• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Безлотова
  • КЕП

Нафта і дистиляти (бензин А-92 (талони), дизельне пальне (талони))

АЗС у м. Суми (відстань до найближчої АЗС Учасника від адреси Замовника: м. Суми, пров. Громадянський, 4а не більше 2,5 км)

Завершена

5 098 600.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 50 986.00 UAH
Період оскарження: 22.04.2020 16:57 - 21.05.2020 00:00
Вимога
Залишено без розгляду

Дискримінаційні дії з боку Замовника

Номер: 00f18bca44fb4acf9985759bd763c11c
Ідентифікатор запиту: UA-2020-04-22-001845-b.b1
Назва: Дискримінаційні дії з боку Замовника
Вимога:
Комунальне некомерційне підприємство Сумської обласної ради Сумський обласний центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф» (далі по тексту – Замовник) оголосило закупівлю у вигляді відкритих торгів за кодом ДК 021:2015–09130000-9 «Нафта і дистиляти» предметом закупівлі яких є (Бензин А-92 (талони), дизельне пальне (талони)). В умовах тендерної документації, а саме у технічних вимогах, які вказані в додатку 3 до тендерної документації зазначено, що учасник торгів повинен відповідати вимогам про те, що у учасника повинно бути в наявності не менше 4 АЗС у м.Суми, а відстань найближчої АЗС учасника від адреси замовника: м. Суми, пров. Громадянський, 4а, не більше 2,5 км з зазначенням адрес. Варто зазначити, що вказані умови тендерної документації є дискримінаційними та такими що надають перевагу одному з операторів ринку, а саме АЗС АВІАС та складені для забезпечення перемоги саме його операторів виходячи з наступного. Щодо вимоги про наявність у м. Суми не менше 4 АЗС, то таким вимогам відповідають лише АЗС, які працюють під брендом АВІАС та МАРШАЛ, проте такі оператори ринку, як WOG та BVS, ОККО та інші, які є постійними учасниками під час публічних закупівель є такими, що не відповідають вимогам, встановленим в умовах ТД, що є порушенням їх прав. Щодо встановлення вимоги щодо відстані до найближчої АЗС не більше 2,5 км, то вказаним вимогам відповідає також лише мережа АЗС АВІАС зі своєю АЗС за адресою м. Суми, вул. Прокофьєва, 44, 2. Не зважаючи на те, що по відстані відповідає вимогам АЗС WOG зі своєю АЗС, яка розташована за адресою, м. суми, вул. Степана Бандери, 105, проте вказаний оператор не має у своєму користуванні 4 АЗС у м. Суми. Виходячи з вищевикладеного, вимагаємо внести зміни в умови тендерної документації щодо підтвердження технічних вимог, шляхом зниження кількості заправок в м. Суми до 3 шт прибравши мінімальну відстань до однієї з АЗС, оскільки це є перешкодою для участі у торгах надійним прямим постачальникам палива та гарантує перемогу операторам, які працюють під брендом АВІАС. В разі незадоволення нашої вимоги ми будемо змушені звернутися до АМКУ зі скаргою на дискримінаційні умови тендерної документації, які обмежують доступ для участі у публічних закупівлі, яка оголошена Комунальним некомерційним підприємством Сумської обласної ради Сумський обласний центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф» надійним постачальникам палива.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: У тендерній документації на закупівлю пального за кодом ДК 021:2015 09130000-9 Нафта і дистиляти (бензин А – 92, дизельне паливо) Замовником зазначено вимогу щодо відстані до найближчої АЗС Учасника від адреси Замовника не більше 2,5 км. Зазначена вимога встановлена з метою вчасного здійснення заправки автомобілів екстреної швидкої допомоги, оскільки заправка даних автомобілів на далекій відстані може призвести до невчасного виїзду на місце виклику або невчасного надання медичної допомоги. Крім того, дана вимога висунута з метою економії коштів, оскільки здійснення заправки автомобілів Замовника на віддаленій відстані від адреси розташування Замовника, а саме: м. Суми, пров. Громадянський, 4а вимагає додаткових фінансових витрат на пальне. Слід також зазначити про велике навантаження на бригади екстреної швидкої медичної допомоги, відсутність пунктів постійного базування у м. Суми та про те, що автомобілі екстреної швидкої медичної допомоги виїжджають на виклики та обслуговують пацієнтів не повертаючись до місця їх дислокації. Таким чином, заправка автомобілів екстреної швидкої допомоги пальним на АЗС Учасника може здійснюватись не тільки поруч з місцем дислокації, а й на території м. Суми та прилеглих територій, де надаються послуги з обслуговування пацієнтів. Наявність розгалуженої мережі АЗС дає змогу водію екстреної швидкої допомоги здійснити дозаправку автомобіля пальним в будь-якому напрямку міста до виїзду або після повернення, що сприяє недопущенню та запобіганню настання негативних, летальних наслідків, які стосуються життя та здоров’я населення. Відповідно до зазначеного вище, в тендерній документації встановлена вимога щодо наявності кількості АЗС Учасника по мережі у м. Суми не менше 4. Керуючись, пунктом 31 статті 1, статтею 22 Закону та наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 13.04.2016 N 680 Замовник, під свої виробничі потреби розробляє тендерну документацію та визначає умови проведення публічних торгів, тому вважаємо нераціональним та недоцільним вносити зміни до тендерної документації.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 25.05.2020 15:04
Вимога
Без відповіді

