• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Послуги з експлуатаційного утримання на проведення аварійних робіт з влаштування технічних засобів організації дорожнього руху (камер відеоспостереження ) на автомобільних дорогах загального користування державного значення у Чернігівській області: М-01 Київ – Чернігів – Нові Яриловичі (на Гомель) на транспортній розв'язці км 148+233 з автодорогою Р-56 Чернігів - Пакуль - КПП "Славутич" - Чорнобиль, М-01 Київ – Чернігів – Нові Яриловичі (на Гомель) на км 113+890 (с. Красилівка), М-02 Кіпті – Глухів – Бачівськ на км 44+660 (с. Бобрик), Н-27 Чернігів – Мена – Сосниця – Грем'яч на км 77+000 (с. Покровське), Н-27 Чернігів – Мена – Сосниця – Грем'яч на км 154+160 (с. Стахорщина), Н-28 Чернігів – Городня – Сеньківка на км 25+712 (с. Смичин)

Завершена

2 611 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 26 110.00 UAH
Період оскарження: 17.04.2020 18:54 - 30.04.2020 00:00
Вимога
Відхилено

Що до усунення дискримінаційних вимог

Номер: fa9efb57965b4a5cae67991f6fffc575
Ідентифікатор запиту: UA-2020-04-17-006928-a.b1
Назва: Що до усунення дискримінаційних вимог
Вимога:
Шановний Замовнику, прохання викласти додаток до тендерної документації ТЗ (технічне завдання) у доступному для копіювання та редагування форматі, як приклад MS Word. Також у додатку №2 до ТД міститься вимога про надання учасником дозвіл від розробника комп’ютерної програми «Програмне забезпечення до системи відеонагляду «СаМаР. INTELLIGENT VIDEO SOFTWARE» (програмне забезпечення САМАР») на право впровадження і обслуговування інтелектуально-аналітичного програмного забезпечення СаМаР. Прохання до замовника та організатора закупівлі убрати дану вимогу або викласти її без конкретних посилань на торгівельні марки, патенти та інші права інтелектуальної власності за для надання для всіх учасників рівних умов. Вказана умова є абсолютно дискримінаційною за наступних підстав. Згідно зі ст. 3 Закону Закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням. Відповідно до ч. ч. 1, 3 ст. 5 Закону вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах. Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Відтак наявність дозволу на запропоноване учасником програмне забезпечення від розробника обмежує коло учасників лише виробниками (розробником) та суб'єктами, безпосередньо пов'язаними договірними відносинами з виробниками (розробником), що суперечить приписам ст. 3, 5 та ч. 4 ст. 22 Закону. Зазначена правова позиція підтверджена в рішеннях АМКУ № 10218-р/пк-пз від 04.10.2018 року, № 10177-р/пк-пз від 03.10.2018 року. З метою уникнення дискримінації учасників вимагаємо викласти вищезазначену умову в без зазначення в ній конкретного виробника програмного забезпечення, а саме «СаМаР. INTELLIGENT VIDEO SOFTWARE» Дякуємо.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Вимога тендерної документації щодо надання дозволу від розробника комп’ютерної програми «Програмне забезпечення до системи відеонагляду «СаМаР. INTELLIGENT VIDEO SOFTWARE» (програмне забезпечення САМАР») на право впровадження і обслуговування інтелектуально-аналітичного програмного забезпечення СаМаР вказана з метою підтвердження співпраці Учасника тендерної процедури з виробником програмного забезпечення, яке є частиною предмету закупівлі. У разі відсутності відповідного дозволу, Замовник не може визначити статус учасника та офіційність придбання програмного забезпечення, що в свою чергу, може становити потенційні ризики для замовника у майбутньому. Водночас, необхідно зазначити, що при надані вказаного документа у складі тендерної пропозиції Учасником необхідно враховувати пункт 6 «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, відповідно до якого у разі посилання у Технічному завданні (додатку 5 до тендерної документації) на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип у найменуваннях за предметом закупівлі, джерело його походження або виробника, - слід вважати в наявності вираз «або еквівалент». Якщо учасник подає в пропозиції ”еквівалент”, то він може надати порівняльну таблицю із зазначенням його (еквівалента) характеристик.
Статус вимоги: Відхилено