-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Виконання робіт з «Капітального ремонту коридору першого поверху, цоколю, сходинок в головному корпусі КП «Криворізька станція переливання крові» ДОР»
За додаткові кошти, що надійшли на суми по спецфонду та не були передбачені у плані використання бюджетних коштів на 2020р
Торги відмінено
765 123.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 3 826.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 3 826.00 UAH
Період оскарження:
24.04.2020 13:22 - 30.04.2020 15:00
Вимога
Без відповіді
Оскарження рішення про дискваліфікацію
Номер:
2d2988b064894161a5476f0d42109215
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-04-24-001376-b.b4
Назва:
Оскарження рішення про дискваліфікацію
Вимога:
Вважаємо рішення про дискваліфікацію необгрунтованим та упередженим
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога від 05062020.pdf 05.06.2020 13:30
Дата подачі:
05.06.2020 13:30
Вимога
Відкликано скаржником
Оскарження визначення переможця
Номер:
0c392e3433034bba813f9fcbaa7b648c
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-04-24-001376-b.b3
Назва:
Оскарження визначення переможця
Вимога:
Комунальним підприємством "Дніпропетровська обласна станція переливання крові" (надалі – Замовник), було оголошено про проведення відкритих торгів (ідентифікатор закупівлі – UA-2020-04-24-001376-b) щодо предмету закупівлі – ДК 021:2015: 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи «Виконання робіт з «Капітального ремонту коридору першого поверху, цоколю, сходинок в головному корпусі КП «Криворізька станція переливання крові» ДОР» на очікувану вартість 765123 грн. з ПДВ із кінцевим строком подання тендерної пропозицій до 12 травня 16:00.
13.05.2020р. по даній закупівлі було проведено аукціон, участь у якому прийняли наступні учасники: ТОВ "ОРЕЗОНТ", ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПОЛАРІС-КР", ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ОССА", ТОВ "УКРАЇНСЬКА СПІЛКА ІНВАЛІДІВ ВІЙНИ В АФГАНІСТАНІ "ФОРПОСТ", ТОВ "УКРТЕХНОСЕРВІС-ЛТД", ФОП "УЕРГХІ АНАСТАСІЯ СЕРГІЇВНА".
В подальшому, за результатами розгляду тендерних пропозицій, Замовником було прийнято рішення щодо дискваліфікації Учасників від 19.05.2020р., 21.05.2020р., 26.05.2020р. та рішення щодо визначення переможцем торгів від 02.06.2020р. ТОВ "УКРАЇНСЬКА СПІЛКА ІНВАЛІДІВ ВІЙНИ В АФГАНІСТАНІ "ФОРПОСТ" і намір Замовника укласти договір з цим Учасником.
Скаржник не погоджується з прийнятим Замовником рішенням про визначення переможцем даної закупівлі ТОВ "Українська спілка інвалідів війни в Афганістані "ФОРПОСТ", так як вважає його незаконним, неправомірним та таким, що порушує його права, інтереси та положення Закону України «Про публічні закупівлі» з наступних підстав:
ФОП Уергхі Анастасія Сергіївна вважає, що визначення переможцем процедури закупівлі ТОВ "Українська спілка інвалідів війни в Афганістані "ФОРПОСТ" було проведено уповноваженою особою Комунальним підприємством "Дніпропетровська обласна станція переливання крові" з грубим порушенням вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон). Вважаю, що Замовник повинен був відхилити пропозицію ТОВ "Українська спілка інвалідів війни в Афганістані "ФОРПОСТ" на підставі статті 31 Закону як таку, що не відповідає описаним нижче вимогам:
1. Згідно п.3, ст. 12 Закону України «Про публічні закупівлі», під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій/пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України "Про електронні документи та електронний документообіг" та "Про електронні довірчі послуги" та керуючись вимогами Кабінету Міністрів України (згідно п.п.3, п.5, ст. 12 Закону), використання ЕЦП в понадпорогових* закупівлях є обов’язковим згідно з абзацом 2 пункту 2 Наказу Міністерства економічного розвитку та торгівлі України «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель» № 490 від 22.03.2016р. – “Після внесення усієї обов’язкової інформації, передбаченої формою документа, на неї накладається електронний цифровий підпис.
*Понадпороговою (спрощеною) закупівлею являється, згідно п.п.28 п.1 ст.1 Закону України «Про публічні закупівлі», придбання замовником товарів, робіт і послуг, вартість яких дорівнює або перевищує 50 тисяч гривень.
