-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Поточний ремонт коридору (код ДК 021:2015: 45450000-6 – Інші завершальні будівельні роботи)
Поточний ремонт коридору (код ДК 021:2015: 45450000-6 – Інші завершальні будівельні роботи). Детально в Тендерній документації.
Торги відмінено
950 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 4 750.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 4 750.00 UAH
Період оскарження:
19.04.2020 00:01 - 07.05.2020 00:00
Вимога
Є відповідь
Порушення
Номер:
c5e4e0bb8c4a4d4794eac979a080a9be
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-04-19-000003-b.b8
Назва:
Порушення
Вимога:
Після проведення аукціону, я ФОП Тараймович богдан Олександрович дав найнижчу цінову пропозицію і протягом 5 днів тендерний комітет Замовника мав прийняти рішення по аукціону, що вони не зробили. Прийняли рішення після встановленого чинним Законовством України терміну. Прошу Вас скасувати дану закупівлю оскільки виправити дані порушення є неможливим.
Пов'язані документи:
Замовник
- Відповідь.zip 27.05.2020 01:12
Дата подачі:
26.05.2020 11:55
Вирішення:
ВІДПОВІДЬ
щодо відкритих торгів для закупівлі предмета закупівлі: “ Поточний ремонт коридору
(код ДК 021:2015: 45450000-6 – Інші завершальні будівельні роботи)”,
26.05.2020 р. на веб-порталі Уповноваженого органу (https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-04-19-000003-b) оприлюднено дві вимоги ТАРАЙМОВИЧА БОГДАНА ОЛЕКСАНДРОВИЧА щодо порушення.
Після проведення аукціону, я ФОП Тараймович богдан Олександрович дав найнижчу цінову пропозицію і протягом 5 днів тендерний комітет Замовника мав прийняти рішення по аукціону, що вони не зробили. Прийняли рішення після встановленого чинним Законовством України терміну. Прошу Вас скасувати дану закупівлю оскільки виправити дані порушення є неможливим.
Керуючись положеннями Закону України “Про публічні закупівлі” (далі – Закон) тендерний комітет надає відповідь:
Відповідно до вимог Закону строк розгляду тендерної пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати 5 робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції, а інформація про відхилення тендерної пропозиції, оприлюднюється та надсилається учаснику, тендерна пропозиція якого відхилена протягом 1 дня з дня ухвалення рішення. При вивченні вашої пропозиції ми дотримались усіх строків щодо розгляду тендерної пропозиції та оприлюднення (надсилання) учаснику інформації про відхилення. Тому відмінити (скасувати) процедуру закупівлі за цією підставою неможливо.
Додатково повідомляємо, що організація та проведення даної процедури закупівлі відноситься виключно до компетенції тендерного комітету, який у своїй діяльності керується Законом, Положенням про тендерний комітет та іншими нормативно-правовими нормами.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Є відповідь
Відхилення тендерної пропозиції
Номер:
30bbcb382dc24009869649dda22bb645
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-04-19-000003-b.b7
Назва:
Відхилення тендерної пропозиції
Вимога:
Шановний тендерний комітет Замовника. Прошу Вас прочитати і переглянути тендерну документацію , яку Вам подано вчасно та згідно Законодавства України.
Керуючись вимогами та положеннями Закону України “Про публічні закупівлі” (далі – Закон) тендерний комітет надає відповідь:
Щодо питання першого повідомляємо, що ваша тендерна пропозиція відхилена, як така, що не відповідає умовам тендерної документації, зокрема пропозиція не містить наступних документів:
файл з переліком документів (пункт 3.1.24 Тендерної документації);
відомості та копії документів про освіту щодо виконавця робіт (підпункт (b) пункту 3.2.1
ВІДПОВІДЬ: Файл кваліфікаційні документи
Додатку 3 до Тендерної документації);
Відомість ресурсів до локального кошторису за формою № 1а (підпункт (с) пункту 3.4.1
ВІДПОВІДЬ: Файл Технічний опис. Відомість ресурсів
Додатку 3 до Тендерної документації);
гарантійний лист або інший документ, у якому учасник підтверджує та гарантує подання замовнику документів, передбачених передбачені пунктом 8.3.3 Додатку 3 до Тендерної документації (пункт 8.3.6 Додатку 3 до Тендерної документації).
