• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Капітальний ремонт приміщень 7 корпусу першого поверху дитячого спортивно-оздоровчого центру "Горизонт" за адресою: вул. Центральна, 135, с. Запсілля Кременчуцького району Полтавської області

Закупівля здійснюється з врахуванням ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 “Правила визначення вартості будівництва”. Термін виконання робіт: до 30.04.2021 року з урахуванням кошторисних призначень на 2020 та 2021 рік (але в будь-якому випадку до повного завершення виконання робіт в тому числі з урахуванням кошторисних призначень). Орієнтовна сума кошторисних призначень на 2020 рік складає 1000000,00 грн.

Торги відмінено

1 804 904.40 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.3% або 5 414.71 UAH
Період оскарження: 17.04.2020 23:14 - 04.05.2020 00:00
Вимога
Відхилено

Листи відгуки

Номер: c2ca2c1d8a1c454797019ef1429d8f42
Ідентифікатор запиту: UA-2020-04-17-013368-b.b3
Назва: Листи відгуки
Вимога:
Відповідно до додатку 1 Тендерної документації учасник повинен надати позитивний відгук від замовника датований не раніше дати оприлюднення даної закупівлі. У звязку з продовженням карантину до 11.05.2020 р. отримати відгук не можливо запропонованою Вами датою. З метою запобігання виникненню та поширенню гострих респіраторних захворювань та коронавірусу COVID-19, який віднесено до особливо небезпечних інфекційних хвороб, беручи до уваги постанову Кабінету Міністрів України від 11 березня 2020 року №211 «Про запобігання поширенню на території України коронавірусу COVID-19» та враховуючи продовження карантину до 11.05.2020 р. прошу внести зміни до тендерної документації та зазначити що позитивний відгук повинен бути отриманий у 2020 році, та не привязувати його реєстрацію до оголошення про закупівлю.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Щодо вимоги UA-2020-04-17-013368-b.b3. Уважно ознайомившись зі змістом Вашої вимоги, повідомляємо про наступне. Додатком 1 до тендерної документації встановлено перелік документів, які обов’язково подаються учасниками у складі тендерної пропозиції, зокрема копію договору (ів) на роботи (в обсязі не менше 40 % від очікуваної вартості даної закупівлі), що за своєю суттю аналогічні цій закупівлі. Додатково для підтвердження виконання зобов’язань за аналогічним договором учасники надають копію довідки про вартість виконаних робіт (КБ-3), що підтверджують факт завершення виконання робіт та позитивний відгук від замовника датований не раніше дати оприлюднення даної закупівлі. Зазначаємо, що в період карантину є можливим отримання відгуку від замовника в електронній формі. Виходячи з вищевикладеного, повідомляємо, що підстави для задоволення Вашої вимоги відсутні.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Вирішена

Розрахунок заробітної плати

Номер: 97d8103fcd0a4fe29a4f878eaff743d6
Ідентифікатор запиту: UA-2020-04-17-013368-b.b2
Назва: Розрахунок заробітної плати
Вимога:
Відповідно до Додатка №5 до Тендерної документації Проекту договору та п. 14.13 розрахунок заробітної плати виконується на основі нормативних трудовитрат витрат та вартості людино-години, яка приймається на рівні 9 900,00 грн. Прошу внести зміни до даного пункту, з огляду на наступне: Кошторисна заробітна плата в складі договірної ціни, яка враховується при визначенні вартості робіт та при взаєморозрахунках за обсяги виконаних робіт визначається на підставі розрахунку розміру кошторисної заробітної плати на об’єкт, що був наданий Підрядником з дотриманням вимог діючого Порядку розрахунку розміру кошторисної заробітної плати, який враховується при визначенні вартості будівництва, що затверджений наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово –комунального господарства України від 20 жовтня 2016 року №281 зареєстрований в Мінюсті України 11 листопада 2016 року за № 1469/29599 зі змінами та доповненнями). Враховуючи вищевикладене, прошу змінити п. 14.13 до Проекту договору, а саме виключити зазначений розмір заробітної плати 9 900,00 грн. так як кожний Підрядник розраховує розмір кошторисної заробітної плати окремо і вона може не співпадати з даним п. Договору.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Вищезазначений пункт договору буде скоригований шляхом внесення змін в документацію.
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Відхилено

Забезпечення тендерної пропозиції

Номер: 5de4eaabc7a0433e9da3f21e856d20ee
Ідентифікатор запиту: UA-2020-04-17-013368-b.b1
Назва: Забезпечення тендерної пропозиції
Вимога:
Прошу внести зміни до Тендерної документації та додати умови повернення чи неповернення забезпечення тендерної пропозиції.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Доброго дня. Вищезазначену описку буде скориговано шляхом внесення змін до тендерної документації.
Статус вимоги: Відхилено