Пов'язані документи:
Учасник
- скарга.pdf 04.06.2020 21:47
- Довідка.pdf 05.06.2020 13:36
- Пояснення 4.pdf 18.06.2020 09:37
- 09062020155800.pdf 09.06.2020 16:16
- Лист до АМКУ 15.06.2020 15:51
- Лист до АМКУ 15.06.2020 15:51
- Рішення від 10.06.2020 №11336.pdf 11.06.2020 17:22
- Інформація про резолютивну частину рішення від 19.06.2020 №12201.pdf 22.06.2020 16:52
- Рішення від 19.06.2020 №12201.pdf 25.06.2020 00:54
Дата прийняття скарги до розгляду:
05.06.2020 13:41
Дата розгляду скарги:
19.06.2020 10:00
Місце розгляду скарги:
АМКУ
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
11.06.2020 17:22
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
25.06.2020 00:54
Дата виконання рішення Замовником:
02.07.2020 16:58
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Відповідь надана протоколом тендерного комітету від 01.07.2020 року № 138/20
Скарга
Виконана замовником
Незаконне відхилення ТОВ "ОПТДОРБУДСТРОЙ"
Номер:
fe7f4ddaef2e46e0a47af0b50e76ebef
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-04-24-001991-b.c16
Назва:
Незаконне відхилення ТОВ "ОПТДОРБУДСТРОЙ"
Скарга:
Підставою для відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ОПТДОРБУДСТРОЙ» Замовником зазначено - виявлення інформації, яка не відповідає дійсності, так як не надано договір з асфальтобетонним заводом в межах 20 км, що на думку Замовника унеможливлює може викликати негативні наслідки в процесі виконання договірних відносин з ТОВ «ОПТДОРБУДСТРОЙ».
Натомість, зі змісту Тендерної документації Замовника вбачається, що Замовник не вимагав від Учасників надання у складі Тендерної пропозиції такого документа, як договір з асфальтобетонним заводом в межах 20 км!
Крім того, звертаємо увагу, що тендерна документації ТОВ «НІКОБУДМОНТАЖ», яке Замовником визнано переможцем за Лотом №3, також не містить договір з асфальтобетонним заводом в межах 20 км, однак пропозиція даного учасника була прийнята Замовником без застережень, що є підтвердження зухвалої незаконної та протиправної поведінки Замовника!
Пов'язані документи:
Учасник
- Довідка.pdf 05.06.2020 13:01
- скарга.pdf 05.06.2020 13:44
- Пояснення 3.pdf 18.06.2020 09:38
- 09062020155800.pdf 09.06.2020 16:16
- Лист до АМКУ 15.06.2020 15:50
- Лист до АМКУ 15.06.2020 15:50
- Рішення від 10.06.2020 №11335.pdf 11.06.2020 17:20
- Інформація про резолютивну частину рішення від 19.06.2020 №12200.pdf 22.06.2020 16:51
- Рішення від 19.06.2020 №12200.pdf 25.06.2020 00:38
Дата прийняття скарги до розгляду:
05.06.2020 13:03
Дата розгляду скарги:
19.06.2020 10:00
Місце розгляду скарги:
АМКУ
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
11.06.2020 17:21
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
25.06.2020 00:38
Дата виконання рішення Замовником:
02.07.2020 16:57
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Відповідь надана протоколом тендерного комітету від 01.07.2020 року № 138/20
Скарга
Виконана замовником
Незаконне відхилення тендерної пропозиції ТОВ "ОПТДОРБУДСТРОЙ"
Номер:
cb8d9c182e4f43d4b8093247ac52683f
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-04-24-001991-b.c15
Назва:
Незаконне відхилення тендерної пропозиції ТОВ "ОПТДОРБУДСТРОЙ"
Скарга:
Підставою для відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ОПТДОРБУДСТРОЙ» Замовником зазначено - виявлення інформації, яка не відповідає дійсності, так як не надано договір з асфальтобетонним заводом в межах 20 км, що на думку Замовника унеможливлює може викликати негативні наслідки в процесі виконання договірних відносин з ТОВ «ОПТДОРБУДСТРОЙ».
Натомість, зі змісту Тендерної документації Замовника вбачається, що Замовник не вимагав від Учасників надання у складі Тендерної пропозиції такого документа, як договір з асфальтобетонним заводом в межах 20 км!
Крім того, звертаємо увагу, що тендерна документації ТОВ «НІКОБУДМОНТАЖ», яке Замовником визнано переможцем за Лотом №2, також не містить договір з асфальтобетонним заводом в межах 20 км, однак пропозиція даного учасника була прийнята Замовником без застережень, що є підтвердження зухвалої незаконної та протиправної поведінки Замовника!
Пов'язані документи:
Учасник
- скарга.pdf 04.06.2020 21:32
- скарга.pdf 04.06.2020 21:39
- Довідка.pdf 05.06.2020 13:18
- Пояснення 2.pdf 18.06.2020 09:39
- 09062020155800.pdf 09.06.2020 16:16
- Лист до АМКУ 15.06.2020 15:50
- Лист до АМКУ 15.06.2020 15:50
- Рішення від 10.06.2020 №11334.pdf 11.06.2020 17:19
- Інформація про резолютивну частину рішення від 19.06.2020 №12199.pdf 22.06.2020 16:50
- Рішення від 19.06.2020 №12199.pdf 25.06.2020 00:35
Дата прийняття скарги до розгляду:
05.06.2020 13:32
Дата розгляду скарги:
19.06.2020 10:00
Місце розгляду скарги:
АМКУ
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
11.06.2020 17:19
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
25.06.2020 00:35
Дата виконання рішення Замовником:
02.07.2020 16:57
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Відповідь надана протоколом тендерного комітету від 01.07.2020 року № 138/20