-
Відкриті торги
-
Мультилотова
-
КЕП
обладнання для імуногістохімічних досліджень
Торги не відбулися
518 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.1% або 380.00 UAH
мін. крок: 0.1% або 380.00 UAH
Період оскарження:
22.04.2020 17:24 - 05.06.2020 00:00
Скарга
Виконана замовником
Скарга на умови закупівлі (повторно)
Номер:
05f1eb98a7dc48bba78c84f2b2e8cb7c
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-04-22-001913-b.b3
Назва:
Скарга на умови закупівлі (повторно)
Скарга:
П Р О Ш У:
• Прийняти скаргу до розгляду.
• Прийняти рішення про встановлення порушень процедури закупівлі Класифікація за ДК 021:2015 (Єдиний закупівельний словник) – ДК 021:2015: 38430000-8 - Детектори та аналізатори (1 лот - Модуль для стандартизованого відновлених антигенів, оголошення [№ UA-2020-04-22-001913-b] , у разі необхідності залучити для отримання консультацій та експертних висновків представників державних органів (за погодженням з керівниками державних органів), експертів і спеціалістів, які не можуть бути пов’язаними особами та володіють спеціальними знаннями, необхідними для професійного та неупередженого розгляду скарги.
• За наслідками встановлених порушень зобов'язати Замовника – Комунальне некомерційне підприємство Сумської обласної ради Сумський обласний клінічний онкологічний диспансер вжити заходів для їх усунення, зокрема зобовязати Замовника повністю або частоково скасувати свої рішення та усунути будь – які дискримінаціні умови, чи у разі неможливості виправити допущені порушення, відмінити процедуру закупівлі
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга.PDF 04.06.2020 16:22
- Лист Мінекономіки від 04.05.20.pdf 12.06.2020 23:59
- Запропонована редація змін (скарга 2).docx 12.06.2020 23:59
- скарга ворд.docx 18.06.2020 10:45
- Рішення від 09.06.2020 № 11231 (+лист Замовнику).pdf 09.06.2020 20:10
- Інформація про резолютивну частину рішення від 18.06.2020 № 12124.pdf 19.06.2020 23:14
- Рішення від 18.06.2020 № 12124.pdf 23.06.2020 23:21
- Пояснення 11.06.2020 10:33
- додаткові пояснення.pdf 15.06.2020 15:29
- клопотання 15.06.2020 15:29
Дата прийняття скарги до розгляду:
04.06.2020 16:25
Дата розгляду скарги:
18.06.2020 14:00
Місце розгляду скарги:
АМКУ
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
09.06.2020 20:10
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
23.06.2020 23:21
Дата виконання рішення Замовником:
26.06.2020 15:55
Коментар замовника щодо усунення порушень:
На виконання рішення Антимонопольного комітету України від 18.06.2020 № 12124-р/пк-пз Зомавник вніс зміни в тендерну документацію по закупівлі (№ UA-2020-04-22-001913-b)
Вимога
Залишено без розгляду
Просимо усунути дискримінаційні вимоги
Номер:
63b40a4f967643f59ab3e1beafa8ff79
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-04-22-001913-b.b2
Назва:
Просимо усунути дискримінаційні вимоги
Вимога:
Рішенням № 9435-р/пк-пз від 14.05.2020 Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, Вас було зобов’язано внести зміни до тендерної документації з метою усунення порушень, зазначених у мотивувальній частині рішення.
Інформуємо Вас, що внесені Вами зміни до умов Тендерної документації не усувають дискримінаційних вимог, що обмежують нашу участь у закупівлі.
Просимо Вас, усунути дискримінаційні умови.
Пов'язані документи:
Замовник
- відповідь 29.05.2020 15:42
Дата подачі:
28.05.2020 00:31
Вирішення:
Тендерний комітет КНП СОР СОКОД вважає дане запитання таким, яке не відповідає дійсності, виходячи із наступного.
Рішенням Антимонопольного комітету України від 14.05.2020 року № 9435-р/пк-пз зазначено порушення Замовником в частині посилання на конкретну марку чи виробника, в іншій частині вимог Скаржнику було відмовлено. Замовника не було зобов’язано вносить будь-які зміни до технічних характеристик модуля для стандартизованого відновлення антигенів.
