-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Персональний комп'ютер
Торги відмінено
1 610 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 8 050.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 8 050.00 UAH
Період оскарження:
23.04.2020 12:40 - 07.05.2020 00:00
Скарга
Виконана замовником
СКАРГА на дії Головного управління Пенсійного фонду України в Одеській області та Протокол засідання тендерного комітету №193 від 19.06.2020р.
Номер:
bd42e36ad44746b789380b8f98da1197
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-04-23-000663-c.a4
Назва:
СКАРГА на дії Головного управління Пенсійного фонду України в Одеській області та Протокол засідання тендерного комітету №193 від 19.06.2020р.
Скарга:
23.04.2020 року Головним управлінням Пенсійного фонду України в Одеській області оголошено процедуру закупівлі по предмету: Персональний комп’ютер - код закупівлі за ДК 021:2015:30210000-4 - « Машини для обробки даних (апаратна частина)» (далі -Закупівля), (відкриті торги, ідентифікатор закупівлі № UA-2020-04-23-000663-c). Товариство з обмеженою відповідальністю «УЛІС Сістемс» (далі - Учасник) приймав участь у вищезазначеній процедурі закупівель та своєчасно подав свою тендерну пропозицію згідно вимог тендерної документації (далі – Тендерна пропозиція).
За результатами електронного аукціону, який завершився 12.05.2020р. о 15:17 (https://auction.openprocurement.org/tenders/b81a17fcde254d86b4c16d9eb9416d56), Учасник запропонував найнижчу ціну на обладнання.
Згідно рішення тендерного комітету Замовника, оформленого Протоколом від 15.05.2020р. №160 засідання тендерного комітету Замовника (далі – Протокол), оприлюдненого 15 травня 2020 року о 17:42 на веб-порталі електронної системи публічних закупівель https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-04-23-000663-c, Тендерна пропозиція Учасника була відхилена.
Вважаючи рішення тендерного комітету Замовника таким, що порушує права та законні інтереси Учасника з приводу відповідного рішення Замовника, ТОВ «Уліс Сістемс» звернулося до Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель зі скаргою на дії Замовника.
За рішенням Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель №11102 -р/пк-пз від 04.06.2020 скарга ТОВ «Уліс Сістемс» була задоволена частково та зобов’язано Замовника торгів скасувати своє рішення про відхилення Тендерної пропозиції ТОВ «Уліс Сістемс» та рішення про визначення Товариства з обмеженою відповідальністю «ТЕХНОЛОГІЇ ДРУКУ» переможцем процедури закупівлі, оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за номером UA-2020-04-23-000663-c.
На виконання рішення від 04.06.2020 № 11102-р/пк-пз Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель 19.06.2020 року Замовником було скасовано власні рішення про дискваліфікацію (відхилення) Тендерної пропозиції ТОВ «Уліс Сістемс» та рішення про визначення ТОВ “Технології Друку» переможцем процедури закупівлі.
Незважаючи на попередньо проведену процедуру оскарження та скасування власних рішень Головним управлінням Пенсійного фонду України в Одеській області 19.06.2020 року розпочато новий період кваліфікації та розгляд тендерних пропозицій Учасників на відповідність вимогам тендерної документації.
Згідно нового рішення тендерного комітету Замовника, оформленого Протоколом №193 від 19.06.2020р. засідання тендерного комітету Замовника, оприлюдненого 19 червня 2020 року о 15:58 на веб-порталі електронної системи публічних закупівель https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-04-23-000663-c, Тендерна пропозиція ТОВ «Уліс Сістемс» була відхилена повторно .
Пов'язані документи:
Учасник
- скарга 26-06-20_v2.pdf 26.06.2020 14:09
- 1_ UA Letter Lenovo УС ГУ_ПФУ ODESKIY 05.05.2020.pdf 26.06.2020 14:09
- Протокол.pdf 26.06.2020 14:09
- Рішення від 01.07.2020 № 12806 (+лист Замовнику).pdf 02.07.2020 12:10
- інформація про перенесення розгляду скарги від 26 червня 2020 № UA-2020-04-23-000663-c.a4.pdf 08.07.2020 22:19
- Інформація про резолютивну частину рішення від 09.07.2020 № 13372.pdf 10.07.2020 19:34
- Рішення від 09.07.2020 № 13372.pdf 14.07.2020 21:32
- Пояснення по скарзі 06.07.2020 19:19
- Протокол 17.07.2020 14:58
Дата прийняття скарги до розгляду:
26.06.2020 15:13
Дата розгляду скарги:
08.07.2020 16:00
Місце розгляду скарги:
АМКУ
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
02.07.2020 12:10
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
14.07.2020 21:32
Дата виконання рішення Замовником:
17.07.2020 14:59
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Головне управління Пенсійного фонду України в Одеській області повідомляє, що у відповідності до частини 22 статті 18 Закону України “Про публічні закупівлі” рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 13372-р/пк-пз від 09.07.2020 року виконано. Рішення про відхилення тендерної пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю “Уліс Сістемс” скасовано.
