• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Поточний ремонт приміщення в ДЮСШ № 24, вул. Данила Щербаківського, 61-Е, м. Київ

Торги відмінено

1 800 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.3% або 5 000.00 UAH
Період оскарження: 18.04.2020 09:48 - 30.04.2020 00:00
Скарга
Прийнята до розгляду

Скарга

Номер: 42ea6bdeac8443568c0d6acb8ee628d3
Ідентифікатор запиту: UA-2020-04-18-000116-a.b3
Назва: Скарга
Скарга:
Вих. № 24/06 від «24» червня 2020 р. До Антимонопольного комітету України Адреса: вул. Митрополита Василя Липківського, 45 м. Київ 03035 Скаржник: Товариство з обмеженою відповідальністю «АФІНАЦЕНТР» (код ЄДРПОУ 39107995) Адреса: 51931, Дніпропетровська обл., м. Кам’янське, Заводський район, вул. Курська, 45, кв.2. Тел: +38 097 830 27 37 email: afinacentr2017@gmail.com Замовник: Дитячо-юнацька спортивна школа №24 Шевченківського району м.Києва (код ЄДРПОУ 36413006) Юридична адреса: 03190, Україна, Київ, вул. Салютна, 11-а, Фактична адреса: 04128, Україна, м. Київ, вул. Д. Щербаківського, 61-е телефон: 093 637 86 90, 063 364 93 53 Інформація про закупівлю ID: 27e908d998044cc5a265474b17325f0f Ідентифікатор закупівлі: UA-2020-04-18-000116-a СКАРГА на дії Замовника Дитячо-юнацькою спортивною школою №24 Шевченківського району м.Києва (далі – Замовник) було розпочато процедуру закупівлі (відкриті торги) ідентифікатор закупівлі: UA-2020-04-18-000116-a. Товариство з обмеженою відповідальністю «АФІНАЦЕНТР» (надалі - Скаржник) виявило бажання взяти участь у відповідному тендері та згідно Тендерної документації подало тендерну пропозицію. Предмет закупівлі: ДБН А.2.2-3:2014 – "Поточний ремонт приміщення в ДЮСШ № 24, вул. Данила Щербаківського, 61-Е, м. Київ" (ДК 021:2015 - 45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт), що зазначено в оголошенні та Тендерній документації. Аукціон відбувся: 05.05.2020, 14:54 – 15:39. За результатами аукціону участь прийняли шість учасників: 1) Товариство з обмеженою відповідальністю «АФІНАЦЕНТР»– 1 597 360.00 грн з ПДВ; 2) Товариство з обмеженою відповідальністю «УКРМОНТАЖЛЮКС»– 1 665 000.00 грн з ПДВ; 3) Товариство з обмеженою відповідальністю «ЕЛЕКТРОАДВОКАТ» – 1 724 389.62 грн з ПДВ; 4) Товариство з обмеженою відповідальністю «Будівельна компанія «БРАНТ» - 1 600 000.00 грн з ПДВ. 5) Товариство з обмеженою відповідальністю «КИЇВБІЛДІНГ» – 1 664 999.99 грн з ПДВ; 6) Товариство з обмеженою відповідальністю «ТЕП-КЕПІТАЛ» - 1 767 459.77 грн з ПДВ. Очікувана вартість закупівлі: 1 800 000.00 грн (з ПДВ). За результатами аукціону найбільш економічно вигідною була пропозиція товариства з обмеженою відповідальністю «АФІНАЦЕНТР». Відповідно до Протоколу № 12 від 18.06.2020 розгляду тендерних пропозицій (далі – Протокол №12) Дитячо-юнацькою спортивною школою №24 Шевченківського району м.Києва тендерна пропозиція товариства з обмеженою відповідальністю «АФІНАЦЕНТР» була повторно розглянута (п.6 Протоколу №12) та повторно відхилена як така, що не відповідає умовам тендерної документації (п.7 Протоколу №12). Згідно із п. 8 Протоколу №12 підстави відхилення тендерної пропозиції: відповідно до п. 4 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: 1) відомості про використання будівельного обладнання не співпадає з даними, зазначеними у відомостях ресурсів, представлених Учасником (п.8.1 Протоколу №12). 2) в кошторисних розрахунках ТОВ "Афінацентр" зазначений вид робіт, який не передбачено тендерною документацією в технічній частині (п.8.2 Протоколу №12). Вважаємо, що рішення Замовника щодо відхилення тендерної пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «АФІНАЦЕНТР» порушує права та інтереси Скаржника, є безпідставним, необґрунтованим та таким, що не відповідає вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» з наступних підстав. 