-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Технічне обслуговування пральних машин
Торги не відбулися
33 319.92
UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 166.60 UAH
мін. крок: 0.5% або 166.60 UAH
Період оскарження:
23.04.2020 14:40 - 28.04.2020 16:00
Вимога
Залишено без розгляду
Вимога про усунення порушень законодавства про публічні закупівлі (ідентифікатор закупівлі UA-2020-04-23-001021-c)
Номер:
eb7cfa641bd44a4bb9353141b68b4728
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-04-23-001021-c.b2
Назва:
Вимога про усунення порушень законодавства про публічні закупівлі (ідентифікатор закупівлі UA-2020-04-23-001021-c)
Вимога:
Комунальне некомерційне підприємство
«Міська дитяча клінічна лікарня м. Львова»
79059, м. Львів, вул. П. Орлика, 4
Вимога
про усунення порушень законодавства про публічні закупівлі
(ідентифікатор закупівлі UA-2020-04-23-001021-c)
15 травня 2020 р. Уповноваженою особою Комунального некомерційного підприємства «Міська дитяча клінічна лікарня м. Львова» прийнято рішення про відхилення пропозиції учасника ТОВ «Західно-Український центр «Медсервіс».
Уповноважена особа посилається на ч. 3 ст. 12 Закону України «Про публічні закупівлі» : «Під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій/пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України "Про електронні документи та електронний документообіг" та "Про електронні довірчі послуги". У рішенні стверджується, що пропозиція учасника не відповідає таким вимогам, оскільки не скріплена КЕП/ЕЦП.
Таке рішення не відповідає чинному законодавству.
У пункті 6.3 документації на закупівлю такої підстави для відхилення пропозиції учасника не вказано.
Відповідно до статті 5 Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг» електронний документ – це документ, інформація в якому зафіксована у вигляді електронних даних, включаючи обов’язкові реквізити документа. Склад та порядок розміщення обов’язкових реквізитів електронних документів визначається законодавством. Електронний документ може бути створений, переданий, збережений і перетворений електронними засобами у візуальну форму. Візуальною формою подання електронного документа є відображення даних, які він містить, електронними засобами або на папері у формі, придатній для приймання його змісту людиною.
Відповідно до статті 6 Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг». Для ідентифікації автора електронного документа може використовуватися електронний підпис. Ця норма не є імперативною і не встановлює обов’язку застосовувати електронний підпис. Тобто, використання електронного підпису здійснюється виключно для ідентифікації автора. Це право, а не обов’язок автора. Крім того, в системі електронних закупівель ідентифікація учасника здійснюється іншим чином. Учасником закупівлі може бути навіть суб’єкт, який не має електронного підпису, інакше це вважалося б дискримінацією.
Загалом Закон України «Про електронні документи та електронний документообіг» не встановлює обов’язкового застосування електронних підписів усіма суб’єктами господарської діяльності. Закон України «Про електронні довірчі послуги» так само не передбачає такого обов’язку. Ч. 1 ст. 16 цього закону встановлено, що електронні довірчі послуги надаються, як правило, на договірних засадах надавачами електронних довірчих послуг. Укладення договору про надання електронних довірчих послуг можливе лише шляхом вільного волевиявлення відповідно до Цивільного кодексу України. Отримувати електронні довірчі послуги – це право, а не обов’язок користувача (ч.1 ст.12 Закону «Про електронні довірчі послуги).
Замовник закупівлі не має права примушувати учасника процедури закупівлі користуватись електронними довірчими послугами, якщо учасник такими не користується і не бажає користуватись.
Застосування електронного підпису є обов’язковим лише для замовника відповідно до наказу МЕРТ №490 від 22.03.2016 р.
Для учасника застосування електронного підпису під час подання пропозиції не є обов’язковим. Така вимога може бути встановлена замовником документацією до закупівлі. У даному випадку в документації до закупівлі замовник такої вимоги не вказав.
Враховуючи викладене вище, пропозиція ТОВ «Західно-Український центр «Медсервіс» була відхилена безпідставно.
Пропонуємо Вам усунути порушення законодавства про публічні закупівлі, а саме:
скасувати рішення від 15 травня 2020 року про відхилення пропозиції ТОВ «Західно-Український центр «Медсервіс».