Скарга
Виконана замовником
До Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель Адреса: 03035, м. Київ-35, вул. Митрополита Василя Липківського, 45 СУБ`ЄКТ ОСКАРЖЕННЯ: ТОВ «ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ» код ЄДРПОУ: 30256061 адреса: 04073, м. Київ, пр-т С. Бандери, буд. 9 тел (044)-25-11-111 ЗАМОВНИК ТОРГІВ: Головне управління Пенсійного фонду України в Одеській області СКАРГА на неправомірні дії Замовника у вигляді визнання ТОВ «ТЕХНОЛОГІЇ ДРУКУ» переможцем процедури закупівлі Відповідно до оголошення про проведення процедури закупівлі № у ЦБД UA-2020-04-23-000663-c Головне управління Пенсійного фонду України в Одеській області (далі - Замовник) розпочало процедуру аукціону по закупівлі: 30210000-4 Машини для обробки даних (апаратна частина). Відповідно до інформації з торгівельного майданчика smarttender.biz пропозицію на участь в зазначеному вище аукціоні подано наступними учасниками: 1. ТОВ «Уліс Сістемс» (дискваліфікований); 2. ФОП "САВРУК ІННА ВІКТОРІВНА"(дискваліфікований); 3. ТОВ «ТЕХНОЛОГІЇ ДРУКУ» (визнано переможцем, далі – Учасник, Переможець). 4. ТОВ «ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ» (далі – Товариство, Скаржник); 5. ТОВ «АРТЛАЙН ІНТЕГРАЦІЯ» (не розглянуто). За результатами цінового аукціону, і після дискваліфікації перших двох учасників, Замовником на веб-порталі Уповноваженого органу оприлюднена інформація про визнання Учасника переможцем процедури закупівлі. Вважаємо, що Замовником, при прийнятті рішення щодо визнання переможцем Учасника, порушено норми чинного законодавства, і вимоги тендерної документації, що є підставою для визнання дій Замовника неправомірними і скасування Повідомлення про намір укласти договір. Таке твердження ґрунтується на наступному. 1. Відповідно до пункту 6 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації: «Учасник процедури закупівлі повинен надати в складі тендерної пропозиції документальне підтвердження відповідності пропозиції учасника технічним, якісним, та кількісним характеристикам предмета закупівлі встановлених замовником (Додаток 1 до тендерної документації) у формі довідки довільної форми». У складі тендерної пропозиції Учасника відсутня Довідка довільної форми, яка підтверджує відповідність пропозиції учасника технічним, якісним, та кількісним характеристикам предмета закупівлі, встановленим замовником, а завантажений Учасником файл «Інформація про необхідні технічні, якісні, кількісні характеристики та вимоги до предмета закупівлі» за формою Додатку 1 до тендерної документації окремо вимагався Замовником відповідно до пункту 1 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації: «Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх установлення замовником), та завантаження файлів з:… інформацією про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі (у разі потреби – опис предмета закупівлі), що встановлені замовником (згідно з Додатком № 1 до тендерної документації)». Отже, не надання Учасником Довідки довільної форми, яка підтверджує відповідність пропозиції учасника технічним, якісним, та кількісним характеристикам предмета закупівлі, встановленим замовником, не відповідає умовам пункту 6 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації. 2. Відповідно до Додатку 1 «Інформація про необхідні технічні, якісні, кількісні характеристики та вимоги до предмета закупівлі» до тендерної документації: «Для належного захисту інтересів Замовника щодо авторизованого джерела постачання за даними торгами учасники торгів повинні надати оригінал авторизаційного листа (листів) про повноваження від виробника персональних комп’ютерів або офіційного представника виробника в Україні, що підтверджує право учасника торгів постачати запропоновані персональні комп’ютери на території України, відповідальність виробника за надання сервісного обслуговування, а також повну відповідність запропонованого обладнання технічним вимогам Замовника (включаючи рівень сервісу). Лист надається із зазначенням найменування Замовника, найменування запропонованого Товару, номера оголошення та дати оприлюднення