ВІДПОВІДЬ: Файл Технічний опис. Гарантійний лист про надання документів
Додатково повідомляємо, що відповідно до вимог Закону тендерна пропозиція повинна бути подана до закінчення строку подання тендерних пропозицій.
Щодо питання другого: пунктом 8.3.6 Додатку 2 до Тендерної документації передбачено, що у складі тендерної пропозиції повинен бути поданий гарантійний лист або інший документ, у якому учасник підтверджує та гарантує подання замовнику документів, передбачених передбачені пунктом 8.3.3 Додатку 2 Тендерної документації, протягом строку, передбаченого Тендерною документацією у разі визначення його переможцем процедури закупівлі.
ВІДПОВІДЬ: Файл Технічний опис. Гарантійний лист про надання документів
Щодо питання третього наголошуємо, що не подання документів, передбачених тендерною документацією не є невідповідністю в інформації та/або документах тендерної пропозиції, а є підставою для відхилення.
Щодо питання четвертого відповідаємо наступне: ваша пропозиція не відхилена за підставою: відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції. У вас була технічна можливість документи, які зазначені в інформації про відхилення, створити та підписати відповідно до вимог законодавства.
Додатково повідомляємо, подання файлу з переліком документів, передбачено пунктом 3.1.24 Тендерної документації.
ВІДПОВІДЬ: Додатково повідомляю Вам , що відповідно Законодавства України та Законів України
Згідно ЗУ Про публічні закупівлі , а саме Ст. 26 пункту 11. Документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції/пропозиції та не вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції/пропозиції, не може бути підставою для її відхилення замовником. А оскільки документ "перелік документів" не є таким документом то це не є підставою для відхилення
Одночасно наголошуємо, що ваша вимога щодо форми подання відповіді є неправомірно. Орім того при створенні та підписанні документів ми керуємось та враховуємо вимоги законів України "Про електронні документи та електронний документообіг" та "Про електронні довірчі послуги" та правил діловодства.
ВІДПОВІДЬ: Прошу Вас надати відповідь
Пов'язані документи:
Учасник
- Шановний тендерний комітет Замовника.pdf 26.05.2020 11:49
- Відповідь.zip 27.05.2020 01:09
Дата подачі:
26.05.2020 11:49
Вирішення:
ВІДПОВІДЬ
щодо відкритих торгів для закупівлі предмета закупівлі: “ Поточний ремонт коридору
(код ДК 021:2015: 45450000-6 – Інші завершальні будівельні роботи)”,
26.05.2020 р. на веб-порталі Уповноваженого органу (https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-04-19-000003-b) оприлюднено дві вимоги ТАРАЙМОВИЧА БОГДАНА ОЛЕКСАНДРОВИЧА щодо відхилення тендерної пропозиції.
Керуючись положеннями Закону України “Про публічні закупівлі” (далі – Закон) тендерний комітет надає відповідь:
Учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, та вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, може повторно звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема, технічній специфікації та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник відповідно зобов'язаний надати йому відповідь. Відповідно до інформації про відхилення вашої тендерної пропозиції, підстави відхилення згідно із Законом України “Про публічні закупівлі”: тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації. На виконання вище зазначеної норми Закону замовник зобов'язаний надати відповідь стосовно невідповідності пропозиції учасника умовам тендерної документації, зокрема, технічній специфікації та його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а такі підстави для відхилення не були зазначені в інформації.
Окрім того тендерні пропозиції подаються до кінцевого строку їх подання. Учасник процедури закупівлі має право внести зміни до своєї тендерної пропозиції або відкликати її до закінчення кінцевого строку її подання. Документи, які завантажені після зазначеного строку не є документами тендерної документації і не є виправленням невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції.
Хочемо зауважити, що вимога щодо надання файлу з переліком документів зазначена в інструкція з підготовки тендерних пропозицій і є однією з умов подання пропозицій, яка не обмежує конкуренцію та не призводять до дискримінації учасників.