Так як очікувана вартість закупівлі дорівнює 765 123 грн. з ПДВ, і процедура закупівлі об’явлена спрощеною, Учасники торгів повинні були при наданні своїх тендерних пропозицій накладати на них ЕЦП/КЕП. Саме тому при розгляді Замовником документів Учасників, повинна була відбутися дискваліфікація Учасників, які не наклали свої ЕЦП/КЕП, а саме:
- ТОВ "ОРЕЗОНТ";
- ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПОЛАРІС-КР";
- ТОВ "Українська спілка інвалідів війни в Афганістані "ФОРПОСТ";
- ТОВ "УКРТЕХНОСЕРВІС-ЛТД".
2. При розгляданні документів ТОВ "Українська спілка інвалідів війни в Афганістані "ФОРПОСТ" Замовник порушив вимоги діючого законодавства: почавши розгляд тендерної пропозиції не впевнився у тому, що особа, яка підписала тендерну пропозицію мала на те відповідні повноваження (пункт 20, частини 1, статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі»), Замовник не мав підтвердження службової (посадової) особи** як Учасника процедури закупівлі і тому ТОВ "Українська спілка інвалідів війни в Афганістані "ФОРПОСТ" підлягає дискваліфікації.
**Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, уповноважена здійснювати від імені учасника процедури закупівлі юридичні дії, спрямовані на встановлення, зміну або припинення цивільно-правових відносин, а також члени сім’ї такої службової (посадової) особи.
Згідно Закону України «Про Товариства з обмеженою відповідальністю», ідентифікація поняття посадова особа ТОВ "Українська спілка інвалідів війни в Афганістані "ФОРПОСТ" здійснюється у відповідності з Законом України «Про Товариства з обмеженою відповідальністю».
Учасник процедури закупівлі, ТОВ "УКРАЇНСЬКА СПІЛКА ІНВАЛІДІВ ВІЙНИ В АФГАНІСТАНІ "ФОРПОСТ", надав редакцію Статуту підприємства, датовану 2015 роком, яка в частині, що стосується органів управління не відповідає нормам діючого законодавства України; Учасник не надав жодних документів щодо призначення уповноваженої особи, що суперечить відповідності положень ст.ст. 44, 46 Закону України «Про товариства з обмеженою відповідальністю» попередню згоду на підписання пропозиції конкурсних торгів та підписання (укладення) договору про закупівлю, якщо сума такого правочину (вартість робіт) перевищує 50 відсотків вартості чистих активів Товариства з обмеженою відповідальністю.
Учасник процедури закупівлі, ТОВ "УКРАЇНСЬКА СПІЛКА ІНВАЛІДІВ ВІЙНИ В АФГАНІСТАНІ "ФОРПОСТ", не надав підтверджуючих документів щодо орендованого складського приміщення, вказаного у довідці щодо відповідності Учасника матеріально-технічним вимогам.
3. Учасники закупівлі – незалежно від типу процедури закупівлі, Тендерної документації Замовника, керуються Законом України «Про публічні закупівлі», зокрема, Учасник процедури закупівлі повинен надати інформаційну довідку щодо відсутності підстав, визначених пунктами 5, 6, 12 і 13 статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі». Скаржник зазначає відсутність цієї обов’язкової інформації у наступних Учасників:
- ТОВ "ОРЕЗОНТ" – не надано взагалі інформації щодо відсутності підстав, визначених статтею 17 Закону;
- ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПОЛАРІС-КР" – не надано інформації щодо відсутності підстав, визначених пунктами 12, 13 частини 1 статті 17 Закону;
- ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ОССА" – не надано взагалі інформації щодо відсутності підстав, визначених статтею 17 Закону;
- ТОВ "Українська спілка інвалідів війни в Афганістані "ФОРПОСТ" – не надано взагалі інформації щодо відсутності підстав, визначених статтею 17 Закону;
- ТОВ "УКРТЕХНОСЕРВІС-ЛТД" – не надано інформації щодо відсутності підстав, визначених пунктами 12, 13 частини 1 статті 17 Закону.
Державні реєстри, які б стосувалися пунктів 12, 13 статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі» - відсутні. Надання інформаційних довідок щодо відсутності відповідних підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі є обов’язковим, так як Замовник не має можливості самостійно перевірити дану інформацію.
Вищезазначене свідчить про невідповідність тендерних пропозицій ТОВ "Українська спілка інвалідів війни в Афганістані "ФОРПОСТ"; ТОВ "ОРЕЗОНТ"; ПРИВАТНОГО ПІДПРИЄМСТВА "ПОЛАРІС-КР"; ПРИВАТНОГО ПІДПРИЄМСТВА "ОССА"; ТОВ "УКРТЕХНОСЕРВІС-ЛТД" умовам, висунутим до тендерної документації та Закону України «Про публічні закупівлі», що є підставою для їх дискваліфікації, як Учасників тендерної процедури.
