• Відкриті торги
  • Мультилотова
  • КЕП

Лот №1 М’ясо яловичини вищого гатунку; Лот №2 філе куряче

Торги відмінено

331 800.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0% або 90.00 UAH
Період оскарження: 17.04.2020 19:41 - 30.04.2020 00:00
Вимога
Без відповіді

Дискримінаційні вимоги

Номер: 21b4200da0264d1a8f788f9c0d5dab6b
Ідентифікатор запиту: UA-2020-04-17-003866-c.b1
Назва: Дискримінаційні вимоги
Вимога:
1. Відповідно до пункту 1.2. Додатку 1 до ТД Замовником вимагається надання документів на підтвердження проведеної дезінфекції транспортних засобів з періодичністю щодекадно за період, який передує 45 днів до дати подання пропозиції, акт/довідку здійснення санітарних заходів щодо дезінфекції транспортного засобу, в той час як 45 днів тому було введено карантин і багато підприємств просто припинили свою роботу на невизначений час, отже зі сторони Замовника було не логічно встановлювати такі вимоги, оскільки це значно обмежує коло потенційних учасників; 2. Відповідно до абзацу 5 пункту 1.3. Додатку 1 до ТД Замовником вимагається надання копії акту обстеження складського приміщення не більше 6-місячної давності, проте такий документ видається лише за результатами перевірки складського приміщення органами Держпродспоживслужби, в той час перелік підприємств які проходитимуть перевірку в поточному році визначається відповідним наказом на початку кожного року, а період між перевірками може становити і більше двох років, отже зі сторони Замовника було не логічно встановлювати таку вимогу, оскільки це значно обмежує коло потенційних учасників; Також зазначаю, що із пункту 1.3. Додатку 2 до ТД випливає, що учасник може мати лише власний автотранспорт та/або орендований, проте учасник може користуватися послугами із перевезення вантажів або експедиторськими послугами, але виглядає так, що якщо учасник користується такими послугами і надасть у складі пропозиції договір про надання таких послуг його пропозиція буде відхилена. Отже, вимоги даної документації розроблені для значного звуження кола потенційних учасників, це означає, що порушено принципи встановлені ст. 3 ЗУ "Про публічні закупівлі", якими Замовник мав би керуватися при проведенні даних торгів. Враховуючи все вищевикладене, прошу Замовника усунути дані порушення, у разі бездіяльності зі сторони Замовника, буду звертатися у правоохоронні та вищестоящі органи, а також у органи АМКУ для вжиття заходів, щодо усунення порушень.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.