• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

природний газ для МРЦ

Завершена

812 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 4 060.00 UAH
Період оскарження: 22.04.2020 14:43 - 03.05.2020 00:00
Скарга
Відхилено

Скарга на незаконні дії тендерного комітету

Номер: 20faafaabb6a4a78b6fbe2ffd7020939
Ідентифікатор запиту: UA-2020-04-22-000788-c.a4
Назва: Скарга на незаконні дії тендерного комітету
Скарга:
Скарга
Дата розгляду скарги: 02.06.2020 10:00
Місце розгляду скарги: АМКУ
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 26.05.2020 10:41
Дата прийняття рішення про відхилення скарги: 10.06.2020 22:48
Автор: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛЬВІВГАЗ ЗБУТ", Витрикуш Світлана Степанівна 380964689259 Svitlana.Vytrykush@lvgaszbut.104.ua http://lvgaszbut.104.ua/
Вимога
Є відповідь

Вимога на незаконні дії тендерного комітету

Номер: f04b48773def4e85bd1174abdf4a1066
Ідентифікатор запиту: UA-2020-04-22-000788-c.b3
Назва: Вимога на незаконні дії тендерного комітету
Вимога:
Голові тендерного комітету Медичного реабілітаційного центру МВС України "Перлина Прикарпаття" Код ЄДРПОУ: 20760948 тел. +380324761535 електронна пошта IrynaHalyk@i.ua Вимога Відповідно до оголошення № UA-2020-04-22-000788-c, яке розміщене на авторизованому електронному майданчику на веб-порталі Уповноваженого органу 22 квітня 2020 року (UA-2020-04-22-000788-c) Медичним реабілітаційним центром МВС України "Перлина Прикарпаття" було оголошено процедуру відкритих торгів на закупівлю газового палива (природного газу). Протоколом Тендерного комітету від 12 травня 2020 року було прийнято рішення визначити переможцем процедури закупівлі Товариство з обмеженою відповідальністю "ЄВРО ГАЗ КОМПАНІ". Товариство з обмеженою відповідальністю «Львівгаз збут» вважає, що замовником при прийнятті рішення про намір укласти договір з ТОВ "ЄВРО ГАЗ КОМПАНІ" порушено ст. 3 Закону України «Про Публічні закупівлі» принципи здійснення закупівель, а саме «відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель», «недискримінація учасників» та «об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій» І Відповідно до Розділу IV п. 2 тендерної документації: “ Розкриття тендерних пропозицій з інформацією та документами, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям, та вимогам до предмета закупівлі, а також з інформацією та документами, що містять технічний опис предмета закупівлі, здійснюється автоматично електронною системою закупівель одразу після завершення електронного аукціону” . Учасником ТОВ "ЄВРО ГАЗ КОМПАНІ" у своїй тендерній пропозиції НЕ було надано технічного опису. Отже, тендерна пропозиція ТОВ "ЄВРО ГАЗ КОМПАНІ" повинна бути відхилена. ІІ Згідно Розділ VI п. 3 “Разом з тендерною документацією замовником подається Проект договору про закупівлю з обов’язковим зазначенням порядку змін його умов”. Замовник в окремому файлі надає ”Проект договору” відповідно до пункту 3 даного Розділу”. У тендерній пропозиції учасника ТОВ "ЄВРО ГАЗ КОМПАНІ" ”Проект договору” надається з неповним переліком реквізитів Замовника. А зазначення неповного переліку інформації в певному документі являється порушенням умов тендерної документації. ІІІ Згідно Розділ ІІІ п. 6 “. Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником; Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі та технічні специфікації до предмета закупівлі повинні визначатися замовником з урахуванням вимог, визначених частини четвертою статті 5 Закону” Учасник ТОВ "ЄВРО ГАЗ КОМПАНІ" надає лише часткову інформацію згідно Розділ ІІІ п. 6, оскільки технічні, якісні характеристики предмета закупівлі у тендерній пропозиції Учасника ТОВ "ЄВРО ГАЗ КОМПАНІ" – відсутні. VI На виконання Розділу 3 п. 1 Замовник вимагає: “Інформація в довільній формі, що підтверджує видачу Учаснику ліцензії з постачання природного газу, та копія документу, на підставі якого Учасником отримано таку ліцензію.” Слід зауважити, що учасником ТОВ "ЄВРО ГАЗ КОМПАНІ" не були надано документа, на підставі якого Учасником отримано таку ліцензію. Учасником ТОВ "ЄВРО ГАЗ КОМПАНІ" у складі своєї пропозиції надано : 1. Копія ліцензії 2. Довідка щодо відомостей про наявність ліцензії 3. Лист-роз’яснення щодо надання ліцензії 4. Реєстр суб»єктів господарювання. Підставою для видачі ліцензії на постачання природного газу є документи, які надавались до НКРЕКП відповідно до чинного законодавства. Однак в складі пропозиції копія відповідного документа на підставі якого отримано ліцензію – відсутня. Аналогічне РІШЕННЯ № 2417-р/пк-пз від 05.03.2019 Отже, дана вимога учасником ТОВ "ЄВРО ГАЗ КОМПАНІ" не була задоволена, що являється не виконанням вимог тендерної документації і є підставою для відхилення. V На виконання Розділу 3 п. 1 Замовник вимагає: “Повну ( та скорочену – за наявності ) юридичну назву, код ЄДРПОУ ( для учасника, що є юридичною особою ) або ідентифікаційний номер картки платника податку ( для Учасника, що є фізичною особою, у т.ч. – фізичною особою-підприємцем ), юридичну та фактичну адреси ( якщо вони не збігаються ), контактні телефони, номер факсу, адресу електронної поштової скриньки ( за наявності )”. Учасником ТОВ "ЄВРО ГАЗ КОМПАНІ" у своїй тендерній документації надається документ “Відомості про учасника”, де у контактній інформації внесено тільки один номер телефону. Згідно Розділу V п. 2 “Опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій” : “Відсутність визначеної замовником інформації (її окремих фрагментів) у змісті певного документу, подання якого вимагається згідно тендерної документації, та за умови наявності такої інформації в повному об’ємі у змісті іншого документу, наданого у складі тендерної пропозиції, тощо” не вважається помилкою. Однак, Учасником ТОВ "ЄВРО ГАЗ КОМПАНІ" жодного іншого контактного телефону у змісті іншого документу НЕ було розкрито, зокрема НЕ було надано пояснення про відсутність іншого контактного телефону, тож ми можемо вважати дану помилку такою, що НЕ відноситься формальних (несуттєвих) помилок, отже, допущення цієї помилки призведе до відхилення тендерної пропозиції ТОВ "ЄВРО ГАЗ КОМПАНІ". Враховуючи вищевикладене, пропозиція ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ ТОВ "ЄВРО ГАЗ КОМПАНІ" має бути відхилена. Таким чином, вважаємо, що Замовником було незаконно визнано переможцем учасника ТОВ "ЄВРО ГАЗ КОМПАНІ" та, як наслідок, порушено принципи здійснення закупівель, обмежено добросовісну конкуренцію, чим порушено Закон України “Про публічні закупівлі”. На підставі вищезазначеного просимо: 1. Невідкладно розглянути цю вимогу на засіданні Тендерного комітету Медичного реабілітаційного центру МВС України "Перлина Прикарпаття". Винести рішення тендерного комітету, яким скасувати визнання переможцем ТОВ "ЄВРО ГАЗ КОМПАНІ" . 2. .Повторно здійснити оцінку тендерної пропозиції "ЄВРО ГАЗ КОМПАНІ" з урахуванням зауважень викладених даною вимогою. 3. Надати відповідь на дану вимогу у відповідності із нормами визначеними ЗУ “Про публічні закупівлі”. 4. Завершити процедуру закупівлі у встановленому Законом порядку. ТОВ «Львівгаз збут» додатково повідомляє, що залишає за собою право оскаржити рішення в Антимонопольному комітеті України. Директор Майк П,Р,