Директор
ТОВ «Західно-Український центр «Медсервіс» О.Т. Бурак
Пов'язані документи:
Учасник
- ВИМОГА 18.05.2020 13:25
Дата подачі:
18.05.2020 13:25
Вимога
Залишено без розгляду
Вимога про усунення порушень законодавства про публічні закупівлі (ідентифікатор закупівлі UA-2020-04-23-001021-c)
Номер:
66dd1eaf795d42308988f12e29a2f2cc
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-04-23-001021-c.b1
Назва:
Вимога про усунення порушень законодавства про публічні закупівлі (ідентифікатор закупівлі UA-2020-04-23-001021-c)
Вимога:
Комунальне некомерційне підприємство
«Міська дитяча клінічна лікарня м. Львова»
79059, м. Львів, вул. П. Орлика, 4
Вимога
про усунення порушень законодавства про публічні закупівлі
(ідентифікатор закупівлі UA-2020-04-23-001021-c)
15 травня 2020 р. Уповноваженою особою Комунального некомерційного підприємства «Міська дитяча клінічна лікарня м. Львова» прийнято рішення про відхилення пропозиції учасника ТОВ «Західно-Український центр «Медсервіс».
Уповноважена особа посилається на ч. 3 ст. 12 Закону України «Про публічні закупівлі» : «Під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій/пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України "Про електронні документи та електронний документообіг" та "Про електронні довірчі послуги". У рішенні стверджується, що пропозиція учасника не відповідає таким вимогам, оскільки не скріплена КЕП/ЕЦП.
Таке рішення не відповідає чинному законодавству.
У пункті 6.3 документації на закупівлю такої підстави для відхилення пропозиції учасника не вказано.
Відповідно до статті 5 Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг» електронний документ – це документ, інформація в якому зафіксована у вигляді електронних даних, включаючи обов’язкові реквізити документа. Склад та порядок розміщення обов’язкових реквізитів електронних документів визначається законодавством. Електронний документ може бути створений, переданий, збережений і перетворений електронними засобами у візуальну форму. Візуальною формою подання електронного документа є відображення даних, які він містить, електронними засобами або на папері у формі, придатній для приймання його змісту людиною.
Відповідно до статті 6 Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг». Для ідентифікації автора електронного документа може використовуватися електронний підпис. Ця норма не є імперативною і не встановлює обов’язку застосовувати електронний підпис. Тобто, використання електронного підпису здійснюється виключно для ідентифікації автора. Це право, а не обов’язок автора. Крім того, в системі електронних закупівель ідентифікація учасника здійснюється іншим чином. Учасником закупівлі може бути навіть суб’єкт, який не має електронного підпису, інакше це вважалося б дискримінацією.
Загалом Закон України «Про електронні документи та електронний документообіг» не встановлює обов’язкового застосування електронних підписів усіма суб’єктами господарської діяльності. Закон України «Про електронні довірчі послуги» так само не передбачає такого обов’язку. Ч. 1 ст. 16 цього закону встановлено, що електронні довірчі послуги надаються, як правило, на договірних засадах надавачами електронних довірчих послуг. Укладення договору про надання електронних довірчих послуг можливе лише шляхом вільного волевиявлення відповідно до Цивільного кодексу України. Отримувати електронні довірчі послуги – це право, а не обов’язок користувача (ч.1 ст.12 Закону «Про електронні довірчі послуги).
Замовник закупівлі не має права примушувати учасника процедури закупівлі користуватись електронними довірчими послугами, якщо учасник такими не користується і не бажає користуватись.
Застосування електронного підпису є обов’язковим лише для замовника відповідно до наказу МЕРТ №490 від 22.03.2016 р.
Для учасника застосування електронного підпису під час подання пропозиції не є обов’язковим. Така вимога може бути встановлена замовником документацією до закупівлі. У даному випадку в документації до закупівлі замовник такої вимоги не вказав.
Враховуючи викладене вище, пропозиція ТОВ «Західно-Український центр «Медсервіс» була відхилена безпідставно.
Пропонуємо Вам усунути порушення законодавства про публічні закупівлі, а саме:
скасувати рішення від 15 травня 2020 року про відхилення пропозиції ТОВ «Західно-Український центр «Медсервіс».
Директор
ТОВ «Західно-Український центр «Медсервіс» О.Т. Бурак
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
18.05.2020 11:41