1. Щодо підстави відхилення - відомості про використання будівельного обладнання не співпадає з даними, зазначеними у відомостях ресурсів, представлених Учасником. Так, відповідно до п.6.1 Протоколу №12 Учасником ТОВ «Афінацентр» листом вих.№ 28/04_2 вiд 28.02.2020 у складі тендерної документації подано, серед інших документів, вiдомостi про обладнання та матеріально-технічні бази, якi необхiднi для виконанняя робіт. Серед обладнання, яке на думку Учасника, необхідне для виконання внутрішніх робіт з поточного ремонту приміщення зазначено: 1. Асфальтоукладапьник caterpillar AP655D. 2. Фреза дорожня BoMAG BM l300_30. 3. Фреза дорожня Wirtgen W 1200F. Зазначене обладнання не значиться у відомостях ресурсів наданих Учасником ТОВ «Афінацентр», що свідчить про те, що надані Учасником ТОВ «Афінацентр» відомості про використання будівельного обладнання не співпадає з даними, зазначеними у відомостях ресурсів, представлених Учасником. Тендерною документацією, затвердженою протоколом тендерного комітету від 17.04.2020 р. № 9 і розміщеною в системі електронних закупівель 18.04.2020р. Замовником не встановлювалось вимог, щодо проведення робіт для якого може використовуватись вищезазначене Учасником ТОВ «Афінацентр» у пропозиції обладнання. Вищезазначене порушення (на думку Замовника) умов тендерної документації вже було однією із підстав відхилення тендерної пропозиції Скаржника. Так, відповідно до додатку №1 «Обґрунтування рішення тендерного комітету» до протоколу розгляду тендерних пропозицій № 10 від 06.05.2020 року та Пояснень по суті скарги Товариства з обмеженою відповідальністю "Афінацентр" від 20.05.2020 року № UA-2020-04-18-000116-a, наданих Замовником до Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель листом від 04.06.2020 р. № 47, тендерна пропозиція Скаржника була відхилена як така, що не відповідає кваліфікаційним критеріям та умовам тендерної документації. Підстави відхилення тендерної пропозиції: відповідно до п. 4 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме - учасником ТОВ «Афінацентр» листом вих.№ 28/04_2 вiд 28.02.2020 у складі тендерної документації подано, серед інших документів, вiдомостi про обладнання та матеріально-технічні бази, якi необхiднi для виконанняя робіт. Серед обладнання, яке на думку Учасника, необхідне для виконання внутрішніх робіт з поточного ремонту приміщення зазначено: 1. Асфальтоукладапьник caterpillar AP655D. 2. Фреза дорожня BoMAG BM l300_30. 3. Фреза дорожня Wirtgen W 1200F. Зазначене обладнання не значиться у відомостях ресурсів наданих Учасником ТОВ «Афінацентр», що свідчить про те, що надані Учасником ТОВ «Афінацентр» відомості про використання будівельного обладнання не співпадає з даними, зазначеними у відомостях ресурсів, представлених Учасником. Тендерною документацією, затвердженою протоколом тендерного комітету від 17.04.2020 р. № 9 і розміщеною в системі електронних закупівель 18.04.2020р. Замовником не встановлювалось вимог, щодо проведення робіт для якого може використовуватись вищезазначене Учасником ТОВ «Афінацентр» у пропозиції обладнання. За результатами розгляду скарги ТОВ «АФІНАЦЕНТР» від 20.05.2020 Постійно діючою адміністративною колегією Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель прийнято Рішення №11436 –р/пк-пз від 10.06.2020 (далі – Рішення), яким скаргу ТОВ «АФІНАЦЕНТР» задоволено. Даним Рішенням Дитячо-юнацьку спортивну школу №24 Шевченківського району м.Києва зобов’язано скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «АФІНАЦЕНТР» та рішення про визнання товариство з обмеженою відповідальністю «Будівельна компанія «БРАНТ» переможцем процедури закупівлі – «Поточний ремонт приміщення в ДЮСШ № 24, вул. Данила Щербаківського, 61-Е, м. Київ». Щодо вищенаведеної підстави відхилення Дитячо-юнацькою спортивною школою №24 Шевченківського району м.