в електронній системі закупівель ProZorro». У складі тендерної пропозиції Учасника міститься Авторизаційний лист, який виданий ТОВ «АРТЛАЙН ІТ» від 27.04.2020 № 2704/20-1 (файл Технології Друку 27.04.2020.PDF), що посвідчує право Учасника постачати запропоновані персональні комп’ютери на території України. Проте, у зазначеному вище Авторизаційному листі виробника відсутня інформація, що підтверджує відповідальність виробника за надання сервісного обслуговування, а також повну відповідність запропонованого обладнання технічним вимогам Замовника (включаючи рівень сервісу), що не відповідає умовам Додатку 1 до тендерної документації. 3.Також, запропонований Учасником товар (Artline Home G41 (G41v02)) не відповідає умовам, встановленим Додатком 1 до тендерної документації, виходячи з наступних підстав: https://artline.ua/kompyutery-artline/%D0%BC%D0%BE%D0%BD%D0%BE%D0%B1%D0%BB%D0%BE%D0%BA-artline-home-g41-g41v02-detail 1. Наявність можливості контролю терміну гарантії на сайті виробника по серійному номеру - на офіційному веб-сайті виробника відсутня інформація щодо можливості самостійної перевірки зазначеної інформації; 2. Об’єм пам’яті – на офіційному веб-сайті виробника відсутня інформація щодо можливості розширення об’єму пам’яті до 32Гб; 3. Можливість встановлення другого диску SATA 2,5” - на офіційному веб-сайті виробника відсутня інформація щодо можливості встановлення другого диску SATA 2,5”; 4. В комлектацію повинні входити мишка и клавіатура від виробника запропонованого Учасником товару Artline - на офіційному веб-сайті виробника відсутня інформація щодо можливості поставки в комплекті із запропонованим товаром мишка и клавіатури від виробника Artline; 5. Наявність TPM 2.0 Hardware base - на офіційному веб-сайті виробника відсутня інформація щодо наявності TPM 2.0 Hardware base; 6. Інтегровані засоби корпоративного адміністрування – на офіційному веб-сайті виробника відсутня інформація щодо наявності драйверів для запропонованої Учасником моделі моноблока. Таким чином, Замовником прийнято рішення про визнання переможцем Учасника без належних правових підстав та всупереч вимогам Закону і власній тендерній документації. При цьому протиправні дії Замовника, що полягають у визначенні переможцем Учасника, призвели до неможливості Скаржника стати переможцем аукціону, чим ущемлені наші законні права та інтереси. Наслідком зазначеного вище стало недотримання Замовником 3 з 6 принципів здійснення закупівель, закріплених у статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: - принцип максимальної економії та ефективності; - принцип добросовісної конкуренції; - принцип об’єктивної та неупередженої оцінки. Враховуючи викладене вище, на підставі ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі» ПРОШУ: 1. Прийняти цю Скаргу до розгляду. 2. Прийняти обґрунтоване рішення про наявність порушення в діях Замовника, що стосується неправомірного визнання переможцем Учасника. 3. Зобов'язати Тендерний комітет Замовника скасувати рішення про визнання переможцем Учасника, та провести оцінку наступних учасників після усунення Замовником порушень процедури закупівлі.
Номер:
7f619b98c17448dc954870f22b4f8c10
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-04-23-000663-c.b3
Назва:
До Постійно діючої адміністративної колегії
Антимонопольного комітету України
з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель
Адреса: 03035, м. Київ-35, вул. Митрополита
Василя Липківського, 45
СУБ`ЄКТ ОСКАРЖЕННЯ:
ТОВ «ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ»
код ЄДРПОУ: 30256061
адреса: 04073, м. Київ,
пр-т С. Бандери, буд. 9
тел (044)-25-11-111
ЗАМОВНИК ТОРГІВ:
Головне управління Пенсійного фонду України в Одеській області
СКАРГА
на неправомірні дії Замовника у вигляді визнання
ТОВ «ТЕХНОЛОГІЇ ДРУКУ»
переможцем процедури закупівлі
Відповідно до оголошення про проведення процедури закупівлі № у ЦБД UA-2020-04-23-000663-c Головне управління Пенсійного фонду України в Одеській області (далі - Замовник) розпочало процедуру аукціону по закупівлі: 30210000-4 Машини для обробки даних (апаратна частина).