Додатково повідомляємо, що при виборі переможця ми керуємось принципами здійснення закупівель: добросовісна конкуренція серед учасників, максимальна економія та ефективність, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників та об'єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Є відповідь
Відхилення тендерної пропозиції
Номер:
ca47cf58eabc44ec9cd85397eada392f
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-04-19-000003-b.b6
Назва:
Відхилення тендерної пропозиції
Вимога:
Шановний тендерний комітет Замовника. Прошу Вас прочитати і переглянути тендерну документацію , яку Вам подано вчасно та згідно Законодавства України.
Керуючись вимогами та положеннями Закону України “Про публічні закупівлі” (далі – Закон) тендерний комітет надає відповідь:
Щодо питання першого повідомляємо, що ваша тендерна пропозиція відхилена, як така, що не відповідає умовам тендерної документації, зокрема пропозиція не містить наступних документів:
файл з переліком документів (пункт 3.1.24 Тендерної документації);
відомості та копії документів про освіту щодо виконавця робіт (підпункт (b) пункту 3.2.1
ВІДПОВІДЬ: Файл кваліфікаційні документи
Додатку 3 до Тендерної документації);
Відомість ресурсів до локального кошторису за формою № 1а (підпункт (с) пункту 3.4.1
ВІДПОВІДЬ: Файл Технічний опис. Відомість ресурсів
Додатку 3 до Тендерної документації);
гарантійний лист або інший документ, у якому учасник підтверджує та гарантує подання замовнику документів, передбачених передбачені пунктом 8.3.3 Додатку 3 до Тендерної документації (пункт 8.3.6 Додатку 3 до Тендерної документації).
ВІДПОВІДЬ: Файл Технічний опис. Гарантійний лист про надання документів
Додатково повідомляємо, що відповідно до вимог Закону тендерна пропозиція повинна бути подана до закінчення строку подання тендерних пропозицій.
Щодо питання другого: пунктом 8.3.6 Додатку 2 до Тендерної документації передбачено, що у складі тендерної пропозиції повинен бути поданий гарантійний лист або інший документ, у якому учасник підтверджує та гарантує подання замовнику документів, передбачених передбачені пунктом 8.3.3 Додатку 2 Тендерної документації, протягом строку, передбаченого Тендерною документацією у разі визначення його переможцем процедури закупівлі.
ВІДПОВІДЬ: Файл Технічний опис. Гарантійний лист про надання документів
Щодо питання третього наголошуємо, що не подання документів, передбачених тендерною документацією не є невідповідністю в інформації та/або документах тендерної пропозиції, а є підставою для відхилення.
Щодо питання четвертого відповідаємо наступне: ваша пропозиція не відхилена за підставою: відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції. У вас була технічна можливість документи, які зазначені в інформації про відхилення, створити та підписати відповідно до вимог законодавства.
Додатково повідомляємо, подання файлу з переліком документів, передбачено пунктом 3.1.24 Тендерної документації.
ВІДПОВІДЬ: Додатково повідомляю Вам , що відповідно Законодавства України та Законів України
Згідно ЗУ Про публічні закупівлі , а саме Ст. 26 пункту 11. Документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції/пропозиції та не вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції/пропозиції, не може бути підставою для її відхилення замовником. А оскільки документ "перелік документів" не є таким документом то це не є підставою для відхилення
Одночасно наголошуємо, що ваша вимога щодо форми подання відповіді є неправомірно. Орім того при створенні та підписанні документів ми керуємось та враховуємо вимоги законів України "Про електронні документи та електронний документообіг" та "Про електронні довірчі послуги" та правил діловодства.
ВІДПОВІДЬ: Прошу Вас надати відповідь
Пов'язані документи:
Учасник
- Шановний тендерний комітет Замовника.pdf 26.05.2020 11:48
- Відповідь.zip 27.05.2020 01:09
Дата подачі:
26.05.2020 11:48
Вирішення:
ВІДПОВІДЬ
щодо відкритих торгів для закупівлі предмета закупівлі: “ Поточний ремонт коридору
(код ДК 021:2015: 45450000-6 – Інші завершальні будівельні роботи)”,
26.05.2020 р. на веб-порталі Уповноваженого органу (https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-04-19-000003-b) оприлюднено дві вимоги ТАРАЙМОВИЧА БОГДАНА ОЛЕКСАНДРОВИЧА щодо відхилення тендерної пропозиції.
