-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Послуги з технічного обслуговування і ремонту вантажних транспортних засобів, тракторів та причепів
Завершена
800 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 8 000.00 UAH
мін. крок: 1% або 8 000.00 UAH
Період оскарження:
17.04.2020 19:28 - 01.05.2020 00:00
Вимога
Відхилено
Вимога щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі UA-2020-04-17-007061-a
Номер:
3ecffcc1dc3843b790c52338bc0934ff
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-04-17-007061-a.a1
Назва:
Вимога щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі UA-2020-04-17-007061-a
Вимога:
В И М О Г А щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі
Згідно Тендерної документації Замовник встановлює дискримінаційні вимоги: (додаток 2 п.19), щодо: Місце надання послуг повинне знаходитись в м. Київ, та не далі ніж 5 км від адреси де знаходяться транспортні засоби замовника м. Київ, вул. Лебединська,18 . Встановлення Замовником такої вимоги порушує права та значно обмежує коло потенційних учасників, які могли б взяти участь у зазначеній процедурі закупівлі, що в свою чергу, не призведе до максимальної економії та ефективності використання державних коштів. Встановлена Замовником в Документації вимога суперечить принципам публічних закупівель та підпадає під ознаки дискримінації суб’єктів господарювання згідно зі статтею 31 Господарського кодексу України. Це явне пряме порушення Закону, дискримінаційна вимога, яка вказує на те, що Замовник чекає єдиного конкретного Учасника та свідчить про наперед упереджену оцінку тендерних пропозицій учасників, що розташовані на відстані більше 5 км від Замовника.
Аналізуючи Публічні закупівлі за минулі роки на послуги з ремонту і технічного обслуговування тракторів та автомобілів в м.Києві середньостатистична відстань до об’єктів виконання ремонтів становить 25-35 км або в межах м.Києва. Збільшення відстані, а саме транспортні витрати та час Замовника може бути компенсовано загальною нижчою ціною, якістю запчастин та матеріалів, досвідом та швидкістю виконанням робіт Виконавцем. Враховуючи викладене, дії Замовника порушують вимоги частини четвертої статті 22 Закону, відповідно до якої тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також порушують принципи здійснення закупівель, визначений статтею 3 Закону, а саме - недискримінація учасників та відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель. Вимагаємо усунути порушення та привести Тендерну документацію у відповідність до Закону, а також прибрати вимоги, які дискримінують потенційних Учасників в межах м.Києва. В іншому випадку будемо вимушені звертатися до Антимонопольного комітету згідно чинного Законодавства України
Пов'язані документи:
Учасник
- sign.p7s 22.04.2020 13:14
Дата подачі:
22.04.2020 13:10
Вирішення:
Доброго дня. Тендерна документація Замовника складена відповідно до чинного законодавства з питань публічних закупівель із дотриманням вимог Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (із змінами та доповненнями) (далі – Закон) та Наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 13.04.2016 № 680 «Про затвердження примірної тендерної документації» і, в жодному разі, не порушує жодних принципів здійснення закупівель. Так, відповідно до п. 29 ч. 1 ст. 1 Закону: «тендерна документація – документація щодо умов проведення публічних закупівель, що розробляється та затверджується Замовником і оприлюднюється для вільного доступу на веб-порталі Уповноваженого органу та авторизованих електронних майданчиках.». Відповідно до п. 3 ч. 2 ст. 22 Закону: «тендерна документація повинна містити інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію. При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики.». Відповідно до ч. 2 ст. 16 Закону Замовник самостійно установлює один або декілька кваліфікаційних критеріїв. Отже, Законом саме Замовнику надано право розробляти тендерну документацію, у тому числі – встановлювати інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі самостійно, із урахуванням особливостей предмета закупівлі та власних потреб. Вимога щодо відстані станції технічного обслуговування обумовлена необхідністю проведення заходів щодо раціонального використання та економії коштів (враховуючи технічний стан мототранспортних засобів та умови їх експлуатації, за яких майже щоденно виникають питання щодо діагностики та ремонту різних вузлів та агрегатів), зокрема, шляхом скорочення експлуатаційних витрат (витрат палива, збереження ресурсу мототранспортних засобів) та оптимізації робочого часу працівників Підприємства, які використовують мототранспортні засоби для виконання функціональних обов’язків. Факт розташування достатньої кількості станцій технічного обслуговування мототранспортних засобів, в межах визначеної кваліфікаційним критерієм території (у тому числі – Оболонського, Подільского районах), спростовує Ваші судження про дискримінаційність та обмеження конкуренції, які, начебто, випливають зі встановленої нами вимоги. Окрім того, варто зазначити, що проектом договору, викладеним у тедерній документації, не передбачено, що Виконавець несе витрати на транспортування дорожньо-транспортних засобів Замовника на спеціально обладнану станцію технічного обслуговування Виконавця. Отже, знаходження спеціально обладнаної станції технічного обслуговування Виконавця на значній відстані від Замовника є недоцільним для Замовника та неодмінно призведе до зайвих витрат часу в умовах щільного дорожнього трафіку та коштів на транспортування. Таким чином, враховуючи, що вимога щодо знаходження станції технічного обслуговування (з урахуванням всіх вимог Замовника) на відстані не більше 5 км від адреси: м. Київ, вул. Лебединська,18 обґрунтована обставинами, зазначеними вище, підстави для внесення змін до тендерної документації відсутні.
Статус вимоги:
Відхилено