-
Спрощена закупівля
-
Мультилотова
-
КЕП
Розсадницька продукція
Завершена
32 000.00
UAH з ПДВ
Період оскарження:
24.04.2020 10:17 - 30.04.2020 10:05
Вимога
Відхилено
Заперечення про визнання переможцем торгів Перегудову В. А.
Номер:
84a8ddcbaf7442ad94be69d791867132
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-04-24-000426-b.b1
Назва:
Заперечення про визнання переможцем торгів Перегудову В. А.
Вимога:
Шановна уповноважена Красноградської міської ради !
Звертаюсь до Вас з проханням про перегляд рішення про визнання переможчем, учасника ФО - П Перегудову Валентину Анатоліївну яке вважаю упереджене і передчасне. Не надання документів згідно переліку і умов тендерної документації, підтверджують відсутність підстав, визначених в Законі України « Про публічні закупівлі », для прийняття рішення, щодо наміру укласти договір про закупівлю з ФО - П Перегудовою В. А.
Учасник, фізична особа - підприємець ФО - П Перегудова В. А. не надала до пропозиції Технічне завдання згідно Додатку № 2, яке є обов'язковими в переліку вимог, а її посилання на Довідку № 8 не відповідає тендерній документації замовника. Учасник торгів не повинен і не має права відступати від даної форми замовника та трактувати в довільній формі, що є грубим порушенням кваліфікаційних вимог та критеріїв Закону України « Про публічні закупівлі ».
Відповідно до пункту № 1 частини № 1 статті № 30 Закону України « Про публічні закупівлі » замовник зобов' язаний відхилити пропозицію Перегудової В. А., яка не відповідає кваліфікаційним критеріям і вимогам.
З повагою відношусь до учасниці ФО - П Перегудової Валентини Анатоліївни, але вважаю, що цього порушення відповідно до Закону достатньо для прийняття законного і об'єктивного рішення, а тому не є доцільним вказувати на порушення які теж не можливо віднести до помилкових.
Прошу переглянути і прийняти законне рішення, так як заключати договір на поставку предмету закупівлі
(квітів петунії - 4000 штук) з ФО - П Перегудовою В. А. не порушуючи законодаство України не можливо.
Розумію, що (місцева і поставляла квіти в 2019 році згідно документів) і надати відписку на скаргу можливе, але чи не безпідставно буде і дискримаційність учасника торгів чи відповідатиме діючому законодавству України ?
З повагою !
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
13.05.2020 14:42
Вирішення:
Шановний Сергій Миколайович! Вашу вимогу щодо скасування рішення про визнання переможцем спрощеної процедури закупівлі розглянуто. ст. 14 Закону України "Про публічні закупівлі" (далі Закон) передбачено вимоги щодо складання тендерної документації (далі ТД) та проведення процедури спрощеної закупівлі,чим і керувався замовник при складанні ТД. В ТД по ДК 021 2015 :03450000-9 розсадницька продукція вказано технічні вимоги, відповідно до яких переможець закупівлі має поставити замовнику товари перелік яких вказано в оголошенні закупівлі. ФО-П Перегудовою В.А. надано довідку довільної форми в якій викладено зобов'язання дотримуватися технічного завдання при виконанні поставки товарів. В ТД замовника відсутня вимога щодо надання підтвердження згоди на виконання умов технічного завдання саме з переліком технічних вимог до предмета закупівлі, тому довідка №8 завантажена ФО-П Перегудовою В.А. прийнято, як таку, що задовільняє вимогам ТД. Щодо ст. 16 Закону: п.1-замовник вимагає від учасників процедури закупівлі надання ними документально підтвердженної інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям відповідно до п.2 ст.16 замовник встановлює один або декілька кваліфікаційних критеріїв з зазначених у Законі. Замовником обрано ч.3 п.2 ст.16, а саме: наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. ФО-П Перегудовою В.А. надано договір з Красноградською міською радою за 2019 рік, яким підтверджено виконання вимоги ч.3 п.2. ст.16 Закону та відповідність до вимог замовника. В ст.16 Закону та в вимогах ТД не зазначено заборону надання договору, що підтверджує інформацію про відповідність учасників кваліфікаційним критеріям при наданні договору укладеного з замовником спрощеної закупівлі у попередні роки. Важливим є той факт, що учасник вже виконував аналогічні зобов'язання та вважається надійним постачальником аналогічних товарів визначениху ТД, враховуючи всі особливості постачання якісної розсадницької продукції. В п.13 ст.14 Закону вказано коли саме замовник відхиляє пропозицію учасника:1) пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмету закупівлі 2) учасник не надав забезпечення пропозиції, якщо таке вимагалось замовником 3) учасник, який визначений переможцем спрощеної закупівлі, відмовився від укладання договору про закупівлю 4) якщо учасник протягом одного року до дати оприлюднення оголошення про проведення спрощеної закупівлі відмовиився від підписання договору про закупівлю (у тому числі через неукладення договору з боку учасника більше двох разів із замовником, який проводить таку спрощену закупівлю). По п.1 п.13 ст. 14 пропозиція ФО-П відповідає умовам визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, як по кваліфікаційним критеріям відповідно до ст. 16 Закону, про що було описано вище, так і по вимогам до ст.17 Закону, про що надана довідка довільної форми. Замовником використано інформацію з відкритих джерел та підтверджено відсутність підстави для відхилення учасника у процедурі закупівлі за переліком ст.17. Замовником не вимагалось забезпечення пропозиції, учасник визнаний переможцем не відмовлявся від підписання договору про закупівлю як станом на травень 2020 року так і в попередні роки, тому вимогу про відхилення ФО-П Перегудової В.А. замовник вважає безпідставною. В ст. 5 Закону надано перелік принципів здійснення публічних закупівель та недискримінації учасників, а саме: 1) добросовісна конкуренція серед учасників - що реалізовано замовником при проведенні спрощеної процедури закупівлі (відсутність обмежень в ТД для участі бажаючих постачальників у процедурі закупівлі) та вільний доступ до участі у закупівлі. 2)максимальна економія, ефективність та пропорційність - реалізовано замовником як при визначення очікуваної вартості предмету закупівлі, так і при визначенні переможцем спрощеної закупівлі ФО-П Перегудову В.А. як учасника, якийнадав найменшу ціну, при зобов'язанні слідувати технічному завданню ТД. 3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель-реалізовано замовником шляхом використання веб-сайту Уповноваженного органу для здійснення закупівель. 4)недискримінація учасників та рівне ставлення до них - реалізовано замовником при викладенні однакових умов підтвердження вимог ТД для всіх учасників процедур, без надання переваг жодному з учасників та можливістю подати вимогу на зміну умов ТД, які є дискримінаційними у строк передбачений ст. 14 (в конкретному випадку). 5)об'єктивне та неупереджене визначення переможця процедури спрощеної закупівлі - реалізовано замовником при перевірці відповідності поданих учасником пропозицій, про що надана інформація вище.6)запобігання корупційним діям та замовника-реалізовано замовником проведенням процедури спрщеної закупівлі за вимогами Закону з використанням веб-порталу Уповноваженого органу. Дякуємо Вам, за участь у спрощеній закупівлі розсадницької продукції та впевнені, що доброзичлива конкуренція заснована на засадах добропорядності є заставою якісних та плідних відносин у майбутньому під час чергових закупівель. З повагою, уповноважена особа Красноградської міської ради.
Статус вимоги:
Відхилено