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: ЩОДО ОСКАРЖЕНЯ РЕЗУЛЬТАТУ КВАЛІФІКАЦІЇ 1) Відсутність у тендерній пропозиції Учасника технічного опису предмета закупівлі Відповідно до Розділу IV п. 2 тендерної документації розкриття тендерних пропозицій з інформацією та документами, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям, та вимогам до предмета закупівлі, а також з інформацією та документами, що містять технічний опис предмета закупівлі, здійснюється автоматично електронною системою закупівель одразу після завершення електронного аукціону. ТОВ «ЄВРО ГАЗ КОМПАНІ» у складі своєї тендерної пропозиції надав : - Технічну специфікацію, у якій повідомив про відповідність предмета закупівлі ГОСТу 5542-87, що встановлює якісні критерії для природного газу ; - Паспорт фізико-хімічних показників природного газу за березень 2020 ; - Паспорт фізико-хімічних показників природного газу за квітень 2020. Оскільки зміст та форма документу, який має містити технічний опис предмета закупівлі, Замовником не встановлювалися, – Учасник надав технічні характеристики природного газу у довільній, самостійно ним визначеній формі. 2) Недостатній обсяг реквізитів замовника у проекті договору у тендерній пропозиції Учасника Перелік реквізитів Замовника у проекті договору ( розділ 17 документу), що поданий Учасником ТОВ "ЄВРО ГАЗ КОМПАНІ" у складі тендерної пропозиції цілком (!) відповідає переліку реквізитів Замовника у проекті договору ( розділ 17 документу), що поданий у складі тендерної документації. 3) Відсутність у тендерній пропозиції Учасника технічних та якісних характеристик предмета закупівлі Відповідно до Розділу ІІІ п. 6 “. Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником; Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі та технічні специфікації до предмета закупівлі повинні визначатися замовником з урахуванням вимог, визначених частиною четвертою статті 5 Закону. Оскільки зміст та форма документу, який має містити технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, Замовником не встановлювалися, – Учасник надав технічні та якісні характеристики природного газу у довільній, самостійно ним визначеній формі : - Технічна специфікація, у якій зазначено про відповідність предмета закупівлі ГОСТу 5542-87, що встановлює якісні критерії для природного газу ; - Паспорт фізико-хімічних показників природного газу за березень 2020 ; - Паспорт фізико-хімічних показників природного газу за квітень 2020. 4) Відсутність у тендерній пропозиції Учасника підстави для видачі ліцензії Розділ ІІІ 3 п. 1 Тендерної документації зобов’язує Учасника надати інформацію в довільній формі, що підтверджує видачу Учаснику ліцензії з постачання природного газу, та копію документу, на підставі якого Учасником отримано таку ліцензію. Підставою для видачі ліцензії ТОВ "ЄВРО ГАЗ КОМПАНІ" є Постанова НКРЕКП від 25.03.2020 № 719, копія якої присутня у складі тендерної пропозиції. 5) Відсутність у тендерній пропозиції Учасник переліку контактних телефонів У всіх офіційних документах ТОВ "ЄВРО ГАЗ КОМПАНІ" зазначено 1 контактний телефон. У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань зазначено 1 контактний телефон. Отже, інформація про наявні контактні телефони, надана ТОВ "ЄВРО ГАЗ КОМПАНІ", є достовірною і такою, що відповідає вимогам тендерної документації.
Статус вимоги: Не задоволено
Вимога
Залишено без розгляду

