-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Безлотова
-
КЕП
Лічильники однофазні та трифазні
Лічильники однофазні та трифазні
Завершена
6 222 130.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 31 110.65 UAH
мін. крок: 0.5% або 31 110.65 UAH
Період оскарження:
23.04.2020 16:27 - 19.05.2020 00:00
Вимога
Відхилено
Відсутність розподілу на лоти предмету закупівлі (один лот - однофазні електролічильники, другий лот - трифазні електролічильники) унеможливлює прийняття участі в тендері виробників електролічильників з іншими технічними параметрами. Тобто, виходячи з вимог тендерної документації, учасник повинен бути одночасно виробником двох видів лічильників, що значно звужує коло учасників та створює анти конкурентні умови,не забезпечує економію бюджетних коштів та іншим принципам ЗУ «Про публічні закупівлі». Відповідно до статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі», закупівлі здійснюються за такими принципами: 1) добросовісна конкуренція серед учасників; 2) максимальна економія, ефективність та пропорційність; 3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; 4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них; 5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; 6) запобігання корупційним діям і зловживанням.
Номер:
1bd3371618af4b7286ac74402e306032
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-04-23-000519-a.b1
Назва:
Відсутність розподілу на лоти предмету закупівлі (один лот - однофазні електролічильники, другий лот - трифазні електролічильники)
унеможливлює прийняття участі в тендері виробників електролічильників з іншими технічними
параметрами. Тобто, виходячи з вимог тендерної документації, учасник повинен бути одночасно
виробником двох видів лічильників, що значно звужує коло учасників та створює анти конкурентні
умови,не забезпечує економію бюджетних коштів та іншим принципам ЗУ «Про публічні закупівлі».
Відповідно до статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі», закупівлі здійснюються за такими
принципами:
1) добросовісна конкуренція серед учасників;
2) максимальна економія, ефективність та пропорційність;
3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;
6) запобігання корупційним діям і зловживанням.
Вимога:
Замовником встановлені дискримінаційні кваліфікаційні умови, що звужують коло осіб, які мають
можливість примати участь в даній закупівлі. А саме, відсутність розподілу на лоти предмету
закупівлі (один лот - однофазні електролічильники, другий лот - трифазні електролічильники)
унеможливлює прийняття участі в тендері виробників електролічильників з іншими технічними
параметрами. Тобто, виходячи з вимог тендерної документації, учасник повинен бути одночасно
виробником двох видів лічильників, що значно звужує коло учасників та створює анти конкурентні
умови,не забезпечує економію бюджетних коштів та іншим принципам ЗУ «Про публічні закупівлі».
Відповідно до статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі», закупівлі здійснюються за такими
принципами:
1) добросовісна конкуренція серед учасників;
2) максимальна економія, ефективність та пропорційність;
3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;
6) запобігання корупційним діям і зловживанням.
Враховуючи вищевикладене, просимо внести зміни до тендерної документації в рамках
тендерної закупівлі, виклавши в розділенні на два лоти:
1) 1-ф багатотарифний лічильник з модулем дистанційного зчитування (типу СМАРТ), або
еквівалент у кількості 3566 шт.
2) Лічильник трифазний багатотарифний з модулем дистанційного зчитування (типу СМАРТ), або
еквівалент у кількості 108 шт.
Пов'язані документи:
Замовник
- протокол 98 відповідь на вимогу лічильники.docx 05.05.2020 11:45
Дата подачі:
29.04.2020 11:46
Вирішення:
визначення предмету закупівлі відбувалось відповідно до «Порядку визначення предмету закупівлі», що затверджено Наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 17.03.2016р. № 454.
На ринку України та міжнародному ринку працює велика кількість виробників, що виробляють лічильники обох типів. Крім того, наявність лічильників одного виробника сприяє нормальній сумісності їх зчитування та роботі автоматизованій системи контролю обліку електроенергії на одному окремо взятому енерговузлі.
ПрАТ «ПЕЕМ «ЦЕК» необхідні лічильники для формування єдиної системи дистанційного зчитування даних за допомогою зв’язку PLC та протоколів обміну даними, які відповідають вимогам стандарту DLMS/COSEM, для можливості комплексного проведення балансування електричної енергії об’єктів, які потребують встановлення як 1-ф лічильників, так і 3-ф лічильників електричної енергії.
Стандарт DLMS/COSEM підтримують велика кількість виробників лічильників електроенергії, які мають виробництво однофазних та трифазних лічильників.
Отже, вимоги ПрАТ «ПЕЕМ «ЦЕК» до створення єдиної системи, побудованої з використанням як 1-ф лічильників, так і 3-ф лічильників електричної енергії, з можливістю дистанційного зчитування за допомогою PLC та відсутність розподілу на лоти предмету закупівлі ніяким чином не звужує коло учасників та не суперечить статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі».
Статус вимоги:
Відхилено