-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Послуги бронювання квитків, місць проживання в готелях, трансферів та ін. в Україні та інших країнах світу
Детальна інформація у документації та додатках до неї
Завершена
5 763 650.00
UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 28 818.25 UAH
мін. крок: 0.5% або 28 818.25 UAH
Період оскарження:
23.04.2020 16:03 - 28.04.2020 16:30
Вимога
Вирішена
Оскарження дій замовника до Концерну
Номер:
710e15c9164e4d2db2dbe8496d0c860d
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-04-23-001859-b.b4
Назва:
Оскарження дій замовника до Концерну
Вимога:
Оскарження дій замовника до Концерну
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга на дії замовника.pdf 03.06.2020 12:34
Дата подачі:
03.06.2020 12:34
Вирішення:
Прийнято рішення задовольнити скаргу
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Вирішена
Порядок звернень
Номер:
bea11e9dff024407bb151832d85f18c6
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-04-23-001859-b.b3
Назва:
Порядок звернень
Вимога:
Шановний замовнику,
Відповідно до умов п.2, розділу 6 Конкурсної документації, Замовник зобов’язаний письмово відповісти на отриману скаргу протягом 10 (десяти) робочих днів з дня її отримання, з обов’язковим наданням копії відповіді на адресу Концерну.
Просимо надати нам письмову відповідь на отриману скаргу від 28.05 щодо необґрунтованого вибору переможця згідно рішення відповідальної особи № 12 від 27.05.2020.
Також, хочемо проінформувати, що на сайті Концерну прийнята до розляду скарга та зареєстрована в системі за унікальним №3012206 від 29.05.2020 р. Результат розгляду буде повідомлено додатково.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
02.06.2020 15:14
Вирішення:
Письмову відповідь направлено скаржнику
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Відкликано скаржником
Необґрунтований вибір переможця
Номер:
7884dd3d08204bd696cb21362b6f4957
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-04-23-001859-b.b2
Назва:
Необґрунтований вибір переможця
Вимога:
Необґрунтований вибір переможця
Пов'язані документи:
Учасник
- Необґрунтований вибір переможця .pdf 28.05.2020 12:47
Дата подачі:
28.05.2020 12:47
Опис причини скасування:
cancelled
Дата скасування:
01.06.2020 15:19
Вимога
Вирішена
Зрада, чи перемога ?
Номер:
a3ab09372dc44a34b183521a0ac8f579
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-04-23-001859-b.c1
Назва:
Зрада, чи перемога ?
Вимога:
Шановний замовнику,
Уважно стежачи за тим, як довго вже триває оцінка кандидата, який запропонував мінімальну ціну і поки ще не прийнято рішення про визначення переможця, ми вирішили звернутись до вас НЕ з вимогою, а із стислим експертним аналізом і своїм баченням по розгляду пропозиції з найнижчою ціною.
Будь ласка, дуже просимо вас не сприймати це як тиск щодо кваліфікації кандидата, тому це звернення ми вирішили написати у довільній формі без застосування офіційно-юридично-формальної лексики з метою застереження від необґрунтованого вибору переможця.
Перший факт, який кидається в очі, це те, що компанія-учасник, яка запропонувала аномально низьку ціну, до цього ЖОДНОГО разу не брала участь у державних закупівлях у відкритих торгах. Якість підготовки поданої конкурсної пропозиції є тому підтвердження, а така пропозиція є просто неповагою до замовника. Договір з ДП "Антонов", в якому не зазначено ані ціни договору, ані номенклатури, не вважається за досвід, адже його було укладено по закритій процедурі - звіт про укладений договір. А ми усі знаємо, і це не для кого не є секретом, що такий тип процедури не рідко застосовується тоді, коли замовник хоче залучити "свого" постачальника. Да, і ще хотіли звернути вашу уваги, що жоден з договорів, які надав учасник з найнижчою ціною, не відповідають вимогам Статті 180 Господарського кодексу України. Крім цього є ще низка суттєвих помилок і порушень (навіть після незрозумілого дозавантаження 20.05 додаткових документів), які у разі необхідності (а ми сподіваємось, що до цього справа не дійде) можуть бути викладені у скарзі з дотриманням усіх юридичних обґрунтувань. Але ми, сподіваємось і віримо у те, що вибір переможця не буде суперечити основним принципам здійснення публічних закупівель - неупередженості, прозорості та об'єктивності.
