• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Капітальний ремонт приміщень (їдальні) в Гусаківському НВК корпус №1 Мостиського району Львівської області

Торги не відбулися

452 255.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 4 522.00 UAH
Період оскарження: 24.04.2020 13:32 - 30.04.2020 09:00
Вимога
Відкликано скаржником

Вважаємо неправомірною і очевидно безпідставною дискваліфікацію нашої пропозиції

Номер: 8291b64418af49628216ec4308d3194d
Ідентифікатор запиту: UA-2020-04-24-001434-b.c1
Назва: Вважаємо неправомірною і очевидно безпідставною дискваліфікацію нашої пропозиції
Вимога:
На протокольне рішення (протокол) № 136 від 15.05.2020 року повідомляємо. 1) Згідно вимог п.4.2. Додатку №2 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі є надання учасником сканкопії актів виконаних робіт, які підтверджують виконання договору (не менше 2 договори). Нами у складі пропозиції подано сканкопії 3-х договорів, які є аналогічними предмету закупівлі. Також надано сканкопії актів виконаних робіт, які підтверджують виконання договорів. Щодо невідповідності суми договору № 169 від 19.11.2018 р. та актів виконаних робіт повідомляємо, що замовником зменшено об’єми технічного завдання. Крім того, нами подано відгуки замовників про якісне виконання робіт в повному обсязі. 2) Згідно п. 15 Оголошення про проведення спрощеної закупівлі … оригінали документів, надані іншими організаціями, установами, тощо … скановані у кольоровому вигляді, не потребують завірення уповноваженою особою Учасника!!! Відповідно до вимог п.4.2. Додатку №2 нами наданий аналогічний договір №169 від 19.11.2018р. сканований у кольоровому вигляді, який згідно п. 15 не потребує завірення уповноваженою особою Учасника. 3) Відповідно п.1.4. Додаток №2 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі на підтвердження інформації про відомості щодо сплати податків та зборів нами подано сканкопію у кольоровому вигляді свідоцтва про реєстрацію платника ПДВ, яка містить підпис відповідальних посадових осіб контролюючого органу, відбитку печатки контролюючого органу.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Добрий день! 1) Відповідно до вимог п.4.2. Додатку №2 оголошення про проведення спрощеної закупівлі учасник повинен у складі своєї пропозиції подати договір, аналогічний предмету закупівлі, акти виконаних робіт, які підтверджують виконання договору (не менше 2 договори). Учасником подано сканкопії 3-х договорів, а саме: -договір №169 від 19.11.2018р. у якому подані акти виконання робіт на суму 1786664,18 грн., відповідно договір підписаний на суму 1930773,60 грн. Якщо замовником даного аналогічного договору зменшено об’єми технічного завдання, тому учасником необхідно у складі пропозиції необхідно було б подати документальне підтвердження зменшення об’ємів робіт по договору №169 від 19.11.2018р.-додаткову угоду, або інший документ. -Щодо договору №12 від 06.02.2020p., який подано учасником у складі пропозиції, то учасник надав лише сканкопію акту №2 від 25.03.2020p. на суму 83997,76 грн., який не підтверджує факт виконання договору. - Щодо договору №10/07 від 03.07.2019p., то зауважень немає, оскільки учасником подано даний договір з усіма актами, які підтверджують виконання договору. З вище зазначеного випливає, що учасник подав лише 1 договір, який відповідає умовам оголошення для проведення спрощеної закупівлі, проте згідно вимог п.4.2. Додатку №2, необхідно було подати не менше 2 договори, які б підтверджували факт виконання договору. 2) У складі оголошення уповноваженою особою зазначено вимоги щодо оформлення, а саме: Копії установчих документів; документи, надані іншими установами, організаціями, мають бути завірені підписом уповноваженої особи Учасника із зазначенням його посади, прізвища, ім’я та по-батькові та надпису «Копія вірна» або «Згідно з оригіналом». Сертифікати, ліцензії, оригінали документів, надані іншими організаціями, установами, тощо повинні бути чинними на термін надання пропозиції, скановані у кольоровому вигляді, не потребують завірення уповноваженою особою Учасника!!! Учасником подано чорно-білу сканкопію договору №169 від 19.11.2018р., яка завірена з порушення даних вимог, адже відсутня посада, прізвище, ім’я та по-батькові особи, яка підписує копію даного договору. 3) Відповідно п.1.4. Додаток №2 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі для підтвердження інформації подано учасником сканкопію у кольоровому вигляді свідоцтва про реєстрацію платника ПДВ, яка містить підпис відповідальних посадових осіб контролюючого органу, відбитку печатки контролюючого органу. Відповідно до даного питання вимоги учасника, уповноважена особа через технічні причини, не замітила завантаженого в систему Прозорро свідоцтва про реєстрацію платника ПДВ, тому уповноваженою особою зазначено, що в пропозиції учасника ПП «НОВОСАД-БУД» наявна інформація згідно п.1.4. Додатку №2 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі. Згідно із зазначеним вище, наявні підстави відхилення пропозиції учасника ПП «НОВОСАД-БУД».
Статус вимоги: Відхилено
Опис причини скасування: cancelled
Дата скасування: 19.05.2020 15:00