Визнавши переможцем процедури закупівлі ТОВ "Українська спілка інвалідів війни в Афганістані "ФОРПОСТ", Замовник порушив вимоги статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі», згідно з якою Замовник відхиляє тендерну пропозицію у разі, якщо вона не відповідає умовам тендерної документації та Закону України «Про публічні закупівлі».
Враховуючи вищенаведене, тендерна пропозиція ТОВ "Українська спілка інвалідів війни в Афганістані "ФОРПОСТ" не відповідає умовам, встановленим до тендерної документації та повинна була бути відхиленою Замовником на підставі статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі». Не відхиливши пропозиції ТОВ "Українська спілка інвалідів війни в Афганістані "ФОРПОСТ"; ТОВ "ОРЕЗОНТ"; ПРИВАТНОГО ПІДПРИЄМСТВА "ПОЛАРІС-КР"; ПРИВАТНОГО ПІДПРИЄМСТВА "ОССА"; ТОВ "УКРТЕХНОСЕРВІС-ЛТД", КП "Дніпропетровська обласна станція переливання крові", як Замовник процедури закупівлі, порушив право ФОП Уергхі Анастасії Сергіївни на об’єктивну та неупереджену оцінку тендерних пропозицій та недискримінацію учасників (Стаття 5 Закону).
На підставі вищевказаного, керуючись Законом України «Про публічні закупівлі»,
ПРОСИМО:
1. Прийняти цю вимогу до розгляду.
2. Перевірити тендерну пропозицію ТОВ "Українська спілка інвалідів війни в Афганістані "ФОРПОСТ" на її відповідність вимогам до документації з метою захисту прав інших учасників торгів на об’єктивну та неупереджену оцінку тендерних пропозицій та недискримінацію учасників.
3. КП "Дніпропетровська обласна станція переливання крові" скасувати рішення про визначення переможця та намір укласти договір з ТОВ "Українська спілка інвалідів війни в Афганістані "ФОРПОСТ".
4. КП "Дніпропетровська обласна станція переливання крові", керуючись вищенаведеними причинами, переглянути своє рішення щодо переліку причин, що призвели до дискваліфікації Учасників торгів і, за необхідності, доповнити його.
5. КП "Дніпропетровська обласна станція переливання крові" відхилити тендерну пропозицію ТОВ "Українська спілка інвалідів війни в Афганістані "ФОРПОСТ", як таку, що не відповідає вимогам до тендерної процедури.
6. Комунальне підприємство "Дніпропетровська обласна станція переливання крові" усунути порушення процедури закупівлі.
Пов'язані документи:
Учасник
- ВИМОГА.docx 02.06.2020 20:27
Дата подачі:
02.06.2020 20:27
Опис причини скасування:
cancelled
Дата скасування:
04.06.2020 11:06
Вимога
Відкликано скаржником
Критерії оцінювання пропозицій учасників повинні бути рівними!
Номер:
3e229c8c775c4028875f41d5032eae34
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-04-24-001376-b.b2
Назва:
Критерії оцінювання пропозицій учасників повинні бути рівними!
Вимога:
Доброго дня.
Розглядаючи данну закупівлю та документи учасників, та беручи до уваги вимоги виставленні Замовником закупівлі, просимо Вас ретельно звернути увагу до усіх «Аналогічних договорів» усіх учасників процедури закупівлі та, дати обґрунтовану відповідь стосовно видів робіт які повинні бути зазначені у «Аналогічному договорі» на закупівлю «КАПІТАЛЬНОГО РЕМОНТУ»:
Перший учасник- відсутність видів робіт о відносяться до капітальних, а саме Замінна вікон, Заміна дверей, Капітальний ремонт підлоги. ( цей перелік відсутній у всіх учасників).
Другий учасник - відсутність видів робіт о відносяться до капітальних, а саме Замінна вікон, Заміна дверей, Капітальний ремонт підлоги. ( цей перелік відсутній у всіх учасників).
Третій учасник – «Аналогічний договір» не є Аналогічним ,тому що роботи проводилися з зовні приміщення а не в середині приміщення.
Четвертий учасник - «Капітальний ремонт покрівлі будівлі КЗ «Криворізький ДБІ» ДОР», який не може бути оцінений як «Аналогічний договір». Всі останні договори є «Поточні ремонти».
П'ятий учасник – з відсутностю видів робіт з аналогічного договору згідно з першим та другим учасником.
Шостий учасник – з відсутностю видів робіт з аналогічного договору згідно з першим та другим учасником.
Згідно з пунктом вимог замовника а саме: 4.3. Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів
- копія договору щодо виконання аналогічної роботи та скановані документи, що підтверджують його виконання (відгук, виданий установами із зазначенням дати і номеру договору та КБ 3).