Керуючись положеннями Закону України “Про публічні закупівлі” (далі – Закон) тендерний комітет надає відповідь:
Учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, та вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, може повторно звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема, технічній специфікації та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник відповідно зобов'язаний надати йому відповідь. Відповідно до інформації про відхилення вашої тендерної пропозиції, підстави відхилення згідно із Законом України “Про публічні закупівлі”: тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації. На виконання вище зазначеної норми Закону замовник зобов'язаний надати відповідь стосовно невідповідності пропозиції учасника умовам тендерної документації, зокрема, технічній специфікації та його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а такі підстави для відхилення не були зазначені в інформації.
Окрім того тендерні пропозиції подаються до кінцевого строку їх подання. Учасник процедури закупівлі має право внести зміни до своєї тендерної пропозиції або відкликати її до закінчення кінцевого строку її подання. Документи, які завантажені після зазначеного строку не є документами тендерної документації і не є виправленням невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції.
Хочемо зауважити, що вимога щодо надання файлу з переліком документів зазначена в інструкція з підготовки тендерних пропозицій і є однією з умов подання пропозицій, яка не обмежує конкуренцію та не призводять до дискримінації учасників.
Додатково повідомляємо, що при виборі переможця ми керуємось принципами здійснення закупівель: добросовісна конкуренція серед учасників, максимальна економія та ефективність, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників та об'єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Є відповідь
Відхилення тендерної пропозиції
Номер:
414a254755b64de3b90135dc11e30a75
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-04-19-000003-b.c5
Назва:
Відхилення тендерної пропозиції
Вимога:
Шановний Замовник.
1. В тендерній документації подані та завантажені всі документи , які Замовник зазначив , як відсутні. Прошу Вас ознайомитись з поданими документами.
2. Відносно зауваження - передбачені пунктом 8.3.3 Додатку 3 до Тендерної документації (пункт 8.3.6 Додатку 3 до Тендерної документації). - цей документ надає переможець закупівлі згідно ЗУ Про публічні закупівлі, проте його теж Вам надано завчасно і він є завантажений в системі.
3. Згідно ЗУ Про публічні закупівлі та недискримінаційного відношення до всіх учасників закупівлі Замовник має можливість надати Постачальнику 24 години на усунення неточностей, що не було зроблено Замовником, що викликає підозру і на нашу думку є упередженним ставленням до Учасника .
4. Згідно ЗУ Про публічні закупівлі , а саме Ст. 26 пункту 11. Документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції/пропозиції та не вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі).
Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції/пропозиції, не може бути підставою для її відхилення замовником. А оскільки документ "перелік документів" не є таким документом то це не є підставою для відхилення.
Прошу Вас надати відповідь на фірмовому бланку з зазначенням відповідальних осіб , обовязково підписаного власноруч та електронним підписом.
Пов'язані документи:
Замовник
- Відповідь.pdf.zip 25.05.2020 23:40
Дата подачі:
20.05.2020 11:38
Вирішення:
ВІДПОВІДЬ
щодо відкритих торгів для закупівлі предмета закупівлі: “ Поточний ремонт коридору
(код ДК 021:2015: 45450000-6 – Інші завершальні будівельні роботи)”,
20.05.2020 р. на веб-порталі Уповноваженого органу (https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-04-19-000003-b) оприлюднено вимога ТАРАЙМОВИЧА БОГДАНА ОЛЕКСАНДРОВИЧА щодо відхилення тендерної пропозиції, а саме:
Шановний Замовник.
1. В тендерній документації подані та завантажені всі документи , які Замовник зазначив, як відсутні. Прошу Вас ознайомитись з поданими документами.
2. Відносно зауваження - передбачені пунктом 8.3.3 Додатку 3 до Тендерної документації (пункт 8.3.6 Додатку 3 до Тендерної документації). - цей документ надає переможець закупівлі згідно ЗУ Про публічні закупівлі, проте його теж Вам надано завчасно і він є завантажений в системі.
3. Згідно ЗУ Про публічні закупівлі та недискримінаційного відношення до всіх учасників закупівлі Замовник має можливість надати Постачальнику 24 години на усунення неточностей, що не було зроблено Замовником, що викликає підозру і на нашу думку є упередженним ставленням до Учасника .
