-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Поточний ремонт дорожнього покриття на території м.Кам`янське (за ДК 021:2015 – код 45000000-7 - Будівельні роботи та поточний ремонт)
Завершена
3 860 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 38 600.00 UAH
мін. крок: 1% або 38 600.00 UAH
Період оскарження:
17.04.2020 23:34 - 29.04.2020 00:00
Вимога
Є відповідь
Вимога
Номер:
a798b4a6f6ab4fc0b66e2f9779cc41c3
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-04-17-004219-c.b1
Назва:
Вимога
Вимога:
Вих.№ 08/05-2 від 08 травня 2020 Депатаменту житлово-комунального господарствата будівництва
Кам`янськоїміської ради
Вимога
Відповідно до протоколу № 96 від 06.05.2020 року розгляду тендерних пропозицій Тендерним комітетом Депатаменту житлово-комунального господарства та будівництва Кам`янської міської ради на закупівлю послуг «Поточний ремонт дорожнього покриття на території м.Кам`янське (за ДК 021:2015 – код 45000000-7 - Будівельні роботи та поточний ремонт)» (номер процедури закупівлі в електронній системі закупівель:
UA-2020-04-17-004219-c), тендерним комітетом Депатаменту житлово-комунального господарства та будівництва Кам`янської міської ради (далі – Замовник) визнано переможцем відкритих торгів Учасника ТОВ "БУДІВЕЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МАГІСТРАЛЬСЕРВІС".
Вважаємо, що тендерна пропозиція ТОВ "БУДІВЕЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МАГІСТРАЛЬСЕРВІС" не відповідає вимогам тендерної документації.
Так, преамбулою Закону України «Про публічні закупівлі» визначено, що цей Закон установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади. Метою цього Закону є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції.
Відповідно до ч.1 ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» закупівлі здійснюються в т.ч. за принципами: об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням.
Згідно із п. 29 ч.1 ст.1 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація - документація щодо умов проведення публічних закупівель, що розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу на веб-порталі Уповноваженого органу та авторизованих електронних майданчиках.
Відповідно до із п. 30 ч.1 ст.1 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна пропозиція - пропозиція щодо предмета закупівлі або його частини (лота), яку учасник подає замовнику відповідно до вимог тендерної документації.
Згідно із ч. 1 ст.16 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям.
Детально ознайомившись з тендерною пропозицією учасника ТОВ "БУДІВЕЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МАГІСТРАЛЬСЕРВІС» , зазначаємо що в ії складі документи надані з порушенням вимог замовника вказаних в тендерній документації щодо проведення відкритих торгів, а саме:
- наданий як аналогічний договір про виконання робіт №2/2019 від 08 серпня 2019 року, наданий не в повному обсязі, а саме, сума договору складає 1358922,41 грн, а акти виконаних робіт на суму 1358805,10 грн. Додаткова угода про зменшення суми договору – відсутня. Відповідно до п. 14.1 договіру про виконання робіт №2/2019 від 08 серпня 2019 року уci змiни та доповнення до договору оформлюються Сторонами в письмовiй формi шляхом укладення додаткової угоди. Додаткова угода є невід’ємною частиною договору.
Тому це є підставою для дискваліфікації пропозиції учасника.
Враховуючи викладене, тендерна пропозиція ТОВ "БУДІВЕЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МАГІСТРАЛЬСЕРВІС» підлягає відхиленню як така, що не відповідає Тендерній документації.
На підставі викладеного, та відповідно до ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі» вимагаємо усунути вищевикладені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, а саме:
- відхилити тендерну пропозицію ТОВ "БУДІВЕЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МАГІСТРАЛЬСЕРВІС» як таку, що не відповідає Тендерній документації;
- скасувати рішення тендерного комітету (протоколу № 96 від 06.05.2020 року РОЗГЛЯДУ ТЕНДЕРНИХ ПРОПОЗИЦІЙ) щодо визнання переможцем відкритих торгів Учасника ТОВ "БУДІВЕЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МАГІСТРАЛЬСЕРВІС» на закупівлю послуг «Поточний ремонт дорожнього покриття на території м.Кам`янське (за ДК 021:2015 – код 45000000-7 - Будівельні роботи та поточний ремонт)».
У випадку незадоволення нашої вимоги ми будемо вимушені звернутися з оскарженням рішення замовника до Антимонопольного комітету України.
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога 2.pdf 08.05.2020 11:38
Дата подачі:
08.05.2020 11:38
Вирішення:
Шановний Учасник!
Тендерною документацією було передбачено, що «*Аналогічним договором у розумінні даного предмету закупівлі слід вважати договір на проведення будь яких послуг з ремонту, дорожнього покриття виконання якого на момент подання пропозиції повинно складати не менше ніж 50% від суми аналогічного договору.» Тобто аналогічний договір, що подано у складі пропозиції ТОВ "БУДІВЕЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МАГІСТРАЛЬСЕРВІС» виконано на суму 1 358 805,10 грн., що є більшою ніж 50% від суми аналогічного договору. Чинним законодавством не встановлено обов’язкового укладання до виконаних договорів додаткових угод на зменшення або на розірвання і які є підстави у Замовника відхиляти пропозицію з підстав не надання таких додаткових угод при тому, що Замовник не знає чи є в наявності у Учасника такі Додаткові угоди.
Ви посилаєтесь на те, що «Відповідно до п. 14.1 договіру про виконання робіт №2/2019 від 08 серпня 2019 року уci змiни та доповнення до договору оформлюються Сторонами в письмовiй формi шляхом укладення додаткової угоди. Додаткова угода є невід’ємною частиною договору.», так дійсно уci змiни та доповнення до договору оформлюються Сторонами в письмовiй формi шляхом укладення додаткової угоди. Додаткова угода є невід’ємною частиною договору – у тому випадку якщо такі зміни та доповнення здійснювалися.
Ураховуючи викладене вище вважаємо, що Ваші зауваження безпідставні та надумані.
Статус вимоги:
Не задоволено