Відповідно до інформації з торгівельного майданчика smarttender.biz пропозицію на участь в зазначеному вище аукціоні подано наступними учасниками:
1. ТОВ «Уліс Сістемс» (дискваліфікований);
2. ФОП "САВРУК ІННА ВІКТОРІВНА"(дискваліфікований);
3. ТОВ «ТЕХНОЛОГІЇ ДРУКУ» (визнано переможцем, далі – Учасник, Переможець).
4. ТОВ «ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ» (далі – Товариство, Скаржник);
5. ТОВ «АРТЛАЙН ІНТЕГРАЦІЯ» (не розглянуто).
За результатами цінового аукціону, і після дискваліфікації перших двох учасників, Замовником на веб-порталі Уповноваженого органу оприлюднена інформація про визнання Учасника переможцем процедури закупівлі.
Вважаємо, що Замовником, при прийнятті рішення щодо визнання переможцем Учасника, порушено норми чинного законодавства, і вимоги тендерної документації, що є підставою для визнання дій Замовника неправомірними і скасування Повідомлення про намір укласти договір.
Таке твердження ґрунтується на наступному.
1. Відповідно до пункту 6 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації:
«Учасник процедури закупівлі повинен надати в складі тендерної пропозиції документальне підтвердження відповідності пропозиції учасника технічним, якісним, та кількісним характеристикам предмета закупівлі встановлених замовником (Додаток 1 до тендерної документації) у формі довідки довільної форми».
У складі тендерної пропозиції Учасника відсутня Довідка довільної форми, яка підтверджує відповідність пропозиції учасника технічним, якісним, та кількісним характеристикам предмета закупівлі, встановленим замовником, а завантажений Учасником файл «Інформація про необхідні технічні, якісні, кількісні характеристики та вимоги до предмета закупівлі» за формою Додатку 1 до тендерної документації окремо вимагався Замовником відповідно до пункту 1 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації:
«Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх установлення замовником), та завантаження файлів з:…
інформацією про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі (у разі потреби – опис предмета закупівлі), що встановлені замовником (згідно з Додатком № 1 до тендерної документації)».
Отже, не надання Учасником Довідки довільної форми, яка підтверджує відповідність пропозиції учасника технічним, якісним, та кількісним характеристикам предмета закупівлі, встановленим замовником, не відповідає умовам пункту 6 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації.
2. Відповідно до Додатку 1 «Інформація про необхідні технічні, якісні, кількісні характеристики та вимоги до предмета закупівлі» до тендерної документації:
«Для належного захисту інтересів Замовника щодо авторизованого джерела постачання за даними торгами учасники торгів повинні надати оригінал авторизаційного листа (листів) про повноваження від виробника персональних комп’ютерів або офіційного представника виробника в Україні, що підтверджує право учасника торгів постачати запропоновані персональні комп’ютери на території України, відповідальність виробника за надання сервісного обслуговування, а також повну відповідність запропонованого обладнання технічним вимогам Замовника (включаючи рівень сервісу). Лист надається із зазначенням найменування Замовника, найменування запропонованого Товару, номера оголошення та дати оприлюднення в електронній системі закупівель ProZorro».
У складі тендерної пропозиції Учасника міститься Авторизаційний лист, який виданий ТОВ «АРТЛАЙН ІТ» від 27.04.2020 № 2704/20-1 (файл Технології Друку 27.04.2020.PDF), що посвідчує право Учасника постачати запропоновані персональні комп’ютери на території України.
Проте, у зазначеному вище Авторизаційному листі виробника відсутня інформація, що підтверджує відповідальність виробника за надання сервісного обслуговування, а також повну відповідність запропонованого обладнання технічним вимогам Замовника (включаючи рівень сервісу), що не відповідає умовам Додатку 1 до тендерної документації.