4. Згідно ЗУ Про публічні закупівлі , а саме Ст. 26 пункту 11. Документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції/пропозиції та не вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції/пропозиції, не може бути підставою для її відхилення замовником. А оскільки документ "перелік документів" не є таким документом то це не є підставою для відхилення.
Прошу Вас надати відповідь на фірмовому бланку з зазначенням відповідальних осіб , обовязково підписаного власноруч та електронним підписом.
Керуючись вимогами та положеннями Закону України “Про публічні закупівлі” (далі – Закон) тендерний комітет надає відповідь:
Щодо питання першого повідомляємо, що ваша тендерна пропозиція відхилена, як така, що не відповідає умовам тендерної документації, зокрема пропозиція не містить наступних документів:
файл з переліком документів (пункт 3.1.24 Тендерної документації);
відомості та копії документів про освіту щодо виконавця робіт (підпункт (b) пункту 3.2.1 Додатку 3 до Тендерної документації);
Відомість ресурсів до локального кошторису за формою № 1а (підпункт (с) пункту 3.4.1 Додатку 3 до Тендерної документації);
гарантійний лист або інший документ, у якому учасник підтверджує та гарантує подання замовнику документів, передбачених передбачені пунктом 8.3.3 Додатку 3 до Тендерної документації (пункт 8.3.6 Додатку 3 до Тендерної документації).
Додатково повідомляємо, що відповідно до вимог Закону тендерна пропозиція повинна бути подана до закінчення строку подання тендерних пропозицій.
Щодо питання другого: пунктом 8.3.6 Додатку 2 до Тендерної документації передбачено, що у складі тендерної пропозиції повинен бути поданий гарантійний лист або інший документ, у якому учасник підтверджує та гарантує подання замовнику документів, передбачених передбачені пунктом 8.3.3 Додатку 2 Тендерної документації, протягом строку, передбаченого Тендерною документацією у разі визначення його переможцем процедури закупівлі.
Щодо питання третього наголошуємо, що не подання документів, передбачених тендерною документацією не є невідповідністю в інформації та/або документах тендерної пропозиції, а є підставою для відхилення.
Щодо питання четвертого відповідаємо наступне: ваша пропозиція не відхилена за підставою: відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції. У вас була технічна можливість документи, які зазначені в інформації про відхилення, створити та підписати відповідно до вимог законодавства. Додатково повідомляємо, подання файлу з переліком документів, передбачено пунктом 3.1.24 Тендерної документації.
Одночасно наголошуємо, що ваша вимога щодо форми подання відповіді є неправомірно. Орім того при створенні та підписанні документів ми керуємось та враховуємо вимоги законів України "Про електронні документи та електронний документообіг" та "Про електронні довірчі послуги" та правил діловодства.
Статус вимоги:
Відхилено
Задовільнена:
Ні
Вимога
Вирішена
Вимога надати розяснення
Номер:
8a470081d5644659936bf4c7453f799f
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-04-19-000003-b.a4
Назва:
Вимога надати розяснення
Вимога:
Згідно п.п. (d) пункту 3.1.24. Інстукції з підготовки тендерної документації, кожен електронний документ, який подається учасником, повинен містити кваліфікований електронний підпис, створений відповідно до Закону України “Про електронні довірчі послуги”, який має бути накладений на кожен окремий документ (доданий до кожного файлу з електронним документом).
При поданні Тендерної пропозиції через авторизований майданчик в систему Прозорро, подані учасником документи тендерної пропозиції підписуються Кваліфікованим електронним цифровим підписом.
З екстраполяції положень ЗУ "Про публічні закупівлі" та ЗУ "Про електронні дловірчі послуги", Тендерна документація і Інструкція з підготовки тендерної пропозиції не дає однохначного тлумачення вищевказаної вимоги.
Просимо роз‘яснити, чи буде вважатися, що в разі підписання кваліфікованим електронним цифровим підписом пакету документів при завантаженні в систему Прозорро , що кожен з цих електронний документ, поданий в складі тендерної пропозиції підписаний КЕЦП, чи кожен документ треба підписувати окремо і додавати до нього файл з електронним цифровим підписом? Яка программа має використовуватися тоді для підписання КЕЦП кожного документу?