Приведення ТД до вимог ЗУ "Про публічні зпкупівлі"

Номер: 4643b7c759e24c6286e7a885ec28550f
Ідентифікатор запиту: UA-2020-04-22-000788-c.c2
Назва: Приведення ТД до вимог ЗУ "Про публічні зпкупівлі"
Вимога:
Шановний Замовнику, прохання привести умови ТД, зокрема розділ (Оцінка тендерних пропозицій) відповідно до вимог ЗУ "Про публічні закупівлі" у редакції від 19.04.2020 року. Дякую.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Розділ V. Оцінка тендерної пропозиції відповідає вимогам статті 29 ЗУ 922-VIII "Про публічні закупівлі" від 25.12.2015 зі змінами та доповненнями.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 07.05.2020 14:48
Вимога
Залишено без розгляду

Вимога до ТД

Номер: 3069d6b7dce6487da56dcfe3cd25407b
Ідентифікатор запиту: UA-2020-04-22-000788-c.b1
Назва: Вимога до ТД
Вимога:
По закупівлі UA-2020-04-22-000788-c (ДК 021:2015: 09120000-6 — Газове паливо) від 22.04.2020, Замовник - Медичний реабілітаційний центр МВС України "Перлина Прикарпаття", у пунктах 2.3, 2.7 проекту договору ТД вказав, що: - Ціна за одиницю природного газу, що передається Постачальником Споживачеві за даним Договором, за жодних умов не може бути збільшеною протягом терміну дійсності і незмінності Тендерних пропозицій, встановленого Тендерною документацією Споживача, як Замовника тендерних торгів, відповідно до підпункту 11 пункту 2 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» - 120 календарних днів з дати проведення аукціону Електронною системою закупівель (пункту 4.1 Розділу ІІІ Тендерної документації від 21.04.2020 ). - Після завершення терміну дійсності і незмінності Тендерних пропозицій, – 120 календарних днів з дати проведення аукціону Електронною системою закупівель – зростання ціни за одиницю природного газу за умови коливання ціни такого Товару на ринку, підтвердженого НАК «Нафтогаз України», може відбутися на відсоток коливання ціни на природний газ, але не більше, ніж на 10 відсотків. Партія природного газу, передана Постачальником Споживачеві за зміненою ціною, за своїм обсягом повинна задоволити потреби Покупця не менше, як на 90 днів. Вважаємо ці умови ТД протиправними виходячи з наступного. Відповідно до частин другої, третьої статті 180 Господарського кодексу України господарський договір вважається укладеним, якщо між сторонами у передбачених законом порядку та формі досягнуто згоди щодо усіх його істотних умов. Істотними є умови, визнані такими за законом чи необхідні для договорів даного виду, а також умови, щодо яких на вимогу однієї зі сторін повинна бути досягнута згода. При укладенні господарського договору сторони зобов`язані у будь-якому разі погодити предмет, ціну та строк дії договору. Частиною п`ятою статті 180 Господарського кодексу України передбачено, що ціна у господарському договорі визначається в порядку, встановленому цим Кодексом, іншими законами, актами Кабінету Міністрів України. За згодою сторін, у господарському договорі може бути передбачено доплати до встановленої ціни за продукцію (роботи, послуги) вищої якості або виконання робіт у скорочені строки порівняно з нормативними. Ціна в договорі встановлюється за домовленістю сторін. Зміна ціни після укладення договору, допускається лише у випадках і на умовах, встановлених договором або законом (частини перша, друга статті 632 Цивільного кодексу України). У наведеному приписі закріплено принцип стабільності (або відносної неможливості зміни) встановленої сторонами ціни, що є проявом обов`язковості виконання умов договору, встановленої статтею 629 Цивільного кодексу України. В свою чергу, в умовах ринкової економіки ціна в договорі визначається попитом і пропозицією, конкуренцією та іншими економічними чинниками, тому при укладенні договору та визначення його умов сторони повинні розумно оцінювати ті обставини, за яких він буде виконуватись, зокрема враховувати тенденції зростання (падіння) цін на ринку товарів та послуг тощо. Зазначений висновок узгоджується з обов’язковою правовою позицією Верховного Суду, викладеною у постанові від 14.06.2018 у справі №904/8354/16. Згідно системи Прозорро - Ціни на природний газ постійно змінюються в залежності від цін на міжнародних ринках та багатьох інших факторів, у тому числі сезонних. Це призводить до потреби коригування ціни поточних угод. Щоб покупець і