Києва тендерної пропозиції ТОВ «АФІНАЦЕНТР» органом оскарження зазначено, що «Документація не містила окремих вимог до змісту відомостей ресурсів, зокрема, необхідності зазначення обладнання. Що міститься у довідці про матеріально-технічну базу тощо». В зазначеному Рішенні органом оскарження зазначено, що Скаржник не порушив умови тендерної документації, в т.ч. і у цій частині, тому тендерна пропозиція ТОВ «АФІНАЦЕНТР» була неправомірно відхилена. Таким чином, згідно із Протоколом № 12 від 18.06.2020 розгляду тендерних пропозицій Дитячо-юнацькою спортивною школою №24 Шевченківського району м.Києва було повторно відхилено тендерну пропозицію Скаржника з підстави, яка була визнана органом оскарження неправомірною. Вищезазначене є грубим порушенням Замовником вимог ч.21 ст.18 Закону України «Про публічні закупівлі». 1. Щодо підстави відхилення - в кошторисних розрахунках ТОВ "Афінацентр" зазначений вид робіт, який не передбачено тендерною документацією в технічній частині. Так, відповідно до п.6.2 Протоколу №12 6.2. В кошторисних розрахунках зазначена вартість «гірничих робіт» у сумі 34,37856 тис.грн. Згідно Гірничого Закону України від 06.10.1999р. № 1127-XIV (Відомості Верховної Ради України (ВВР), 1999, № 50, ст.433) гірничі роботи - комплекс робіт з проведення, кріплення та підтримки гірничих виробок і виймання гірничих порід в умовах порушення природної рівноваги, можливості прояву небезпечних і шкідливих виробничих факторів. Тендерною документацією, затвердженою протоколом тендерного комітету від 17.04.2020 р. № 9 і розміщеною в системі електронних закупівель 18.04.2020р. проведення гірничих робіт не вимагалось, оскільки Замовник не є субʾєктом гірничих відносин у розумінні Гірничого Закону України. Проведення гірничих робіт в рамках поточного ремонту будівлі є абсурдним та спотворює реальний зміст тендерної пропозиції Учасника. З приводу вищезазначеного зазначаємо наступне. Так, відповідно до наданої Скаржником у складі своєї тендерної пропозиції «Договірної ціни» вбачається, що графа «гірничі роботи» стосується виключно вартості матеріальних ресурсів, а не вартості робіт: Тобто, два матеріали для виконання робіт, а саме: грандвідсів та пісок, завдяки коду виду робіт для віднесення виду робіт (він обирається у програмному комплексі АВК і може бути, наприклад, 1 – матеріал для загальнобудівельних робіт, 2 - земляні роботи тощо, а у нашому випадку 19 - гірничопрохідницькі підземні роботи, бо ці матеріали уніфіковані і можуть застосовуватись в різних галузях) з’явилися у графі, про яку йде мова. При цьому, зазначаємо, що вищезазначене жодним чином не говорить про те, що Скаржник буде проводить «гірничі роботи». Вищевказане підтверджується наданим ТОВ «АФІНАЦЕНТР» у своїй тендерній пропозиції «Локальним кошторисом на будівельні роботи №2-1-1» Таким чином, твердження Замовника що наявна в «Договірній ціні» графа «гірничі роботи» нібито свідчить про необхідність проведення гірничих робіт в рамках зазначеного поточного ремонту будівлі є хибним та недоведеним, а вищевказана підстава для відхилення тендерної пропозиції Скаржника – необґрунтованою і незаконною. При цьому, зазначаємо, що згідно із п. 31 ч.1 ст.1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) тендерна документація - документація щодо умов проведення тендеру, що розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу в електронній системі закупівель. Відповідно до із п. 32 ч.1 ст.1 Закону тендерна пропозиція - пропозиція щодо предмета закупівлі або його частини (лота), яку учасник процедури закупівлі подає замовнику відповідно до вимог тендерної документації. Згідно із ч. 1 ст.16 Закону замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. Відповідно до ч.2 ст.22 Закону визначені замовником кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям, зазначаються в тендерній документації. Разом з тим, зазначаємо, що у складі тендерної пропозиції Скаржником надано кошторисну документацію, яка у повному обсязі відповідає вимогам Тендерної документації