Пов'язані документи:
Замовник
- Роз’яснення на вимогу UA-2020-04-19-000003-b.a3.rar 30.04.2020 10:59
Дата подачі:
27.04.2020 12:04
Вирішення:
ЗАТВЕРДЖЕНО
Рішенням тендерного комітету
від 30 квітня 2020 року
РОЗ’ЯСНЕННЯ
щодо Тендерної документації для проведення процедури закупівлі – відкриті торги
щодо предмета закупівлі: “ Поточний ремонт коридору
(код ДК 021:2015: 45450000-6 – Інші завершальні будівельні роботи)”,
27.04.2020 р. на веб-порталі Уповноваженого органу (https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-04-19-000003-b) оприлюднено вимогу надати розяснення (номер вимоги: UA-2020-04-19-000003-b.a3) (без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника), а саме:
Згідно п.п. (d) пункту 3.1.24. Інстукції з підготовки тендерної документації, кожен електронний документ, який подається учасником, повинен містити кваліфікований електронний підпис, створений відповідно до Закону України “Про електронні довірчі послуги”, який має бути накладений на кожен окремий документ (доданий до кожного файлу з електронним документом). При поданні Тендерної пропозиції через авторизований майданчик в систему Прозорро, подані учасником документи тендерної пропозиції підписуються Кваліфікованим електронним цифровим підписом. З екстраполяції положень ЗУ "Про публічні закупівлі" та ЗУ "Про електронні дловірчі послуги", Тендерна документація і Інструкція з підготовки тендерної пропозиції не дає однохначного тлумачення вищевказаної вимоги. Просимо роз‘яснити, чи буде вважатися, що в разі підписання кваліфікованим електронним цифровим підписом пакету документів при завантаженні в систему Прозорро , що кожен з цих електронний документ, поданий в складі тендерної пропозиції підписаний КЕЦП, чи кожен документ треба підписувати окремо і додавати до нього файл з електронним цифровим підписом? Яка программа має використовуватися тоді для підписання КЕЦП кожного документу?
Керуючись вимогами та положеннями Закону України “Про публічні закупівлі” (далі – Закон) тендерний комітет роз’яснює:
Відповідно до частини третьої статті 22 Закону Тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. За рішенням тендерного комітету було вирішено включити до Тендерної документації інформацію (вимогу), передбачену пунктом 3.1.24, яка відповідає нормам Закону України «Про електронні довірчі послуги» та не суперечить Закону. Тобто подавати тендерну пропозицію (за змістом і способом подання) потрібно відповідно до вимог, передбачених пунктом 3.1 Тендерної документації.
Щодо використання засобу кваліфікованого електронного підпису повідомляємо, що це може бути будь який апаратно-програмний або апаратний пристрій чи програмне забезпечення, які відповідають вимогам Закону України «Про електронні довірчі послуги» та має технічну можливість створення кваліфікованого електронного підпису щодо кожного документу, яких станом на сьогодні є достатня кількість.
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Відхилено
Про усунення порушень
Номер:
e2cf50442be747c7be5a0a57185ede41
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-04-19-000003-b.a3
Назва:
Про усунення порушень
Вимога:
Згідно п. 5.3.4. Тендерної документації, відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону у складі тендерної пропозиції учасник подає документи, що містять інформацію про учасника та інші умови тендерної пропозиції, а саме:
(a) електронний документ у довільній формі, який повинен обов’язково містити: інформацію про повне найменування або прізвище, власне ім’я (усі власні імена), по батькові (за наявності) учасника; код ЄДРПОУ або РНОКПП учасника; місцезнаходження або місце проживання учасника; статусу платника ПДВ (із зазначенням індивідуального податково номеру – за наявності) та/або єдиного податку (із зазначенням відповідної групи – за наявності); реквізити не менше одного поточного рахунка учасника в банківській установі (із зазначенням валюти і номера рахунка, МФО обслуговуючої банківської установи). Учасник може зазначити іншу інформацію про себе та свою діяльність, яку вважатиме за необхідне;
Згідно Постанови Правління Національного банку України від 28 грудня 2018 року No 162 "Про введення міжнародного номера банківського рахунку (IBAN) в Україні" застосування IBAN рахунку є обов‘язковим. В своєму складі цей унікальний номер містить МФО обслуговуючої банківської установи і номер розрахункового рахунку.