3.Також, запропонований Учасником товар (Artline Home G41 (G41v02)) не відповідає умовам, встановленим Додатком 1 до тендерної документації, виходячи з наступних підстав:
https://artline.ua/kompyutery-artline/%D0%BC%D0%BE%D0%BD%D0%BE%D0%B1%D0%BB%D0%BE%D0%BA-artline-home-g41-g41v02-detail
1. Наявність можливості контролю терміну гарантії на сайті виробника по серійному номеру - на офіційному веб-сайті виробника відсутня інформація щодо можливості самостійної перевірки зазначеної інформації;
2. Об’єм пам’яті – на офіційному веб-сайті виробника відсутня інформація щодо можливості розширення об’єму пам’яті до 32Гб;
3. Можливість встановлення другого диску SATA 2,5” - на офіційному веб-сайті виробника відсутня інформація щодо можливості встановлення другого диску SATA 2,5”;
4. В комлектацію повинні входити мишка и клавіатура від виробника запропонованого Учасником товару Artline - на офіційному веб-сайті виробника відсутня інформація щодо можливості поставки в комплекті із запропонованим товаром мишка и клавіатури від виробника Artline;
5. Наявність TPM 2.0 Hardware base - на офіційному веб-сайті виробника відсутня інформація щодо наявності TPM 2.0 Hardware base;
6. Інтегровані засоби корпоративного адміністрування – на офіційному веб-сайті виробника відсутня інформація щодо наявності драйверів для запропонованої Учасником моделі моноблока.
Таким чином, Замовником прийнято рішення про визнання переможцем Учасника без належних правових підстав та всупереч вимогам Закону і власній тендерній документації.
При цьому протиправні дії Замовника, що полягають у визначенні переможцем Учасника, призвели до неможливості Скаржника стати переможцем аукціону, чим ущемлені наші законні права та інтереси.
Наслідком зазначеного вище стало недотримання Замовником 3 з 6 принципів здійснення закупівель, закріплених у статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме:
- принцип максимальної економії та ефективності;
- принцип добросовісної конкуренції;
- принцип об’єктивної та неупередженої оцінки.
Враховуючи викладене вище, на підставі ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі»
ПРОШУ:
1. Прийняти цю Скаргу до розгляду.
2. Прийняти обґрунтоване рішення про наявність порушення в діях Замовника, що стосується неправомірного визнання переможцем Учасника.
3. Зобов'язати Тендерний комітет Замовника скасувати рішення про визнання переможцем Учасника, та провести оцінку наступних учасників після усунення Замовником порушень процедури закупівлі.
Скарга:
1. Відповідно до пункту 6 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації:
«Учасник процедури закупівлі повинен надати в складі тендерної пропозиції документальне підтвердження відповідності пропозиції учасника технічним, якісним, та кількісним характеристикам предмета закупівлі встановлених замовником (Додаток 1 до тендерної документації) у формі довідки довільної форми».
У складі тендерної пропозиції Учасника відсутня Довідка довільної форми, яка підтверджує відповідність пропозиції учасника технічним, якісним, та кількісним характеристикам предмета закупівлі, встановленим замовником, а завантажений Учасником файл «Інформація про необхідні технічні, якісні, кількісні характеристики та вимоги до предмета закупівлі» за формою Додатку 1 до тендерної документації окремо вимагався Замовником відповідно до пункту 1 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації:
«Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення елект-ронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші кри-терії оцінки (у разі їх установлення замовником), та завантаження файлів з:…
інформацією про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі (у разі потреби – опис предмета закупівлі), що встановлені замовником (згідно з Додатком № 1 до тендерної документації)».
Отже, не надання Учасником Довідки довільної форми, яка підтверджує відповідність пропозиції учасника технічним, якісним, та кількісним характеристикам предмета закупівлі, встановленим замовником, не відповідає умовам пункту 6 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації.
2. Відповідно до Додатку 1 «Інформація про необхідні технічні, якісні, кількісні хара-ктеристики та вимоги до предмета закупівлі» до тендерної документації:
«Для належного захисту інтересів Замовника щодо авторизованого джерела поста-чання за даними торгами учасники торгів повинні надати оригінал авторизаційного листа (листів) про повноваження від виробника персональних комп’ютерів або офі-ційного представника виробника в Україні, що підтверджує право учасника торгів постачати запропоновані персональні комп’ютери на території України, відповіда-льність виробника за надання сервісного обслуговування, а також повну відповідність запропонованого обладнання технічним вимогам Замовника (включаючи рівень сервісу). Лист надається із зазначенням найменування Замовника, найменування запропонованого Товару, номера оголошення та дати оприлюднення в електронній системі закупівель ProZorro».
У складі тендерної пропозиції Учасника міститься Авторизаційний лист, який виданий ТОВ «АРТЛАЙН ІТ» від 27.04.2020 № 2704/20-1 (файл Технології Друку 27.04.2020.PDF), що посвідчує право Учасника постачати запропоновані персональні комп’ютери на території України.