Замовника. Враховуючи вищевикладене, тендерна пропозиція товариства з обмеженою відповідальністю «АФІНАЦЕНТР» повністю відповідає кваліфікаційним критеріям, встановленим статтею 16, вимогам встановленим статтею 17 Закону України «Про публічні закупівлі» та умовам Тендерної документації Замовника. При цьому, преамбулою Закону України «Про публічні закупівлі» визначено, що цей Закон визначає правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави, територіальних громад та об’єднаних територіальних громад. Метою цього Закону є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції. Відповідно до ч.1 ст. 5 Закону, закупівлі здійснюються в т.ч. за принципами: недискримінація учасників та рівне ставлення до них; об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; запобігання корупційним діям і зловживанням. Частинами 2 та 4 цієї статті Закону визначено, що учасники (резиденти та нерезиденти) всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель/спрощених закупівлях на рівних умовах. Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Відповідно до ч.4 ст.22 Закону тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Таким чином, відхилення Замовником тендерної пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «АФІНАЦЕНТР» є грубим порушенням ст.ст. 5. 16, 18, 22, 29 та 31 Закону. Всі вищенаведені незаконні дії Замовника призвели до неправомірного відхилення тендерної пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «АФІНАЦЕНТР», чия пропозиція є найбільш економічно вигідною та повністю відповідає вимогам Тендерної документації. що в свою чергу призвело до порушення прав та охоронюваних законом інтересів Скаржника. Крім того. неправомірне відхилення тендерної пропозиції Скаржника призвело до незаконного визначення переможцем вищезазначених відкритих торгів учасника товариство з обмеженою відповідальністю «Будівельна компанія «БРАНТ» (згідно Протоколу № 13 від 18.06.2020 розгляду тендерних пропозицій), та опублікуванню 18.05.2020 Замовником Повідомлення про намір укласти договір із вказаним учасником. Враховуючи викладене, відповідно до ст.18 Закону України «Про публічні закупівлі», ПРОСИМО: 1. Прийняти скаргу до розгляду. 2. Прийняти рішення про наявність порушень під час проведення процедури відкритих торгів по закупівлі: Поточний ремонт приміщення в ДЮСШ № 24, вул. Данила Щербаківського, 61-Е, м. Київ з боку Дитячо-юнацької спортивної школи №24 Шевченківського району м.Києва, ідентифікатор закупівлі: UA-2020-04-18-000116-a, ID: 27e908d998044cc5a265474b17325f0f. 3. Зобов’язати Дитячо-юнацьку спортивну школу №24 Шевченківського району м.Києва скасувати рішення - Протокол № 12 від 18.06.2020 розгляду тендерних пропозицій про відхилення тендерної пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «АФІНАЦЕНТР». 4. Зобов’язати Дитячо-юнацьку спортивну школу №24 Шевченківського району м.Києва скасувати рішення - Протокол № 13 від 18.06.2020 розгляду тендерних пропозицій про визнання переможцем відкритих торгів товариство з обмеженою відповідальністю «Будівельна компанія «БРАНТ» (код ЄДРПОУ 41976376) та повідомлення про намір укласти договір із вказаним учасником. Додатки: 1. Пояснення від 04.06.2020 р. № 47 по суті скарги Товариства з обмеженою відповідальністю "Афінацентр" від 20.05.2020 року № UA-2020-04-18-000116-a та Додаток №1 «Обґрунтування рішення тендерного комітету» до протоколу розгляду тендерних пропозицій № 10 від 06.05.2020 року. 2. Рішення №11436 –р/пк-пз від 10.06.2020 Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель. 3. Докази оплати за подання скарги з відміткою про зарахування коштів до державного бюджету. З повагою, Директор ТОВ «АФІНАЦЕНТР» О. С. Фесенко
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 01.07.2020 13:08
Автор: ТОВ "Афінацентр", Фесенко Олександр Сергійович +380978302737 afinacentr2016@gmail.com
Скарга