КБ-3 це ДОВІДКА ПРО ВАРТІСТЬ ВИКОНАНИХ БУДІВЕЛЬНИХ РОБІТ ТА ВИТРАТИ.
В якій немає переліку виконаних робіт.
Ураховуючи вище викладене , Закупівля не відбулася за відсутності у всіх учасників закупівлі «Аналогічного договору» та критеріїв згідно пункту 4.3.
Та прошу Вас додержуватися критеріїв оцінювання учасників рівними між собою, так як умови для всіх однакові.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
02.06.2020 12:52
Опис причини скасування:
cancelled
Дата скасування:
04.06.2020 11:06
Вимога
Відхилено
Неправомірне відхилення
Номер:
c9005fe6ccd4452da7a2a004b2649abf
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-04-24-001376-b.c1
Назва:
Неправомірне відхилення
Вимога:
Рішенням уповноваженої особи КП «Дніпропетровська обласна станція переливання крові» - Сегедою Н.М. 26.05.2020року було відхилено тендерну пропозицію Учасника ПП «ОССА» по процедурі спрощеної закупівлі на «Капітальний ремонт коридору першого поверху, цоколю, сходинок в головному корпусі КП «Криворізька станція переливання крові» ДОР» (UA-2020-04-24-001376-b) по причині:
- Аналогічний договір наданий Учасником на «Реконструкцію ганка», а закупівля зокрема на виконання робіт з Капітального ремонту. В аналогічному договорі роботи проводяться зовні будівлі, а замовнику потрібні роботи всередині приміщення.
Вважаємо відхилення пропозиції ПП «ОССА» неправомірним, таким, що порушує законодавство у сфері публічних закупівель.
Згідно п.13 Ст.14 Закону України «Про публічні закупівлі»: «Замовник відхиляє пропозицію в разі, якщо:
1) Пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі;
2) Учасник не надав забезпечення пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалось замовником;
3) Учасник, який визначений переможцем спрощеної закупівлі, відмовився від укладення договору про закупівлю;
4) Якщо учасник протягом одного року до дати оприлюднення оголошення про проведення спрощеної закупівлі відмовився від підписання договору про закупівлю (у тому числі через не укладення договору з боку учасника) більше двох разів із замовників, який проводить таку спрощену закупівлю.
Ніяких додаткових причин відхилення пропозицій учасника Законодавством не визначено.
Вимога «Замовнику потрібні роботи всередині приміщення» не була викладена в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі.
Згідно роз’яснень Профільної колегії Антимонопольного комітету: «Замовник має право в тендерній документації визначити, відповідність яким умовам договору має мати місце, щоб він вважався аналогічним». Це дає змогу при проведенні оцінки пропозицій учасника визначати відповідність їх пропозиції.
Замовником - КП «Дніпропетровська обласна станція переливання крові» в оголошенні про проведення закупівлі ЖОДНОЇ ВИМОГИ ДО АНАЛОГІЧНОГО ДОГОВОРУ ВИСУНУТО НЕ БУЛО. А отже, і відхиляти пропозицію за невідповідність вимогам ЯКІ НЕ БУЛИ ВИСУНУТІ замовник не має правових підстав.
Навіть виходячи з назви об’єкта: «Капітальний ремонт коридору першого поверху, цоколю, сходинок в головному корпусі КП «Криворізька станція переливання крові» ДОР» зрозуміло, що завданням передбачені роботи не тільки всередині, але і ззовні, адже, ремонт ганку (сходинки ганку) та цоколю, ніяк не може бути віднесені до робіт всередині приміщення.
В зв’язку з цим, наполягаємо, що пропозиція учасника ПП «ОССА» відповідає ВСІМ ВИМОГАМ ВИЗНАЧЕНИМ В ОГОЛОШЕННІ про проведення спрощеної закупівлі та вимогам до предмета закупівлі!
Рішення про відхилення пропозиції Учасника ПП «ОССА» є необґрунтованим, таким, що порушує вимоги Закону України «Про публічні закупівлі» та свідчить про упередженість Замовника та недотримання ним основних принципів здійснення публічних закупівель.
В зв’язку з вищевикладеним, вимагаємо скасувати Рішення уповноваженої особи КП «Дніпропетровська обласна станція переливання крові» про відхилення пропозиції учасника – Приватне підприємство «ОССА».
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
27.05.2020 10:45
Вирішення:
аналогічний договір та додатки до нього(КБ-2,КБ-3) наданий ПП «ОСА» не містить досвід
електромонтажних робіт,- відсутній досвід на роботи які передбачені дефектним актом .
аналогічний договір які надав ПП «ОСА» був кваліфікований як 45210000-2 будівництво будівель, а
наша закупівля кваліфікується як 45450000-6 інші завершені будівельні роботи.
Статус вимоги:
Відхилено