Проте, у зазначеному вище Авторизаційному листі виробника відсутня інформація, що підтверджує відповідальність виробника за надання сервісного обслуговування, а також повну відповідність запропонованого обладнання технічним вимогам Замовника (включаючи рівень сервісу), що не відповідає умовам Додатку 1 до тендерної документації.
3.Також, запропонований Учасником товар (Artline Home G41 (G41v02)) не відповідає умовам, встановленим Додатком 1 до тендерної документації, виходячи з наступних підстав:
https://artline.ua/kompyutery-artline/%D0%BC%D0%BE%D0%BD%D0%BE%D0%B1%D0%BB%D0%BE%D0%BA-artline-home-g41-g41v02-detail
1. Наявність можливості контролю терміну гарантії на сайті виробника по се-рійному номеру - на офіційному веб-сайті виробника відсутня інформація щодо мож-ливості самостійної перевірки зазначеної інформації;
2. Об’єм пам’яті – на офіційному веб-сайті виробника відсутня інформація щодо можливості розширення об’єму пам’яті до 32Гб;
3. Можливість встановлення другого диску SATA 2,5” - на офіційному веб-сайті виробника відсутня інформація щодо можливості встановлення другого дис-ку SATA 2,5”;
4. В комлектацію повинні входити мишка и клавіатура від виробника запропоно-ваного Учасником товару Artline - на офіційному веб-сайті виробника відсутня інфор-мація щодо можливості поставки в комплекті із запропонованим товаром мишка и клавіатури від виробника Artline;
5. Наявність TPM 2.0 Hardware base - на офіційному веб-сайті виробника відсутня інформація щодо наявності TPM 2.0 Hardware base;
6. Інтегровані засоби корпоративного адміністрування – на офіційному веб-сайті виробника відсутня інформація щодо наявності драйверів для запропонованої Учасником моделі моноблока.
Таким чином, Замовником прийнято рішення про визнання переможцем Учас-ника без належних правових підстав та всупереч вимогам Закону і власній тендерній документації.
Пов'язані документи:
Учасник
- АМКУ_Одеса.pdf 28.05.2020 15:26
- рішення вд 01.06.2020№10736+лист замовнику.pdf 02.06.2020 14:32
- Інформація про перенесення розгляду скарги від 28 травня 2020 № UA-2020-04-23-000663-c.b3.pdf 09.06.2020 21:54
- Інформація про перенесення розгляду скарги від 28 травня 2020 № UA-2020-04-23-000663-c.b3.pdf 10.06.2020 23:11
- Інформація про резолютивну частину рішення від 11.06.2020 №11543.pdf 12.06.2020 21:19
- рішення від 11.06.2020№11543.pdf 16.06.2020 22:13
- Пояснення по скарзі 04.06.2020 18:13
- Пояснення по скарзі 04.06.2020 18:13
Дата прийняття скарги до розгляду:
28.05.2020 15:39
Дата розгляду скарги:
09.06.2020 10:00
Місце розгляду скарги:
АМКУ
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
02.06.2020 14:38
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
16.06.2020 22:13
Дата виконання рішення Замовником:
19.06.2020 15:32
Коментар замовника щодо усунення порушень:
На виконання рішень від 04.06.2020 № 11102-р/пк-пз та від 11.06.2020 № 11453-р/пк-пз Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, повідомляємо про виконання даних рішень, яким Головне управління Пенсійного фонду України в Одеській області було зобов'язано скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ “Уліс Сістемс” та рішення про визначення ТОВ “Технології Друку” переможцем процедури закупівлі.
Скарга
Виконана замовником
СКАРГА на дії Замовника та Протокол засідання тендерного комітету від 15.05.2020р. №160
Номер:
f74e479901c4450693eb90dd190de58d
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-04-23-000663-c.b2
Назва:
СКАРГА на дії Замовника та Протокол засідання тендерного комітету від 15.05.2020р. №160
Скарга:
Головним управлінням Пенсійного фонду України в Одеській області (надалі - Замовник) 23.04.2020 року оголошено процедуру закупівлі по предмету: «(Персональний комп’ютер) Код закупівлі за ДК 021:2015:30210000-4 - « Машини для обробки даних (апаратна частина)» (далі -Закупівля), (відкриті торги, ідентифікатор закупівлі № UA-2020-04-23-000663-c). Товариство з обмеженою відповідальністю «УЛІС Сістемс» (далі - Скаржник) приймає участь у вищезазначеній процедурі закупівель та своєчасно подало свою тендерну пропозицію згідно з вимогами тендерної документації (далі – Тендерна пропозиція).