Задоволена, очікує виконання

Скарга

Номер: d4c39e4a06d4428db5f4f30e1fd347a6
Ідентифікатор запиту: UA-2020-04-18-000116-a.a2
Назва: Скарга
Скарга:
Вих. № 20/05 від «20» травня 2020 р. До Антимонопольного комітету України Адреса: вул. Митрополита Василя Липківського, 45 м. Київ 03035 Скаржник: Товариство з обмеженою відповідальністю «АФІНАЦЕНТР» (код ЄДРПОУ 39107995) Адреса: 51931, Дніпропетровська обл., м. Кам’янське, Заводський район, вул. Курська, 45, кв.2. Тел: +38 097 830 27 37 email: afinacentr2017@gmail.com Замовник: Дитячо-юнацька спортивна школа №24 Шевченківського району м.Києва (код ЄДРПОУ 36413006) Юридична адреса: 03190, Україна, Київ, вул. Салютна, 11-а, Фактична адреса: 04128, Україна, м. Київ, вул. Д. Щербаківського, 61-е телефон: 093 637 86 90, 063 364 93 53 Інформація про закупівлю ID: 27e908d998044cc5a265474b17325f0f Ідентифікатор закупівлі: UA-2020-04-18-000116-a СКАРГА на дії Замовника Дитячо-юнацькою спортивною школою №24 Шевченківського району м.Києва (далі – Замовник) було розпочато процедуру закупівлі (відкриті торги) ідентифікатор закупівлі: UA-2020-04-18-000116-a. Товариство з обмеженою відповідальністю «АФІНАЦЕНТР» (надалі - Скаржник) виявило бажання взяти участь у відповідному тендері та згідно Тендерної документації подало тендерну пропозицію. Предмет закупівлі: ДБН А.2.2-3:2014 – "Поточний ремонт приміщення в ДЮСШ № 24, вул. Данила Щербаківського, 61-Е, м. Київ" (ДК 021:2015 - 45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт), що зазначено в оголошенні та Тендерній документації. Аукціон відбувся: 05.05.2020, 14:54 – 15:39. За результатами аукціону участь прийняли шість учасників: 1) Товариство з обмеженою відповідальністю «АФІНАЦЕНТР»– 1 597 360.00 грн з ПДВ; 2) Товариство з обмеженою відповідальністю «УКРМОНТАЖЛЮКС»– 1 665 000.00 грн з ПДВ; 3) Товариство з обмеженою відповідальністю «ЕЛЕКТРОАДВОКАТ» – 1 724 389.62 грн з ПДВ; 4) Товариство з обмеженою відповідальністю «Будівельна компанія «БРАНТ» - 1 600 000.00 грн з ПДВ. 5) Товариство з обмеженою відповідальністю «КИЇВБІЛДІНГ» – 1 664 999.99 грн з ПДВ; 6) Товариство з обмеженою відповідальністю «ТЕП-КЕПІТАЛ» - 1 767 459.77 грн з ПДВ. Очікувана вартість закупівлі: 1 800 000.00 грн (з ПДВ). За результатами аукціону найбільш економічно вигідною була пропозиція товариства з обмеженою відповідальністю «АФІНАЦЕНТР». Відповідно до Протоколу № 10 від 06.05.2020 розгляду тендерних пропозицій Дитячо-юнацькою спортивною школою №24 Шевченківського району м.Києва тендерна пропозиція товариства з обмеженою відповідальністю «АФІНАЦЕНТР» була відхилена як така, що не відповідає кваліфікаційним критеріям та умовам тендерної документації. Підстави відхилення тендерної пропозиції: відповідно до п. 4 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: відсутня відомість ресурсів до зведеного кошторисного розрахунку. Вважаємо, що рішення Замовника щодо відхилення тендерної пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «АФІНАЦЕНТР» порушує права та інтереси Скаржника, є безпідставним, необґрунтованим та таким, що не відповідає вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» з наступних підстав. Відповідно до пункту 6 «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації щодо проведення процедури відкритих торгів на закупівлю: ДБН А.2.2-3:2014 – "Поточний ремонт приміщення в ДЮСШ № 24, вул. Данила Щербаківського, 61-Е, м. Київ" (ДК 021:2015 - 45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт), затвердженої головою тендерного комітету Дитячо-юнацької спортивної школи №24 Шевченківського району м.