Другий факт, який, також, кидається в очі, це те, як учасник з найнижчою ціною, дозавантажує додаткові документи (до речі, які також не відповідають вимогам Конкурсної документації) після закінчення строку подання конкурсної пропозиції. Так, в Конкурсній документації прописано, що у разі виявлення недоліків у документах учасника або відсутності будь-якого із документів, Замовник у будь-який доступний спосіб направляє учаснику вимогу про усунення встановлених невідповідностей і учасник протягом 24 годин після надходження вимоги до нього, має ці невідповідності усунути, АЛЕ, хто крім Замовника, може проконтролювати, що учасником було дотримано вимогу щодо часового інтервалу у 24 години ? Ми вже не говоримо про те, що в Конкурсній документації, одна вимога суперечить іншій, а саме, п.5.розділу 3, "Учасник має право внести зміни або відкликати свою конкурсну пропозицію до закінчення строку її подання" і п.1. розділу 5, "У разі виявлення недоліків у документах учасника або відсутності будь-якого із документів, Замовник у будь-який доступний спосіб направляє учаснику вимогу про усунення встановлених невідповідностей. Учасник протягом 24 годин після надходження вимоги до нього, має можливість усунути усі встановлені невідповідності Конкурсній документації шляхом завантаження їх у електронну систему".
Складається враження, що хтось, когось намагається "протягнути"... але це може бути лише нашим враженням.
Ми віримо у вашу незаангажованість і компетентність, і зі свого боку висловлюємо готовність до відкритого експертного діалогу заради справедливих рішень.
Дуже хотілось, щоб ця закупівля завершилась не черговою "зрадою", а "перемогою" для всіх зацікавлених сторін.
Залишаємось на зв'язку !
Усім здоров'я !
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
24.05.2020 15:40
Вирішення:
Шановний учаснику, доброго дня!
Вважаємо чудовою тенденцією те, що участь у закупівлях починають приймати підприємства, які раніше в таких аукціонах участі не брали та не мають такого досвіду як інші, більш досвідчені учасники. Вірогідно, саме через це у пропозиції переможця виникли помилки, які воно на виконання наших вимог усунуло.
Документацією для підтвердження досвіду висувалась вимога завантажити копії виконаних/частково виконаних договорів щодо надання аналогічних послуг.
При цьому жодних інших обмежень (наявність/відсутність тих чи інших показників у договорах, надання договорів укладених за результатами аукціонів чи без них) не висувалось.
Копії таких договорів були завантажені ТОВ «Дельта-Тревел».
Замовник зацікавлений в отриманні товарів/робіт/послуг високої якості за найнижчою ціною, тому конкурсні документації до закупівель нашого підприємства містять умову про те, що у разі виявлення недоліків у документах учасника або відсутності будь-якого із документів, замовник у будь-який доступний спосіб направляє учаснику вимогу про усунення встановлених невідповідностей, а учасник протягом 24 годин після надходження вимоги до нього має можливість усунути усі встановлені невідповідності шляхом завантаження їх у електронну систему.
Прикро відхиляти учасника з причини, що він через неуважність чи відсутність досвіду участі у аукціонах не завантажив певні документи чи завантажив щось помилково.
Строк 24 години, який дається учаснику на виправлення, встановлено з метою обмеження учасника у часі як гарантія для замовника, що розгляд пропозиції не затягнеться на невизначений термін.
На виконання вимог замовника Товариство з обмеженою відповідальністю «Дельта - Тревел» невідповідності у своїй пропозиції усунуло.
Бажаємо Вам успіхів та дякуємо за звернення.
Статус вимоги:
Відхилено
Задовільнена:
Ні