За результатами електронного аукціону, який завершився 12.05.2020р. о 15:17 (https://auction.openprocurement.org/tenders/b81a17fcde254d86b4c16d9eb9416d56), Скаржник запропонував найнижчу ціну на обладнання.
Згідно з рішенням тендерного комітету Замовника, оформленим Протоколом від 15.05.2020р. №160 засідання тендерного комітету Замовника (далі – Протокол), оприлюдненому 15 травня 2020 року о 17:42 на веб-порталі електронної системи публічних закупівель https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-04-23-000663-c, пропозиція Скаржника була відхилена (див. також файл Протокол.pdf).
Скаржник вважає, що дії Замовника в частині відхилення тендерної пропозиції Скаржника порушують пункт 2 статті 15 Закону України «Про захист економічної конкуренції», відповідно до якого антиконкурентними діями органів влади, органів місцевого самоврядування, органів адміністративно-господарського управління та контролю, зокрема, визнаються: надання окремим суб'єктам господарювання або групам суб'єктів господарювання пільг чи інших переваг, які ставлять їх у привілейоване становище стосовно конкурентів, що призводить або може призвести до недопущення, усунення, обмеження чи спотворення конкуренції, а також своїми діями Замовник допустив порушення вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), зокрема частини 4 Статті 22 та частини 2 Статті 16 та принципів Статті 3 добросовісної конкуренції серед учасників, максимальної економії та ефективності, недискримінації учасників та запобігання корупційним діям і зловживанням при здійснені закупівель, внаслідок яких порушено право та законні інтереси Скаржника, як учасника Закупівлі.
Надалі наводимо підстави, які Замовник використав для відхилення Тендерної пропозиції Скаржника та наші заперечення з обґрунтуванням наявності порушених наших прав та охоронюваних законом інтересів з приводу відповідного рішення замовника, що суперечить законодавству у сфері публічних закупівель.
Деталі у вкладених файлах.
Пов'язані документи:
Учасник
- 1_ UA Letter Lenovo УС ГУ_ПФУ ODESKIY 05.05.2020.pdf 21.05.2020 19:24
- 12_UA MAF Lenovo УС гарантийное обсл ГУ_ПФУ ODESKIY 30.04.2020.pdf 21.05.2020 19:24
- 12а_ UA Сервіс-центри Lenovo УС ГУ_ПФУ ODESKIY 30.04.2020.pdf 21.05.2020 19:24
- 3_ UA MAF Lenovo УС ГУ_ПФУ ODESKIY 30.04.2020.pdf 21.05.2020 19:24
- 7_ UA MAF ТТХ LenovoУлис ПФУ ODESKIY 30.04.202- v2.pdf 21.05.2020 19:24
- Додаток 1.Техн_чн_ вимоги.doc 21.05.2020 19:24
- Протокол.pdf 21.05.2020 19:24
- скарга 20-05-20_v2.pdf 21.05.2020 19:24
- ТЕХ_ЧАСТИНА Вдповiднiсть iнформації про необхiдн технчнi .pdf 21.05.2020 19:24
- рішення від 26.05.2020 № 10244+лист Замовнику.pdf 27.05.2020 10:16
- Інформація про резолютивну частину рішення від 04.06.2020 № 11102 .pdf 05.06.2020 14:52
- рішення від 04.06.2020 № 11102 .pdf 10.06.2020 22:35
- Інформація по скарзі 29.05.2020 17:10
- Інформація по скарзі 29.05.2020 17:11
Дата прийняття скарги до розгляду:
22.05.2020 10:12
Дата розгляду скарги:
04.06.2020 12:00
Місце розгляду скарги:
АМКУ
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
27.05.2020 11:00
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
10.06.2020 22:35
Дата виконання рішення Замовником:
20.07.2020 18:10
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Головне управління Пенсійного фонду України в Одеській області повідомляє, що рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 11102-р/пк-пз від 04.06.2020 року виконано. Рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ “Уліс Сістемс” та рішення про визначення ТОВ “Технології Друку” переможцем процедури закупівлі скасовані.