Києва Протоколом засідання тендерного комітету № 9 від 17.04.2020 року (далі – Тендерна документація), учасники процедури закупівлі повинні надати в складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які зазначені в Додатку № 2 ТД. Тендерна пропозиція, що не відповідає технічній частині (Додатку № 2), буде відхилена як невідповідна вимогам тендерної документації.. Додатком №2 до Тендерної документації визначено, що учасник повинен надати в пропозиції наступні документи: розрахунок договірної ціни; зведений кошторисний розрахунок вартості ремонту з відомістю ресурсів, підсумкова відомість ресурсів, локальний кошторис, розрахунок загальновиробничих витрат, відомості ресурсів до локальних кошторисів, розрахунок заробітної плати, із застосуванням Програмного комплексу АВК-5 та згідно орієнтовного обсягу робіт. Таким чином, надання учасником закупівлі документу під назвою «Відомість ресурсів до зведеного кошторисного розрахунку» ані Додатком №2, ані будь-яким іншим додатком, розділом, пунктом чи підпунктом Тендерної документації не передбачено. При цьому, зазначаємо, що згідно із п. 31 ч.1 ст.1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) тендерна документація - документація щодо умов проведення тендеру, що розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу в електронній системі закупівель. Відповідно до із п. 32 ч.1 ст.1 Закону тендерна пропозиція - пропозиція щодо предмета закупівлі або його частини (лота), яку учасник процедури закупівлі подає замовнику відповідно до вимог тендерної документації. Згідно із ч. 1 ст.16 Закону замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. Відповідно до ч.2 ст.22 Закону визначені замовником кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям, зазначаються в тендерній документації. Разом з тим, зазначаємо, що у складі тендерної пропозиції Скаржником надано (в складі кошторисної документації) дві відомості ресурсів, а саме: «Пiдсумкова вiдомiсть ресурсів» та «Підсумкова відомість ресурсів до локального кошторису», які у даному випадку, повністю аналогічні документи «Відомості ресурсів до зведеного кошторисного розрахунку», відмінність лише у відсутності у назві слів - «до зведеного кошторисного розрахунку». Склад всіх цих документів формується з чотирьох розділів: І. Витрати труда ІІ. Будівельні машини і механізми ІІІ. Будiвельнi машини, врахованi в складi загальновиробничих витрат IV. Будівельні матеріали, вироби і конструкції В складі кошторисної документації, відповідно дефектного акту Замовника, надано лише один локальний кошторис, тому відомість ресурсів до нього і є відомістю ресурсів до Зведеного кошторисного розрахунку. А відмінність «Підсумкової відомості ресурсів» з «Відомостю ресурсів до зведеного кошторисного розрахунку» лише в наявності у першій графи «обґрунтування», у якій можна зазначити постачальника чи якусь іншу інформацію на думку підрядника. Також зазначаємо, що програмний комплекс АВК, за допомогою якого, здійснюється обрахунок вартості запланованих робіт, дозволяє випуск великої кількості майже однакових документів (з відмінністю, якихось граф чи назви, чи додаткового розшифрування). Таким чином, Скаржником було належним чином виконано вимогу пункту 6 «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації та Додатку №2 до неї. Враховуючи вищевикладене, тендерна пропозиція товариства з обмеженою відповідальністю «АФІНАЦЕНТР» повністю відповідає кваліфікаційним критеріям, встановленим статтею 16, вимогам встановленим статтею 17 Закону України «Про публічні закупівлі» та умовам Тендерної документації Замовника. При цьому, преамбулою Закону України «Про публічні закупівлі» визначено, що цей Закон визначає правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави, територіальних громад та об’єднаних територіальних громад. Метою цього Закону є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції. Відповідно до ч.1 ст. 5 Закону, закупівлі здійснюються в т.ч. за принципами: недискримінація учасників та рівне ставлення до них; об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; запобігання корупційним діям і зловживанням. Частинами 2 та 4 цієї статті Закону визначено, що учасники (резиденти та нерезиденти) всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель/спрощених закупівлях на рівних умовах. Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Відповідно до ч.4 ст.22 Закону тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Згідно із ч.11 цієї статті Закону документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції/пропозиції та не вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції/пропозиції, не може бути підставою для її відхилення замовником. Таким чином, відхилення Замовником тендерної пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «АФІНАЦЕНТР» є грубим порушенням ст.ст. 5. 16, 22, 29 та 31 Закону. Всі вищенаведені незаконні дії Замовника призвели до неправомірного відхилення тендерної пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «АФІНАЦЕНТР», чия пропозиція є найбільш економічно вигідною та повністю відповідає вимогам Тендерної документації. що в свою чергу призвело до порушення прав та охоронюваних законом інтересів Скаржника. Крім того. неправомірне відхилення тендерної пропозиції Скаржника призвело до незаконного визначення переможцем вищезазначених відкритих торгів учасника товариство з обмеженою відповідальністю «Будівельна компанія «БРАНТ» (згідно Протоколу № 11 від 14.05.2020 розгляду тендерних пропозицій), та опублікуванню 14.05.2020 Замовником Повідомлення про намір укласти договір із вказаним учасником. Враховуючи викладене, відповідно до ст.18 Закону України «Про публічні закупівлі», ПРОСИМО: 1. Прийняти скаргу до розгляду. 2. Прийняти рішення про наявність порушень під час проведення процедури відкритих торгів по закупівлі: Поточний ремонт приміщення в ДЮСШ № 24, вул. Данила Щербаківського, 61-Е, м. Київ з боку Дитячо-юнацької спортивної школи №24 Шевченківського району м.Києва, ідентифікатор закупівлі: UA-2020-04-18-000116-a, ID: 27e908d998044cc5a265474b17325f0f. 3. Зобов’язати Дитячо-юнацьку спортивну школу №24 Шевченківського району м.Києва скасувати рішення - Протокол № 10 від 06.05.2020 розгляду тендерних пропозицій про відхилення тендерної пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «АФІНАЦЕНТР». 4. Зобов’язати Дитячо-юнацьку спортивну школу №24 Шевченківського району м.Києва скасувати рішення - Протокол № 11 від 14.05.2020 розгляду тендерних пропозицій про визнання переможцем відкритих торгів товариство з обмеженою відповідальністю «Будівельна компанія «БРАНТ» (код ЄДРПОУ 41976376) та повідомлення про намір укласти договір із вказаним учасником. 5. Зобов’язати Дитячо-юнацьку спортивну школу №24 Шевченківського району м.Києва прийняти рішення про визнання переможцем відкритих торгів товариства з обмеженою відповідальністю «АФІНАЦЕНТР» по закупівлі: Поточний ремонт приміщення в ДЮСШ № 24, вул. Данила Щербаківського, 61-Е, м. Київ. Додатки: 1. Докази оплати за подання скарги з відміткою про зарахування коштів до державного бюджету. З повагою, Директор ТОВ «АФІНАЦЕНТР» О. С. Фесенко
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 25.05.2020 16:52
Дата прийняття рішення по скарзі: 15.06.2020 21:54
Автор: ТОВ "Афінацентр", Фесенко Олександр Сергійович +380978302737 afinacentr2016@gmail.com
Вимога
Є відповідь

Щодо неправомірного визначення переможця торгів

Номер: 12d5a09564a649e29b1107decf269883
Ідентифікатор запиту: UA-2020-04-18-000116-a.b1
Назва: Щодо неправомірного визначення переможця торгів
Вимога:
1) В пропозиція ТОВ "Будівельна компанія "БРАНТ" в Розрахунку розміру середньомісячної кошторисної заробітної плати, яка враховується при визначенні вартості будівництва вказані застарілі данні, що призвело до спотворення результатів розрахунку розміру середньомісячної кошторисної заробітної плати. Так в вищезгаданому документі розрахунковий період береться за 2020 р. проте «Розмір прожиткового мінімуму, встановлений для працездатних осіб на 01 січня календарного року» береться станом на 01.01.2019 року. Розмір прожиткового мінімуму станом на 01.01.2019 – 1 921,00 грн., на 01.01.2020 – 2 102,00 грн. 2) Відповідно до вимог Тендерної документації «Усі копії документів тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі повинні містити підпис уповноваженої посадової особи учасника процедури закупівлі (із зазначенням ПІБ та посади особи), а також відбитки печатки учасника…» На всіх копіях документів тендерної пропозиції ТОВ "Будівельна компанія "БРАНТ" відсутній підпис уповноваженої посадової особи учасника. Також в пропозиції ТОВ "Будівельна компанія "БРАНТ" відсутній накладений електронний підпис. ТОВ "Будівельна компанія "БРАНТ" на всіх документах було використано факсимільного відтворення підпису що не є виконанням умов тендерної документації з наступних причин: Відповідно до ч. 3 ст. 207 Цивільного кодексу України використання при вчиненні правочинів факсимільного відтворення підпису за допомогою засобів механічного, електронного або іншого копіювання, електронного підпису або іншого аналога власноручного підпису допускається у випадках, встановлених законом, іншими актами цивільного законодавства, або за письмовою згодою сторін, у якій мають міститися зразки відповідного аналога їхніх власноручних підписів. Згідно положень ст. 12 Закону України «Про електронну комерцію» якщо відповідно до акту цивільного законодавства або за домовленістю сторін електронний правочин має бути підписаний сторонами, моментом його підписання є використання: - електронного підпису або електронного цифрового підпису відповідно до Закону України "Про електронний цифровий підпис", за умови використання засобу електронного цифрового підпису усіма сторонами електронного правочину; - електронного підпису одноразовим ідентифікатором, визначеним цим Законом; - аналога власноручного підпису (факсимільного відтворення підпису за допомогою засобів механічного або іншого копіювання, іншого аналога власноручного підпису) за письмовою згодою сторін, у якій мають міститися зразки відповідних аналогів власноручних підписів. Тобто, для використання факсиміле при вчиненні правочину сторони повинні домовитися про це завчасно шляхом укладення відповідної окремої угоди, яка повинна містити зразки власноручних підписів осіб, що відтворюються, або включення відповідних положень до умов договору. В пропозиції ТОВ "Будівельна компанія "БРАНТ" угода з Замовником про використання факсимільного підпису відсутня. Крім того, подання документів з використанням факсимільного відтворення підпису певної особи, який є фактично штампом із зображенням певного підпису фізичної особи, не дає змоги ідентифікувати фактичного підписанта документів. Подібної позиції притримується і Верховний Суд, який, пов’язує підписання особою документу з вираженням її волі, у свою чергу, оформлення документа за допомогою «факсиміле», на думку Верховного Суду, не дає можливості встановити вираження справжньої волі такої особи. Також повідомляємо, що не накладання електронного та фактичного підпису не дає можливості ідентифікувати підписанта, тому це не є формальними (несуттєвими) помилками. Враховуючи вищевикладене вимагаємо дискваліфікувати пропозицію ТОВ "Будівельна компанія "БРАНТ", як таку, що не відповідає умовам закупівлі.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: В технічному завданні стосовно закупівлі UA-2020-04-18-00116-а, Замовником не виставлялася вимога щодо прийняття в розрахунках заробітної плати розміру прожиткового мінімуму на якийсь певний період. Була вимога розрахунку заробітної плати в програмному комплексі АВК-5. Замовником закупівлі висунута вимога щодо твердої договірної ціни, тому всі ризики на себе бере переможець закупівлі (якщо йому це вигідно), або відмовляється. Згідно тендерної документації комісія вважає, що це є формальна помилка, яка не впливає на зміст і вартість пропозиції.
Статус вимоги: Відхилено