Тендерна документація вимагає надати реквізити, які не відповідають вимогам чинного законодавства. Чи достатньо буде учаснику вказати реквізити міжнародного номера банківського рахунку (IBAN)?
Просимо роз‘яснити дану вимогу або скасувати її як незаконну, яка порушує вимоги чинного законодавства в сфері регулювання банківської діяльності
Пов'язані документи:
Замовник
- Роз’яснення на вимогу UA-2020-04-19-000003-b.a3.rar 30.04.2020 11:58
Дата подачі:
27.04.2020 12:03
Вирішення:
ЗАТВЕРДЖЕНО
Рішенням тендерного комітету
від 30 квітня 2020 року
РОЗ’ЯСНЕННЯ
щодо Тендерної документації для проведення процедури закупівлі – відкриті торги
щодо предмета закупівлі: “ Поточний ремонт коридору
(код ДК 021:2015: 45450000-6 – Інші завершальні будівельні роботи)”,
27.04.2020 р. на веб-порталі Уповноваженого органу (https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-04-19-000003-b) оприлюднено вимогу про усунення порушень (номер вимоги: UA-2020-04-19-000003-b.a3) (без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника), а саме:
Згідно п. 5.3.4. Тендерної документації, відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону у складі тендерної пропозиції учасник подає документи, що містять інформацію про учасника та інші умови тендерної пропозиції, а саме: (a) електронний документ у довільній формі, який повинен обов’язково містити: інформацію про повне найменування або прізвище, власне ім’я (усі власні імена), по батькові (за наявності) учасника; код ЄДРПОУ або РНОКПП учасника; місцезнаходження або місце проживання учасника; статусу платника ПДВ (із зазначенням індивідуального податково номеру – за наявності) та/або єдиного податку (із зазначенням відповідної групи – за наявності); реквізити не менше одного поточного рахунка учасника в банківській установі (із зазначенням валюти і номера рахунка, МФО обслуговуючої банківської установи). Учасник може зазначити іншу інформацію про себе та свою діяльність, яку вважатиме за необхідне; Згідно Постанови Правління Національного банку України від 28 грудня 2018 року No 162 "Про введення міжнародного номера банківського рахунку (IBAN) в Україні" застосування IBAN рахунку є обов‘язковим. В своєму складі цей унікальний номер містить МФО обслуговуючої банківської установи і номер розрахункового рахунку. Тендерна документація вимагає надати реквізити, які не відповідають вимогам чинного законодавства. Чи достатньо буде учаснику вказати реквізити міжнародного номера банківського рахунку (IBAN)? Просимо роз‘яснити дану вимогу або скасувати її як незаконну, яка порушує вимоги чинного законодавства в сфері регулювання банківської діяльності
Керуючись вимогами та положеннями Закону України “Про публічні закупівлі” (далі – Закон) тендерний комітет роз’яснює:
Підпунктом «а» пункту 5.3.4 Тендерної документації передбачено подання учасником електронного документа у довільній формі, який повинен обов’язково містити інформацію про реквізити не менше одного поточного рахунка учасника в банківській установі (із зазначенням валюти і номера рахунка, МФО обслуговуючої банківської установи). Додатково повідомляємо, що рахунок в банківській установі можна зазначати у будь-якій прийнятній для учасника формі. За стандартом IBAN в Україні банківські рахунки складаються з 29 буквено-цифрових символів:
- код країни (дві літери);
- контрольне число (дві цифри);
- код банку (МФО) (6 цифр);
- рахунок клієнта.
Тому у разі, коли учасник зазначить рахунок за стандартом IBAN і не зазначить МФО обслуговуючої банківської установи, його пропозиція не буде відхилена, так як дана помилка згідно з умовами Тендерної документації підпадає під визначення формальної.
Одночасно повідомляємо, що тендерний комітет не вбачає підстав для внесення змін до Тендерної документації, оскільки остання відповідає Закону України “Про публічні закупівлі”, вимогам законодавства та не містить умов, які не можуть бути виконані учасником, в тому числі з технічних причин.
Статус вимоги:
Відхилено