постачальник могли зробити уточнення ціни об'єктивно, Міністерство економічного розвитку і торгівлі України, при аналітичнй підтримці Київської школи економіки, розробило рекомендацію по використанню Формульного ціноутворення на газ. Відповідно до роз’яснення Міністерства економічного розвитку та торгівлі України (№3304-04-54265-06 від 11.12.2018), зміна ціни на природний газ у публічних закупівлях врегульовується за допомогою формули, яка враховує динаміку курсу ЄВРО, зміну цін на міжнародній біржі (Natural gas NCG Eur/MWh month+1) та цін на українській біржі (УЕБ). Відповідно до п. 2 частини 5 статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі" Істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків… збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, - не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю. Обмеження щодо строків зміни ціни за одиницю товару не застосовується у випадках зміни умов договору про закупівлю бензину та дизельного пального, газу та електричної енергії. Таким чином, обмеження у збільшенні ціни протягом 120 днів із дати проведення аукціону є протиправним та підлягає скасуванню.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: МРЦ МВС України «Перлина Прикарпаття» є закладом охорони здоров’я, що перебуває у сфері управління МВС України, діяльність якого повністю фінансується з державного бюджету. Такі ознаки закладу виокремлюють його, як юридичну особу, що зобов’язана при проведенні закупівель за державні кошти товарів, робіт і послуг керуватися Законом України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» зі змінами і доповненнями ( надалі – Закон № 922). Закон № 922 не може суперечити і не суперечить Цивільному кодексу України від 16.01.2003 № 435-IV зі змінами і доповненнями, а встановлює принципи і правила використання коштів державного бюджету для Замовників ( покупців) – юридичних осіб, які є підприємствами, установами, організаціями, що забезпечують потреби держави, якщо така діяльність не здійснюється на промисловій чи комерційній основі, та є одержувачами бюджетних коштів ( абзаци 1 та 2 пункту 3 частини 1 статті 2 Закону № 922 ). Сфера дії Закону № 922 поширюється на Замовників, визначених пунктами 1-3 частини першої статті 2 цього Закону, за умови що вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 200 тисяч гривень ( пункт 1 частини 1 статті 3 Закону № 922 ). Закупівля природного газу від 22.04.2020 ( UA-2020-04-22-000788-c – ДК 021:2015: 09120000-6 – Газове паливо ) цілковито регламентується Законом № 922 та проводиться у чіткій відповідності до нього. Зокрема, тендерна документація зазначеної закупівлі укладена відповідно до норм Закону № 922. Так частина 2 статті 22 цього закону встановлює перелік відомостей, які зазначаються у тендерній документації, а МРЦ МВС України «Перлина Прикарпаття» вважає такий перелік вичерпним і обов’язковим, оскільки відомості, які можуть зазначатися ( за бажанням Замовника) у тендерній документації, визначено частиною 3 статті 22 Закону № 922, а відомості, які не можуть вноситися до тендерної документації, перелічені у частині 4 статті 22 цього закону. Пункт 11 частини 2 статті 22 Закону № 922 визначає, що у тендерній документації вказується «строк дії тендерної пропозиції, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними, але не менше 90 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій». Максимально можливий строк дійсності і незмінності тендерних пропозицій Законом № 922 не встановлено. Отже – строк визначається Замовником закупівлі у тендерній документації у чіткій відповідності до норм та вимог Закону № 922. Згода або незгода потенційного постачальника товарів, виконавця робі та послуг з умовами здійснення закупівлі проявляється у його бажанні чи небажанні узяти участь у торгах. Щодо зауваження про неправомірність встановлення обмеження на строк, протягом якого може відбуватися підняття ціни предмета закупівлі, то наведену у проекті договору закупівлі умову про необхідність задоволення потреб Замовника на строк не менше, як 90 днів, МРЦ МВС України вважає умовою, яка застосовується не до строків ( періодів) зміни ціни предмета закупівлі, а до обсягів товару, що має бути наданий за зміненою ціною.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 07.05.2020 14:48