Вимога
Є відповідь
ПРОПОЗИЦІЯ щодо відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ТЕХНОЛОГІЇ ДРУКУ»
Номер:
84677bed47e44ea7819e4f024f117c99
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-04-23-000663-c.c1
Назва:
ПРОПОЗИЦІЯ
щодо відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ТЕХНОЛОГІЇ ДРУКУ»
Вимога:
Відповідно до інформації, яка оприлюднена на веб-порталі Уповноваженого органу, в аукціоні за оголошенням № у ЦБД UA-2020-04-23-000663-c, переможцем цінового аукціону стало ТОВ «ТЕХНОЛОГІЇ ДРУКУ» (далі – Учасник). В той же час, наявні підстави для відхилення тендерної пропозиції Учасника.
Пов'язані документи:
Учасник
- вимогаОдеса.pdf 19.05.2020 14:19
Дата подачі:
19.05.2020 14:19
Вирішення:
Доброго дня! Розглянувши Вашу вимогу, повідомляємо наступне.
1.Відповідно до пункту 6 розділу ІІІ «Інструкції з підготовки тендерної пропозиції» Замовником — Головним управлінням Пенсійного фонду України в Одеській області було встановлено вимогу щодо надання інформації про необхідні технічні, якісні, кількісні характеристики та вимоги до предмета закупівлі. Інформація повинна надаватись в довільній формі, інших вимог щодо форми надання інформації Замовником не встановлено. Тому, інформація надана ТОВАРИСТВОМ З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТЕХНОЛОГІЇ ДРУКУ", код ЄДРПОУ 41820007 листом від 28.04.2020 № 13 про необхідні технічні, якісні, кількісні характеристики та вимоги до предмета закупівлі (Персональний комп’ютер), код ДК 021:2015:30210000-4 - “ Машини для обробки даних (апаратна частина)” є достатньою для Замовника.
2. У Додатку 1 до тендерної документації передбачено надання учасником торгів оригіналу авторизаційного листа про повноваження від виробника персональних комп’ютерів або офіційного представника виробника в Україні. Цей лист повинний підтверджувати інформацію про права учасника торгів постачати запропоновані персональні комп’ютери на території України, відповідальність виробника за надання сервісного обслуговування, а також повну відповідність запропонованого обладнання технічним вимогам Замовника (включаючи рівень сервісу).
ТОВ АРТЛАЙН ІТ надано авторизаційний лист від 27.04.2020 №2704/20-1, у якому зазначено, що ТОВ “ТЕХНОЛОГІЇ ДРУКУ” має право здійснювати не лише поставку (продаж) товарів виробника, а й укладати договори.
Проектом договору в ТД передбачено, що Виконавець повинен поставити Замовнику товар, якісні, технічні характеристики та комплектність якого відповідають вимогам, зазначеним у Додатку №1 «Специфікація Товару», а також те, що Виконавець гарантує, що Товар, який постачається, забезпечений гарантійною підтримкою виробника (уповноваженою виробником сервісною організацією на території України).
Листом від 27.04.2020 №27/04-1 ТОВ АРТЛАЙН ІТ повідомив, що ТОВ “ТЕХНОЛОГІЇ ДРУКУ” є представником виробника з сервісного обслуговування та має право надавати послуги з технічної підтримки продукції ARTLINE.
Також ТОВ “ТЕХНОЛОГІЇ ДРУКУ” наданий перелік сервісних центрів Артлайн Україна.
Таким чином, враховуючи, що ТОВ “ТЕХНОЛОГІЇ ДРУКУ” є представником виробника та має право укладати договори, які містять вимоги щодо відповідальності перед Замовником, у тому числі за надання сервісного обслуговування та відповідність обладнання технічним вимогам, а також беручі до уваги, що поняття “підтверджувати” відрізняється від поняття “містити”, вважаємо, що наявність в авторізаційному листі підтвердження права укладати договір достатньою для підтвердження вищевказаної відповідальності.
3. Запропонований учасником ТОВ “ТЕХНОЛОГІЇ ДРУКУ” товар адаптовано виробником відповідно до потреб Замовника. ТОВ “ТЕХНОЛОГІЇ ДРУКУ” зобов’язуються виконати вимоги Замовника, передбачені відповідною тендерною документацією та пропонують товар Персональний ком’ютер Artline Home G41(G41v02+), про що зазначено в тендерній пропозиції. Крім того, повідомляємо, що на офіційному сайті виробника https://artline.ua наявна можливість здійснення перевірки стану ремонту або закінчення терміну гарантії.
Враховуючи вищенаведене, вважаємо Вашу вимогу безпідставною.
Статус вимоги:
Відхилено