• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Проектор EPSON -EB-W41- 1 шт., Екран для проектора ПРО-ЕКРАН з діагоналлю 113 дюймів 250 х 140 (16:9) - 1 шт, модуль безпровідної мережи ELPAP10 - 1 шт, кабель посиленний в обмотці HDVI to HDMI 20 m 1080p -1 шт, кронштейн для проектора Brateck PRB-2G Gray - 1 шт (або аналог)

Торги відмінено

19 406.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 97.03 UAH
Період оскарження: 18.04.2020 10:12 - 21.04.2020 12:00
Вимога
Є відповідь

Грубе порушення учасником, визнанного переможцем, вимог що до оформлення та подачі тендерної пропозиціі

Номер: 6b490a2b1e7a4c328ce16b4895776fd1
Ідентифікатор запиту: UA-2020-04-18-000217-b.a1
Назва: Грубе порушення учасником, визнанного переможцем, вимог що до оформлення та подачі тендерної пропозиціі
Вимога:
Хочу звернути увагу шановного Замовника на не декілька, а цілий ряд суттєвих помилок у наданій тендерній пропозиції учасника, визначеного в системі як «Переможець», а саме - ФОП Осадчий Ю.Г.(надалі - Учасник), що не дає змоги шановному Замовнику визначити такого Учасника «Переможцем». 1. Учасник, надав у складі своєї пропозиції Довідку про не обов’язкову сертифікацію проекторів. Так, з 1 січня 2018 року дійсно скасовується обов’язкова сертифікація продукції. Але наявність сертифіката у постачальників проектора свідчить як найменш про те, що запропонована продукція є оригінальна, а не контрафактна. 2. Документ Учасника під назвою «Цінова пропозиція…» було завантажено до системи 24.04.2020 у 10:35:12. Адже у наявному документі не міститься інформації щодо назви товару та відсутня сума прописом. Тобто, що саме Учасник пропонує – не відомо. Така пропозиція не може розглядатися, так як відсутність предмета закупівлі у пропозиції, його технічних характеристик являється тяжким порушенням навіть статей: 638, 655 Цивільного Кодексу України, ст. 266 Господарського Кодексу України. Хоча після закінчення торгів, а саме: 27.04.2020 у 17:55:49 Учасником було дозавантажено до системи документ з назвою «Цінова+технічна пропозиція…», вже по формі, затвердженою шановним Замовником, де все перелічене було вказано. Але таке несвоєчасне завантаження необхідного документа вже після розкриття тендерних пропозицій учасників є грубим порушенням процедури закупівлі, встановленої Законом України «Про публічні закупівлі» (далі – ЗУ «Про закупівлі»). Крім цього!! На сторінці Прозорро щодо предмету закупівлі у розділі «питання до закупівлі» 18.04.2020 об 11:35 було Запитання №2 від ФОП "БІЛОЗЕРСЬКА СВІТЛАНА ОЛЕГІВНА", де у Відповіді від 21.04.2020 об 11:23 шановним Замовником чітко було зазначено, що : «Після проведення аукціону документи, які відразу не було надано Учасником, розглядатись Замовником не будуть.». Просимо звернути увагу шавновного Замовника на таку значну деталь, як дату та час розміщення необхідних документів Учасника. 3. Крім цього, у тендерній документації Учасника відсутні документи, які Замовником було визначено у тендерній документації, яку він розробляв спираючись на ст. 22 ЗУ «Про закупівлі». Зокрема, з Додатка 3 тендерної документації, розділ «Документи на підтвердження відповідності пропозиції Учасника умовам закупівлі» у згаданого Учасника відсутні документи, передбачені під номерами: 1,2,5 (не надано інформації про позицію учасника закупівлі щодо порядку змін умов договору про закупівлю згідно зазначених вище умов та у відповідності до положень статті 188 Господарського кодексу України.), та під номером 11. Важливо! Переважна часть допущених Учасником помилок нажаль не відповідає по формі і суті опису «формальних (несуттєвих) помилок», у розумінні пп.19 п.2 ст.22 ЗУ «Про закупівлі», так як відсутність предмету закупівлі у пропозиції – прямо впливає на зміст тендерної пропозиції Учасника. Ще, нагадаю про те, що безумовно знає шановний Замовник. З 19.04.2020р. набрали чинності зміни до ЗУ «Про закупівлі», де згідно п.9ст.26 чітко зазначено порядок виправлення помилок. «9. Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.» Тобто, Замовник повинен повідомити Учасника про наявність помилок, а Учасник повинен протягом 24 годин виправити помилку шляхом дозавантаження необхідних документів. Адже, від Замовника ніяких повідомлень в системі не було. Тобто, це ініціатива Учасника, що порушує порядок виправлення помилок та надання пропозицій, встановлений Законом. Адже, як я казав вище таку тендерну пропозицію Замовниук повинен був відхилити одразу, без надання права виправлення помилки, так як відсутність предмета закупівлі в комерційній пропозиції- це груба та суттєва помилка. Адже, таке массове допущення вказаним Учасником помилок нажаль зобов’язує Замовника згідно абз.2 пп.1, п.1 ст. 31, абз.1 пп.2 п.1 ст. 31 ЗУ «Про закупівлі» відхилити його пропозицію, як таку, яка не відповідає тендерній документації , та умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. Звертаю увагу шановного Замовника на те, що відхилення такої недосконалої пропозиції – це не право, а нажаль обов’ язок Замовника, згідно чинного Законодавства України. З повагою до Замовника
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Доброго дня! Я скасовую цю закупівлю та буду виставляти нову закупівлю.
Статус вимоги: Задоволено