• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

мультимедійне обладнання

Завершена

366 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 830.00 UAH
Період оскарження: 18.04.2020 13:54 - 03.05.2020 00:00
Вимога
Залишено без розгляду

Внесення змін до Тендерної документації

Номер: 3147d74b8e964f69a414fd379f51b8de
Ідентифікатор запиту: UA-2020-04-18-000615-b.b2
Назва: Внесення змін до Тендерної документації
Вимога:
Пунктом 5.8. вимагається від Учасників Оригінал довідки (або іншого документу) з фіскальної служби про наявність зареєстрованих рахунків в банківських установах, що видана не раніше дати оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів. Згідно з роз'яснення Державної податкової служби України контролюючі органи отримують інформацію про наявність рахунків платника податків - юридичних осіб чи самозайнятих осіб у банках та інших фінансових установах відповідно до вимог статті 69 Податкового кодексу України. Тому, першоджерелом визначених даних є відповідні банки, інші фінансові установи та сам платник. Відповідно до тендерної документації Ви вимагаєте, що Учасник повинен надати Інформацію у довільній формі про наявність усіх поточних рахунків Учасника торгів (в тому числі для учасників-фізичних осіб), що посвідчує можливість здійснення фінансових операцій, в тому числі пов’язаних з розрахунками за результатами проведеної процедури закупівлі, а також Інформація про наявність поточного рахунку(ів) повинна бути підтверджена довідкою (оригінал або копія), виданою Учаснику банківською установою (ами), у якій(их) відкрито поточний рахунок(ки). Надання цих документів є достатнім підтвердженням наявності відкритих рахунків Учасника. Довідка з податкової, яку Ви вимагаєте отримується виключно в паперовій формі. Проте, зважаючи на ситуацію, що на сьогодні склалася в країні - введення режиму карантину та надзвичайної ситуації, обмеження роботи закладів та установ з клієнтами Учасники позбавлені можливості отримати таку довідку. Тому, вимагаємо видалити пункт 5.8. Тендерної документації та прибрати необхідність надання Оригіналу довідки (або іншого документу) з фіскальної служби про наявність зареєстрованих рахунків в банківських установах, що видана не раніше дати оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: дані зміни вноситись не будуть
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 07.05.2020 20:01
Вимога
Залишено без розгляду

Обмеження конкуренції

Номер: e22e04f3450b4d1e8998831baa4d53b8
Ідентифікатор запиту: UA-2020-04-18-000615-b.c1
Назва: Обмеження конкуренції
Вимога:
Шановний Замовнику, у Додатку 1 до Тендерної документації Ви зазначаєте, що інтерактивна дошка повинна мати Гарячі клавіші: не менше 23 клавіш з лівого та правого боків дошки. Звертаємо Вашу увагу, що більшість інтерактивних дошок, що представлені на ринку мають по 22 гарячі клавіші і такої кількості достатньо для нормальної організації навчального прцесу. До того ж, ви не прописуєте які саме клавіші Вам потрібні, а акцентуєте увагу лише на їх кількості не обгрунтувавши необхідність саме 23-х клавіш. Ваша позиція спрямована на штучне та умисне обмеження конкуренції у даній закупівлі та порушення загальних принципів здійснення публічних закупівель, що передбачені Законом України "Про публічні закупівлі", а саме - недискримінації Учасників. Таким чином, вимагаємо не порушувати законодавство України та встановити, що інтерактивна дошка повинна мати не менше 22 клавіш з лівого та правого боків дошки.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: дані зміни вноситись не будуть
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 07.05.2020 20:01