Ураховуючи вимоги пункту 31 частини першої статті 1 Закону, тендерна документація розробляється та затверджується замовником і повинна містити перелік складових, визначених частиною другою статті 22 Закону, зокрема інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами. Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз "або еквівалент".
Ураховуючи викладене, замовник самостійно визначає необхідні технічні характеристики предмета закупівлі виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель та з дотриманням законодавства в цілому.
Крім того, Скаржник ТОВ "КАРЛ ЦЕЙСС" до своєї скарги долучив додаток №1 «Порівняльна таблиця представлених та встановлених технічних та якісних характеристик», де зазначено перелік запропонованих змін до тендерної документації в частині окремих положень.
Протоколом тендерного комітету від 27.05.2020 року №76 до тендерної документації внесені відповідні зміни, на які, наголошуємо, наполягав Скаржник, а саме:
• Можливість виконання сучасних протоколів обробки скелець «3-в-1» - регідратація, депарафінізація та відновлення антигенів одночасно та стартовий набір буферів високого та низького рН для протокол обробки скелець «3-в-1» для інсталяції приладу та навчання персоналу
• Наявність готових заводських протоколів для методики FLEX та можливість вільного програмування, корегування та створення власних протоколів користувача.
Враховуючи викладене, зазначене вище вимога від 28.05.2020 року не містить жодної конкретики у чому саме внесені зміни до тендерної документації не усувають дискримінаційних вимог.
Замовником виконано рішення Антимонопольного комітету України від 14.05.2020 року № 9435-р/пк-пз, а отже запитання від 28.05.2020 року є надуманим та безпідставним.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
26.06.2020 15:56
Скарга
Виконана замовником
Скарга на умови закупівлі
Номер:
af999d97d03d457f98b7d0fd8eae7572
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-04-22-001913-b.b1
Назва:
Скарга на умови закупівлі
Скарга:
Прошу: Прийняти скаргу до розгляду.
Прийняти рішення про встановлення порушень процедури закупівлі Класифікація за ДК 021:2015 (Єдиний закупівельний словник) – ДК 021:2015: 38430000-8 - Детектори та аналізатори (1 лот - Модуль для стандартизованого відновлених антигенів, оголошення [№ UA-2020-04-22-001913-b] , у разі необхідності залучити для отримання консультацій та експертних висновків представників державних органів (за погодженням з керівниками державних органів), експертів і спеціалістів, які не можуть бути пов’язаними особами та володіють спеціальними знаннями, необхідними для професійного та неупередженого розгляду скарги.
За наслідками встановлених порушень зобов'язати Замовника – Комунальне некомерційне підприємство Сумської обласної ради Сумський обласний клінічний онкологічний диспансер вжити заходів для їх усунення, зокрема зобовязати Замовника повністю або частоково скасувати свої рішення та усунути будь – які дискримінаціні умови, чи у разі неможливості виправити допущені порушення, відмінити процедуру закупівлі
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга.pdf 30.04.2020 21:50
- Підтвердження повноважень на представництво та досвід постав.pdf 04.05.2020 23:58
- Витяг з Реєстру мед виробів Pt mod.docx 08.05.2020 23:46
- Дод.1 Порівняльна таблиця представлених та встановлених ТВ.docx 08.05.2020 23:51
- Лист щодо тривалості оцінки відповідності.pdf 10.05.2020 23:07
- дод.2 Обгрунтування внесення змін.pdf 10.05.2020 23:52
- Скарга Ворд.docx 14.05.2020 19:55
- Рішення від 05.05.2020 № 8643 (+лист Замовнику).pdf 06.05.2020 10:26
- Інформація про резолютивну частину рішення від 14.05.2020 № 9435.pdf 15.05.2020 23:46
- Рішення від 14.05.2020 № 9435.pdf 19.05.2020 21:39
- пояснення.pdf 08.05.2020 15:09
Дата прийняття скарги до розгляду:
30.04.2020 21:53
Дата розгляду скарги:
14.05.2020 16:00
Місце розгляду скарги:
АМКУ
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
06.05.2020 10:42
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
19.05.2020 21:40
Дата виконання рішення Замовником:
27.05.2020 15:49
Коментар замовника щодо усунення порушень:
На виконання рішення Антимонопольного комітету України від 14.05.2020 № 9435-р/пк-пз Зомавник вніс зміни в тендерну документацію по закупівлі (№ UA-2020-04-22-001913-b)