Вимога відхилити пропозицію Учасника ТОВ «СОЛВІНГ СІСТЕМС» на етапі Прекваліфікація та не допустити до аукціону, що відбудеться 02.06.2020р., як таку, що не відповідає кваліфікаційним критеріям, установленим Документацією Замовника

Номер: 974b54fc1584444c834ebd057a8c678e
Ідентифікатор запиту: UA-2020-04-22-001845-b.b2
Назва: Вимога відхилити пропозицію Учасника ТОВ «СОЛВІНГ СІСТЕМС» на етапі Прекваліфікація та не допустити до аукціону, що відбудеться 02.06.2020р., як таку, що не відповідає кваліфікаційним критеріям, установленим Документацією Замовника
Вимога:
Вимагаємо переглянути пропозицію учасника ТОВ "СОЛВІНГ СІСТЕМС", відхилити на етапі Прекваліфікація та не допустити до аукціону. При візуальному огляді всіх довідок учасника ТОВ «СОЛВІНГ СІСТЕМС» помітно кидається в око, що усі підписі та відбитки печатки підприємства на листі накладені за допомогою комп’ютерних технологій без нанесення на папір підпису рукописним способом та фізичного встановлення відбитку печатки на паперовий документ до його сканування. При досліджені наданих учасником ТОВ «СОЛВІНГ СІСТЕМС» документів, зокрема, гарантійного листа від ПП «Маршал» також, вбачається, що усі підписи та відбитки печатки підприємства на листі накладені за допомогою комп’ютерних технологій без нанесення на папір підпису рукописним способом та фізичного встановлення відбитку печатки на паперовий документ до його сканування. Також, при його огляді чітко помітно, що вихідний номер та дата накладені за допомогою комп’ютерних технології без фактичного друку та без нанесення на папір власноруч перед скануванням. Вказаний лист надруковано не на фірмовому бланку, а проставлений штамп з реквізитами підприємства, а печатка і підпис Бичкова О.І. також накладені за допомогою технології фото-шоп. Договір між ТОВ "СОЛВІНГ СІСТЕМС" та ПП «Маршал» №363 від 08 листопада 2019 року також має недоліки. Договір та додаток №1 надруковані різними шрифтами, та мають різний відтінок фарби. Також, жодний пункт договору №363 від 08 листопада 2019року не має посилань на Додаток 1. Вказані обставини можуть свідчити про підроблення / надання учасником недостовірної інформації про можливості задовольнити вимоги Замовника. Враховуючи встановлені учасником ТОВ «ЛІВАЙН ТОРГ» докази підроблення учасником ТОВ "СОЛВІНГ СІСТЕМС", Договорів та Гарантійних Листів нашого підприємства, вимагаємо перевірити всю інформацію, що надається учасником ТОВ "СОЛВІНГ СІСТЕМС" та не допускати ТОВ "СОЛВІНГ СІСТЕМС" до участі в торгах.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.